Dat doen ze echt wel hoor, allemaalquote:Op maandag 26 maart 2007 21:12 schreef ijsbrekertje het volgende:
Nog geen half uur na het debat - allemaal een mobieltje in de hand. En maar beweren dat politici zich niet gek laten maken door de peilingen
Geke van Velzenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat doen ze echt wel hoor, allemaal.
Dat blonde grietje, wie is dat trouwens?
Zelfs de afrondingen zijn belangrijkquote:Op maandag 26 maart 2007 21:12 schreef ijsbrekertje het volgende:
Nog geen half uur na het debat - allemaal een mobieltje in de hand. En maar beweren dat politici zich niet gek laten maken door de peilingen
Jaha, elke dagquote:Op maandag 26 maart 2007 21:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Zelfs de afrondingen zijn belangrijk.
Ik vind het wel een erg leuk moment. Leuke vent ook die Rouvoetquote:Op maandag 26 maart 2007 21:18 schreef Aoristus het volgende:
het is toch wel lief dat Bos oorsmeer deelt met Rouvoet. 't is the Verve, maar Rouvoet kent dat natuurlijk niet.
Gristenen kennen geen bitter sweet symphony called lifequote:Op maandag 26 maart 2007 21:19 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een erg leuk moment. Leuke vent ook die Rouvoet![]()
21 zetels erbij voor de SP.quote:Op maandag 26 maart 2007 21:24 schreef Aoristus het volgende:
hij trekt helemaal bleek weg bij het horen van de 21 zetels voor de sp..
hm, ik heb het verkeerd gehoord denk ik, ik zie op dat lijstje ook 30 staan onder NIPO.. of waren het inderdaad 21 d'r bij?quote:
Jaloers pberends?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:27 schreef pberends het volgende:
Die blonde griet wil gewoon met Wouter Bos ofzo.
quote:Op maandag 26 maart 2007 21:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat blonde grietje, wie is dat trouwens?
Is toch zo... echt zo'n golddigger... als ik Wouter Bos' vrouw was zou ik maar opppassen voor die heur.quote:
Bianca Balkenende slaapt niet voor niets met een bijbel op het kastje tussen de bedden inquote:Op maandag 26 maart 2007 21:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Is toch zo... echt zo'n golddigger... als ik Wouter Bos' vrouw was zou ik maar opppassen voor die heur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |