Heet jij Antal?! Whahaha.aquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:05 schreef Antal het volgende:
Wie zijn hier de helden die onder hun eigen naam posten ?! ipv zich verschuilen achter 1 of andere gare avatar incl. naam.
? nou ?![]()
Zoals Tia-Maria, zo heette iemand op m'n basisschool.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:11 schreef MissMayhem het volgende:
Aleh vooruit, ik zal ook meedoen.
Er zijn trouwens veel raardere namen dan Antal
Groetjes Vanessa
Was jij ook dronken toen je je registreerde dan? Mijn laatste d moest een t zijn.....quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:12 schreef Geerd het volgende:
Ik post met mijn eigen naam.
je heb dus alleen vrienden op het internet?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:15 schreef jogy het volgende:
Dit is wel de naam die het meest gebruikt wordt door m'n irl vrienden.
Spam, slotjequote:
[img]quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:13 schreef Traband het volgende:
[..]
Was jij ook dronken toen je je registreerde dan? Mijn laatste d moest een t zijn.....
Geeft niet. Ik ga zo em aan de hand van je ID kaart nummer als vermist laten registrerenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
[[url=[IG]http://i13.tinypic.com/4ccuhsi.jpg]afbeelding[/url]][/img]
Uhmzz beetje klein![]()
Wow, 3lit3 scan skillzzlzzquote:
En ik heb net effe een nieuwe digid code aangevraagd aan de hand van je sofi nummerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
[[url=[IM]http://i13.tinypic.com/4ccuhsi.jpg]afbeelding[/url]][/img]
Uhmzz beetje klein![]()
Welnee, wie gaat hier nou posten met z'n eigen naamquote:
Owja nie zo hendig neequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:26 schreef Echo99 het volgende:
[..]
En ik heb net effe een nieuwe digid code aangevraagd aan de hand van je sofi nummer![]()
anal?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:08 schreef Antal het volgende:
ik vond net dit..
http://www.antal.nl/
MIJN NAAM!!! Wat doe je ?!?!![]()
jij?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, wie gaat hier nou posten met z'n eigen naam
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:16 schreef prum het volgende:
[..]
je heb dus alleen vrienden op het internet?
quote:IRL (In Real Life): Internet-jargon om aan te geven dat een uitspraak het "echte leven" betreft en niet het leven in de Cyberspace. Bijvoorbeeld: "IRL is hij veel verlegener dan in zijn email-discussies".
Oeh, liegenaartquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:30 schreef pussydeluxe het volgende:
Nou vooruit dan maar. K1P, aangenaam.
Hoi aangenaam, Floyd, sinds 1994.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:30 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil ook weer een kip, een echtequote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:30 schreef pussydeluxe het volgende:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:30 schreef L.Denninger het volgende:
Ik heet eigenlijk Yvonne, maar omdat ik niet onder m'n eigen naam wil posten noem ik me L.Denninger.
Yvonne heet eigenlijk L.Denninger, maar die wil ook niet onder zijn eigen naam posten.
Zo hebben we het op een akkoordje gegooid.
Whehe, dat komt door dat persoontje die er heel de tijd achteraan rende.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een kip, een echte
Ze halen alleen je tuin helemaal ondersteboven
Franz Josef Diederik?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |