Ja oke, dat is minder. Maar dat er volgend jaar geen TC meer is ben ik erg blij meequote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:51 schreef Fir3fly het volgende:
Hoezo goed nieuws? Die standaad ECU is gewoon kut.

quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:20 schreef 4-elements het volgende:
Dan gaat het tenminste weer meer om de kwaliteiten van de coureurs.

ach nu nog een weekendje rust Volgend weekend hebben we Maleisie en gelijk daarna Bahrainquote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer dat er dit weekend geen GP is

ja maar die ligt nu op de schopquote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:18 schreef Fir3fly het volgende:
Daar had gewoon Imola tussen gemoeten.

Bernie heeft het liefst geen enkele race meer in Europa, want die brengen hem niet zoveel meer op. In exotische landen kan hij veel meer vragen om GP's te organiseren... Geldwolf...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ja, maar ze hadden ook gewoon na die GP kunnen beginnen met verbouwen. Maar Bernie wil Imola gewoon weghebben, Abu Dhabi moet erbij enzo.

quote:Op vrijdag 30 maart 2007 16:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[i]
Geen tractiecontrole meer vanaf 2008
30 maart 2007Goed nieuws!!

alle RTLGP uitzendingen.quote:Zaterdag 31 maart 18.30-19.00 uur RTL GP Crashes
Zondag 1 april 15.05-15.30 uur RTL GP Crashes hh
Zondag 1 april 15.30-16.30 uur RTL GP: Red Bull Air Race 2007
Zondag 1 april 16.30-17.30 uur Spyker F1: Made In Holland
Zondag 1 april 22.20-23.10 uur RTL GP Magazine
Zaterdag 7 april 07.30-09.10 uur RTL GP: Formule 1 - Maleisië
Zaterdag 7 april 13.30-15.10 uur RTL GP: Formule 1 - Maleisië hh
Zaterdag 7 april 15.10-16.10 uur Spyker F1: Made In Holland hh
Zondag 8 april 07.45-11.30 uur RTL GP: Formule 1 - Maleisië
Zondag 8 april 12.45-16.30 uur RTL GP: Formule 1 - Maleisië hh
Zondag 8 april 16.30-17.30 uur RTL GP: WK SuperBikes - Europa
Zondag 8 april 22.20-23.10 uur RTL GP Magazine
[b]Zaterdag 14 april 08.00-09.35 uur RTL GP: A1 Grand Prix - China
Zaterdag 14 april 12.30-14.10 uur RTL GP: Formule 1 - Bahrein
Zaterdag 14 april 14.10-15.45 uur RTL GP: A1 Grand Prix - China hh
Zaterdag 14 april 15.45-16.35 uur RTL GP: Red Bull Air Race 2007 hh
Zaterdag 14 april 16.35-17.05 uur RTL GP Crashes hh
Zondag 15 april 08.00-10.30 uur RTL GP: A1 Grand Prix - China
Zondag 15 april 12.15-16.00 uur RTL GP: Formule 1 - Bahrein
Zondag 15 april 16.00-16.30 uur RTL GP: A1 Grand Prix - China
Zondag 15 april 16.30-17.30 uur RTL GP: WK SuperBikes - Spanje
Zondag 15 april 22.20-23.10 uur RTL GP Magazine
Zaterdag 21 april 12.45-15.00 uur RTL GP: MotoGP - Turkije
Zaterdag 21 april 15.00-16.00 uur RTL GP: Rally Report
Zondag 22 april 12.45-15.30 uur RTL GP: MotoGP - Turkije
Zondag 22 april 15.30-16.30 uur RTL GP: DTM - Hockenheim
Zondag 22 april 16.30-17.30 uur RTL GP: Red Bull Air Race - Abu Dhabi
Zondag 22 april 22.20-23.10 uur RTL GP Magazine
Zaterdag 28 april 15.30-16.30 uur RTL GP: Rally Report
Zaterdag 28 april 16.30-18.05 uur RTL GP: A1 Grand Prix - Engeland
Zondag 29 april 13.05-14.00 uur RTL GP: Red Bull Air Race - Abu Dhabi hh
Zondag 29 april 14.00-15.00 uur RTL GP: Rally Report hh
Zondag 29 april 15.00-17.30 uur RTL GP: A1 Grand Prix - Engeland
Zondag 29 april 22.25-24.00 uur RTL GP: WK SuperBikes - Nederland

Volgens mij waren die altijd wit.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 00:18 schreef MIster911 het volgende:
Ik heb een vraag over stickers op de banden.
Vroeger (minsten 10 jaar geleden) viel het mij op dat er met de banden wissels nieuwe banden op kwamen en die hadden dan een sticker, meestal was dit groen of rood en die zag je nog na een tijdje zitten bij het wegrijden.
Hoe zijn die dingen eigenlijk weggegaan? En waar stonden ze voor?

Jens gaat pas in Europa vlammen maar plekkie in de Top 10 zou mooi zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:51 schreef Automatic_Rock het volgende:
Button optimistisch na Maleisische test
Moet ik dan nu als Button- en Honda-fan ook optimistisch zijn?? Als ik eerlijk ben heb ik nog weinig hoop voor de komende GP's...![]()

Hij bedoeld de motor, die gaat vlammen....quote:Op maandag 2 april 2007 11:42 schreef vosss het volgende:
Button die gaat vlammen? Ik zie het niet gebeuren. Die kerel mag van mij per direct weg uit de F1.
En als we dan toch een plekje over hebben, dan zet meneer Irvine er maar weer in

Dit vond ik een paar jaar terug ook, maar vind hem kleurloos geworden.quote:Op maandag 2 april 2007 11:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij bedoeld de motor, die gaat vlammen....
Overigens is Button wel degelijk een toegevoegde waarde voor de F1

100% mee eensquote:Op maandag 2 april 2007 11:42 schreef vosss het volgende:
Button die gaat vlammen? Ik zie het niet gebeuren. Die kerel mag van mij per direct weg uit de F1.
En als we dan toch een plekje over hebben, dan zet meneer Irvine er maar weer in

Wat hij zegt dus.quote:Op maandag 2 april 2007 13:01 schreef kriele het volgende:
[..]
Dit vond ik een paar jaar terug ook, maar vind hem kleurloos geworden.

Of Coulthard, die mag ook per direct wegquote:Op maandag 2 april 2007 13:11 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
100% mee eens![]()
Jean Alesi mag van mij ook per direct Massa vervangen![]()
[afbeelding]

quote:Op maandag 2 april 2007 13:11 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Jean Alesi mag van mij ook per direct Massa vervangen![]()

tvp, voor als iemand dat nummer weetquote:Op maandag 2 april 2007 17:44 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar als we iemand anders inruilen voor Irvine maak ik geen bezwaar. Mensen genoeg die we kunnen missen: Fisi, Heidfeld, Ralf S, etc
1 daarvan eruit, en Irvine ()er weer in
waar kan ik m'n stem heen sms'en??

Waar vind jij de text dan?quote:Op maandag 2 april 2007 19:00 schreef kriele het volgende:
Op newsnow staat een lege link naar de rtl site dat PSV de racerij ingaat. Is dit een verlate 1 april grap?
http://www.rtl.nl/(/sport(...)rleaugue-formula.xml

Op newsnow stond/staat een grote schreeuwerige kop met die tekst en de link is leeg. Het is gedateerd op 2 april. Maar zal wel dikke onzin zijn, laat ook maar wezen.quote:

Ligt eraan, de gedachtengang erachter is zo gek nog niet.quote:

De A1 is zichzelf een beetje aan het opblazen. De coureurs zijn matig, de circuits zijn niet best en de auto's zijn te langzaam. Het is dus niet verwonderlijk en de A1 is alles behalve de winterse tegenhanger van de F1 die het toch pretendeerde te zijn. De auto's kunnen volgens mij nog niet op tegen de GP2 en de masters-auto(de raceklasse van de oud formule 1 coureurs).quote:Op dinsdag 3 april 2007 12:26 schreef sanger het volgende:
Vraag me alleen af of een nieuwe formule klasse wel levensvatbaar is....helemaal gezien de financiele resultaten in de A1GP

Die plannen zijn toch al heeel oud?? Nog van voor dat iemand ooit van A1GP had gehoord zelfsquote:Op dinsdag 3 april 2007 12:16 schreef MIster911 het volgende:
http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=20634
Er komt dus toch een nieuwe league.
[afbeelding]
[afbeelding]
psv
[afbeelding]
[afbeelding]
milaan
[afbeelding]
porto

Eind 2003 waren er al tekeningen van wagens van bijv Feyenoord en Ajax en ik meen Benfica en Man United. Maar dat plan ging op de 1 of andere manier de ijskast in!!quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Die plannen zijn toch al heeel oud?? Nog van voor dat iemand ooit van A1GP had gehoord zelfs

ja indd......quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Die plannen zijn toch al heeel oud?? Nog van voor dat iemand ooit van A1GP had gehoord zelfs

quote:Op dinsdag 3 april 2007 15:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
quote:Trying the same idea again
Back in the autumn of 2001 a new racing series called Premier 1 Grand Prix was launched, the aim being to combine the thrills of motor racing with the millions of soccer fans around the world. The intention was to have the cars racing in the colours of leading soccer teams with the lure for the clubs being revenues generated from TV and merchandising. The idea was due to start in July 2002 but that was delayed until March 2003 and then disappeared without trace. One of those involved was Robin Webb and he is now the man behind a revival of the idea, backed this time by Spanish sports marketing man Alex Andreu, who spent 12 years with Coca-Cola before joining ISL to establish a Spanish office in preparation for the Olympic Games in 1992. He continued to work with ISL in skiing and soccer until the firm went out of business in 2001.
The revived idea is now called Superleague Formula and there are plans for a six race season starting in 2008. The aim is to have 20 cars taking part. A variety of clubs have been approached about the idea which the organisers say will raise as much as $25m for the soccer teams in five years. Four clubs, including AC Milan, Porto, PSV Eindhoven and Greece's Olympiakos have signed up to for the idea.
The big question from a racing point of view is whether or not there is room for yet another championship. The A1 Grand Prix Series is based on the concept of cars running in national colours. That has failed to live up to expectations but is slowly gaining ground. Grand Prix Masters, a similar series in which old F1 drivers run similar cars, is ticking over but a variety of other one-make series have not been successful unless supported by an industry giant (such as Renault's support of the World Series) or the tacit support of F1 (as GP2 enjoys).

quote:F1 boss wants to hold night race
F1 could follow Nascar's lead and hold races at night
Formula One boss Bernie Ecclestone has floated the idea of holding one of the Asian Grands Prix at night.
He said an Asian night race would attract a bigger television audience as it would be shown in Europe during the day rather than in the early hours.
"It would be ideal for Asia, since it would be the right time difference to be broadcast in Europe," said F1's commercial rights holder.
"It would also be very spectacular, it all depends of course on the circuit."
Ecclestone also reiterated his long-held desire to extend the calendar from 17 to 20 Grands Prix.
He said he could "easily imagine" Mexico, India, Russia holding races, with South Korea "another candidate".
Team bosses have traditionally been relucant to have more than 17 races because of the extra expense and work involved.
But he said: "The more we hold races in good countries, the easier it will be for them to find sponsors."
Next year's French Grand Prix is in doubt because of poor access to the Magny-Cours track, weak attendances and insufficient accommodation.
Ecclestone said: "Formula One is very international, it's a world championship, not a championship linked to certain countries. When the the standards are not respected we have to go elsewhere."

Ik hoop het eigenlijk, geen zin om dadelijk ook bij het racen voetbalhooligans tegen te komen. Laat ze lekker in hun hokken (ook wel stadions) blijven.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:29 schreef sasquatsch het volgende:
Ik verwacht dat die Superleague Formula net zo'n zachte dood zal sterven als de eerdere Premier 1 Grand Prix.

Ado den haag doet niet mee hoorquote:Op dinsdag 3 april 2007 19:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk, geen zin om dadelijk ook bij het racen voetbalhooligans tegen te komen. Laat ze lekker in hun hokken (ook wel stadions) blijven.![]()

Die prijsvraag ga ik in de gaten houden denk ikquote:Albers neemt het op tegen een F-16
05 april 2007
Spyker F1-coureur Christijan Albers neemt het op vrijdag 20 april op tegen een F-16 van de Koninklijke Luchtmacht, zo kan GPUpdate.net exclusief onthullen. De precieze locatie van het evenement, dat de naam 'Full Throttle Event' zal dragen, wordt angstvallig geheim gehouden door de betrokken partijen, maar de stunt zal ergens in het zuiden van het land plaatsvinden.
Het gevecht tussen Christijan Albers en de F-16 kan slechts door een select publiek worden bijgewoond, maar GPUpdate.net kan, als sponsor van het Spyker F1-team, een klein aantal van haar lezers toch de kans geven om aanwezig te zijn bij deze unieke gebeurtenis. Binnenkort verschijnt er een prijsvraag op GPUpdate.net en de winnaars van deze prijsvraag kunnen het duel tussen de Nederlandse Formule 1-coureur en de Nederlandse straaljager van dichtbij meemaken.
Spyker heeft een historie in de luchtvaartindustrie. In 1915 begon de Nederlandse autofabrikant met de bouw van vliegtuigen. De productie werd een jaar na afloop van de Eerste Wereldoorlog stopgezet. Spyker heeft echter nog altijd een propellor in haar logo. Het Formule 1-team van Spyker is dit jaar begonnen aan zijn eerste volledige seizoen in de Formule 1, met Christijan Albers en Adrian Sutil als rijdersduo.
In 2003 nam Michael Schumacher het al eens op tegen een gevechtsvliegtuig van het Italiaanse leger. De Duitser leed toen een pijnlijke nederlaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |