Ja die dus, maar alleen `s ochtends en die ouwe gebouwen zitten er niet meer. Ze hebben nu plaats gemaakt voor een verlopen veertigerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:09 schreef m@x het volgende:
[..]
Joehoe voor jongste
Naar welke speeltuin gaan ze? Als het die ene is met die knorrige opa en oma dan zorg ik dat ik uit de buurt blijf. Het was me daar afgelopen woensdag ook veeeeeeeeels te druk![]()
Ja, 1 minuut watertrappelenquote:Op zondag 3 juni 2007 12:19 schreef lily het volgende:
super, gefeliciteerd![]()
moest je nu mee in het water?
Ik was hierdoor zeer ontroerd, we wisten van niets. Had de ambtenaar bedacht. Twan was supertrots en deed alsof hij dagelijks een handtekening zette.quote:Trouwakte
Hierbij ga ik akkoord met het huwelijk van Diaan en Peaceman echte namen dan natuurlijk
Ik ben getuige geweest van de huwelijksplechtigheid op 31-05-2007 en heb zelfs geholpen met het aangeven van de ringen!! Hierbij zet ik mijn handtekening als bewijs.
En dan de handtekening van Twan.
Ik zeg helemaal maar niksquote:Op zondag 3 juni 2007 15:53 schreef lily het volgende:
allemaal zaken die hier nog moeten plaatsvinden, zucht...![]()
Damon vind het niet erg om niet door een van ons ernaartoe gebracht te worden. Vind dat zelfs gewoon spannend en leuk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:47 schreef Luchtbel het volgende:
Maar euhm, afgezien van dat het allemaal leuk opgezet is enzo, hoe gaat het? Hebben ze het er naar hun zin? En vooral, gingen ze daar meteen met het begin van de kleuterschool al heen? Konden ze dat wel allemaal handelen/onthouden? Vinden ze het niet erg om niet door een ouder in de klas gebracht te worden?
Sorry....quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:55 schreef lily het volgende:
anders zei ik niet dat het allemaal hartstikke goed gaat, natuurlijk
Nee, *hout zoekt*, maar dat komt grotendeels op conto van mijn moederinstinctquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:14 schreef snoopy het volgende:
Leah, wat een toestandenHeeft ie zichzelf wel eens ernstig verwond?
![]()
Als Freek niet naar school gaat 's middags, moet ie echt bijslapen, dan zit hij huilend van vermoeidheid aan de boterhammen. Hij is erg druk en bewegelijk, en redt het gewoon niet met minder slaap. Ligt er ook strikt om 7 uur in, want hij valt domweg om.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:15 schreef livelink het volgende:
Even een beetje off-topic hier, maar is Freek niet gewoon een jongetje dat weinig slaap nodig heeft?
Ik vraag dat omdat mijn zus ook echt heel weinig slaap nodig heeft en het een tijd heeft geduurd voordat mijn ouders zich dat realiseerden. Daarna mocht ze gewoon 's avonds en 's nachts op haar kamer spelen en rommelen, zolang de rest van de familie er maar niet wakker van werd.
Glow in the dark stickertjes op het potje plakken (en 1 erin als richtpuntquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:59 schreef Leah het volgende:
Dat helpt, maar dan kan ie dus dat potje niet vinden
is het niet mogelijk om gedeeltes uit dat shirtje te gebruiken op een nieuw shirt? appliceren ofzo?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:44 schreef Lois het volgende:
Ze heeft nog steeds haar voorkeuren hoor, en dan het liefst shirtjes die ik niet meer bij kan kopen lijkt wel.
Maar we hebben haar wel zover dat ze af en toe een alternatief kiest, zodat ze niet de hele week in hetzelfde loopt.
Haar groene, tot de draad toe versleten shirtje, ligt ergens verstopt want als ze het ziet wil ze het gelijk weer aan. Dat kan echt niet meer, de gaten zitten erin, zovaak heeft ze het vorige zomer gedragenHet gaat in haar fotoboek als ze wat ouder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |