Mwa, in het systeem wat Ten Cate wil spelen is er maar één plek voor een aanvallende middenvelder. En dan moet je kiezen tussen Sneijder en Perez. Net vreemd dat Henk voor Sneijder kiest.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:23 schreef Erwtensoep het volgende:
De trainer heeft ook geen reden om hem niet op te stellen.
Ideaal is het niet, omdat ze allebei dezelfde types spelers zijn die ook dezelfde ruimte in zullen lopen. Toen Sneijder geblesseerd en geschorst was heeft Perez alles gespeeld en hij deed dat erg goed. Maar Sneijder is iets beter en Perez wist van tevoren dat de concurrentie bij Ajax groot is.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Die dus makkelijk samen kunnen spelen wat al een aantal wedstrijden is aangetoond.
Ja ik wil wel, maar neefje van me is bang omdat er allemaal psv supporters zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:35 schreef devv05 het volgende:
Ga gewoon een kroeg in
En jij denkt dat er bij dat scherm geen boertjes zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:40 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ik wil wel, maar neefje van me is bang omdat er allemaal psv supporters zijn![]()
PSV supporters rellen niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:40 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ja ik wil wel, maar neefje van me is bang omdat er allemaal psv supporters zijn![]()
Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:40 schreef BonJovi het volgende:
[..]
naar mijn weten staan er in de stad geen grote schermen voor de wedstrijd hoor, je moet er gewoon de kroeg voor in.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:30 schreef BonJovi het volgende:
Ik woon niet zover van Eindhoven, en ik wil met me neven allemaal ajacieden naar Eindhoven stad gaan om het op een grote scherm te zien. Ik was net te laat voor kaartjes kopenmaar weet iemand toevallig of er ook ajacieden komen kijken in Eindhoven op een scherm ergens?.
Sneijder is gewoon beter dan Perez klaar. PSV mag perez kopen voor 5 miljoen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:35 schreef BobbyHill het volgende:
Perez kan beter naar PSV gaan. Daar kunnen ze hem vast en zeker wel gebruiken en speelt hij nog Champions League ook. Hij is een van de beste spelers van de hele competitie, maar als Ten Cate hem niet wilt opstellen houdt het ook een keertje op.
Ook al blijft Sneijder wel, een speler als Perez nooit aan PSV verkopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:16 schreef StarGazer het volgende:
Sneijder vertrekt zeer waarschijnlijk na dit seizoen. Ik zou Perez dus houden en al helemaal niet naar psv laten gaan.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Veel te aanvallend zeker.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Veel te aanvallend zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |