quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:06 schreef Ripley het volgende:
Een van een tijd geleden.
Ripley ziet niet al te slim buurmeisje.
Ripley "Hoi, hoe was je schoolreisje"
Buurmeisje "Ja wel tof, we zijn naar Auschwitz geweest"
Ripley "Goh dat zal wel indrukwekkend zijn geweest."
Buurmeisje "Ja echt, we zijn naar het nudistenkamp geweest"
Ripley "..........."
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:56 schreef Syheriat het volgende:
Ik heb er ook nog 3, in 1 busreis van drie kwartier waarin ik voor 2 vmbo-delletjes zat. De paar flarden van hun gesprek, dat volledig nergens over ging zal ik noemen:
---------------stap in------------------------------
vmbo-breezer 1: "Maar wat gaat hij in Roemenië doen dan? Romeins leren?"
vmbo-breezer 2: (niet sarcastisch) "Ja, ik denk het ja."
---------------5 minuten later----------------------
vmbo-breezer 1: "Weet jij waarom turkse vrouwtjes hoofddoeken moeten dragen?"
vmbo-breezer 2: "Omdat ze geen sieraden mogen toch?"
vmbo-breezer 1: "Oh ja, dat was het."
-----------------40 minuten later-------------------
*nummer van Ipod afgelopen*
vmbo-breezer 1 óf 2: "Mannensperma"
*Nieuw nummer start op*
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:02 schreef Nollem het volgende:
OT:
Ik ben laatst naar de Bodies Expositie geweest in Amsterdam. Heel interessant. Voor iemand die niet weet wat het is: Bodies is een expositie over het menselijk lichaam met echte opgezette mensen. Zowel mannen als vrouwen worden daar tentoon gesteld, maar er zijn vooral mannelijke "lijken" te bezichtigen.
Nu stond er een groepje mensen voor een van deze opgezette mensen te praten.
Ik hoor een meisje met bril het woord nemen:
Brillie: Je kan aan de vorm van de schouders en het bekken zien of dit een man of vrouw is geweest.
Luisterende familie (denk ik dan): *knikt instemmend*
Brillie: Zo kun je zien dat dit waarschijnlijk een vrouw is geweest, want de schouders zijn even breed als het bekken. Bij een man zijn de schouders breder dan het bekken.
Luisterende familie : *knikt wederom instemmend*
Brillie en familie lopen verder.
Nollem kijkt naar hetzelfde lichaam en denkt:
Nou volgens mij is dit een man... aan de penis te zien![]()
![]()
met je hoofdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:11 schreef sefer het volgende:
godverdomme, wat een mislukking dit zeg.
hopelijk is ie zo meer naar je wensquote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:11 schreef sefer het volgende:
godverdomme, wat een mislukking dit zeg.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:17 schreef koffiegast het volgende:
[..]
hopelijk is ie zo meer naar je wens![]()
weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:34 schreef PeuRac het volgende:
Toen ik zomerwerk deed op de expeditie van een groothandelslagerij:
vrachtwagen rijdt achteruit voor de gelijkvloerse deur. De vrachtwagen staat bijna op de plak, dus ik druk op de knop van de bel, Rijdt hij gewoon de deur eruit.
Ik scheldend naar buiten, zegt die chauffeur: "Ik dacht dat de lamp zou gaan branden?" Ik: "en die sirene gaat voor de lol zeker?"
ik ookquote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:39 schreef Queen_Bee het volgende:
tvp
Dat is een teken van genialiteit, vraag me niet waarom.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 04:35 schreef Appelgebak het volgende:
een vriend van een vriend van mij weet het verschil tussen links en rechts niet, aan de rechter arm draagt hij daarom een Rood bandje.
Dat is inderdaad een superdomme opmerking.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 02:39 schreef Queen_Bee het volgende:
tvp
die is goedquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:24 schreef ImmovableMind het volgende:
<JonTG> Man, my penis is so big if I laid it out on a keyboard it'd go all the way from A to Z
<JonTG> wait, shit
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:24 schreef ImmovableMind het volgende:
<JonTG> Man, my penis is so big if I laid it out on a keyboard it'd go all the way from A to Z
<JonTG> wait, shit
Ik snap hem niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:34 schreef PeuRac het volgende:
Toen ik zomerwerk deed op de expeditie van een groothandelslagerij:
vrachtwagen rijdt achteruit voor de gelijkvloerse deur. De vrachtwagen staat bijna op de plak, dus ik druk op de knop van de bel, Rijdt hij gewoon de deur eruit.
Ik scheldend naar buiten, zegt die chauffeur: "Ik dacht dat de lamp zou gaan branden?" Ik: "en die sirene gaat voor de lol zeker?"
Mag ze niet weten wat je zocht dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:17 schreef koffiegast het volgende:
[..]
hopelijk is ie zo meer naar je wens![]()
Zal gelijk maar hetgene wat me overkwam vandaag, ik opzoekend naar een wat opvallendere jas in de stad (wedstrijd fluiten enzo jeweets..) enfijn ik denk goh wellicht heeft de Coolcat wat (werd hysterisch na vele winkels langs te gaan nergens iets dergelijks te vinden)
ik loop winkel maar even door en richt me weer op de uitgang, wijf bij kassa spreekt me aan,
zij: "hooooi zoek je iets?"
ik: "ow ehm ja, maar ik heb al gemerkt dat dat hier in iedergeval niet te vinden is"
zij: "ow wat zoek je hier dan"
ik: "..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |