Heet jij Antal?! Whahaha.aquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:05 schreef Antal het volgende:
Wie zijn hier de helden die onder hun eigen naam posten ?! ipv zich verschuilen achter 1 of andere gare avatar incl. naam.
? nou ?![]()
Zoals Tia-Maria, zo heette iemand op m'n basisschool.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:11 schreef MissMayhem het volgende:
Aleh vooruit, ik zal ook meedoen.
Er zijn trouwens veel raardere namen dan Antal
Groetjes Vanessa
Was jij ook dronken toen je je registreerde dan? Mijn laatste d moest een t zijn.....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:12 schreef Geerd het volgende:
Ik post met mijn eigen naam.
je heb dus alleen vrienden op het internet?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:15 schreef jogy het volgende:
Dit is wel de naam die het meest gebruikt wordt door m'n irl vrienden.
Spam, slotjequote:
[img]quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:13 schreef Traband het volgende:
[..]
Was jij ook dronken toen je je registreerde dan? Mijn laatste d moest een t zijn.....
Geeft niet. Ik ga zo em aan de hand van je ID kaart nummer als vermist laten registrerenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
[[url=[IG]http://i13.tinypic.com/4ccuhsi.jpg]afbeelding[/url]][/img]
Uhmzz beetje klein![]()
Wow, 3lit3 scan skillzzlzzquote:
En ik heb net effe een nieuwe digid code aangevraagd aan de hand van je sofi nummerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
[[url=[IM]http://i13.tinypic.com/4ccuhsi.jpg]afbeelding[/url]][/img]
Uhmzz beetje klein![]()
Welnee, wie gaat hier nou posten met z'n eigen naamquote:
Owja nie zo hendig neequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:26 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En ik heb net effe een nieuwe digid code aangevraagd aan de hand van je sofi nummer![]()
anal?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:08 schreef Antal het volgende:
ik vond net dit..
http://www.antal.nl/
MIJN NAAM!!! Wat doe je ?!?!![]()
jij?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, wie gaat hier nou posten met z'n eigen naam
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:16 schreef prum het volgende:
[..]
je heb dus alleen vrienden op het internet?
quote:IRL (In Real Life): Internet-jargon om aan te geven dat een uitspraak het "echte leven" betreft en niet het leven in de Cyberspace. Bijvoorbeeld: "IRL is hij veel verlegener dan in zijn email-discussies".
Oeh, liegenaartquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:30 schreef pussydeluxe het volgende:
Nou vooruit dan maar. K1P, aangenaam.
Hoi aangenaam, Floyd, sinds 1994.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:30 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil ook weer een kip, een echtequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:30 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:30 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heet eigenlijk Yvonne, maar omdat ik niet onder m'n eigen naam wil posten noem ik me L.Denninger.
Yvonne heet eigenlijk L.Denninger, maar die wil ook niet onder zijn eigen naam posten.
Zo hebben we het op een akkoordje gegooid.
Whehe, dat komt door dat persoontje die er heel de tijd achteraan rende.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een kip, een echte
Ze halen alleen je tuin helemaal ondersteboven
Franz Josef Diederik?quote:
Mama?quote:
Zijn dat rode krullen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:35 schreef --- het volgende:
ik heet in het echt Danny Krullebol
Ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:30 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ben jij IRL zo'n liever verlegen jongen![]()
Ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:30 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ben jij IRL zo'n liever verlegen jongen![]()
NIET ZEGGEN!!!quote:
Hoi paulquote:
Hihihihihihiquote:
Werd te duur om nog zo'n gouden naam ketting te laten makenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:39 schreef jogy het volgende:
Maar TS, je ouders konden de 'ch' niet betalen ofzo?
www.adopteereenkip.nlquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een kip, een echte
Ze halen alleen je tuin helemaal ondersteboven
Had ik al op gekekenquote:
Wij hebben er 2quote:
Manz is een leuke naam.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:41 schreef Henkmanz het volgende:
Ik post min of meer met mijn eigen naam.
Iedereen in deze thread.. was het idee..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, wie gaat hier nou posten met z'n eigen naam
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:40 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Werd te duur om nog zo'n gouden naam ketting te laten maken![]()
![]()
ha haquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:39 schreef jogy het volgende:
Fuck! Je heet echt antalquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:45 schreef Antal het volgende:
[..]
ha hadie was op de basisschool al oud..
![]()
Om nog even terug te komen op de OP. Ben je in het echt ook paars dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:05 schreef Antal het volgende:
verschuilen achter 1 of andere gare avatar incl. naam.
Alleen op vrijdag..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:45 schreef Echo99 het volgende:
Om nog even terug te komen op de OP. Ben je in het echt ook paars dan?
Troost je, ik heet jochem en zit bij de rabobankquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:45 schreef Antal het volgende:
[..]
ha hadie was op de basisschool al oud..
![]()
Ik heet van Oranje Nassau. Ik kots op die grapjesquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Troost je, ik heet jochem en zit bij de rabobank.
Terug naar Egypte.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:53 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Ich bin Schnappiiiiiii!
Ban voor jou omdat je dit mooie topique verpest..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:53 schreef SchnappiSchnap het volgende:
Ich bin Schnappiiiiiii!
Hey, Henkie van de V.....quote:
is je ban opgehevenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Daniel.J, tijdje onder gepost maar ik heb meer hechting met BG
Dus ja hiero.
Joh als je yvonne een piemelfoto stuurt gebeurd dat ja, of ben je weer zon kutnewbie die dat niet wist..quote:
Wat denk jezelfquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of lucille nu die lucille van lingo is...irl
Ik denk van wel, of eigenlijk hoop ik het want dan kan ik haar emailen om mijn naam te vermelden...stiekem...in de uitzending.quote:
Ik weet wel dat je kuttopics maakt over je eigen lul in KPDquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Joh als je yvonne een piemelfoto stuurt gebeurd dat ja, of ben je weer zon kutnewbie die dat niet wist..
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk van wel, of eigenlijk hoop ik het want dan kan ik haar emailen om mijn naam te vermelden...stiekem...in de uitzending.
Natuurlijk is dat een geintjequote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:59 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat je dit als geintje bedoelt
Is ze nooit op een meet geweest ofzoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat een geintje
al post ik in onz, maar om eerlijk te zijn vraag ik het mij weleens af of ze de echte lucille is, vooral wanneer ze mijn emails beantwoord op dezelfde manier zoals lingolucille de woonkamer in spreekt.
Ik iig niet, ik kijk overigens nooit lingo maar laatst zapte ik er langs en toen hoorde ik dat die dame van lingo lucille heette en dat herinnerde mij aan een avatar van lucille op fok, toen gingen de balletjes rollen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:02 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
Is ze nooit op een meet geweest ofzo
Wat weet je al heel lang? is ze het nou of nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:04 schreef Originele_Naam het volgende:
haha dat wist ik al heel lang.
Je sofinummer! Wat doe je! lolquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:28 schreef yvonne het volgende:
Flikker nou es op met dat gare plaatje
Die grap maakte ik al.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:39 schreef jogy het volgende:
Gelukkig ben je geen Filistijn, eh? Zou een leuke naam zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:29 schreef cerror het volgende:
Ik heb de Joodse naam cerror, vandaar.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of lucille nu die lucille van lingo is...irl
Ik hoef hem niet uit te leggen ,hèquote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Joh als je yvonne een piemelfoto stuurt gebeurd dat ja, of ben je weer zon kutnewbie die dat niet wist..
bijna goed, ik denk dat ze me hier op het gemeentehuis wel kennen, maar dat is dan niet omdat ik er werkquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:15 schreef prof.bierbekje het volgende:
Dan ken ik jou...je werkt op het gemeente huis he?
Google: (Bron!): Jacques "Sjakie" van Kooten.![]()
Alleen maar omdat je een enkelbandje hebtquote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 12:52 schreef Viswijfje het volgende:
* Viswijfje Viswijfje heeft haar naam altijd bij zich
Als ze zo vaak die raad krijgt is het misschien handig om er wat mee te doen.quote:Op maandag 19 maart 2007 19:24 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Die heeft ze in die 3 dagen dat ze hier is nog niet gehoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |