Ik vrees het ook...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:35 schreef peaceman het volgende:
OMG is het waar wat ik hier zie gebeuren?
And now the end is near....quote:
Ah, ik dacht dat dit uit Life of Brian kwamquote:Op maandag 19 maart 2007 20:35 schreef n0r het volgende:
Eunt == owned
Wie wil voortaan de antwoorden van mijn vragen op voorhand weten?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:41 schreef n0r het volgende:
Ik heb dit een week geleden ofzo gemailed naar Licko, omdat we het nummer van Blondie (uiteraard) beiden kennen. Ik weet dus wel zeker dat hij het gewoon wist, en dit niet gegoogled heeft,
Ik had bijna Ranja's punt ook ingetrokken, want zijn antwoord was ook niet wat ik bedoelde...quote:Omdat mijn vraagstelling onvolledig was, en deze posts hier zo doorlees, lijkt het me inderdaad rechtvaardiger het punt aan MadMaster toe te rekenen.
Alleen met bronvermeldingquote:Op maandag 19 maart 2007 20:44 schreef cafca het volgende:
[..]
My Way van Paul Anka!
krijg ik nou een punt?
Ikke! Ikke! En dan mail ik jou gewoon alvast de antwoorden op mijn vervolgvragen, deal?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Wie wil voortaan de antwoorden van mijn vragen op voorhand weten?![]()
![]()
quote:
Vreemd is het allemaal wel.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:35 schreef peaceman het volgende:
OMG is het waar wat ik hier zie gebeuren?
Ik offer me wel weer opquote:Op maandag 19 maart 2007 20:46 schreef MadMaster het volgende:
Wie wil voortaan de antwoorden van mijn vragen op voorhand weten?![]()
![]()
Nu is dat nooit anders geweestquote:Op maandag 19 maart 2007 20:51 schreef cafca het volgende:
Ja, zo blijven die ranja vragen wel een paar topics open staan......
Nou zie je het he... en dan krijg ik/ mijn vragen de schuldquote:Op maandag 19 maart 2007 20:51 schreef cafca het volgende:
Ja, zo blijven die ranja vragen wel een paar topics open staan......
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:53 schreef peaceman het volgende:
The go team?
Nu is dat ook niet meer dan terecht natuurlijkquote:Op maandag 19 maart 2007 20:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou zie je het he... en dan krijg ik/ mijn vragen de schuld
bronvermelding van deze opmerking graagquote:
The Beatles - Get Backquote:Op maandag 19 maart 2007 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
bronvermelding van deze opmerking graag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |