quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:47 schreef seekfaM het volgende:
Hoiik meld mij.
Voor de liefhebber
[afbeelding]
Kan ik van dit soort gifjes maken![]()
Bovenstaand word al gebruikt dus kan niet meer gebruikt worden
Even herhalen dan maarquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Kun je op die manier een Senna compilatie maken???
Ik geloof niet dat een team in staat is om vanuit het niets een goed/redelijk chassis te maken. Kijk maar naar BAR en Toyota, met hun grote budgetten. Zelfs Red Bull weet het niet voor elkaar te krijgen met Newey! Zoiets is een proces van jaren, waarbij je werkt van update naar update. Op de huidige auto zullen ook updates te zien zijn die straks ook op de nieuwe auto komen. Het is een steeds doorgaand proces.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:25 schreef Kill_em_all het volgende:
Maar het chassis is toch ook al oud? misschien dat dat zo oud is dat het vrij weinig nut heeft om er wat aan te veranderen (of het kan gewoon niet beter) en dat ze dan liever aan de airodynamica werken waar nog wel winst te halen valt en die ook nuttig kan zijn voor een nieuw chassis?
Dit is meer een kwestie van het geld ergens anders voor nodig hebben, testen is ook duur en als je er al een halve seconde beter van wordt rij je in het geval van Spyker nog achteraan, ze kunnen beter het geld in de B versie steken en proberen hiermee wat verder te komenquote:Op woensdag 21 maart 2007 17:06 schreef kriele het volgende:
Waar ze het pre-seizoentesten al onnodig vonden, vinden ze bij Spyker dat zij de Sepangtest ook niet nodig hebben!Klungelen in de fabriek is veel zinvoller, aldus Spyker. Ach, de relatie tussen het Spyker chassis en de Bridgestone banden was al zooo geweldig en Albers had de set-up van zijn wagen ook al zo goed voor elkaar dat ze best een keer kunnen skippen!
![]()
Ik krijg sterk het idee dat men bij Spyker de eerste seizoenshelft al lang heeft opgegeven en zich volledig richt op die B-spec wagen uit handen van Gascoyne.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:54 schreef 4-elements het volgende:
Toch vind ik het onverstandig om niet te testen. Zeker omdat ze nog problemen met banden hebben. Misschien ben ik veel te voorbarig, maar ik zie het somber in voor Spyker. Tot nu een grote mond maar als het er op aan komt gaan ze niet eens testen...
quote:
Oeps, gemistquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:52 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 17: Gentlemen start your engine
al, toch?
Is die aerodynamische update al bijna klaar voor gebruik? Zo ja, dan is het echt dom om niet te testen op het circuit waar binnenkort een Grand Prix wordt verreden...quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:35 schreef sanger het volgende:
Spyker is druk bezig met een aerodynamische update voor de volgende race volgens de berichten.
Volgens mij was het ook al langer bekend dat Spyker niet zou testen in Maleisie. Ik vind het echter geen gelukkige keuze al kan ik me indenken dat ze in Silverstone meer werk kunnen verzetten.
Die moet klaar zijn voor de eerstvolgende GP.....quote:Op donderdag 22 maart 2007 09:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Is die aerodynamische update al bijna klaar voor gebruik? Zo ja, dan is het echt dom om niet te testen op het circuit waar binnenkort een Grand Prix wordt verreden...
Hoezo onhaalbaar?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:25 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Bernie wil misschien magny cours voor parijs inwisselen. De binnenstad zou geen goede locatie zijn maar Disney Land parijs wel. Lijkt me wel stoer alleen onhaalbaar.
Ja maar het moet natuurlijk wel in het park en niet buiten het park. Anders zou het bij disneyland parijs en niet in disney land parijs zijn. Het is natuurlijk veel stoerder wanneer er dwars door het park gereden zal worden (mainstreet, kasteel van doornroosje? enz) dan wanneer er een nieuwe baan komt. Daarbij loopt Disney land parijs ook nog eens niet zoals gewenst dus waar halen ze het geld vandaan om te investeren?quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo onhaalbaar?
Naast de bestaande parken is ruimte genoeg dat nog ge-exploireerd mag worden. De infrastructuur is meer dan goed te noemen: treinstation, snelwegen, parkeergelegenheid en huisvesting dat toereikend is en dat gewend is aan de hoeveelheden bezoekers.
Enige discussiepunt is dat `de rechten voor F1 en themapark niet in handen van Disney zijn.......
Wat je nu noemt is wel onhaalbaarquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Ja maar het moet natuurlijk wel in het park en niet buiten het park. Anders zou het bij disneyland parijs en niet in disney land parijs zijn. Het is natuurlijk veel stoerder wanneer er dwars door het park gereden zal worden (mainstreet, kasteel van doornroosje? enz) dan wanneer er een nieuwe baan komt. Daarbij loopt Disney land parijs ook nog eens niet zoals gewenst dus waar halen ze het geld vandaan om te investeren?
quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Disney gaat het park echt niet sluiten hoor!!!
Maar ze mogen van mij ook op Paul Ricard gaan rijden ipv Magny Course
gewoon op die 13km lange baan van LeMans doenquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:05 schreef Atreidez het volgende:
Ik stem ook voor Le Mans, of als we toch europese GP's moeten schrappen.. gooi dan die hele franse gp er maar uit
Hoe ze de bouw van het kantoor willen financieren weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 11:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik las vandaag in de krant dat Spyker plannen heeft om een nieuwe fabriek te maken (het gebouw heeft de vorm van het Spykerlogo, inclusief opschrift) bij Lelystad...
Waar halen ze het geld voor de plannen allemaal vandaan?? Een idioot duur gebouw, Lotus overnemen, een nieuwe SUV opzetten, en tussendoor ff een formule1 team runnen wat eind dit jaar bij de middemoot zou moeten zitten....
Nou, succes er mee
Dat is juist niet wat Spyker wilt.....het is een exclusief merk dus heel veel verkopen willen ze niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:20 schreef kriele het volgende:
Kunnen ze niet beter eerst eens heel veel autootjes gaan verkopen?
De prijs is exclusief ... daarom juist willen ze er veel van verkopen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat is juist niet wat Spyker wilt.....het is een exclusief merk dus heel veel verkopen willen ze niet.
Maar als er meer van verkocht worden zal de prijs onder druk komen te staan......omdat het geen exclusief product meer is.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
De prijs is exclusief ... daarom juist willen ze er veel van verkopen.
Tja de ruime meerderheid van de Ferrari's en spykers word vooral verkocht als statussymbool, de meeste eigenaars zullen er nooit uithalen wat er in zit behalve misschien straight line speed. En wat ik ervan weet is de wegligging van de spykers geeneens zo slecht. Tuurlijk is die van porsche en Ferrari beter maar die hebben dan ook al 50 jaar ervaring met het bouwen van sportwagens en zitten al jaren in de racerij, niet zo vreemd dat hun auto's beter zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 20:44 schreef Atreidez het volgende:
Nouja, visueel wel.. prachtauto's. Probleem is meer dat de wegligging stukken minder is als bv een porsche of ferrari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |