Hoezo onhaalbaar?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Bernie wil misschien magny cours voor parijs inwisselen. De binnenstad zou geen goede locatie zijn maar Disney Land parijs wel. Lijkt me wel stoer alleen onhaalbaar.
Ja maar het moet natuurlijk wel in het park en niet buiten het park. Anders zou het bij disneyland parijs en niet in disney land parijs zijn. Het is natuurlijk veel stoerder wanneer er dwars door het park gereden zal worden (mainstreet, kasteel van doornroosje? enz) dan wanneer er een nieuwe baan komt. Daarbij loopt Disney land parijs ook nog eens niet zoals gewenst dus waar halen ze het geld vandaan om te investeren?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo onhaalbaar?
Naast de bestaande parken is ruimte genoeg dat nog ge-exploireerd mag worden. De infrastructuur is meer dan goed te noemen: treinstation, snelwegen, parkeergelegenheid en huisvesting dat toereikend is en dat gewend is aan de hoeveelheden bezoekers.
Enige discussiepunt is dat `de rechten voor F1 en themapark niet in handen van Disney zijn.......
Wat je nu noemt is wel onhaalbaarquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ja maar het moet natuurlijk wel in het park en niet buiten het park. Anders zou het bij disneyland parijs en niet in disney land parijs zijn. Het is natuurlijk veel stoerder wanneer er dwars door het park gereden zal worden (mainstreet, kasteel van doornroosje? enz) dan wanneer er een nieuwe baan komt. Daarbij loopt Disney land parijs ook nog eens niet zoals gewenst dus waar halen ze het geld vandaan om te investeren?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Disney gaat het park echt niet sluiten hoor!!!
Maar ze mogen van mij ook op Paul Ricard gaan rijden ipv Magny Course
gewoon op die 13km lange baan van LeMans doenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef Atreidez het volgende:
Ik stem ook voor Le Mans, of als we toch europese GP's moeten schrappen.. gooi dan die hele franse gp er maar uit
Hoe ze de bouw van het kantoor willen financieren weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik las vandaag in de krant dat Spyker plannen heeft om een nieuwe fabriek te maken (het gebouw heeft de vorm van het Spykerlogo, inclusief opschrift) bij Lelystad...
Waar halen ze het geld voor de plannen allemaal vandaan?? Een idioot duur gebouw, Lotus overnemen, een nieuwe SUV opzetten, en tussendoor ff een formule1 team runnen wat eind dit jaar bij de middemoot zou moeten zitten....
Nou, succes er mee
Dat is juist niet wat Spyker wilt.....het is een exclusief merk dus heel veel verkopen willen ze niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:20 schreef kriele het volgende:
Kunnen ze niet beter eerst eens heel veel autootjes gaan verkopen?
De prijs is exclusief ... daarom juist willen ze er veel van verkopen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is juist niet wat Spyker wilt.....het is een exclusief merk dus heel veel verkopen willen ze niet.
Maar als er meer van verkocht worden zal de prijs onder druk komen te staan......omdat het geen exclusief product meer is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De prijs is exclusief ... daarom juist willen ze er veel van verkopen.
Tja de ruime meerderheid van de Ferrari's en spykers word vooral verkocht als statussymbool, de meeste eigenaars zullen er nooit uithalen wat er in zit behalve misschien straight line speed. En wat ik ervan weet is de wegligging van de spykers geeneens zo slecht. Tuurlijk is die van porsche en Ferrari beter maar die hebben dan ook al 50 jaar ervaring met het bouwen van sportwagens en zitten al jaren in de racerij, niet zo vreemd dat hun auto's beter zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:44 schreef Atreidez het volgende:
Nouja, visueel wel.. prachtauto's. Probleem is meer dat de wegligging stukken minder is als bv een porsche of ferrari
en goedkoper....quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:30 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Tja de ruime meerderheid van de Ferrari's en spykers word vooral verkocht als statussymbool, de meeste eigenaars zullen er nooit uithalen wat er in zit behalve misschien straight line speed. En wat ik ervan weet is de wegligging van de spykers geeneens zo slecht. Tuurlijk is die van porsche en Ferrari beter maar die hebben dan ook al 50 jaar ervaring met het bouwen van sportwagens en zitten al jaren in de racerij, niet zo vreemd dat hun auto's beter zijn.
Beetje offtopic, maar dat klopt. Allard Kalff zei het zojuist nog tijdens de uitzending dat die 'prijsvraag' er is (of komt).quote:Op maandag 26 maart 2007 00:35 schreef Kill_em_all het volgende:
Tja als spyker hun auto's voor die prijs kan waarom niet? die eene gozer van spyker had zelfs gezegd dat ze hun auto's net zo goed 2x zo duur konden maken en dat dat voor de verkopen in princiepe niks zou uitmaken.
Maar ik had een vraag, mijn pa zei vandaag dat er iets van een ontwerp wedstrijd was voor een nieuwe livery van team nederland bij de A1? weet iemand daar wat meer over? kan op internet veder niks erover vinden.
en voor mijquote:
Voor mij, neem aan dat je niet in een carnavalswagen wil rijdenquote:Op maandag 26 maart 2007 10:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
voor wie niet??
IK?? Nee, je mag toch ook niet zelf er mee rijden?quote:Op maandag 26 maart 2007 10:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Voor mij, neem aan dat je niet in een carnavalswagen wil rijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |