Leuke goal ja:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:42 schreef Sethje het volgende:
En Sevilla gered door een kopbal van keeper Palop in de 94e minuut
Maar dan hadden we het gered denk ik. Ach, laten we idd maar naar de toekomst kijken. Zondag psv verslaanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, ach. Zelfs als we helemaal compleet zijn, is Werder Bremen een goede club.
Als we zondag verliezen, ga ik nooit meer naar PSV-uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar dan hadden we het gered denk ik. Ach, laten we idd maar naar de toekomst kijken. Zondag psv verslaan![]()
Ik ga sowieso al niet met de combi naar psv uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als we zondag verliezen, ga ik nooit meer naar PSV-uit.
Nog een stukje uit het Telegraaf artikel - wat ook in het Perez topic staat.quote:Afgelopen zondag werd de verdeeldheid goed zichtbaar in Enschede. Nadat doelpuntenmaker Babel was gewisseld, kreeg hij van iedereen langs de kant joviaal een hand, behalve van Perez. Die keek op dat moment net de andere kant op. Babel ging twee stoelen verderop zitten. Sneijder hield eveneens op bij de overige selectieleden en negeerde zijn Deense teamgenoot. Dit was geen toeval, dit was een signaal van een groep die geen dissonanten duldt. Tussen de spelmakers Sneijder en Perez is er nooit een klik geweest. En dat is tamelijk zacht uitgedrukt. De Utrechter heeft de clubleiding zelfs al laten weten dat er een keus gemaakt moet worden tussen hem en Perez.
Kenneth Perez is dit seizoen wellicht wel de beste AJacied, maar hij krijgt zo weinig kans dit te bewijzen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog een stukje uit het Telegraaf artikel - wat ook in het Perez topic staat.
2,5 miljoen down the drain dus. Wel lijkt het er op dat Sneijder dan nog een jaar gaat blijven of is dat te ver door gedacht?.
Nou "gewoon" gewonnen zal er niet, denk dat het heel moeilijk gaat worden...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:18 schreef SiemeN het volgende:
Toch weet ik niet wat ik moet geloven van deze berichtgeving. Het kan allemaal zo ontzettend opgeblazen worden. Hoe dan ook, ik hoop dat het niet al te veel invloed zal hebben op de ploeg en dat er zondag gewoon gewonnen word.
Het had ook afgedaan kunnen worden als onzin of maar door 1 krant vermeldt worden. Als het overal staat en allemaal ongeveer hetzelfde wordt gezegd, dan zal het hier en daar wel wat aangedikt worden - maar dan klopt het echt wel hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:18 schreef SiemeN het volgende:
Toch weet ik niet wat ik moet geloven van deze berichtgeving. Het kan allemaal zo ontzettend opgeblazen worden. Hoe dan ook, ik hoop dat het niet al te veel invloed zal hebben op de ploeg en dat er zondag gewoon gewonnen word.
VI.nlquote:Kluivert mogelijk van de partij tegen Ajax
15/3/2007 18:56
Patrick Kluivert heeft de groepstraining bij PSV hervat. De dertigjarige spits kampte ruim een maand met een rugblessure maar lijkt in de aanloop naar de topper zondag thuis tegen Ajax op de weg terug.
Een fitte Kluivert zou Ronald Koeman goed kunnen gebruiken. De coach van de koploper van de Eredivisie mist in de aanval Arouna Koné, die geblesseerd is. Bovendien is de spoeling dun voorin.
Kluivert deed dit seizoen dertien keer mee in de hoofdmacht van PSV. Hij begon vijf keer in de basis en maakte alleen in de KNVB-beker tegen Kozakken Boys de negentig minuten vol. De ex-Ajacied scoorde twee keer en was goed voor drie assists in de 465 minuten die hij speelde tot nog toe.
Dat er een kern van waarheid zit twijfel ik ook niet echt meer aan nee, maar toch denk ik ergens dat het wel uit zijn verband gerukt zal zijn. Waarschijnlijk legt de uitleg van Van Geel precies de vinger op de pols.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het had ook afgedaan kunnen worden als onzin of maar door 1 krant vermeldt worden. Als het overal staat en allemaal ongeveer hetzelfde wordt gezegd, dan zal het hier en daar wel wat aangedikt worden - maar dan klopt het echt wel hoor.
Je ziet het vaak aan de hele houding van hem dat ie doodongelukkig is als reservespeler en daar absoluut niet mee kan leven.
Overigens vind ik Sneijder beter dan Perez hoor, Montana.
Zeker weten!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Valt moeilijk te zeggen, als Kenneth Perez ook altijd om zijn favoriete positie had mogen beginnen, was het verhaal waarschijnlijk anders geweest. Maar goed, dat zullen we nooit weten.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij werkt Sneijder enorm hard, is hij technisch dit seizoen perfect en enorm balvast en voelt hij zich compleet in z'n 'element' met Gabri en Davids achter zich. Waarom zou je er dan in godsnaam nog een luttele seconde over nadenken om de oudere Perez te laten spelen?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Valt moeilijk te zeggen, als Kenneth Perez ook altijd om zijn favoriete positie had mogen beginnen, was het verhaal waarschijnlijk anders geweest. Maar goed, dat zullen we nooit weten.
Sneijder speelt zeker weten zijn beste seizoen. Daar doet dat incidentje bij Sparta uit niets aan af.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sneijder speelt misschien wel z'n beste seizoen hoor - op het momentje bij Sparta uit na.
Klopt, maar Wesley Sneijder wordt al vanaf het begin van het seizoen verkozen boven Kenneth Perez, terwijl ik denk dat laatstgenoemde minstens zo goed zou hebben gepresteerd. Perez zo zich waarschijnlijk óók compleet in zijn element voelen met Gabri en Edgar Davids achter zich. Maar goed, dat is slechts een aanname van mij. Is ook niet belangrijk, want op dit moment ben ik tevreden met de opstelling (net als tegen FC Twente, maar dan met Jaap Stam in plaats van Gregory v/d Wiel).quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Volgens mij werkt Sneijder enorm hard, is hij technisch dit seizoen perfect en enorm balvast en voelt hij zich compleet in z'n 'element' met Gabri en Davids achter zich. Waarom zou je er dan in godsnaam nog een luttele seconde over nadenken om de oudere Perez te laten spelen?
Sneijder speelt misschien wel z'n beste seizoen hoor - op het momentje bij Sparta uit na.
Misschien wil Koeman hem wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:20 schreef PyTh het volgende:
Dikke kans dus dat Perez na dit seizoen weer uit amsterdam vertrekt?
Ben bang van wel, nu maar hopen dat Wesley Sneijder nog minimaal een seizoen blijft.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:20 schreef PyTh het volgende:
Dikke kans dus dat Perez na dit seizoen weer uit amsterdam vertrekt?
Kijk er niks van op indien Koeman hem zou willen halen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zou een goede aankoop zijn. Perez is beter dan Culina natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |