nah... ik win toch liever de befaamde JC-Bokaal denk ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Over die Europese uitwedstrijden, volgend jaar heb ik een Europese uitkaart en ik ben van plan om veel geld opzij te leggen voor trips naar het buitenland. Ik hou sowieso van reizen en AJAX is het beste excuus om ergens heen te gaan. M'n ex ging al flippen toen ik naar Praag ging, maar ik ging toch. Oud-collega ging ook vaak naar Europese uitwedstrijden. Volgens mij zijn dat echt de mooiste wedstrijden die je kan meemaken met AJAX.
Tering, wat heb ik er weer zin in. Wachten tot volgend seizoen weer.
ja kut wedstrijdquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Oef... die wedstrijd tegen Juve. Wat een draak van een wedstrijd om te verliezen.
Joh!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:40 schreef Aanvoerder het volgende:
JC-schaal zegt me echt helemaal niks ook al wonnen we dit jaar van PSV.
Tukze drinkebroeder.quote:
Ik bedoel daar mee dat ik dan als ik de finale zou verliezen er dan liever in de halve finale uit vlieg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja maar kerel de weg naar de finale en de internationele erkenning als club is toch vele malen groter,vetter,massaler dan bij het winnen van een kutprijs als de JC-schaal.
Dus jij ruilt liever al die vette europese tripjes en vette momenten in voor zon troostprijs, het is uberhaupt schandalig dat 's lands beste voetballer zijn naam hiervoor laat misbruiken
Ben ik het eens met je eensquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Werder won gewoon met teveel.
Ze gingen tegen Ajax uit gewoon achteruit hangen en scoren daarbij ook nog eens dus de wedstrijd was gespeeld.
ALs Ajax zelf in betere doen was dat hadden ze er in Bremen minimaal een gelijk spel uit kunnen halen.
quote:AMSTERDAM - Twee dagen voor de topper tegen PSV is Ajax opgeschrikt door een rel in de spelersgroep. De aanstichter van het onderlinge geruzie is Kenneth Perez. De Deen heeft het inmiddels flink verbruid bij een groot deel van de selectie, onder wie Jaap Stam, Edgar Davids en Wesley Sneijder.
Wisselspeler Perez toont zich volgens de betrokkenen een onprofessionele collega. Met zijn harde cynisme heeft hij een slechte invloed op enkele bepalende spelers, die hun ergernis inmiddels bij de clubleiding kenbaar hebben gemaakt.
Technisch directeur Martin van Geel weigert echter van een verziekte werksfeer te spreken. "Ik zie het probleem niet zo”, zei hij. "Binnen iedere selectie gebeurt wel eens wat, maar dit herken ik niet. Om Kenneth af te schilderen als een egoïstische, ongeïnteresseerde speler, gaat mij te ver.”
Het staat niettemin buiten kijf dat er op korte termijn een onwerkbare situatie ontstaat. Eerder kwam Perez in opspraak toen hij een grensrechter voor ’kankerneger’ uitmaakte. Daarmee had hij al veel krediet verspeeld bij Ajax.
Die blessuregolf kwam precies op het verkeerde moment...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:35 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, we zijn meer dan terecht uitgeschakeld door Werder Bremen, in twee wedstrijden mistten zijn zo'n tien 100%-kansen en dus kwamen we nog goed weg.
Ja, ach. Zelfs als we helemaal compleet zijn, is Werder Bremen een goede club.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die blessuregolf kwam precies op het verkeerde moment...
Leuke goal ja:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:42 schreef Sethje het volgende:
En Sevilla gered door een kopbal van keeper Palop in de 94e minuut
Maar dan hadden we het gered denk ik. Ach, laten we idd maar naar de toekomst kijken. Zondag psv verslaanquote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, ach. Zelfs als we helemaal compleet zijn, is Werder Bremen een goede club.
Als we zondag verliezen, ga ik nooit meer naar PSV-uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar dan hadden we het gered denk ik. Ach, laten we idd maar naar de toekomst kijken. Zondag psv verslaan![]()
Ik ga sowieso al niet met de combi naar psv uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als we zondag verliezen, ga ik nooit meer naar PSV-uit.
Nog een stukje uit het Telegraaf artikel - wat ook in het Perez topic staat.quote:Afgelopen zondag werd de verdeeldheid goed zichtbaar in Enschede. Nadat doelpuntenmaker Babel was gewisseld, kreeg hij van iedereen langs de kant joviaal een hand, behalve van Perez. Die keek op dat moment net de andere kant op. Babel ging twee stoelen verderop zitten. Sneijder hield eveneens op bij de overige selectieleden en negeerde zijn Deense teamgenoot. Dit was geen toeval, dit was een signaal van een groep die geen dissonanten duldt. Tussen de spelmakers Sneijder en Perez is er nooit een klik geweest. En dat is tamelijk zacht uitgedrukt. De Utrechter heeft de clubleiding zelfs al laten weten dat er een keus gemaakt moet worden tussen hem en Perez.
Kenneth Perez is dit seizoen wellicht wel de beste AJacied, maar hij krijgt zo weinig kans dit te bewijzen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nog een stukje uit het Telegraaf artikel - wat ook in het Perez topic staat.
2,5 miljoen down the drain dus. Wel lijkt het er op dat Sneijder dan nog een jaar gaat blijven of is dat te ver door gedacht?.
Nou "gewoon" gewonnen zal er niet, denk dat het heel moeilijk gaat worden...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:18 schreef SiemeN het volgende:
Toch weet ik niet wat ik moet geloven van deze berichtgeving. Het kan allemaal zo ontzettend opgeblazen worden. Hoe dan ook, ik hoop dat het niet al te veel invloed zal hebben op de ploeg en dat er zondag gewoon gewonnen word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |