abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:29:24 #76
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47328494
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:28 schreef SiemeN het volgende:
Als hij zich weet te gedragen is Perez voor PSV volgens mij absoluut een versterking.
Voor Ajax ook, hoor.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:31:34 #77
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_47328563
Klopt.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_47328564
Ik denk niet dat Ajax Perez verkoopt aan Feyenoord-AZ-PSV.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:32:55 #79
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_47328594
quote:
Van Geel reageert op artikel VI

Amsterdam, 15 mrt 2007
Technisch directeur Martin van Geel geeft een reactie op het artikel over een vermeende ‘stammenstrijd’ bij Ajax, zoals dat deze week in Voetbal International verscheen.

,,Slecht voor Kenneth Perez, het team en de club”, is de reactie van technisch directeur Martin van Geel wanneer hem door ons wordt gevraagd naar zijn mening over het deze week verschenen artikel in Voetbal International over een vermeende stammenstrijd binnen Ajax. Hierin wordt een beeld geschetst van een grote mate van onverdraagzaamheid, met in het middelpunt Ajax-aanvaller Kenneth Perez. Martin van Geel over de inhoud van dat verhaal.

Wat dacht je toen je het artikel in VI las?
,,Het beeld dat in het artikel geschetst wordt is er een van grote onderlinge onenigheid en tweespalt en meer in het bijzonder van een speler die bij voortduring voor onrust en irritatie zorgt. Ik herken dit niet. En natuurlijk, binnen iedere selectie gebeurt er wel eens wat, maar de mate waarin het hier staat beschreven is geen weerslag van de feitelijke situatie bij Ajax.''

Laten we eens op een paar details ingaan. De aankoop van Kenneth Perez wordt in VI getypeerd als een strategische blunder. Hoe kijk jij daar tegenaan?
,,Ik ben het daar mee oneens. Kenneth Perez is een belangrijke en goede speler. Niet voor niets heeft hij in 33 wedstrijden 13 doelpunten gescoord. Tegelijkertijd is het een recht van iedere trainer, en dus ook van Henk ten Cate, om die spelers op te stellen met wie hij denkt een wedstrijd te gaan winnen. Dat zijn keuze daarbij niet altijd uitgaat naar Kenneth Perez is vervelend voor Kenneth, maar wel de realiteit waar hij op een professionele manier mee om moet gaan.''

Maar we lezen ook dat Perez zich kennelijk als een lastige, egoïstische en ongeïnteresseerde speler opstelt die voor tweespalt in de groep zorgt.
,,Ook dat is een beeld dat ik niet herken en waar ik me niet in kan vinden. Kijk, natuurlijk worstelt Kenneth met het feit dat hij niet iedere wedstrijd speelt of in de basis begint. Kenneth is een profvoetballer die graag wil spelen. En ja, het is voor hem ook niet altijd even gemakkelijk om zijn gevoelens onder stoelen of banken te steken. En dat kan ik soms nog begrijpen ook. Al zal hij zich over het algemeen natuurlijk altijd constructief en collegiaal moeten opstellen. Maar om hem af te schilderen als een egoïstische en ongeïnteresseerde lastpak gaat mij te ver en wordt ook niet door Ajax onderschreven. Ik zie vooral een speler die knokt voor zijn positie in het elftal en daar iedere dag alles voor geeft.''

Maar die in VI beschreven stammenstijd, onverdraagzaamheid en tweespalt binnen de groep dan? Dat klinkt toch zorgelijk?
,,Het is maar hoe je er tegenaan kijkt. Is er sprake van een groep die bestaat uit allerlei kampen die elkaar naar het leven staan en waarbij de een de ander het licht in de ogen niet gunt? Nee, absoluut niet. Is er sprake van gezonde concurrentie tussen topsporters, die soms op het scherp van de snede wordt gevoerd en waarbij soms ook harde woorden vallen? Ja, natuurlijk gebeurt dat. Ik heb daar geen enkel probleem mee. Dat gebeurt overal, bij alle clubs in Nederland en daarbuiten. Wij zijn daarin geen uitzondering.''

We lezen verder dat Edgar Davids en Jaap Stam ‘genoeg zouden hebben van het cynisme en gestook’ van Kenneth Perez.
,,Dat wordt door beide spelers stellig ontkend. Wij verbazen ons erover dat dit in het artikel staat en weten niet waar het vandaan komt.''

Wat vind je ervan dat Wesley Sneijder zou hebben gezegd ‘hij eruit of ik eruit’?
,,Laat ik beginnen met te zeggen dat spelers binnen de veilige muren van een kleedkamer moeten kunnen zeggen wat ze willen zeggen. Ze moeten zich op momenten van teleurstelling, boosheid of frustratie vrij voelen hun emoties te tonen. Dat is inherent aan topsport, waarin de belangen groot zijn en de spanningen soms hoog kunnen oplopen. En als de hitte van zo’n moment eenmaal voorbij is, praat je er met elkaar over en los je het samen op. Maar de gouden regel is: wat er tussen spelers onderling of tussen spelers en staf intern besproken wordt, hoort intern te blijven. En alleen al om die reden wil ik hier inhoudelijk verder niets over zeggen.''

Wat voor gevoel houd je hier aan over?
,,Ik vind het vervelend dat er een artikel verschijnt waarin bepaalde veronderstellingen worden gedaan, waarvan ik niet weet waar ze vandaan komen en die ik ook niet altijd even goed kan plaatsen. Maar ik ben ook boos omdat in het artikel tenminste de schijn ontstaat dat de vertrouwelijkheid van de kleedkamer is geschonden. Hoe je het ook wendt of keert: dit schaadt Kenneth Perez, het team en de club.''

Hoe nu verder?
,,Ik wil het niet groter maken dan het is. Ik heb aangegeven hoe ik tegen de situatie aankijk en daarmee is de kous af voor mij, maar ook voor de selectie en de technische staf. Wij richten ons op de wedstrijd tegen PSV en het verdere vervolg van de competitie. Dat is het enige dat telt.''
Ajax.nl
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:33:09 #80
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47328604
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:31 schreef Chadi het volgende:
Ik denk niet dat Ajax Perez verkoopt aan Feyenoord-AZ-PSV.
Misschien kan hij terug naar AZ? Dat wij dan David Mendes da Silva, Stijn Schaars, Moussa Dembele, Ryan Dock en/of Julian Jenner ervoor terugkrijgen?

A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47328774
Ik word hier zo moe van. Altijd maar weer die onrust binnen AJAX, het kan nooit eens een jaartje rustig zijn. Misschien als het eindelijk weer eens een jaartje rustig is binnen Ajax, dat ze dan EINDELIJK eens de titel pakken.

Ik zou Perez niet te snel wegdoen, want als Sneijder weg gaat aan het einde van dit seizoen wie moet hem dan opvolgen?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:40:53 #82
82589 S-Two
barba macacu
pi_47328799
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:33 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Misschien kan hij terug naar AZ? Dat wij dan David Mendes da Silva, Stijn Schaars, Moussa Dembele, Ryan Dock en/of Julian Jenner ervoor terugkrijgen?

En Van Gaal.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_47328831
quote:
Ajax biedt Martina nieuw contract

15-3-2007 Ajax heeft Javier Martina een nieuw contract aangeboden. Dit is opvallend, omdat Henk ten Cate vorige week nog zei dat de 20-jarige rechtsbuiten van Jong Ajax niet heeft laten zien dat hij klaar is voor het eerste team.

Martina denkt na over de aanbieding van Ajax.
pi_47328885
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, maar Wesley Sneijder wordt al vanaf het begin van het seizoen verkozen boven Kenneth Perez, terwijl ik denk dat laatstgenoemde minstens zo goed zou hebben gepresteerd.
Maar op welke basis zou je een zelfopgeleid talent buiten de basis laten voor een oudere aankoop aan het begin van het seizoen? Als Sneijder nou een slecht seizoen door zou maken, dan kan ik wel begrijpen dat je na 4 of 5 wedstrijden zegt geef Perez maar eens een kans. Maar dat moment is er nooit geweest toch?

Ik snap je hele redenatie niet .
pi_47328981
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:32 schreef SiemeN het volgende:

[..]

Ajax.nl
Er is dus zeker 'iets' aan de hand.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_47329375
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:27 schreef PyTh het volgende:

[..]

Kijk er niks van op indien Koeman hem zou willen halen.
En Perez zal ook wel een keer CL willen spelen

Culina speelt dit seizoen overigens als defensieve middenvelder daar waar Perez een aanvallende middenvelder is.
Culina ook al defensief? Net als Cocu en Simons?
pi_47329461
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ja, anti-voetbal..

Ik ben nog zenuwachtiger voor zondag dan voor Werder uit.. Mijn reputatie als AJAX fan staat op het spel, vanmorgen even wat PSV'ers de mons gesnoerd. Nu hopen dat ik gelijk heb.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_47329463
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Heel PSV speelt toch defensief?
pi_47329533
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:02 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Ja, anti-voetbal..

Ik ben nog zenuwachtiger voor zondag dan voor Werder uit.. Mijn reputatie als AJAX fan staat op het spel, vanmorgen even wat PSV'ers de mons gesnoerd. Nu hopen dat ik gelijk heb.
Ik ben helemaal niet zenuwachtig. Seizoen is toch al weer verloren. Kampioen worden we niet meer, Europees zijn we uitgespeeld. Wat rest is de beker.

Overigens winnen we wel zondag
mits de scheidsrechter eerlijk fluit
  vrijdag 16 maart 2007 @ 11:03:56 #90
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47329537
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:44 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Maar op welke basis zou je een zelfopgeleid talent buiten de basis laten voor een oudere aankoop aan het begin van het seizoen? Als Sneijder nou een slecht seizoen door zou maken, dan kan ik wel begrijpen dat je na 4 of 5 wedstrijden zegt geef Perez maar eens een kans. Maar dat moment is er nooit geweest toch?

Ik snap je hele redenatie niet .
Wesley Sneijder is niet het hele seizoen top geweest, eerste vijf (?) wedstrijden wel, maar daarna toch flinke dip. Toch bleef hij basisspeler, Kenneth Perez heeft nooit een volwaardige kans gekregen. Maar goed, niet dat ik dit verkeerd vind ofzo, ook ik zou Wesley Sneijder opstellen.
pi_47329610
foutje
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_47329627
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:05 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik heb net de afspraak met mijzelf gemaakt dat ik net zolang naar die klote pot blijf gaan totdat we er een keer winnen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 11:06:44 #93
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47329638
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:05 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ik heb net de weddenschap met mijzelf afgesloten dat ik net zolang naar die klote pot blijf gaan totdat we er een keer winnen
En als ze nou zondag winnen? Ga je volgend seizoen dan niet meer?
pi_47329639
Ik ga nooit meer met de combi naar psv uit.
pi_47329671
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

En als ze nou zondag winnen? Ga je volgend seizoen dan niet meer?
Dan maak ik een nieuwe afspraak met mijzelf.
pi_47329695
Ja dan blijft het zo, over een paar jaar is alles combi..
AFC Ajax - SS Lazio
  vrijdag 16 maart 2007 @ 11:09:32 #97
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47329725
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:08 schreef Ordinair het volgende:
Ja dan blijft het zo, over een paar jaar is alles combi..
Nee, joh! Voetbalwet komt eraan, dus geen combi's meer en hekken weg!
pi_47329834
Hebben we ook een dames elftal?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 11:24:56 #99
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_47330200
Van Geel moet niet reageren op dat pro boeren en pro 010 blaadje van die snor.
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  vrijdag 16 maart 2007 @ 11:26:44 #100
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_47330255
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 11:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Van Geel moet niet reageren op dat pro boeren en pro 010 blaadje van die snor.
Waarom niet? Ik vind het wel een verhelderend artikel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')