Maneki-junior gefeliciteerd met je A-diploma!
![]()
Luca wat goed! Op- en afstappen is ook het moeilijkste aan fietsen.
![]()
Ik ben stiekem een beetje trots..
Mijn anti-held roept al tijden dat ie wel eens paard wil rijden.
![]()
Met pasen stonden we aan het eind van de middag in de rij voor een ponyritje maar vlak voor we aan de beurt waren moesten we noodgedwongen uit de rij (Hanne plaste dwars door een (droge)luier heen). Erg sneu voor beiden want ze wouden zo graag paardje rijden, maar alles was nat dus gingen we linea recta naar de auto terug.
Als je vroeg wat hij op zijn verjaardag wilde hebben heeft meneer nog wel een paar keer gezegd dat hij wel een paard wou
![]()
Maar het was niet iets waar dag-in-dag-uit over gepraat werd.
Gisteren was hier de jaarlijkse braderie en jawel er konden ook ponyritjes gemaakt worden!
Dus gister eerst een rondje over de braderie gedaan, pappa ging eten maken met Wilyan en ik ging met Hanne terug voor een ponyritje.
Daarna was Wilyan aan de beurt... Toen meneer daar in de rij stond begon ie terug te krabbelen. Ik heb heel even door gezet en toen hij een cap op kreeg vond hij het toch wel interessant. Ik heb hem op het paard gezet en ik hoefde van hem niet eens mee te lopen!
Ik vind het zó jammer dat ik geen camera mee had want dat koppie was onbeschrijvelijk zo trots.
Omdat het zo lekker rustig was mocht hij als bonus ook nog eens twee rondjes i.p.v. één. Na het eerste ritje kon je aan zijn gezicht zien dat hij het jammer vond dat hij er al weer af moest en ik vroeg of hij nog een keer wou. Wilyan:
"Jaaa? Mag dat?
" dus nog twee rondjes gedaan..
Hij heeft het paard nog even bedankt met een aai en een
"dankjewel paardje"
Normaal hoor je niks uit hem als hij iets gedaan heeft maar nu rende hij thuis gekomen meteen naar Michiel
"PAPPA! IK HEB VIER RONDJES OP HET PAARD GEDAAN!"
Ik vind het toch wel knap van hem dat hij het durfde en ook nog zo leuk vond.
(Aangezien hij zelf fietsen/springen op een trampoline al eng en 'gevaarlijk' vind..
)
Maxi,
Midi &
Mini(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!