quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:40 schreef lady-wrb het volgende:
netjes hoor noli.
die van mij laat zijn hoofd nog liggen als het niet vast had gezeten
hier van hetzelfde laken een pak....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:38 schreef lady-wrb het volgende:
nee hoor, hier komt informatie ook standaard nooit aan
dat heb ik ook gevraagd diaanticootje sorryquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:30 schreef Ticootje het volgende:
Hoe was de julianatoren??
quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat heb ik ook gevraagd diaan.
wil je het letterlijke antwoord dat ik ook kreeg?
hou je vast:
goed.
daar kon ik het mee doen en toen wist ik nog niets
maar ik heb meneer net met geweld uit zijn bed moeten slepen, dus het was wel vermoeiend geweest.
klinkt dat anderen misschien ook bekend in de oren?
dat je vraagt hoe iets was en dat je (áls je al antwoord krijgt) een simpel "goed" te horen krijgt?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 08:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat heb ik ook gevraagd diaanticootje sorry
wil je het letterlijke antwoord dat ik ook kreeg?
hou je vast:
goed.
daar kon ik het mee doen en toen wist ik nog niets
maar ik heb meneer net met geweld uit zijn bed moeten slepen, dus het was wel vermoeiend geweest.
dat je vraagt hoe iets was en dat je (áls je al antwoord krijgt) een simpel "goed" te horen krijgt?
absoluutquote:Op donderdag 21 juni 2007 08:56 schreef lady-wrb het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:41 schreef Genuivere het volgende:
Storm weet ook nooit meer wat hij gedaan heeft op school. 'Dat ben ik vergeten hoor mama'. En dan is ie weer weg om zijn eigen ding te doen.
Wij hebben een andere uitdaging met de briefjes van school van Sverre. Die weigert namelijk om ze af te geven, hij heeft het gekregen van juf en het is vóór hem. Het kost meestal wat improviseren om de briefjes in het bezit te krijgen :-)
laat iemand het anders filmen , kun je het zien en je houdt je aan je woordquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:34 schreef livelink het volgende:
Knap van Priscil, hoor![]()
En wel een opluchting dat de briefjesmethode niet alleen bij ons niet vlekkeloos verloopt![]()
Katja heeft volgende week een uitvoering op school, maar wij hebben haar moeten beloven dat we niet komen kijkenZe heeft namelijk met de juffrouw afgesproken dat ze niet gaat huilen en ze weet zeker dat ze gaat huilen als wij er zijn. En dat gebeurde inderdaad altijd standaard bij vorige uitvoeringen als ze één van ons zag
![]()
Dus wij moeten ons nog even beraden. Gaan we echt niet of gaan we ons zo verstoppen dat Katja ons niet kan zien?
waarom leg je dat niet voor aan je huisarts of de schoolarts?quote:Op zondag 24 juni 2007 07:58 schreef Stout het volgende:
Hoi
Dat is heel lang geleden, ben ook onwijs druk geweest met vanalles en niks eigenlijk.
Over een paar nachtjes wordt mijn 'kleine' timo alweer 6.... dag kleuter ! (oke die kleuter hebben we allang gedag gezegd)
Waar ik eigenlijk even naar wil vragen, is de lengte van andere 7 jarigen, Merijn lijkt ineens wel een reus te worden.
Hij is nu 139 cm.. schoenmaat 36/37. Herkent iemand dit ? Of moet ik me nu toch zorgen gaan maken ?
Thanx'
Stout
3 jaar met sokken doenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:05 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb dit jaar helemaal niks hoeven kopen
alles paste nog van vorig jaar.
maar....... ik mag binnenkort nieuwe sokken kopen.
na 3 jaar zijn zijn ze eindelijk te klein
Nee, helaas kan ik dat niet zeggen. Alle kleding valt opeens uit elkaar. Of er zitten opeens rare vlekken in, die er vervolgens met geen mogelijkheid uit te krijgen zijn. En als je dan vraagt hoe het komt... dat zat er opeens.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:18 schreef lady-wrb het volgende:
ja erg he?
ik heb die dingen als maat 26-30 gekocht. en hij heeft haast nooit gaten in zijn sokken.
nu heeftie ook wel heel veel sokken, want als ik leuke zag, dan kocht ik die er gewoon bij.
ik heb een erg braaf kind dat nooit gaten in zijn broeken valt en nooit ergens achter blijft hangen.
en toch is het een echte klauteraar en een zandbakfetisjist. maar zelfs vallen doet hij netjes
Jeetje lady, dat kan straks zo snel gaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:17 schreef lady-wrb het volgende:
luca is nu 8 en zit op +/- 1,25 m. we hebben nog een halve meter te gaan.
dus dat zou wel reeël kunnen zijn?
mijn moeder is 163 mijn vader 178 ongeveer.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:56 schreef lady-wrb het volgende:
ook niet als de ouders beiden de 1,70 niet halen en de grootouders van vaders kant misschien net de 1,60 halen? mijn ouders waren trouwens ook niet echt lang (1,68 en 1,76)
Spannend hoor, hoe vind ze het zelf dat ze naar de kleuters mag?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:05 schreef chacama het volgende:
*kijkt heel voorzichtig om het hoekje*
Fleur heeft vandaag afscheid genomen op de PSZ. Na de grote vakantie gaat ze naar de basisschool. Dan kom ik zeker hier mee kletsen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |