ga jij maar terug naar dat afgelegen kuthol waar je vandaan komtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:06 schreef Chiponiz het volgende:
Volkslied van Breda = ''We zijn homo's, jaja we zijn de homo's uit Breda!''![]()
![]()
Check jou plaatje dan Fag.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:10 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ga jij maar terug naar dat afgelegen kuthol waar je vandaan komt
waren niet de grootste schreeuwers tegen homofilie (en dus ook homo als scheldwoord gebruiken) zelf homofiel, echter in ontkenning?
he mafkees afgelegen ben je al ooit is in groningen geweest schijnbaar niet kut mongoolquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:10 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
ga jij maar terug naar dat afgelegen kuthol waar je vandaan komt
waren niet de grootste schreeuwers tegen homofilie (en dus ook homo als scheldwoord gebruiken) zelf homofiel, echter in ontkenning?
verklaring: hij komt eigenlijk uit Etten-Leur.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:12 schreef Chiponiz het volgende:
[..]
Check jou plaatje dan Fag.
Kom je ook uit Breda ?![]()
op je ienieminie pikkie getrapt?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:14 schreef silviodante het volgende:
[..]
he mafkees afgelegen ben je al ooit is in groningen geweest schijnbaar niet kut mongool
goh, een ava zegt alles over jequote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:12 schreef Chiponiz het volgende:
[..]
Check jou plaatje dan Fag.
Kom je ook uit Breda ?![]()
ik nietquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:05 schreef JDude het volgende:
Vanavond Jupiler @ Pauperbuurt?
Nadat we hadden afgerekend stonden we ook nog tegen elkaar te fluisteren "Hee zou dat die Claudia zijn?"quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:35 schreef Clauw het volgende:
Ik heb wat te bekennen..
Jdude en Kuukse zijn vanmiddag bij mij aan de kassa geweest..
maar ik vond het zo stom om te zeggen "hey jullie zijn toch Jdude en Kuukse van het FOK! forum"
Dus![]()
![]()
Vorige week was ik ziek, en er werkt inderdaad nog een Claudia..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Nadat we hadden afgerekend stonden we ook nog tegen elkaar te fluisteren "Hee zou dat die Claudia zijn?"
En Kuukske heeft van de week aan een collega/naamgenoot van je gevraagd of ze van Fok was.
Sowieso stonden we de afgelopen drie maanden steeds alle naambordjes in de AH Valkeniersplein te lezen.
Haha lachen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:58 schreef Clauw het volgende:
[..]
Vorige week was ziek, en er werkt inderdaad nog een Claudia..
Maar de volgende keer weten we het dus zekerIk werk trouwens alleen op zaterdag, de rest van de dagen werk ik in Dordrecht (stage)
Jullie staan ook echt in elke winkel te vragen of de mensen van Fok zijn hequote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Nadat we hadden afgerekend stonden we ook nog tegen elkaar te fluisteren "Hee zou dat die Claudia zijn?"
En Kuukske heeft van de week aan een collega/naamgenoot van je gevraagd of ze van Fok was.
Sowieso stonden we de afgelopen drie maanden steeds alle naambordjes in de AH Valkeniersplein te lezen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:29 schreef Frazz het volgende:
[..]
Jullie staan ook echt in elke winkel te vragen of de mensen van Fok zijn he
JAWANTTUINAARDEPOTGRONDNUVOOR5ZAKKENVOORVIJFEURODEZEWEEKINDEKARWEIKRANTLOLLERSquote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:39 schreef Frazz het volgende:
Bij Karwei heb je het niet gedaan
Vandaag was potgronddag bij Karwei ja!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
JAWANTTUINAARD ...... ZEWEEKINDEKARWEIKRANTLOLLERS
Ja die radioreclame was echt héé;eé;e;e;e;e;e;e;e''eééée''eéél irritant.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:42 schreef Frazz het volgende:
[..]
Vandaag was potgronddag bij Karwei ja!
Ben ik ff blij dat ik er niet meer werk!!
Nee geen vaste kassa helaas!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Haha lachen.
Altijd kassa 9 ook ofwat? Ik kan me namelijk herinneren dat je een heeeeeeleboel topics terug ook bij kassa 9 zat.
Dan heb je vast geen naamplaatje opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:33 schreef Clauw het volgende:
Ja brabantplein kom ik ook wel eens, en de Burcht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |