Dat kan dus wel degelijk, door de reclames tijdens de voor en nabeschouwing uit te zenden.......quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:32 schreef TJDoornbos het volgende:
SBS kan geen winst draaien als ze zich aan de regels houden AR tenzij ze eromheen (belspelletjes) dingen doen die geld opleveren
Ja okej maar dat doet RTL ook nog he sanger t was ongeveer het eerste dat ze deden tot Kimi de pits in kwam na de racequote:Op woensdag 28 maart 2007 11:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat kan dus wel degelijk, door de reclames tijdens de voor en nabeschouwing uit te zenden.......
Ja precies.quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:32 schreef TJDoornbos het volgende:
SBS kan geen winst draaien als ze zich aan de regels houden AR tenzij ze eromheen (belspelletjes) dingen doen die geld opleveren
quote:Op woensdag 28 maart 2007 11:53 schreef sanger het volgende:
De testtijden van vandaag vind je hier: Testdag 28-03-2007
Rustig aan Sallyquote:Op woensdag 28 maart 2007 15:02 schreef Sally het volgende:
Gut, jong's... Waar is het nieuwe racetopic?????
De vorige was er al een week vóórdat de race zelf was...
Ik ben zelf niet zo super in OP's, anders had ik m zelf wel gemaakt... *waar staan de OP's trouwens?*
RTL haalt meer opbrengst dan SBS, en of het dan winst is weet ik niet want weet niet wat wie binnenhaalde en uitgaf!!quote:
De eerstvolgende race is pas 8 april.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:02 schreef Sally het volgende:
Gut, jong's... Waar is het nieuwe racetopic?????
De vorige was er al een week vóórdat de race zelf was...
Ik ben zelf niet zo super in OP's, anders had ik m zelf wel gemaakt... *waar staan de OP's trouwens?*
Oeps... domme doos......quote:
quote:
Waar of wat de Wiki is weet ik niet hoor...quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Rustig aan Sally
Ik ga hem morgen maken, dan is ie vrijdag online als het goed is
En ze komen in Wiki te staan, in de OP komt een linkje
www.wikipedia.nl. Tis een online encyclopedie van en door users.quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Waar of wat de Wiki is weet ik niet hoor...
Ja, DAT ken ik wel... Maar waarom daar? Waarom niet in de Digitale Corner hier op Fok!?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:33 schreef sanger het volgende:
[..]
www.wikipedia.nl. Tis een online encyclopedie van en door users.
Goede vraagquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:34 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, DAT ken ik wel... Maar waarom daar? Waarom niet in de Digitale Corner hier op Fok!?
Vrijdag staat die online, morgen ga ik weer de header en grafisch vormgeving maken.quote:Op woensdag 28 maart 2007 15:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Rustig aan Sally
Ik ga hem morgen maken, dan is ie vrijdag online als het goed is
En ze komen in Wiki te staan, in de OP komt een linkje
Sorry inderdaad, ik vergeet jou te vermeldenquote:Op woensdag 28 maart 2007 19:22 schreef WEST het volgende:
[..]
Vrijdag staat die online, morgen ga ik weer de header en grafisch vormgeving maken.
Sanger en ik doen het samen (Sanger kan wat beter schrijven, ik kan wat grafisch meer )
Tis West maarquote:Op donderdag 29 maart 2007 08:57 schreef sanger het volgende:
[..]
Sorry inderdaad, ik vergeet jou te vermelden
Klopt.quote:Op donderdag 29 maart 2007 08:56 schreef TJDoornbos het volgende:
Zag ik nou regen op de foto's van vanmorgen in Maleisie?
BMW heb ik foto's van gezien indd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 09:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Klopt.
En BMW en McLaren schijnen een motor te hebben opgeblazen.
Mooi zoquote:Op donderdag 29 maart 2007 15:20 schreef Atreidez het volgende:
Officieel: Geen Franse Grand Prix in 2008
bron
B. Zou het niet een poging zijn om de Franse overheid onder druk te zetten, zodat ze die snelweg naar het circuiteindelijk eens afmaken?quote:The Executive Committee will re-examine the situation during its next session in July 2007.
Denk het wel, of de geruchten over een alternatief circuit hebben meer grond dan verwacht.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:17 schreef roelofjan het volgende:
A. Het is nog helemaal niet zeker..
[..]
B. Zou het niet een poging zijn om de Franse overheid onder druk te zetten, zodat ze die snelweg naar het circuiteindelijk eens afmaken?
Ja oke, dat is minder. Maar dat er volgend jaar geen TC meer is ben ik erg blij meequote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:51 schreef Fir3fly het volgende:
Hoezo goed nieuws? Die standaad ECU is gewoon kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |