Da's toch wel heel lang geleden? Nouja goed, ik weet er verder niet zoveel van, ben ook maar een wannabee natuurlijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sommige moederborden van Apple haalde een half jaar nog niet eens.
Ik neem mijn iBook nu bijna 2 jaar mee in de schoudertas naar school, daar gebruik ik hem inclusief trein z´n 4 uur per dag en er is nog steeds helemaal niets mis mee hij zou bijna zo uit de doos kunnen komen. Terwijl ik er niet overdreven zuinig mee ben.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mwa, mijn eigen Macbook heeft duidelijk Apple-care nodig. Als ik met mijn huidige gebruik doorga (elke dag een half uur in mijn rugtas, acht uur op een kantoorbureau, weer dat half uurtje in de rugtas, en thuis in clamshell mode op het bureau) mag ik blij zijn als ik de eerste twee jaar al red
Als ik het dan op ga sommen:quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik neem mijn iBook nu bijna 2 jaar mee in de schoudertas naar school, daar gebruik ik hem inclusief trein z?n 4 uur per dag en er is nog steeds helemaal niets mis mee hij zou bijna zo uit de doos kunnen komen. Terwijl ik er niet overdreven zuinig mee ben.
De iBook heeft er veel last van gehad.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Da's toch wel heel lang geleden? Nouja goed, ik weet er verder niet zoveel van, ben ook maar een wannabee natuurlijk.
Daar heb ik eigenlijk allemaal geen last van, joa misschien dat die onderste dopjes razig zijn maar dat boeit me om eerlijk te zijn niet echt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:02 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik het dan op ga sommen:Uitgezakt schermscharnier De complete macbook rust op de achterste rand van het scherm als het scherm opengeklapt is Speakers doen alleen het bootgeluid Koptelefoon gaat niet helemaal lekker meer Topcase is enorm ranzig Onderste dopjes zijn ranzig, en niet zo 123 schoon te maken
Goed, hij werkt nog wel, vandaar dat ik niet naar de winkel ga. Laatst was wel mijn oplader kapot, maar ik kreeg zo een nieuwe mee.
Tucano SecondSkin hieroquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:06 schreef Remzz het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk allemaal geen last van, joa misschien dat die onderste dopjes razig zijn maar dat boeit me om eerlijk te zijn niet echt.
Ik heb hem dan ook wel altijd in een crumpler beschermhoes zitten.
Ik had PRECIES hetzelfde. Ik kon het veertje weer terugpulken. Maar als je nog garantie hebt zou ik je daar maar op beroepen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:11 schreef TwyLight het volgende:
Mja hij doet het verder nog wel maar als ik scroll hoor ik een veertje ofzo, die een beetje los zit.
Weet je misschien ook hoe lang er garantie op zit?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:14 schreef Sjoewe het volgende:http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/m/spoiler.gif
[..]
Ik had PRECIES hetzelfde. Ik kon het veertje weer terugpulken. Maar als je nog garantie hebt zou ik je daar maar op beroepen.
Kan dat? Ik heb mijn PowerBook nu bijna 2 jaar en de lader is ook kaduuk. Of moet ik dan Apple Care hebben?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Gelijk maar een nieuwe aanvragen he.
Jaartje meestal.quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:19 schreef TwyLight het volgende:
[afbeelding]
[..]
Weet je misschien ook hoe lang er garantie op zit?
Ik heb het KTA-geheugen van Kingston in mijn MacBook zitten. Werkt perfect, iets duurder wel dan hun KVR-spul.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:50 schreef Sjoewe het volgende:
Niemand geheugen gekocht?
Ik neem aan dat jij je MacBook van 2x 512 naar 2x 1024 hebt geupgrade? Maar als ik straks mijn MBP krijg, zit daar 1x 1024 in. Moet het dan perse een matched pair zijn, of kan ik gewoon een willekeurige lat erbij proppen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:41 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Ik heb het KTA-geheugen van Kingston in mijn MacBook zitten. Werkt perfect, iets duurder wel dan hun KVR-spul.
Geheugen-topic op GOT, trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |