Is maar helemaal de vraag of het aan het toestel ligt. Op het NOS-journaal net wordt gezegd dat de piloot al vrijwel geland was, maar besloot om toch maar een extra rondje probeerde te vliegen omdat hij slecht zicht had op de landingsbaan. Hij besloot te laat om het toestel weer de lucht in te trekken waardoor hij de baan raakte.quote:Op zondag 16 september 2007 13:59 schreef F04 het volgende:
Je had het wel kunnen verwachten van O-T-G dat er ooit een ongeluk zal plaatsvinden. Die slechte bakken die ze gebruiken.
Thai airways gebruikt teminste kwaliteitsvliegtuigen (Boeing 777-Airbus A340).![]()
[afbeelding]
Het is nog wat moeilijk te beoordelen, maar het lijkt op een paniek-actie waarbij het op het allerlaatste moment tóch niet durfde te landen.quote:Op zondag 16 september 2007 15:09 schreef F04 het volgende:
Hij had gewoon een altenatieve luchthaven moeten kiezen.
1500 zag ik......quote:Op maandag 17 september 2007 15:09 schreef Blik het volgende:
Hoe duur is het langer blijven ook alweer? 500 of 1000 baht per dag boete??
Waar zag je dat?quote:
Ik dacht zelf eigenlijk dat het 500 baht was, ben midden augustus voor het laatst in Thailand geweest. Maar 100% zeker ben ik nietquote:Op maandag 17 september 2007 17:49 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Waar zag je dat?
Vroegâh was het 200, sinds vorig jaar 500 en nu 1500 per dag?
Wie kan dit bevestigen?
Vandaag geboektquote:Op zondag 9 september 2007 03:33 schreef APK het volgende:
Tering, wat zijn de tickets duur dit jaar.![]()
Ik wil ongeveer 12 december weg, maar het goedkoopste dat ik kan vinden is 970 euro met Eva Air.
Komen er in oktober weer tickets los of moet ik toch nu maar gaan boeken?
OMG me want!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:32 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Vandaag geboekt![]()
Eind november heen en eind januari terug met EVA voor 842,- (inkl. reserveringskosten) op vliegtarieven.nl
Christmas on Ko Samet it is![]()
Nice one!quote:Op vrijdag 21 september 2007 00:32 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Vandaag geboekt![]()
Eind november heen en eind januari terug met EVA voor 842,- (inkl. reserveringskosten) op vliegtarieven.nl
Christmas on Ko Samet it is![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:59 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
@ APK: Zat net ook even te kijken op vliegtarieven voor jouw data maar je zit idd al gauw op 1200 Euris
Gelukkig is de Thai Baht behoorlijk aan het dalen
Het is rechtstreeks met KLM,dus het zal wel niet beschikbaar zijn.quote:Uw boeking is in goede orde verwerkt en ontvangen.
De boekingen die tussen maandag 09.00 uur en vrijdagmiddag 16.00 uur zijn toegestuurd, worden binnen 24 uur beantwoord ( feestdagen uitgezonderd ). Boekingen in het weekend worden maandagochtend behandeld.
Indien de door u gewenste reis beschikbaar is is de boeking bindend. Bij annulering zijn de voor de vlucht en/of reis gehanteerde annuleringsbepalingen van kracht.
Namens 333TRAVEL hartelijk dank voor de boeking.
Vroegâh had 333travel ook een overeenkomst met Travelstreet en kon je online boeken, nu kan je alleen maar informatie opvragen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:15 schreef APK het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist via www.333travel.nl twee tickets geboekt voor 1778¤ [afbeelding]
Ik klikte op bevestigen en dacht een Ideal / creditcard scherm te krijgen, maar ik kreeg slechts een bericht dat ik een email zou ontvangen.
[..]
Het is rechtstreeks met KLM,dus het zal wel niet beschikbaar zijn.![]()
Het is uiteraard alleen bindend als er stoelen beschikbaar zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:11 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Vroegâh had 333travel ook een overeenkomst met Travelstreet en kon je online boeken, nu kan je alleen maar informatie opvragen.
Je kan ervan uit gaan dat de website van klm de actuele tarieven heeft, en als deze daar niet meer beschikbaar zijn heeft 333travel ze ook niet.
333Travel doet vooral zaken met china airlines in combinatie met hotel en / of Eva airlines in combinatie met hotel, dan hebben ze nog wel eens goedkope vluchten.
Dat de boeking overigens bindend is wil ik in twijfel trekken, Het reisburo mag deze boeking wel zelf cancellen als het niet meer beschikbaar is.... Iets zegt mij dat die algemene voorwaarden van het niet kosteloos annuleren niet rechtsgeldig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |