Het kan gvd nooit een keertje rustig zijn. Ik snap ook niet dat dit naar buiten is gekomen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:39 schreef StarGazer het volgende:
Ik word hier zo moe van. Altijd maar weer die onrust binnen AJAX, het kan nooit eens een jaartje rustig zijn. Misschien als het eindelijk weer eens een jaartje rustig is binnen Ajax, dat ze dan EINDELIJK eens de titel pakken.
Ik zou Perez niet te snel wegdoen, want als Sneijder weg gaat aan het einde van dit seizoen wie moet hem dan opvolgen?
Gewoon negeren al dat anti Ajax gelul, ookal kun je het ophelderenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:26 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik vind het wel een verhelderend artikel.
Als je maar lang genoeg graaft......quote:
quote:Opvallende afwezigen bij Ajax-training
Uitgegeven op vrijdag 16 maart 2007 om 11:29:20
(Novum) - Ajax begon de ochtendtraining vrijdag zonder drie basisspelers en de Deen Kenneth Perez. Jaap Stam, Edgar Davids, Wesley Sneijder en Perez betraden een halfuur later dan de rest van de spelersgroep het trainingsveld van de Amsterdam ArenA. Ook trainer Henk ten Cate liet het eerste deel van de training verstek gaan.
Waarom het vijftal ontbrak is niet bekend, maar het lijkt erop dat de koppen bij elkaar zijn gestoken om de 'kwestie-Perez' te bespreken. Volgens verschillende Nederlandse media ligt de Deense middenvelder momenteel uitermate slecht bij enkele collega's in de selectie van de Amsterdammers. Vooral de namen van Stam, Davids en Sneijder werden hierbij genoemd.
Perez zou vooral moeite hebben met zijn reserverol bij de club. Daardoor zou de negentienvoudig international zich cynisch en oncollegiaal bewegen binnen de groep van Ten Cate. De Deen speelde dit seizoen 21 competitieduels, waarvan twaalf keer als invaller.
Eerder dit seizoen kwam de oud-speler van AZ negatief in het nieuws toen hij in de thuiswedstrijd tegen FC Twente assistent-scheidsrechter Nicky Siebert uitschold voor 'kankerneger'. Perez werd toen voor vijf duels geschorst. Later bood hij zijn excuses aan en zegde toe vrijwilligerswerk in de Amsterdamse Bijlmer te gaan verrichten.
Dat is dan wel goed, het gewoon uitpraten, ipv achter een ander z'n rug om lullen.quote:
Waar rook is is vuur, nu maar hopen dat het op tijd geblust is.quote:
Ik geloof het verhaal wel. Perez is een arrogant mannetje (is mn eigen ervaring) en zijn opmerking tegen die grensrechter toen spreekt ook al boekdelen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:18 schreef SiemeN het volgende:
Toch weet ik niet wat ik moet geloven van deze berichtgeving. Het kan allemaal zo ontzettend opgeblazen worden. Hoe dan ook, ik hoop dat het niet al te veel invloed zal hebben op de ploeg en dat er zondag gewoon gewonnen word.
eigen ervaring?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik geloof het verhaal wel. Perez is een arrogant mannetje (is mn eigen ervaring) en zijn opmerking tegen die grensrechter toen spreekt ook al boekdelen.
Je hebt hem weleens om een handtekening gevraagd, maar hij weigerde?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:17 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik geloof het verhaal wel. Perez is een arrogant mannetje (is mn eigen ervaring) en zijn opmerking tegen die grensrechter toen spreekt ook al boekdelen.
Hehe nee, hij is/was klant van het bedrijf waar ik werk. Toen speelde ie overigens nog wel bij AZ. Maar waar je met jongens als Danny Landzaat en Jan Kromkamp nog een leuk praatje kon maken zat dat er bij hem niet in. Beetje uit de hoogte enzo.. Ik mocht 'm niet zo. Nu ken ik 'm verder natuurlijk niet heel goed enzo, maar dat was in ieder geval mijn indruk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt hem weleens om een handtekening gevraagd, maar hij weigerde?![]()
Hebben natuurlijk ook veel stress die jongen, zo nu ff naar de snackbarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hehe nee, hij is/was klant van het bedrijf waar ik werk. Toen speelde ie overigens nog wel bij AZ. Maar waar je met jongens als Danny Landzaat en Jan Kromkamp nog een leuk praatje kon maken zat dat er bij hem niet in. Beetje uit de hoogte enzo.. Ik mocht 'm niet zo.
Een snackbar waar een frikandel voor jou waarschijnlijk boven je budget zal zijnquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Hebben natuurlijk ook veel stress die jongen, zo nu ff naar de snackbar![]()
WTF???quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Een snackbar waar een frikandel voor jou waarschijnlijk boven je budget zal zijn
No shit sherlockquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:40 schreef ub40_bboy het volgende:
Ruzie tussen Perez <---> Sneijder, Stam, Davids?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:17 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
De webmaster van Ajax.nl heeft instructies gekregen?![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:17 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
De webmaster van Ajax.nl heeft instructies gekregen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |