De zuurheid straalt er vanaf.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:15 schreef Aoristus het volgende:
[POL SC 1175] Pak ze, Geert!
Zo stelt hij hier.
Zeg hier wat je van 'm vond en/of neem op gepaste wijze afscheid van deze mod.
--
Ik had een gepast gedichtje over de steen die over de bodem van de rivier rolt en die uiteindelijk door de stroom zijn doel bereikt, -namelijk de bodem, maar ik ben het kwijt. Enfin. Veel plezier als user
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:08 schreef PJORourke het volgende:
Tja, wat moet ik er van zeggen... ik vond hem als user sterker dan als mod, dus lijkt het me een verstandige beslissing.
De eerste objectieve mod moet ik nog tegenkomen......MOd wordt je naar jaren is user te zijn geweest....Je bent dus aardig gekleurd als je als mod begint......Dat maakt het extra moeilijk......quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:10 schreef ConQuestator het volgende:
Wanneer treedt Sidekick nou af?
Al 4 jaar mod, de laatste jaren is hij nauwelijks aanwezig door tijdgebrek. Maar hij wil nog steeds modje blijven om eventuele rechtse users de mond te kunnen snoeren. En dat wordt oogluikend toegestaan door de crew.
Inderdaad, maar dat zag Sidekick te laat in.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:40 schreef EchtGaaf het volgende:
eigenlijk moet je het MODSCHAP volledig kunnen afschermen als user. Je kan eigenlijk niet MOD en user tegelijk zijn....Het bijt elkaar....
Dus dat vraagt om een nieuw functieprofiel van een MOD: zelf zeer terughoudend te zijn.....Meer acteren als een scheidsrechter. Zoals een presentator in een debatprogramma ook doet....Een beetje de rol van Cees Grimbergen vervullen...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat zag Sidekick te laat in.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:32 schreef Monidique het volgende:
Ik stuur wel een sollicitatiebrief. Sidekick en ik maken een objectief, neutraal en getalenteerd team, waarbij Chewie als excuusconservatief kan dienen.
Zolang jij het maar niet wordt, vind ik alles prima.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:48 schreef EchtGaaf het volgende:
De race om het modschap kan beginnen.....Ben benieuwd wie het gaat worden. Wie hebben er eigenlijk zin an?
Dat lijkt me idd geen goede ontwikkeling voor het vrije woord.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:30 schreef Lemmeb het volgende:
Zolang jij het maar niet wordt, vind ik alles prima.
Gelukkig heel weinig.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:31 schreef gelly het volgende:
Wordt er nog gemodereerd dan ?
Je moedigt mij op die manier wel aan om een gooi te doen...... Ik zou er dan voor zorgen dat het debat vlammend terugkomt..Ik ben overtuigd dat ik de discussie in goede banen kan leiden....quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Want? Doe es proaten.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:05 schreef du_ke het volgende:
Echtgaaf jij bent echt totaal niet geschikt als Mod.
Kort lontje enzoquote:
Soms vind ik het jammer dat sommigen hier uberhaupt user zijn geworden. Alleen maar om het feit dat ze zo weinig te melden hebben. Of erger nog helemaal niets toevoegen aan een discussie. Ik zou als mod aardig gefrustreerd van je zijn geworden...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
quote:
Ja, ik ben een persoon.....quote:Daarnaast trek je je de boel volgens mij veel te persoonlijk aan.
Meki op POL....Heb jij niet veel teveel bier gedronken op dit tijdstip?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:10 schreef du_ke het volgende:
overigens gaan SCH en Meki EWK gewoon als duomod opvolgen.
Mod zijn lijkt me niks. Dan moet je jezelf ook regelmatig inhoudenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, ik ben een persoon.....![]()
Du_Ke, waarom ben jij geen mod? Als iemand jou helemaal verrot scheld , wordt je niet boos.....![]()
Mag ik je ff testen...![]()
Uiteraard heb ik bier op maar qua vermaak zijn er weinig koppels die beter scoren.quote:Op zondag 18 maart 2007 00:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Meki op POL....Heb jij niet veel teveel bier gedronken op dit tijdstip?![]()
Een discussie leiden lijkt mij nou weer wel leuk....in RL.....de boel lekker opzwepen en tegen elkaar opzetten........Ik zou dolgraag rondom10 willen presenteren....quote:
Ja, dat is wel een nadeel...Ik zou er wel moeite mee hebben. Ik denk dat iedereen mij veel te streng zou vinden...quote:Dan moet je jezelf ook regelmatig inhouden.
.maar je dosis is nog niet helemaal op peil, want strak ga je naar de kroeg toch?quote:
Vermaak, dat wel.......maar POL is ERNST.....quote:maar qua vermaak zijn er weinig koppels die beter scoren.
Dat lijkt me wel jaquote:Op zondag 18 maart 2007 00:23 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
.maar je dosis is nog niet helemaal op peil, want strak ga je naar de kroeg toch?![]()
[..]
Vermaak is minstens zo belangrijk. Het grootste deel van de users is heir toch niet echt ernstigquote:Vermaak, dat wel.......maar POL is ERNST.....![]()
Ja, het grootste deel. Maar PMB_RUG is heeeeeeeeelllll serieus........EchtWaar...quote:Op zondag 18 maart 2007 00:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja.
[..]
Vermaak is minstens zo belangrijk. Het grootste deel van de users is heir toch niet echt ernstig.
Dan kunnen alle users rechtser dan GL of SP wel inpakkenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:10 schreef du_ke het volgende:
overigens gaan SCH en Meki EWK gewoon als duomod opvolgen.
Het zit je wel diep hèh?quote:Op zondag 18 maart 2007 00:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Soms vind ik het jammer dat sommigen hier uberhaupt user zijn geworden. Alleen maar om het feit dat ze zo weinig te melden hebben. Of erger nog helemaal niets toevoegen aan een discussie. Ik zou als mod aardig gefrustreerd van je zijn geworden...
Idd, een beetje rechtsere mod er bij kan geen kwaadquote:Op zondag 18 maart 2007 14:00 schreef Lemmeb het volgende:
Overigens ben ik van mening dat ik een uitstekend moderator zou zijn, maar dat even terzijde.
Nee hoor. Ik ben eerlijk gezegd niet geinteresseerd in de persoon van Lemmeb. Sorry, je maakt op mij echt geen indruk.quote:
Heb niets met als -situaties. De kans dat jij hier mod wordt is minder dan 10-9, is mijn inschatting. Ik zou er verder niet warm of koud van worden....Niet warm: omdat je mij niet inspireert, zoals anderen dat wel kunnen. Niet koud: het kan altijd nog erger natuurlijk. ik zal maar geen namen noemen. Laten het hier gezellig houden. 't Zondag tenslotte.quote:Laat ik je dan even de volgende vraag stellen: hoe zou jij reageren als ik hier moderator zou worden?
Zeker. Al zijn er gelukkig zaken waar ik gelukkig niet over na hoef te denken. Zoals je vraag bijvoorbeeld.quote:Misschien iets om over na te denken, een beetje zelfreflectie op de zondagmiddag kan geen kwaad.
Nee hoor. je bent totaal ongeschikt in mijn ogen....quote:Overigens ben ik van mening dat ik een uitstekend moderator zou zijn,
Niet nodig. We hebben Chewie al, en is een ras VVD-er...quote:Op zondag 18 maart 2007 14:04 schreef Specsavers het volgende:
[..]
Idd, een beetje rechtsere mod er bij kan geen kwaad![]()
Hard nodig. De VVD is niet rechts.quote:Op zondag 18 maart 2007 14:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Niet nodig. We hebben Chewie al, en is een ras VVD-er...
Zou dat niet eerder verspilling zijn?quote:.. Een eerste klas debater zou voor het modschap in aanmerking moeten komen.
Je begint hem al aardig te knijpen hèh?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik vind het ook erg jammer. Misschien straks nog meer jammer als er een of andere ploert opstaat en per vergissing de baan krijgt.......![]()
Volgens mij ben jij juist de enige die de leemte kan opvullenquote:Op zondag 18 maart 2007 00:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Mod zijn lijkt me niks. Dan moet je jezelf ook regelmatig inhouden.
Ik kan me nog ene Tafhaas herinneren..quote:Op zondag 18 maart 2007 17:26 schreef Lemmeb het volgende:
Je begint hem al aardig te knijpen hèh?
"ploert"
Hartstikke links. Ideologisch gezien een aanhangwagen van de PvdA.quote:
Is het niet eerst de vraag of er een vacature gesteld wordt?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:28 schreef k3vil het volgende:
Maar nu is het dus de vraag:
"Gaan we eerlijk stemmen, of pleegt er iemand een coup?"
Er wordt toch niet gemod dus een nieuwe is ook nergens voor nodigquote:Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Is het niet eerst de vraag of er een vacature gesteld wordt?
Wees toch niet zo spitsvondig!quote:Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien kun je ze alvast de code of conduct vragen?quote:Op zondag 18 maart 2007 17:47 schreef sigme het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2007 17:40 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hartstikke links. Ideologisch gezien een aanhangwagen van de PvdA.
Waarom zou ik? Er zijn hier subfora die zo ongeveer in een coma worden gemod.....Dat valt ook onder een ploerten regieme.....quote:Op zondag 18 maart 2007 17:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je begint hem al aardig te knijpen hèh?
"ploert"
Klinkt als tvlxd.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee ik wil dit : een mod die van politiek van wanten weet, een topdebater is, die het debat weet aan te zwengelen en kan leiden, gererespecteerd wordt, fair is, respectvol mens is en Fok! ter harte neemt en zowaar ook aanwezig is.....
Volgens mij was dit het afscheidstopic voor EWK.. begint het gekonkel nu alquote:
1 De een zijn dood.....is de nader zijn brood.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:13 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Volgens mij was dit het afscheidstopic voor EWK.. begint het gekonkel nu al
Dat ben ik dus.quote:Op zondag 18 maart 2007 19:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Nee ik wil dit : een mod die van politiek van wanten weet, een topdebater is, die het debat weet aan te zwengelen en kan leiden, gererespecteerd wordt, fair is, respectvol mens is en Fok! ter harte neemt en zowaar ook aanwezig is.....
Inderdaad. Dat ben ik.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:17 schreef Monidique het volgende:
een topdebater is
Ik neem je ff de maat:quote:
een libertarier is per definitie niet geschikt.....Beantwoord niet aan het psychologisch profielquote:Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef Aoristus het volgende:
wat een libertariërs hier, ze grijpen gelijk naar de macht als de kans zich voordoet.
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:18 schreef Aoristus het volgende:
wat een libertariërs hier, ze grijpen gelijk naar de macht als de kans zich voordoet.
quote:machts·mis·bruik (het ~)
1 misbruik van macht
2 modereren naar het voorbeeld van Tafhaas
Dat ik meestal de moeite niet doe vanwege het lage peil alhier, wil niet zeggen dat ik geen topdebater ben.quote:
Hmmmmm ik moet je zeggen dat ik hier wel iets in herken....quote:Op zondag 18 maart 2007 20:25 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat ik meestal de moeite niet doe vanwege het lage peil alhier, wil niet zeggen dat ik geen topdebater ben.![]()
Lukt je niet. Gelovigen winnen geen debatten.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Toch zou ik het prachtig vinden om eens een keer een RL debat met jullie te doen. En dan iederen onder het tapijt vlammen....![]()
Jou konden ze blijkbaar missen als kiespijn. Miskend genie.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:28 schreef Aoristus het volgende:
Een mod hoort zichzelf eerst onmisbaar te maken zonder dat iemand het merkt. Alleen dan stijg je op de sociale fokladder
Waarom zou jij mod moeten worden? Jij scoort nog lager op je eigen meetlat dan ik of PJ.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik neem je ff de maat:
politiek van wanten weet: mwoa
een topdebater is: nee
die het debat weet aan te zwengelen: nee
en kan leiden: mwoa
gererespecteerd wordt: zou 't ?
fair is: ach
respectvol mens : oeps
is en Fok! ter harte neemt en zowaar ook aanwezig is.....: Ja!
ff dooroefenen. Anders moet ik mod worden. En dat wil ik helemaal niet.....
staat de N in het fokschip ?quote:Op zondag 18 maart 2007 20:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jou konden ze blijkbaar missen als kiespijn. Miskent genie.
Pfff, na drie zinnen met mij gewisseld te hebben zit je al in een hoekje te huilen van schaamte over je eigen onvermogen. Dat geef ik je op een briefje, dat effect heb ik altijd op gristenfundi's.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Toch zou ik het prachtig vinden om eens een keer een RL debat met jullie te doen. En dan iederen onder het tapijt vlammen....![]()
Dat is altijd zo iets vreemds: dat gristenen en moslims denken dat we serieus in discussie moeten gaan over hun haatdragende sprookjesboekjes. Ik debatteer nog liever over cold fusion.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:36 schreef Lemmeb het volgende:
Pfff, na drie zinnen met mij gewisseld te hebben zit je al in een hoekje te huilen van schaamte over je eigen onvermogen. Dat geef ik je op een briefje, dat effect heb ik altijd op gristenfundi's.
Ik kan niet eens herinneren dat ik 3 zinnen met je heb uitgewisseld. Laat staan een duel met jou te hebben gehad , welke een onuitwisbare indruk heeft gehad.......Wat doe je eigenlijk hier? Je hebt echt niks zinnigs te melden. Wat drijft jou eigenlijk om hier rond te hangen, als je niets te melden heeft, behalve erg te lopen zieken....Want meer laat jij hier echt niet zien...quote:Op zondag 18 maart 2007 20:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Pfff, na drie zinnen met mij gewisseld te hebben zit je al in een hoekje te huilen van schaamte over je eigen onvermogen. Dat geef ik je op een briefje, dat effect heb ik altijd op gristenfundi's.
Neehoor, ik heb een teringhekel aan jou. Dat je toevallig een gristenfundi bent is bijzaak.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Je hebt een kennelijk teringhekel aan christenen
Doe je best. Het is in ieder geval wederzijds.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:10 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Neehoor, ik heb een teringhekel aan jou.
Je hebt daar eerder negatief over christenen uitgelaten. Je bent wel degelijk vooringenomen..Het woord alleen al wat je gebruikt getuigt van het totaal ontbreken van respect bij je.quote:Dat je toevallig een gristenfundi bent is bijzaak.
Och. Jij hebt je over driekwart van dit forum al negatief uitgelaten, dus moet je niet raar opkijken als je dat terugkrijgt in je gezicht.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:13 schreef EchtGaaf het volgende:
Je hebt daar eerder negatief over christenen uitgelaten.
Gristentolerantie.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Een stukje basisrespect is jou kennelijk totaal vreemd, je zou eigenlijk hier geweerd moeten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |