yepquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Of het is gespeeld.. ik zou dat zelf ook kunnen denk ik..
Ze probeerden hem uit de tent te lokken, maar is dus niet gelukt.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:45 schreef Day het volgende:
Valt Eric die de hele dag, samen met Huub Jaap voor van alles uitmaakt, boos over het woord 'flikker'?
Als het toch al zo is dat je de villa moet verlaten na 1 klap, dan ga je toch gewoon door totdat je alle agressie die in je zit kwijt bent? (bijv. gewoon op de grond gooien en een paar keer in z'n maag schoppen, misschien ook een paar keer in z'n gezicht)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub heeft een blauw oog over voor Brainless zijn vertrek .....
En juist die opmerking maakten de Nathanael-fans ook regelmatig over Nathanael: zijn dreigende/intimiderende gedrag zou geen gebrek aan controle zijn maar gespeeld zijn...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Huub binnenkort exitquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
En juist die opmerking maakten de Nathanael-fans ook regelmatig over Nathanael: zijn dreigende/intimiderende gedrag zou geen gebrek aan controle zijn maar gespeeld zijn...
Je weet wel, die Nathanael die er door Huub heel subtiel uitgewerkt is![]()
Jaap niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tegenaanval zal niet lukken, daar zijn die twee te laf voor
Hey, probeer es 2 zinnen in 1 post te krijgenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:52 schreef Heathen het volgende:
Natasia maakt zich echt diepe zorgen., maar ja.. we weten dat dat gespeeld is.
remember this 'its all in the game'.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan trekt ze zich aan Jaap. Krijg je haar dus nog niet weg.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:53 schreef scanman01 het volgende:
Damn.. Brian dus nog niet exit. Eeuwig zonde. Het zou zo geweldig zijn als Brian eruit vliegt. Helemaal voor die gestoorde Amanda. Dat kind spoort echt voor geen meter. En voor Natasia zou het ook ellende betekenen
Dan ga je dus op zeker voor de rechter verschijnenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als het toch al zo is dat je de villa moet verlaten na 1 klap, dan ga je toch gewoon door totdat je alle agressie die in je zit kwijt bent? (bijv. gewoon op de grond gooien en een paar keer in z'n maag schoppen, misschien ook een paar keer in z'n gezicht)
Nee, Natasia maakt zich echt zorgen. Zij trekt dit echt niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:52 schreef Heathen het volgende:
Natasia maakt zich echt diepe zorgen., maar ja.. we weten dat dat gespeeld is.
Gepoogdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:54 schreef petraa het volgende:
Er is dus NIET geslagen ????
Dan weet hij dat uit ervaring.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:56 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt dat hij gezien heeft in een reactie van Brian dat hij vaker fysiek geweld tegen ex vriendinnen heeft gebruikt. Eric zegt dat het hem niets verbaast.
Zou mij ook niets verbazen, Brian is een en al agressiequote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:56 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt dat hij gezien heeft in een reactie van Brian dat hij vaker fysiek geweld tegen ex vriendinnen heeft gebruikt. Eric zegt dat het hem niets verbaast.
Uiteraard, het zou ook niet kloppen als ze dat niet deed, Natasia komt niet voor in SHE.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:56 schreef uniekhoorn het volgende:
En natasia verteld alles door aan Brian en Jaap....
Als jaap over de zeik is komt er echt wel een tegenaanvalquote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tegenaanval zal niet lukken, daar zijn die twee te laf voor
Heeft hij eerder al gedaan. Vanaf het moment dat de rat tranquilizers mag gebruiken is hij veel rustiger geworden, vanavond was hij weer even zichzelf.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch denk ik dat Brainless vanavond eindellijk zijn ware aard eens heeft getoond![]()
Als hij om zoiets onbelulligs al graag wil slaan, heb je hem binnen de korste keren wel zo ver.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:57 schreef petraa het volgende:
[..]
jammer had wel een exit van brian gewild.
Idd. Die heeft zeker weten losse handjes.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zou mij ook niets verbazen, Brian is een en al agressie
Mij ook niet, dat denigerende over Nena en Amanda... en doorzeiken dat hij ze wil beschermen... jajajaja.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:56 schreef scanman01 het volgende:
2 vechten, 2 schuld toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 03:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ga je dus op zeker voor de rechter verschijnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |