quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:07 schreef Ticootje het volgende:
Vandaag gaat Priscil uitdelen op school, nog voor haar verjaardag. Ze is in de meivakantie jarig geweest. Maar toen we terug kwamen van meivakentie was het weer niet zo goed. Ik heb geen droger, maar een wasrek. Dat had tot gevolg dat ik tot vorig weekend tot over mn oren in de wasgoed zat.
ik was al bang dat ik de enige was die het niet snaptequote:
Maar ik kon mn badkamer niet eens meer in.... En ik had geen broeken meer. Priscil sport vaak, en dus was ook de sportkleding op. Ik kon het niet langer laten liggen. Het was al de was van 2 weken...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:52 schreef snoopy het volgende:
Meen je dat serieus Ticootje? Als je zelfgemaakte traktaties leuker vindt, dan laat je die was toch lekker wat langer liggen?
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:43 schreef bixister het volgende:
en 'leuk' om te lezen dat er wel meer fiets-weigeraars zijn.
Nee hoor, ik herken jouw verhalen die ik hier lees over Piet ook altijd erg... (voorzichtig zijn/niet snel iets durven)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:10 schreef bixister het volgende:
maar ik dacht echt dat piet zo ongeveer de enige was die zo moeilijk deed, vandaar.
Nou ik zou niet weten wat. Borstels in ieder geval niet. Als je tegen Priscil niet zou zeggen dat ze dr haar moet kammen dan gebeurd dat ook niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Lenen die dames daar van alles van elkaar op school Tico?
Het gaat weer lekker zo..
Owja.. Easy, kom je us melden joh met je Kleuter Sven..
Of zitten we nog een beetje in de ontkenningsfase dat Sven vandaag 4 geworden is!![]()
![]()
wat goedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hij mag afzwemmenNa een jaar lang, 2 keer per week janken mag hij afzwemmen
Ik ben zo trots
Hij vertelde dat hij eigenlijk ook wel door wil voor B en C. Ik zei dat ik daar nog maar even over na moest denken
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:37 schreef Karin het volgende:
Het is allemaal zo "echt" een kind op de basisschool.
We eten tussen de middag gewoon brood, brengen dan Wilyan naar school en als we dan weer thuis zijn gaat Hanne meteen naar bed. Wilyan moet om 13.00 uur op school zijn en Hanne ligt dan dus voor half twee wel in bed. Om drie uur moet ik haar wakker maken, dat vind ze dan niet altijd even leuk maar het moet gewoon.quote:Noli lijkt me ook erg lastig wegbrengen en ophalen met nog een kind erbij. Heb je geen last met het middagslaapje van Hanne? Dat lijkt me straks ook erg moeilijk. Eerste jaar natuurlijk geen last van maar als die kleine hier aan 1 slaapje zit zal die toch onderbroken moeten worden voor het wegbrengen/ophalen van Bram.
Hoiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:39 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Owja.. Easy, kom je us melden joh met je Kleuter Sven..
Of zitten we nog een beetje in de ontkenningsfase dat Sven vandaag 4 geworden is!![]()
![]()
Joehoe voor jongstequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
Of je haalt er 2 door de war, of ik snap je niet easy
Jongste is vanmorgen naar school geweest en na een uurtje meekijken mocht ik wel weg van hem. Hij heeft het naar zijn zin gehad en mag woensdag weer. Hij valt wel met zijn neus in de boter want dan vieren de juffen hun verjaardag en gaan ze naar de speeltuin
Oudste mag 2 juni afzwemmen, en ik mag mee het water in om te watertrappelen. Yay
Tuurlijk snap je mij, optie 1 was het dusquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
Of je haalt er 2 door de war, of ik snap je niet easy
Jongste is vanmorgen naar school geweest en na een uurtje meekijken mocht ik wel weg van hem. Hij heeft het naar zijn zin gehad en mag woensdag weer. Hij valt wel met zijn neus in de boter want dan vieren de juffen hun verjaardag en gaan ze naar de speeltuin
Oudste mag 2 juni afzwemmen, en ik mag mee het water in om te watertrappelen. Yay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |