Absoluutquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:58 schreef havefun het volgende:
Ik heb het de laatse weken ook niet echt meer gevolgd maar heeft japa nou echt zo disrespectvol gedaan tegen Sylvia zoals Huub en Eric beweren?
Ja, lees de vorige Cos door en je weet alles.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:58 schreef havefun het volgende:
Ik heb het de laatse weken ook niet echt meer gevolgd maar heeft japa nou echt zo disrespectvol gedaan tegen Sylvia zoals Huub en Eric beweren?
yep ..... ernstig zelfsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:58 schreef havefun het volgende:
Ja het is de 1e dag al begonnen toen maakte hij opmerkingen tegen haar daar lusten de muizen geen brood van.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:58 schreef havefun het volgende:
Valt best mee (van vandaag dan), maar elke reden om Jaap af te zeiken is leukquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:58 schreef havefun het volgende:
quote:
Ja Huub zegt ook tegen Jaap: zoek een boom en een touw Fatass. En hij weet ook dat iedereen dat kan horen. Dan is een Boer nog stukken fatsoenlijkerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:58 schreef beequeen het volgende:
En een vette boer laat, wat is het toch een hork, hij weet toch dat iedereen dat kan horen![]()
Hij wilde het fijne weten van Sylvia's bezoek aan haar vader. Hij vond dat hij daar recht op had omdat hij haar die 12 uur had gegeven.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:58 schreef havefun het volgende:
dat is niet echt meer te volgen, zo snel gaat dat .quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, lees de vorige Cos door en je weet alles.
Ik denk dat jaap het allemaal niet zo bedoeld, maar gewoon niet beter weet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:58 schreef havefun het volgende:
who cares ... beetje niet goed maakt het leukerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja het is de 1e dag al begonnen toen maakte hij opmerkingen tegen haar daar lusten de muizen geen brood van.
vlgs mij is dat gezegde niet goed maar goed blont.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja het is de 1e dag al begonnen toen maakte hij opmerkingen tegen haar daar lusten dehonden muizen geen brood van.![]()
vlgs mij is dat gezegde niet goed maar goed blont.
thx ik wist dat het een dier was, maar kon niet op het beest komen.quote:
Nog niet, hij is weer gezellig in zijn boeken gedoken en boert er weer vrolijk op los.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:00 schreef Copycat het volgende:
Is Billie al bezweken onder de stress?
En hij bedacht dat het leuk was om eens te gaan bluffen tijdens de stemming om er wat uit te slepen meen ik me van de tv uitzending te herinnerenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij wilde het fijne weten van Sylvia's bezoek aan haar vader. Hij vond dat hij daar recht op had omdat hij haar die 12 uur had gegeven.
ja dat is um.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:02 schreef Torment het volgende:
Muizen > Kaas. Kan ook.
Ja de gescripte ruzie staat op tape en nu kan ie weer verder gaan. Alleen vindt ie dat HUub en Eric veel te ver gingen. Mischien is Das Expirement in psychologisch opzicht wel erg intressant wat bereft de GDK. Daar werd een groep mensen ook opgedeeld in verschillende kampen ( de gavangenen , en de Opzichters ), en dat liep geheel uit de hand. Ik denk dat de GDK hiermee wel een beetje te vergelijken is want ik heb het gevoel of er bewust gescript wordt en groepn tegen elkar opgezet worden..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog niet, hij is weer gezellig in zijn boeken gedoken en boert er weer vrolijk op los.
Nogal ja. Haar egoist genoemd omdat ze Jaap niet wilde laten delen in wat er precies allemaal gebeurd was in haar verleden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:58 schreef havefun het volgende:
Hoe maakt zij daar misbruik van dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:55 schreef maril het volgende:
[..]
Prima maar dan moet ze er geen misbruik van maken ze wist wat die 2 jongens gingen doen.
Zover ik weet niet, wel de bewoners en talpa zelfquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:08 schreef blomst het volgende:
Nog een poging:
Heeft sylvia een advertentie in de telegraaf gezet?
En zo ja , wie kan vertellen wat er in staat of eventueel scannen?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:07 schreef pullup het volgende:
Ik lag in een deuk om dat flowdiagram dat billie aan het lezen was: Motivational Effects of Charismatic Leadership
Nee, de bewoners hebben dat gedaan en ze heeft hen hiervoor bedankt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:08 schreef blomst het volgende:
Nog een poging:
Ik heb 'm niet gezien, maar ik kan 'm gemist hebben. Kan ook dat ze het pas na de crematie doet?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:08 schreef blomst het volgende:
Nog een poging:
Zou het gaan helpen ?quote:
O. oke, dacht het van natasia te begrijpen, maar dan bedoeld ze vast de andere advertentie.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:08 schreef Ning het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, wel de bewoners en talpa zelf
wat ik weet is dat de bewoners een advertentie hebben geplaatst, van Sylvia is weet ik niet...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:08 schreef blomst het volgende:
Nog een poging:
Ik denk niet dat ze dat zouden doen. Zou wel een top stage zijn denk ikquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
... Loopt Jaap stage in DGK ?
vanwege zijn lessen in Motivational Effects of Charismatic Leadership
Ik weet niet of hij te lezen is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:10 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
wat ik weet is dat de bewoners een advertentie hebben geplaatst, van Sylvia is weet ik niet...
Een van de zeldzame keren dat zijn studiestof direct aansluit op zijn leefomstandighedenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
... Loopt Jaap stage in DGK ?
vanwege zijn lessen in Motivational Effects of Charismatic Leadership
Doordat zij wist wat die jongens zojuist ging flikken, dingen zeggen die Jaap in discrediet zou brengen, maar alee dat had Huub s,ochtends al voorspelt in bed tegen Erik dat het spel harder gespeeld diende teworden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:05 schreef marky het volgende:
[..]
[..]
Hoe maakt zij daar misbruik van dan?
Ik verdenk 10 er wel van dat dit geen eerlijke ad is, ivm promotionele akties voor de gouden kooi.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij te lezen is.
Edit: Ja dus.
[afbeelding]
Er is steeds vaker een vertaler bij die uitspraken nodigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:14 schreef MarkNMGN het volgende:
Brian: 'Sta stil waarom je je nog druk maakt om hetgeen wat op je hoofd nu zit'
Oordeel niet als je het hele verhaal niet kent!!!!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:13 schreef Spyderman het volgende:
Nou Syl zal zo terug komen en dan gaat ze meteen verder met de dansles want als je maar 12 uur neemt voor een rouw proces dan willen we niets meer over horen, een keus die ze zelf maakt een wolf in schaapskleren.
Spoor jij wel? Wat weet jij van de situatie, en lees je wel de andere commentaren of hoor en lees je alleen jezelf. :'?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:13 schreef Spyderman het volgende:
Nou Syl zal zo terug komen en dan gaat ze meteen verder met de dansles want als je maar 12 uur neemt voor een rouw proces dan willen we niets meer over horen, een keus die ze zelf maakt een wolf in schaapskleren.
Ehm, als je met zoiets bezig bent dan is het de band met de persoon die maakt of iemand welkom is of niet, en Jaap gedraagt zich vanaf dag 2 al onbeschoft tegen Sylvia (je mag me wel ff pijpen) en ze mag Jaap dus simpelweg niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:14 schreef maril het volgende:
[..]
Doordat zij wist wat die jongens zojuist ging flikken, dingen zeggen die Jaap in discrediet zou brengen, maar alee dat had Huub s,ochtends al voorspelt in bed tegen Erik dat het spel harder gespeeld diende teworden.
en gisteren waar Sillva haar brief schreef en Jaap fatsoenlijkvroeg of hij iets mocht doen daar was het NEE, dat vind ik dan nog okee, maar 10 min later mochten die andere Hub eb Eric erwel zitten en Huub begon toen over het spelelement terwijl zij dus bezig is nmet die brief![]()
Heb je ook een ondertitel?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:14 schreef MarkNMGN het volgende:
Brian: 'Sta stil waarom je je nog druk maakt om hetgeen wat op je hoofd nu zit'
Ik zou in de televisie uitzendingen hem ook graag ondertiteld willen hebben, om een beetje te snappen waar hij het over heeftquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is steeds vaker een vertaler bij die uitspraken nodig![]()
Ja dat mag ook maar laat Sivia het hen dan eerlijk zeggen tot nu toe laat ze het aan Huub en Eric over en diegoor tegen hem bezig en ik kan daar gewoon niet tegen punt, maar met toestemming van Silvia , dus nogmaals Silvia moet haar eigen strrijd voeren en niet aan andere overlaten . dit deed ze ook al voor de dood van haar Vader. ik vind ze dus eigenlijk slap bezig, ze moet voorzichzelf opkomen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, als je met zoiets bezig bent dan is het de band met de persoon die maakt of iemand welkom is of niet, en Jaap gedraagt zich vanaf dag 2 al onbeschoft tegen Sylvia (je mag me wel ff pijpen) en ze mag Jaap dus simpelweg niet.
Huub en Eric mag ze heel graag... zo gek is het dus niet dat Jaap niet welkom was en Huub en Eric wel.
En jou oordeel is dat ik het vehaal niet ken??? das ook een oordeel dus,??? Alles wat we schrijven zijn oordelen gebazeerd op ons referentie kader en dat is geen oordeel maar en feit.Dus type bij ieder bericht wat je leest dat het een oordeel is, doe maar niet zonde van je weekend das mijn oordeel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:15 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Oordeel niet als je het hele verhaal niet kent!!!!!!![]()
Sinds wanneer kijk jij streams?????quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:20 schreef maril het volgende:
[..]
Ja dat mag ook maar laat Sivia het hen dan eerlijk zeggen tot nu toe laat ze het aan Huub en Eric over en diegoor tegen hem bezig en ik kan daar gewoon niet tegen punt, maar met toestemming van Silvia , dus nogmaals Silvia moet haar eigen strrijd voeren en niet aan andere overlaten . dit deed ze ook al voor de dood van haar Vader. ik vind ze dus eigenlijk slap bezig, ze moet voorzichzelf opkomen.
heeft ze allang tegen jaap gezegd.... maar die doet er niks mee.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:20 schreef maril het volgende:
[..]
Ja dat mag ook maar laat Sivia het hen dan eerlijk zeggen tot nu toe laat ze het aan Huub en Eric over en diegoor tegen hem bezig en ik kan daar gewoon niet tegen punt, maar met toestemming van Silvia , dus nogmaals Silvia moet haar eigen strrijd voeren en niet aan andere overlaten . dit deed ze ook al voor de dood van haar Vader. ik vind ze dus eigenlijk slap bezig, ze moet voorzichzelf opkomen.
Nog steeds Vader met een hoofdletterquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:20 schreef maril het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:13 schreef Spyderman het volgende:
Nou, jij BEOORDEELT Sylvia haar gedrag. Er wordt je gewezen op het FEIT dat niet het hele verhaal bekend is. Dus je kunt niet OORDELEN over Syl haar gedrag omdat je de FEITEN niet kent.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:22 schreef Spyderman het volgende:
[..]
En jou oordeel is dat ik het vehaal niet ken??? das ook een oordeel dus,??? Alles wat we schrijven zijn oordelen gebazeerd op ons referentie kader en dat is geen oordeel maar en feit.Dus type bij ieder bericht wat je leest dat het een oordeel is, doe maar niet zonde van je weekend das mijn oordeel.
DAAR word je populair mee Natasia..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:22 schreef Elounda het volgende:
Voor de streamers is het leuk 2 van die grote kinderen..
Wij (Streamers) zijn vereenzaamde mensen volgens Natas.
En we schrijven kinderachtige post aan Huub en Eric
Nee die hoorde net voor het eerst van het bestaan van beugel BH-'squote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:24 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia geeft nog maar eens haar borsten-doel door .. dit keer aan Jaap. Die snapt er helemaal niets van.
De kipfilet'jes heeft ie gemist ... die snapt natuurlijk niet waarom ze al dat eten in haar bh stopt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die hoorde net voor het eerst van het bestaan van beugel BH-'s
Een beetje van Iglo en een beetje van Natasiaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:26 schreef Elounda het volgende:
Vis- Kwuuiesine met gebakken aardappeltjes...
76 kilo en ze is iets van 1.70 m1 lang., en dan nog beweren dat ze maat 38 past?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:23 schreef pullup het volgende:
Hehehehehe Billie vraagt aan Naat hoe het met de weegschaal zit
Ze heeft er al een tijd niet opgestaan maar weegt nog steeds 76 kgSure
Ze is op dit moment even haar vader aan het cremeren en omdat ze zich vanmorgen sterk wilde houden voor vanmiddag heeft ze zich vanmorgen naar Jaap toe ingehouden...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:20 schreef maril het volgende:
[..]
Je zag hem opfleurenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:27 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
De kipfilet'jes heeft ie gemist ... die snapt natuurlijk niet waarom ze al dat eten in haar bh stopt.
Als je ergens in gelooft, is het ook zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:27 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
76 kilo en ze is iets van 1.70 m lang., en dan nog beweren dat ze maat 38 past?
la me nie lache
what the hell .. denkt Jaap ... geef mij ook zo'n ding !!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zag hem opfleurenHij dacht natuurlijk : "Mooi dan is daar nog altijd een voorraadje"
Waar de kipfilets noooiiiit op zijn, dat is het Paradijs volgens Jehp.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:29 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
what the hell .. denkt Jaap ... geef mij ook zo'n ding !!!
Vloeken kan hij !!! .. dat weer welquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:29 schreef Polonium-120 het volgende:
Jaap ligt op bed te studeren en zegt: "Godverdomme kankerlijers"
volgens mij vind ze ook gewoon dat die ingevlochen haar eigenlijk ook gewoon haar eigen haardos is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:28 schreef Elounda het volgende:
[..]
Als je ergens in gelooft, is het ook zo.
Dat is volgens mij het motto van Madame.
Als er iemand bezig is om met zijn leefwijze kanker te krijgen is hij het welquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:29 schreef Polonium-120 het volgende:
Jaap ligt op bed te studeren en zegt: "Godverdomme kankerlijers"
Het blijft een heerlijke, welbespraakte jongeman hè, die Jaap...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:29 schreef beequeen het volgende:
Billie gooit er nog maar een GVD tegen aan, en vervolgens, kenkerlijers![]()
Ja psies. Net als haar nagels, en straks haar tieties.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:31 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
volgens mij vind ze ook gewoon dat die ingevlochen haar eigenlijk ook gewoon haar eigen haardos is.
tja, de haarwortels zijn wel niet die van haar, maar pfffff, wie maalt daar nu om, ze zitten toch op HAAR hoofd ?
Ik zie het al jij gaat voor de zak M&M's eet smakelijk, het gaat hier over een spel en Syl doet alleen mee om te winnen ze gaat hier niet zitten voor 10 ruggen en na een paar maanden weer weg te gaan, en by the way laat ik nou net meer weten, meer zien en meer horen van de goudenkooi, tja kijk naar het script dat de goudenkooi heet en geld in het laatje moet brengen, oeps het ligt hier voor me, fijn weekend gewenst.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Spoor jij wel? Wat weet jij van de situatie, en lees je wel de andere commentaren of hoor en lees je alleen jezelf. :'?
een soort ondergrondse vesuvius, laat maar komen jaap !quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:31 schreef blomst het volgende:
Volgens mij komt Jaap een dezer dagen nog wel tot een uitbarsting.
Hij ligt zichzelf steeds zo op te fokken.
of zou ik het helemaal mis hebben?
Familie van Jaap??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:22 schreef Spyderman het volgende:
[..]
En jou oordeel is dat ik het vehaal niet ken??? das ook een oordeel dus,??? Alles wat we schrijven zijn oordelen gebazeerd op ons referentie kader en dat is geen oordeel maar en feit.Dus type bij ieder bericht wat je leest dat het een oordeel is, doe maar niet zonde van je weekend das mijn oordeel.
... ik snap dat je opgewonden raakt, maar wel rustig blijven typen hoor !!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:32 schreef havefun het volgende:
Ik vind het gewoon maetrling voor de mannelijke bewoners om zo'n mooie dans lerares erin te zetten.
Geef ze dan diezelfde avond nog even en hoer ofzo
Beetje nerveus avatartje wel .... jij ook een goed weekend !quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:32 schreef Spyderman het volgende:
[..]
oeps het ligt hier voor me, fijn weekend gewenst.
Goed zo, mop. Je bent weer bijna op je oude gewicht.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:34 schreef AnTjUh het volgende:
natas werkt weer aan haar doelen
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:33 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Familie van Jaap??![]()
En het is jouW oordeel en gebaSeerd!!
joh, ze heeft toch maat 38 (in dr dromen)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:34 schreef jacqjacq het volgende:
hoeveel zakjes chips snaait natas wel niet per dag?
rare gewoonte, dat continue gevreet. die heeft haar eetgedrag niet in de hand.
Zou ik ook zo kunnen doen...Ik ben chips verslaafdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:34 schreef jacqjacq het volgende:
hoeveel zakjes chips snaait natas wel niet per dag?
rare gewoonte, dat continue gevreet. die heeft haar eetgedrag niet in de hand.
Jehp klinkt Katwijksquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:30 schreef Elounda het volgende:
[..]
Waar de kipfilets noooiiiit op zijn, dat is het Paradijs volgens Jehp.
Zo spreekt hij zijn naam uit:als Jeph, in mijn oren klinkt het Rotterdams...quote:
Weer een oordeel over een oordeel wat kan jij nou over mij oordelen dan je eigen oordeel geven en dat is nou net wat we allemaal hier doen niets vreemd dus. next!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou, jij BEOORDEELT Sylvia haar gedrag. Er wordt je gewezen op het FEIT dat niet het hele verhaal bekend is. Dus je kunt niet OORDELEN over Syl haar gedrag omdat je de FEITEN niet kent.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:34 schreef AnTjUh het volgende:
natas werkt weer aan haar doelen
[afbeelding]
Jaap uit zijn ongenoegen. Wat wil je als je jeuk hebt aan je ballen en je kan er niet bij.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:31 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Vloeken kan hij !!! .. dat weer wel
Ik kan dat geluid bij die stream niet aan krijgen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
Ik moet zeggen Die lessen zetten echt zoden aan de dijk.
Zdngmw raast over het toetsenbord heen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:39 schreef DainBramage het volgende:
Die lerares heeft best een "nice ass" zo met dat rode broekie, dacht ik net; was het Erik.![]()
Ja ik vind het neigen naar marteling die Lerares voor de mannelijke bewnoers. Die gasten staan al 1 maand droog man.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:39 schreef DainBramage het volgende:
Die lerares heeft best een "nice ass" met dat rode broekie, dacht ik net; was het Erik.![]()
Laat mij maar het huis ingaan, dan voelt ze zich zo vet als Jaap.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia voelt zich naast Jaap zo dun als een rietje .... kan ze best nog een chippie nemen.... doen wijffie! .. je verdient het ! ....
In Kattek waar de naam Jaap veel voorkomt wordt die uitgesproken als Jeehpquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:37 schreef Elounda het volgende:
[..]
Zo spreekt hij zijn naam uit:als Jeph, in mijn oren klinkt het Rotterdams...
Heb je het nog niet door.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:39 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik kan dat geluid bij die stream niet aan krijgen.
Waarom geloof ik je niet???
*snap met vingers*quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:37 schreef Spyderman het volgende:
[..]
Weer een oordeel over een oordeel wat kan jij nou over mij oordelen dan je eigen oordeel geven en dat is nou net wat we allemaal hier doen niets vreemd dus. next!
Daar waar het meeste inteelt voortkomtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:40 schreef FdW het volgende:
[..]
In Kattek waar de naam Jaap veel voorkomt wordt die uitgesproken als Jeehp![]()
ja het lijkt wel een mitrailleurquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
Ik moet zeggen Die lessen zetten echt zoden aan de dijk.
Zdngmw raast over het toetsenbord heen![]()
![]()
![]()
Rood is een kleur die snel de aandacht trekt, en wordt gezien als een teken van gevaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:39 schreef DainBramage het volgende:
Die lerares heeft best een "nice ass" zo met dat rode broekie, dacht ik net; was het Erik.![]()
Vind ik ook leuk: Jeehpquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:40 schreef FdW het volgende:
[..]
In Kattek waar de naam Jaap veel voorkomt wordt die uitgesproken als Jeehp![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je het nog niet door.
Normaal krijg je om de andere aanslag die pling van een foutmelding.
Conclusie, ze heeft het volume uitgezet.
het hoort bij de acteercursus.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:43 schreef Utrecht het volgende:
Waarom doen Natasia en Jaap niet mee met de dansles?
Die zijn al slank genoegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:43 schreef Utrecht het volgende:
Omdat Natasia maat 38 heeft en Jaap.... tsja.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:43 schreef Utrecht het volgende:
Alleen Eric van dat groepje...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:40 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja ik vind het neigen naar marteling die Lerares voor de mannelijke bewnoers. Die gasten staan al 1 maand droog man.
Jaap kan al dansen als de bestequote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:44 schreef Elounda het volgende:
[..]
Omdat Natasia maat 38 heeft en Jaap.... tsja.
O, ja, dat was het!!quote:
Jaaaaaa, check die ogen van dat joch...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
En maar gluren, wat is het toch een engerd.
[afbeelding]
Ow wat eng , das toch logisch.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Jeehp volgt een cursus kunstgeschiedenis.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Kijken is ok, gluren vind ik eng.quote:
Zij hebben er toch voor gekozen om op de streams te verschijnen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:48 schreef havefun het volgende:
Jij gluurd toch ook de hele dag naar die mensen?
Hij heeft een dooie bever op zijn kop wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:50 schreef mootie het volgende:
Brian heeft echt gek haar, de nekpartij is net schaamhaar ofzo, en een beetje kalend @@
arme bever ;-( dood en dan als bedekking van een hol vat dienen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:50 schreef havefun het volgende:
[..]
Hij heeft een dooie bever op zijn kop wist je dat nog niet?
Ja en Jaap heeft er ook voor gezoken om Amanda te begluren. En Amanda heeft weer gekozen om zich te laten begluren door hel Nederland en dus ook door Jaapquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zij hebben er toch voor gekozen om op de streams te verschijnen.
Ik zie dat niet als gluren, en zeker als Billie erop is , in wat voor hoedanigheid dan ook, klik ik weg.
Weer een oordeel dat ik de streams niet volg NEXT.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:41 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
*snap met vingers*
Kom maar terug als je de streams een tijdje hebt gevolgd.
NEXT
Dit hele geneuzel is iig off-topic dus als je er over door wilt gaan dan kan dat in de SlowChat:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:52 schreef Spyderman het volgende:
[..]
Weer een oordeel dat ik de streams niet volg NEXT.
Hear hear!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia heeft Huub en Eric verboden om samen Jaap aan te vallen. Want anders 'krijgen ze met haar te doen'.
eeeeeh.... Natasia die boos was op Brian en Bart omdat ze haar niet bijsprongen toen ze zich op Nena richtte. En Natasia die niet wist hoe snel ze mee moest doen als Nena of Ilona aangevallen werd door Brian of Nathanael ... die dus.
ja bij amandel is niks gek genoegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:51 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja en Jaap heeft er ook voor gezoken om Amanda te begluren. En Amanda heeft weer gekozen om zich te laten begluren door hel Nederland en dus ook door Jaap
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef Utrecht het volgende:
Ze krijgen de gouden kliko van BNN voor he slechtse tv programma
Hoe toepasselijk: een gouden kliko bij een gouden kooi...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef Utrecht het volgende:
Ze krijgen de gouden kliko van BNN voor he slechtse tv programma
ze ziet mannen en heeft meteen d'r broekje natquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:55 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja bij amandel is niks gek genoeg
daar hing ineens ook een cameraquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:04 schreef Leandra het volgende:
Die Filemon....... wel heel braaf in de douche omkleden
dat mens moet niet zeuren daar is ze voorquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
Palma heeft een briefje achtergelaten voor Eric en Huub.
Ze gaat de bomxplosie in de kamer niet opruimen.
Huub en Eric doen het dus ook niet.
Wel humor dat ze gewoon die camera bij de wastafel gebruikten om ff de aandacht op de kleine Filemon te vestigen jaquote:
Wanneer gaat Palma eens doen waarvoor ze is aangenomen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:04 schreef beequeen het volgende:
Palma heeft een briefje achtergelaten voor Eric en Huub.
Ze gaat de bomxplosie in de kamer niet opruimen.
Huub en Eric doen het dus ook niet.
Leuk die gouden kliko. Amanda past er zo in...quote:
ow mij gud...quote:
En terecht; Ordnung muss sein.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:08 schreef Elounda het volgende:
Palma waar blijven die glazen? Schreeuwt Huub.
Filemon is de nieuwe beweauner...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:10 schreef Copycat het volgende:
Wat doet Filemon in het huis? Heeft BNN Tien overgenomen?
Ja. Niet spatten Jehp.quote:
Hij kwam De Gouden Kliko aanbieden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:10 schreef Copycat het volgende:
En die is voor het meest slechte programma? Ik ken het concept van de gouden kliko nietquote:
lachequote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:12 schreef havefun het volgende:
EEMNES - Een woedend nijlpaard heeft Huub ui tde Gouden kooi doodgetrapt. De 25-jarige man liep met een groep vrienden langs de jacuzii in e gouden kooi, toen het nijlpaard om onbekende redenen kwaad werd.
De man werd zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht waar hij aan zijn letsel bezweek, aldus de autoriteiten vrijdag.
Filemon?! Even de streams aanslingeren.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:10 schreef Copycat het volgende:
Klopt. En ik ken het ook nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
En die is voor het meest slechte programma? Ik ken het concept van de gouden kliko niet.
Wat heeft hij toch een heerlijke borst(en).quote:
Ook negatief is het gratis reclamequote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:14 schreef schizolientje het volgende:
Wel top dat ze BNN binnen lieten
Gratis publiciteit, ze zouden gek zijn als ze het niet deden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:14 schreef schizolientje het volgende:
Wel top dat ze BNN binnen lieten
Ik zie een gele kikker.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:15 schreef Lynn-Live het volgende:
Aaaachhhh kijk, Amandel en Japio!!
[afbeelding]
Ja maar ze komen de prijs voor het slechtste programma uitreikenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gratis publiciteit, ze zouden gek zijn als ze het niet deden.
Dit werkt niet schat, ik zie niks, jij wel?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:15 schreef Lynn-Live het volgende:
[afbeelding]
Idd, in het ergste geval gaan er een paar streamers op FOK! helemaal over de zeik omdat Filemon het in de uitzending helemaal verdraaid heeft.... zo ging het echt niet... ze zaten er zelf bij... ze zaten ernaast!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:14 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Gratis publiciteit, ze zouden gek zijn als ze het niet deden.
De gele kikker en fok gaat niet samen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:15 schreef Lynn-Live het volgende:
[afbeelding]
O, wat ben je toch ook een lekkere gozer hè?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Check deze cap dan, echt vet.![]()
[afbeelding]
Sjon is zo wanhopig dat hij het waarschijnlijk ook op TV uitzendt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:16 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ja maar ze komen de prijs voor het slechtste programma uitreiken
maar zoals gezegd. Negatieve publiciteit is ook publiciteit
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:18 schreef Elounda het volgende:
[..]
O, wat ben je toch ook een lekkere gozer hè?![]()
![]()
JA zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:17 schreef Elounda het volgende:
Huub legt uit hoe DGK werkt.
"Soms zitten we uren gezellig in het zonnetje en dan in éne..."
(Komt er een a4-tje van de buren, waarop staat wie wat moet doen en zeggen)
Mediageil en een attentionwhore.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:19 schreef Leandra het volgende:
Natasia moet dr TV momentje ook weer hebben, als t niet op Tien is, dan maar op BNN
Das een gezellige jonge meid, die vindt dat ook echt wel leuk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:18 schreef n1ek het volgende:
Wel raar voor die danslerares. Die loopt er ook nog steeds rond
Wat doet Palma daar nog??? Die werkt toch maar tot half 3?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:20 schreef Elounda het volgende:
Palma moet YapYum bellen van Huub.
ik zie gewoon de fotoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit werkt niet schat, ik zie niks, jij wel?
ik zie alleen een wegspringende kikker met tekst??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:17 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Check deze cap dan, echt vet.![]()
[afbeelding]
Niet als het gezellig is schijnbaar. En misschien wacht Napalma op "haar TV-moment"bij BNN.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat doet Palma daar nog??? Die werkt toch maar tot half 3?
Yep, Filemon gaat de diepteinterviews doen, en Tien neemt alles toch al op...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:21 schreef havefun het volgende:
Latan ze Filomon Achter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |