quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:51 schreef Gaoxing het volgende:
Gaat je reis nog door Elefes?
Jaaaa! Die voelde ik dus echt zeer goed..quote:Op donderdag 17 mei 2007 06:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
Iemand anders nog die beving van gisteren gevoeld?
serieus??quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:49 schreef ozzietukker het volgende:
is het ook nog een probleem omdat achter de security check op Bangkok Airport niks te koop is, en je het water uit de kraan niet kunt drinken.... Gezien je bij internationale vluchten lang van tevoren aanwezig moet zijn bij de gate..![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:52 schreef Blik het volgende:
[..]
serieus??
Dan heb ik echt een probleem komende zomer, dan moet ik 8 uur wachten op het vliegveld. MIsschien toch maar overwegen om even de stad in te gaan en de 1400 baht airporttax te betalen
Ik heb er wel eens 3,5 maand gezeten.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:22 schreef Veersesmurf het volgende:
ff een kort vraagje: kun je je op Koh Chang zo'n 14 dagen vermaken, of kan ik dan beter naar een ander plaatsje aan de kust?
Ok, dat is wel te doen dusquote:Op zondag 20 mei 2007 13:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens 3,5 maand gezeten.
Het hangt er een beetje van af wat je leuk vindt en tijdens het regenseizoen is er niet echt veel aan.
Dank voor het melden ozzietukker!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:49 schreef ozzietukker het volgende:
Thailand stelt grenzen aan meenemen vloeistoffen in vliegtuig
Dan is het inderdaad prima weer en niet zo druk als met de feestdagen.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:40 schreef Veersesmurf het volgende:
Ok, dat is wel te doen dusik ben niet zo moeilijk en houd van vanalles. Zolang het water maar lekker warm is vermaak ik me volgens mij wel (zwemmen, snorkelen, duiken etc.)
Ik zou er van 29 feb. tot 12 maart zitten ongeveer. Dan is het toch het droog-seizoen daar?![]()
Neuh, ik had eerder al een aantal plaatsen in Thailand bezocht en Koh Chang bevalt mij prima.quote:Heb je in die 3,5 maand geen andere plek gezien waarvan je dacht: zat ik daar maar een kwart-jaar?![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:22 schreef APK het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad prima weer en niet zo druk als met de feestdagen.
[..]
Neuh, ik had eerder al een aantal plaatsen in Thailand bezocht en Koh Chang bevalt mij prima.
Je hebt in ieder geval iedere maand de fullmoonparties op Koh Phangan (http://fullmoonparty-thailand.com). Lang niet meer zo tof als vijf jaar geleden maar ondanks dat nog steeds de moeite waard. Daarnaast heb ik ook op Samui en Phuket leuke strandfeesten meegemaakt, maar daar moet je toevallig tegenaanlopen. Let wel op want overal loopt veel undercoverpolitie op jacht naar wat bijverdiensten...quote:Op maandag 21 mei 2007 13:24 schreef jimjim1983 het volgende:
weet iemand toevallig of er deze zomer vette (strand)feesten zijn met al dan niet bekende minimal techno dj's?
ja die feesten ken ik wel. maar ik heb gehoord dat een aantal dj's (o.a.Magda als dat je iets zegt) deze zomer in thailand zouden draaien.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:34 schreef Abracadabra het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval iedere maand de fullmoonparties op Koh Phangan (http://fullmoonparty-thailand.com). Lang niet meer zo tof als vijf jaar geleden maar ondanks dat nog steeds de moeite waard. Daarnaast heb ik ook op Samui en Phuket leuke strandfeesten meegemaakt, maar daar moet je toevallig tegenaanlopen. Let wel op want overal loopt veel undercoverpolitie op jacht naar wat bijverdiensten...
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik inmiddels ruim 30+ ben, dus ik ben niet meer zo op de hoogte van de verschillende stromingen in de dance-scene. Als ik naar een feest ga in Thailand, maakt het me ook niets uit wie de dj's zijn. 90% is zowieso Thai en de buitenlanders die er mogen draaien zijn meestal expats die hun platen/cd koffertje meegenomen hebben.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:37 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja die feesten ken ik wel. maar ik heb gehoord dat een aantal dj's (o.a.Magda als dat je iets zegt) deze zomer in thailand zouden draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |