abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 mei 2007 @ 21:39:53 #101
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_49344554
Fijn Noli dat Wilyan er bijna vanaf is. Ik ben benieuwd of hij nu ook minder moe is. Veel succes morgen! Zal wel wennen zijn als hij er een hele dag niet is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:12:36 #102
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49400510
Hij is inderdaad minder moe!
Het grootste deel van dat moe zijn de afgelopen tijd, was waarschijnlijk ook echt een aanloop op de waterpokken.

Oké hij begon gister rond half vijf in zijn ogen te wrijven en zei heel zachtjes dat ie toch wel een beetje moe was. Maar dat is heel wat anders dan rond drie uur 's middags al in diepe slaap op de bank liggen.
Ik verwacht ook nog wel dat ie binnenkort een keer een middag thuis blijft omdat hij dán wel weer even op is. Het is ook een hele omschakeling en natuurlijk ook lichamelijk vermoeiend, van twee ochtenden PSZ naar drieënhalve dag basisschool.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 16 mei 2007 @ 10:43:03 #103
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49434050
Uhm.. Oké
Even een ontzettend mutsige vraag..

Als je meerdere kinderen hebt en één is er ziek hoe doe je dat dan met de ander naar school brengen?

Hanne heeft nu de waterpokken, ze is er tot nu toe nog niet heel ziek van. Wilyan gaat naar de basisschool en als ik hem heenbreng moet Hanne mee omdat we geen oppas hebben.

We hebben geen familie of vrienden dicht in de buurt. Vriendin woont 15 km.verderop, doet vast oppaswerk en kan ook niet zo even voor een paar minuutjes hierheen om even op te passen. Onze buren werken beide (parttime) hun dochter zit bij Wilyan op school, maar gaat ook naar een oppas als haar ouders tegelijk moeten werken. Verdere buren werken fulltime, is/hebben een winkel en zijn een heel oude vrouw.. Die kunnen dus ook niet oppassen....

Nu is Hanne er zelf (nog) niet heel erg ziek van en heb ik met school geregeld dat ze (i.v.m. besmettingsgevaar) zoveel mogelijk op mijn rug (zover dat kan met de pokkies) of liever nog in de kinderwagen buiten blijft.
Maar wat als ze nou een keer écht ziek word en bijvoorbeeld niks binnen kan houden? Het arme kind dan meeslepen lijkt me ook zo sneu, maar om de één nou thuis te houden omdat de ander ziek is..

Maxi, Midi & Mini
  woensdag 16 mei 2007 @ 10:48:41 #104
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49434270
Kan het schoolgaande kind niet met een andere moeder meelopen naar school?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_49434590
waterpokken wordt toch over 't algemeen gezien als iets dat iedereen moet krijgen dus laat maar gebeuren die besmetting? ik zou zeggen lekker goed inpakken in de kinderwagen en toch maar gewoon mee. maar als ze echt kotsmisselijk is dan lijkt me dat ook geen optie nee. dan zou ticootjes optie wel een goeie oplossing zijn denk ik.
  woensdag 16 mei 2007 @ 11:16:00 #106
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49435332
De enige moeder die ik zo weet die hierlangs loopt is dus de buurvrouw.
Andere moeders komen van de andere kant van het dorp (of) op de fiets.

(we wonen in een dorpskern/winkelstraat met heel weinig kinderen)
Maxi, Midi & Mini
pi_49435716
misschien kun je aan de juf vragen of er nog meer kinderen van school toevallig in de buurt wonen, of dat zij een idee heeft?
  maandag 21 mei 2007 @ 22:31:14 #108
37150 livelink
pi_49626302
Heb je al een oplossing gevonden, Noli?

Vandaag was het precies heerlijk weer voor de kinderen om de hele dag buiten te spelen en Katja heeft (opnieuw) leren fietsen zonder zijwieltjes. Ze kon het al op haar vorige fiets, maar is toen een keer hard gevallen en was weer helemaal terug bij af. Ze wilde zelfs niet meer met zijwieltjes fietsen.
Met Koninginnedag hebben we voor haar daarom een nieuwe fiets gekocht op de vrijmarkt en ook voor Job een heel leuk fietsje. En op die nieuwe fiets wilde ze wel weer fietsen met zijwieltjes. En gisteravond besloot ze opeens dat ze wel weer eens zonder zijwieltjes wilde proberen. Vandaag de hele dag geoefend en het ging steeds beter. En vanavond is ze samen met haar papa zelfs een stukje gaan fietsen. Hopelijk blijft het nu wel goed gaan, want het was wel enorm frustrerend dat we helemaal terug naar af moesten.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 08:07:58 #109
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49633450
Vandaag gaat Priscil uitdelen op school, nog voor haar verjaardag. Ze is in de meivakantie jarig geweest. Maar toen we terug kwamen van meivakentie was het weer niet zo goed. Ik heb geen droger, maar een wasrek. Dat had tot gevolg dat ik tot vorig weekend tot over mn oren in de wasgoed zat.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 08:26:17 #110
640 snoopy
peanuts
pi_49633635
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 08:07 schreef Ticootje het volgende:
Vandaag gaat Priscil uitdelen op school, nog voor haar verjaardag. Ze is in de meivakantie jarig geweest. Maar toen we terug kwamen van meivakentie was het weer niet zo goed. Ik heb geen droger, maar een wasrek. Dat had tot gevolg dat ik tot vorig weekend tot over mn oren in de wasgoed zat.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 22 mei 2007 @ 08:33:06 #111
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49633711
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 08:26 schreef snoopy het volgende:

[..]

ik was al bang dat ik de enige was die het niet snapte
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_49633867
Misschien deelt ze wasgoed uit
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 08:50:27 #113
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49633935
Nee, ik had echt zoveel was, ik had echt geen tijd om een traktatie te maken. Onze avonden zitten overvol en het weekend was dus wassen, wassen en wassen.

Nu hebben we toch maar iets gekocht. We wilden heel graag zelf iets maken, maar ik kan er echt geen tijd voor vrijmaken.
  dinsdag 22 mei 2007 @ 08:52:11 #114
640 snoopy
peanuts
pi_49633956
Meen je dat serieus Ticootje? Als je zelfgemaakte traktaties leuker vindt, dan laat je die was toch lekker wat langer liggen?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 08:54:50 #115
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49633996
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 08:52 schreef snoopy het volgende:
Meen je dat serieus Ticootje? Als je zelfgemaakte traktaties leuker vindt, dan laat je die was toch lekker wat langer liggen?
Maar ik kon mn badkamer niet eens meer in.... En ik had geen broeken meer. Priscil sport vaak, en dus was ook de sportkleding op. Ik kon het niet langer laten liggen. Het was al de was van 2 weken...

edit: En na de meivakantie was ze natuurlijk het weekend bij haar moeder. En als we iets maken wil ze natuurlijk meehelpen. En vorig weekend stonden we op de markt en zondag had ik terugplaatsing, dus kon ook niet.

Waarom heb ik het zo druk??
  dinsdag 22 mei 2007 @ 08:57:13 #116
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_49634038
Livelink wat goed van Katja dat ze weer is gaan fietsen. Twan "weigert" te leren fietsen. Hij vindt er niets aan. Met zijwieletjes gaat nog wel, maar zonder.... Komt vanzelf toch? toch?
Make love, not war ☮
  dinsdag 22 mei 2007 @ 09:56:12 #117
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49635198
Ik heb nog niet echt een oplossing voor op langere termijn.
Gelukkig hadden we nu een lang weekend er tussen door en de waterpokjes zijn bij haar wel dusdanig in gedroogd dat ik 'r gewoon mee kan nemen. Dus in zoverre is het opgelost.

Maar ik denk dat ik op school even aan de juf ga vragen idd. Voor als ze (of ik zelf) ooit eens écht goed ziek is en niks binnen kan houden bijvoorbeeld. Misschien dat er idd een ouder of een kind uit groep 8 even in kan springen en met hem mee wil lopen van en naar school..
De insteek van school is namelijk ook respectvol met elkaar om gaan en omgaan met verantwoordelijkheden. Bij het buitenspelen van de peuters is bijvoorbeeld een 8e groeper die samen met de juf een oogje in het zeil houdt en de kinderen helpt.

* Noli. hoopt op een oplossing.... Ooit..
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 22 mei 2007 @ 10:01:56 #118
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49635332
Wat goed dat Katja nu weer durft te fietsen zonder wieltjes zeg!
Je moet er idd maar op komen dat ze op een ander fietsje misschien wel weer wil.. Wil ze nu trouwens wel weer op het oude fietsje of dat nog steeds niet?

Wilyan ziet dat nog helemaal niet zitten. De helft van de kinderen bij hem in de klas kunnen al fietsen zonder zijwieltjes maar het interesseeert meneer niks.
Zonder zijwieltjes is gevaarlijk en mét ook..
Zelf fietsen is Mamma kan wel fietsen en Wilyan kan wel achterop.

Maxi, Midi & Mini
pi_49635369
Oh Noli, dat komt me bekend voor.

Damon weigert ook te fietsen. Ja, daaaag dan kan ik vallen is zijn commentaar...

Dat andere kinderen al lang en breed fietsen boeit hem ook niet

er staat nog een gloednieuwe (en natuurlijk ondertussen veel te kleine) fiets met zijwieltjes in de schuur, naast de 2dehandse grotere zonder zijwieltjes (en zonder berijder )
pi_49636516
fijn livelink!

en 'leuk' om te lezen dat er wel meer fiets-weigeraars zijn. piet is nog wel geen kleuter officieel maar was ook zo angstig met fietsen. bij hem heeft een kleiner fietsje (toevallig ook een koninginnedag-aanwinst) onlangs ook geholpen om het weer te durven (wel met zijwieltjes hoor). nu kan hij 't ook weer goed op de grotere (eveneens met zijwieltjes, maar toch). heel fijn!
pi_49636755
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:43 schreef bixister het volgende:
en 'leuk' om te lezen dat er wel meer fiets-weigeraars zijn.

Goed zo Piet (kinderen die hun angsten overwinnen zijn nog knapper )
pi_49637415
ik sta er ook van te kijken hoor, hij was er ook enorm koppig in namelijk. succes, ik hoop dat Damon het snel toch ook weer eens wil proberen. en die kleinere fiets kan David gelukkig nog gebruiken.

(wij hadden het hier onder het mom van 'een fiets voor anna' gedaan, terwijl ik al wist dat anna daar nog helemaal niet op zat te wachten. maar omdat 't dus niet speciaal voor hem was vond ie 't niet zo eng om 't eens te proberen op dat 'fietsje van anna'. en daarop kan hij zeer ruimschoots met z'n voeten bij de grond, dat scheelt.

maar ik dacht echt dat piet zo ongeveer de enige was die zo moeilijk deed, vandaar. ik zie hier in de buurt nl alleen maar van die handige kindjes die bij wijze van spreken al met 3 jaar zonder zijwieltjes konden.
pi_49637710
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:10 schreef bixister het volgende:
maar ik dacht echt dat piet zo ongeveer de enige was die zo moeilijk deed, vandaar.
Nee hoor, ik herken jouw verhalen die ik hier lees over Piet ook altijd erg... (voorzichtig zijn/niet snel iets durven)

Damon's klasgenoten kunnen trouwens allemaal fietsen maar hij is daar absoluut niet van onder de indruk.
  † In Memoriam † dinsdag 22 mei 2007 @ 11:20:41 #124
37843 lady-wrb
kortaf
pi_49637729
mmm maar goed dat luca hier niet meeleest.
die fietst ook nog niet, hoewel ik steeds zeg dat hij de enige is die het nog niet kan.
en idd. het boeit hem totaal niet dat hij niet kan fietsen.
pi_49637929
ah, lotgenoten

Toen ze een keer de fiets mee mochten nemen naar school waren alle kinderen natuurlijk op het schoolplein aan't fietsen en Damon had gewoon glashard tegen de juf gezegd dat hij geen fiets had
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:26:57 #126
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_49637988
GOh wat hebben wij dan eigenwijze kinderen zeg Het boeit Twan ook echt helemaal niet..... Ondanks dat we zeggen dat hij dan een nieuwe fiets mag uitzoeken.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † dinsdag 22 mei 2007 @ 11:27:25 #127
37843 lady-wrb
kortaf
pi_49638010
hier hebben ze 4 weken lang elke donderdag verkeersles gehad.
meneer nam gewoon de skelter mee: hij was de taxi
  FOK!fossiel dinsdag 22 mei 2007 @ 11:37:08 #128
2628 Karin
pi_49638341
Wat knap al die kinderen zonder zijwieltjes
Misschien in de vakantie hier ook eens proberen al ben ik bang dat het best wel drama's op kan leveren.
Hahahaha een skelter is wel een hele goede oplossing

Het is allemaal zo "echt" een kind op de basisschool. Ook wij kregen een brief mee over de avondvierdaagse. Vind Bram daar nog veel te jong voor, net als jij Livelink. Maar het zijn wel dingen waar ik toch een beetje van schrik "owja, dat hoort er ook allemaal bij". Erg leuk hoor, dat wel.
Bram kreeg ook een brief mee over de verjaardagen van de juffen blij dat ik eindelijk een tractatie weet als zijn broertje geboren is, moet ik nog een keer wat creativiteit naar boven toveren. 12 Juni gaan ze een dagje speeltuin. Nu had Peet aan Bram beloofd ook een keertje mee te gaan met een uitje en hier worden vrijwilligers voor gevraagd. Zeer waarschijnlijk zal ik dan net bevallen zijn of misschien ga ik die dag wel bevallen dus opgeven als vrijwilliger is net wat te onzeker. Erg jammer, zeker voor Bram en Peet. Als het al een paar dagen daarvoor gebeurd is kan het natuurlijk wel maar de kans is ook groot dat ik net de dag ervoor beval. Toch maar even met de juf over hebben morgen.

Noli lijkt me ook erg lastig wegbrengen en ophalen met nog een kind erbij. Heb je geen last met het middagslaapje van Hanne? Dat lijkt me straks ook erg moeilijk. Eerste jaar natuurlijk geen last van maar als die kleine hier aan 1 slaapje zit zal die toch onderbroken moeten worden voor het wegbrengen/ophalen van Bram.
pi_49638503
Ja met een 2e is dat lastiger inderdaad. Maar ik ben daar maar wat nuchterder in geworden. Het is gewoon niet anders. Jasn viel vaak in de auto net in slaap en dan moest ik haar weer wakker maken. Huildend kind, nu nog soms. En soms moest ze ook wel eens ziek mee de auto in. Met een eerste kindje kan je alles op het kindje afstemmen. Met een 2e niet. Maar ook al lijkt/is het niet ideaal, slecht is het ook niet. Ik merk bv wel dat Janneke zich makkelijker aanpast aan situaties als Bo. Zal vast ook wel een stukje karakter bijzitten maar ik ben er van overtuigd dat dit ook komt doordat ze zich vaak wat flexibeler moet opstellen.
Maar de instelling het is niet anders heeft mij een hoop lucht gegeven
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 11:47:33 #130
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_49638715
Daan wil ook maar niet fietsen zonder zijwieltjes. Vorig jaar kon hij het bijna, maar dat had hij zelf nog niet zo door. Pas geleden weer geprobeerd, maar hij moet het ook weer opnieuw doorkrijgen. En nou durft hij ook niet meer zo goed vanwege het sociale aspect. Hij is 6 en hij is nu bang dat hij uitgelachen wordt als hij leert te fietsen. Ik heb hem verteld dat hij dan maar snel moet leren fietsen, maar dat hielp nog niet zo .
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_49638870
Herkenbaar die fietsverhalen. Ik heb pas leren fietsen toen ik ruim 7 was. En dat was alleen omdat het MOEST omdat ik anders niet mee kon naar de gymles in groep 5, want dan ging je met zijn allen op de fiets.
Succes ermee allemaal!!!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:34:00 #132
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49650018
arggg, ik krijg net een bericht dat Priscil weer neten heeft. Dit is al de 3e keer. Ik blijf behandelen zo! Het wordt tijd voor de grote vakantie!!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 16:39:02 #133
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_49650228
Lenen die dames daar van alles van elkaar op school Tico?
Het gaat weer lekker zo..

Owja.. Easy, kom je us melden joh met je Kleuter Sven..
Of zitten we nog een beetje in de ontkenningsfase dat Sven vandaag 4 geworden is!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 22 mei 2007 @ 22:41:35 #134
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_49666833
Hij mag afzwemmen Na een jaar lang, 2 keer per week janken mag hij afzwemmen Ik ben zo trots Hij vertelde dat hij eigenlijk ook wel door wil voor B en C. Ik zei dat ik daar nog maar even over na moest denken

Kleine man mag komende vrijdag een ochtendje komen oefenen op school. Hij kent bijna alle kindjes uit de klas al dus ik verwacht geen problemen. Het gaat zo snel
Saartje
  woensdag 23 mei 2007 @ 07:10:04 #135
37150 livelink
pi_49673264
Maneki, ik kan me je blijdschap heel goed voorstellen. Gefeliciteerd!!!!

En je jongste al naar school, toch wel spannend ook al kent hij de kindjes al.
  woensdag 23 mei 2007 @ 08:24:23 #136
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49673805
Gister Priscil weer met luizen shampoo onder de douche gezet en daarna met een netenkam helemaal uit gekamt. Resultaat: Er waren helemaal geen neten of luizen. Wel is haar hoofdhuid behoorlijk uitgedroogd door alle troep. Mijn man gaat vandaag even naar school bellen dat ze de luizenjuffrouw het verschil moeten uitleggen tussen neten en roos. Ik betaal me gek aan de luizen zooi. Gister weer spullen gehaald, weer 20 euro. En dat voor niets.
  woensdag 23 mei 2007 @ 08:25:35 #137
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49673825
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 16:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Lenen die dames daar van alles van elkaar op school Tico?
Het gaat weer lekker zo..

Of zitten we nog een beetje in de ontkenningsfase dat Sven vandaag 4 geworden is!
Nou ik zou niet weten wat. Borstels in ieder geval niet. Als je tegen Priscil niet zou zeggen dat ze dr haar moet kammen dan gebeurd dat ook niet.
pi_49674603
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 22:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hij mag afzwemmen Na een jaar lang, 2 keer per week janken mag hij afzwemmen Ik ben zo trots Hij vertelde dat hij eigenlijk ook wel door wil voor B en C. Ik zei dat ik daar nog maar even over na moest denken
wat goed

Wij zitten nu ook een jaar 2 keer per week in het zwembad. Maandenlang ook huilend ernaar toe. De laatste tijd gaat het goed en als alles goed gaat mag hij voor de vakantie afzwemmen (yippie).

Hij wil niet meer voor B trouwens...
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:14:21 #139
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49678162
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 11:37 schreef Karin het volgende:

Het is allemaal zo "echt" een kind op de basisschool.
Helemaal waar..
Kijk nou dan..

Waar is dat kleine propperige bulletje van me gebleven?!?!
Morgen mag ie trouwens voor het eerst echt op schoolreisje!
Ze worden écht veel te snel groot..
quote:
Noli lijkt me ook erg lastig wegbrengen en ophalen met nog een kind erbij. Heb je geen last met het middagslaapje van Hanne? Dat lijkt me straks ook erg moeilijk. Eerste jaar natuurlijk geen last van maar als die kleine hier aan 1 slaapje zit zal die toch onderbroken moeten worden voor het wegbrengen/ophalen van Bram.
We eten tussen de middag gewoon brood, brengen dan Wilyan naar school en als we dan weer thuis zijn gaat Hanne meteen naar bed. Wilyan moet om 13.00 uur op school zijn en Hanne ligt dan dus voor half twee wel in bed. Om drie uur moet ik haar wakker maken, dat vind ze dan niet altijd even leuk maar het moet gewoon.
Nou heeft het wel een voordeel.
Als ze niet slaapt stort ze net voor het eten in, als ze slaapt en ik maak haar niet wakker dan slaapt ze tot een uur of vier/half vijf en staat ze 's avonds tot een uur of tien in bed te springen dat ze nog niet moe is..
Nu slaapt ze 's middags heel even en blijkbaar net genoeg om meteen als we haar 's avonds naar bed brengen lekker te gaan slapen.
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 23 mei 2007 @ 11:15:47 #140
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_49678206
Ow en natuurlijk een voor de oudste van Maneki!
Maxi, Midi & Mini
pi_49722607
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 16:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Hoi

Hier dan mijn kleuter, op zijn voor zijn verjaardag gekregen fiets (past best in het gesprek hier he )

Het is deze fiets overigens:

Stoer he

Het is best een drukke tijd voor hem met allemaal nieuwe dingen. Hij riep al zeker een half jaar dat hij NIET naar de Basisschool wilde, maar tot onze verbazing gaat dat tot nu toe supergoed. De afgelopen weken is hij 3x wezen wennen, dinsdag op zijn verjaardag wilde ik hem eigenlijk een halve dag laten gaan, maar meneer wilde 's middags weer
Gisteren heeft hij afscheid genomen van de peuterspeelzaal (het was toch gisteren dat ik postte over zijn 1e keer? )
Morgenmiddag een uurtje wennen aan de BSO, want daar moet hij na de vakantie van volgende week voortaan 2x per week naar toe.
En dan hebben we zondag zijn feest nog thuis met opa en ooms en tantes, neefjes, nichtjes en natuurlijk TAART!!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_49742369
Sven al een hele kleuter Fijn dat hij school nu toch echt wel leuk vindt!
  † In Memoriam † donderdag 24 mei 2007 @ 22:15:36 #143
37843 lady-wrb
kortaf
  donderdag 24 mei 2007 @ 23:07:07 #144
37150 livelink
pi_49744272
Stoere Sven en een geweldige fiets!

Katja heeft de smaak van het fietsen helemaal te pakken. Ze wil het liefst de hele dag fietsen. Vandaag is ze met mijn vriend zelfs helemaal naar het volgende dorp gefietst (in totaal 12 km.). Dus ik ben niet meer bang voor een terugval.

Hier gaat ze. Ze heeft een beetje een wijde rok aan en in combinatie met de fietstassen staat het een beetje vreemd, maar het gaat om het idee.

En een klein beetje off-topic hier, maar ik vond hem zo schattig. Job wilde absoluut ook zelf fietsen. Gelukkig had mijn vriend de bezemwagen meegenomen en toen Job moe werd werd is hij met fiets en al in het karretje gezet. Van de rest van de fietstocht heeft hij weinig meer meegekregen.

donderdag 24 mei 2007 @ 23:09:58 #145
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_49744395
Goedzo Katja! Job och
Sven gefeliciteerd jongen!

Morgenochtend is het zover..ik heb een beetje een knoop in m`n maag
Saartje
  donderdag 24 mei 2007 @ 23:14:29 #146
37150 livelink
pi_49744574
Begrijpelijk hoor, Maneke. Maar je heb hem 's middags weer lekker bij je.

Heerlijk al die kindjes hier die zo dapper naar school gaan. Die foto van Wilyan is ook zo aandoenlijk stoer
pi_49752135
Succes voor de oudste Maneki! Is het vanmorgen proefzwemmen? En wanneer mag hij dan voor het echie?
  vrijdag 25 mei 2007 @ 14:22:10 #148
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_49763586
Of je haalt er 2 door de war, of ik snap je niet easy

Jongste is vanmorgen naar school geweest en na een uurtje meekijken mocht ik wel weg van hem. Hij heeft het naar zijn zin gehad en mag woensdag weer. Hij valt wel met zijn neus in de boter want dan vieren de juffen hun verjaardag en gaan ze naar de speeltuin

Oudste mag 2 juni afzwemmen, en ik mag mee het water in om te watertrappelen. Yay
Saartje
  vrijdag 25 mei 2007 @ 15:09:04 #149
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_49765533
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 14:22 schreef Maneki.Neko het volgende:

Jongste is vanmorgen naar school geweest en na een uurtje meekijken mocht ik wel weg van hem. Hij heeft het naar zijn zin gehad en mag woensdag weer. Hij valt wel met zijn neus in de boter want dan vieren de juffen hun verjaardag en gaan ze naar de speeltuin

Oudste mag 2 juni afzwemmen, en ik mag mee het water in om te watertrappelen. Yay
Joehoe voor jongste

Naar welke speeltuin gaan ze? Als het die ene is met die knorrige opa en oma dan zorg ik dat ik uit de buurt blijf. Het was me daar afgelopen woensdag ook veeeeeeeeels te druk
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_49767324
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 14:22 schreef Maneki.Neko het volgende:

Tuurlijk snap je mij, optie 1 was het dus
Fijn dat hij het naar zijn zin had!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')