Laat mij maar het huis ingaan, dan voelt ze zich zo vet als Jaap.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia voelt zich naast Jaap zo dun als een rietje .... kan ze best nog een chippie nemen.... doen wijffie! .. je verdient het ! ....
In Kattek waar de naam Jaap veel voorkomt wordt die uitgesproken als Jeehpquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:37 schreef Elounda het volgende:
[..]
Zo spreekt hij zijn naam uit:als Jeph, in mijn oren klinkt het Rotterdams...
Heb je het nog niet door.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:39 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik kan dat geluid bij die stream niet aan krijgen.
Waarom geloof ik je niet???
*snap met vingers*quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:37 schreef Spyderman het volgende:
[..]
Weer een oordeel over een oordeel wat kan jij nou over mij oordelen dan je eigen oordeel geven en dat is nou net wat we allemaal hier doen niets vreemd dus. next!
Daar waar het meeste inteelt voortkomtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:40 schreef FdW het volgende:
[..]
In Kattek waar de naam Jaap veel voorkomt wordt die uitgesproken als Jeehp![]()
ja het lijkt wel een mitrailleurquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
Ik moet zeggen Die lessen zetten echt zoden aan de dijk.
Zdngmw raast over het toetsenbord heen![]()
![]()
![]()
Rood is een kleur die snel de aandacht trekt, en wordt gezien als een teken van gevaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:39 schreef DainBramage het volgende:
Die lerares heeft best een "nice ass" zo met dat rode broekie, dacht ik net; was het Erik.![]()
Vind ik ook leuk: Jeehpquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:40 schreef FdW het volgende:
[..]
In Kattek waar de naam Jaap veel voorkomt wordt die uitgesproken als Jeehp![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je het nog niet door.
Normaal krijg je om de andere aanslag die pling van een foutmelding.
Conclusie, ze heeft het volume uitgezet.
het hoort bij de acteercursus.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:43 schreef Utrecht het volgende:
Waarom doen Natasia en Jaap niet mee met de dansles?
Die zijn al slank genoegquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:43 schreef Utrecht het volgende:
Omdat Natasia maat 38 heeft en Jaap.... tsja.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:43 schreef Utrecht het volgende:
Alleen Eric van dat groepje...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:40 schreef havefun het volgende:
[..]
Ja ik vind het neigen naar marteling die Lerares voor de mannelijke bewnoers. Die gasten staan al 1 maand droog man.
Jaap kan al dansen als de bestequote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:44 schreef Elounda het volgende:
[..]
Omdat Natasia maat 38 heeft en Jaap.... tsja.
O, ja, dat was het!!quote:
Jaaaaaa, check die ogen van dat joch...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
En maar gluren, wat is het toch een engerd.
[afbeelding]
Ow wat eng , das toch logisch.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Jeehp volgt een cursus kunstgeschiedenis.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Kijken is ok, gluren vind ik eng.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |