Je begint hem al aardig te knijpen hèh?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind het ook erg jammer. Misschien straks nog meer jammer als er een of andere ploert opstaat en per vergissing de baan krijgt.......![]()
Volgens mij ben jij juist de enige die de leemte kan opvullenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mod zijn lijkt me niks. Dan moet je jezelf ook regelmatig inhouden.
Ik kan me nog ene Tafhaas herinneren..quote:Op zondag 18 maart 2007 17:26 schreef Lemmeb het volgende:
Je begint hem al aardig te knijpen hèh?
"ploert"
Hartstikke links. Ideologisch gezien een aanhangwagen van de PvdA.quote:
Is het niet eerst de vraag of er een vacature gesteld wordt?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:28 schreef k3vil het volgende:
Maar nu is het dus de vraag:
"Gaan we eerlijk stemmen, of pleegt er iemand een coup?"
Er wordt toch niet gemod dus een nieuwe is ook nergens voor nodigquote:Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Is het niet eerst de vraag of er een vacature gesteld wordt?
Wees toch niet zo spitsvondig!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien kun je ze alvast de code of conduct vragen?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hartstikke links. Ideologisch gezien een aanhangwagen van de PvdA.
Waarom zou ik? Er zijn hier subfora die zo ongeveer in een coma worden gemod.....Dat valt ook onder een ploerten regieme.....quote:Op zondag 18 maart 2007 17:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je begint hem al aardig te knijpen hèh?
"ploert"
Klinkt als tvlxd.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee ik wil dit : een mod die van politiek van wanten weet, een topdebater is, die het debat weet aan te zwengelen en kan leiden, gererespecteerd wordt, fair is, respectvol mens is en Fok! ter harte neemt en zowaar ook aanwezig is.....
Volgens mij was dit het afscheidstopic voor EWK.. begint het gekonkel nu alquote:
1 De een zijn dood.....is de nader zijn brood.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij was dit het afscheidstopic voor EWK.. begint het gekonkel nu al
Dat ben ik dus.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee ik wil dit : een mod die van politiek van wanten weet, een topdebater is, die het debat weet aan te zwengelen en kan leiden, gererespecteerd wordt, fair is, respectvol mens is en Fok! ter harte neemt en zowaar ook aanwezig is.....
Inderdaad. Dat ben ik.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:17 schreef Monidique het volgende:
een topdebater is
Ik neem je ff de maat:quote:
een libertarier is per definitie niet geschikt.....Beantwoord niet aan het psychologisch profielquote:Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef Aoristus het volgende:
wat een libertariërs hier, ze grijpen gelijk naar de macht als de kans zich voordoet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |