Omdat ze een ziekelijke neiging heeft om bezoekers "in te palmen". Misschien dat het ook wel werkt hoor, als je dit overkomt. Maar als je het een paar keer hebt gezien, zoals wij, dan is het misselijk makend, dat overdreven vrolijke en spontane gedoe en dat harde lachen. Die uithalen waarbij ze heel hoog begint en dan weer langzaam omlaag gaat met haar stem, vind ik het ergst. "Oóóóó.. jij bent gemééééééééén!!! Niet doééééééén!!!!!" HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:17 schreef mootie het volgende:
Waarom zoent Natasja iedereen die ze net kent, gister hing ze ook al aan al de rappers te bungelen.
Psies.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhh ja hij heeft liever Jaap zijn Cock tail![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:24 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Psies.
En misschien is het zijn aanstaande coming-out die hem in tranen deed uitbarsten, want wat moet Mama Netty (en niet te vergeten Mama Tasia) daar wel niet van denken!
Maar wat wil je ook, met 2 heksenmama's. En dan ook nog zo'n domme snol van een Amanda steeds achter hem aan, en het nog immer onverwerkte Nena-drama.
Ik zeg: Brainless, kom uit die kast!![]()
Zelf zou ik daar dus echt niet tegen kunnen, iemand die ik niet ken, die dan constant om mn nek gaat hangen en kusjes gaat uitdelenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Omdat ze een ziekelijke neiging heeft om bezoekers "in te palmen". Misschien dat het ook wel werkt hoor, als je dit overkomt. Maar als je het een paar keer hebt gezien, zoals wij, dan is het misselijk makend, dat overdreven vrolijke en spontane gedoe en dat harde lachen. Die uithalen waarbij ze heel hoog begint en dan weer langzaam omlaag gaat met haar stem, vind ik het ergst. "Oóóóó.. jij bent gemééééééééén!!! Niet doééééééén!!!!!" HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!
HAAAAAAAAA
HAHAHAHAHAHA!!!
Ik ga geloof ik maar niet al te veel kijken vanavond. Natasia met een slok op... brrr, straks wordt ze nog weer geil ook.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
Zijn we allemaal al misselijk van Zdngmw?![]()
![]()
![]()
![]()
hier snort de video, kan ik lekker doorspoelen bij die 10 minuten reklamequote:Op donderdag 15 maart 2007 19:40 schreef Crush65 het volgende:
Zit iedereen naar de uitzending te kijken? Wie houdt er dan de streams in de gaten??
Kont bescherming bewerkstelligenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:42 schreef scanman01 het volgende:
Brian wilde niet meer met Amanda.... dacht ik. Maar ach, beetje aan de kont voelen stelt verder niets voor natuurlijk
Brian heeft niks te willen, Amanda is de baasquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:42 schreef scanman01 het volgende:
Brian wilde niet meer met Amanda.... dacht ik. Maar ach, beetje aan de kont voelen stelt verder niets voor natuurlijk
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:40 schreef Crush65 het volgende:
Zit iedereen naar de uitzending te kijken? Wie houdt er dan de streams in de gaten??
Iedereen is geil...het lijkt wel voorjaarquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:41 schreef MarkNMGN het volgende:
amandel en brainless zijn weer geil...
En allemaal lieve bloemjes om de nek... Nou ja dat scheelt een stap qua versieren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Iedereen is geil...het lijkt wel voorjaar![]()
Eten aan tafel moest verboden worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:55 schreef Sporti het volgende:
Eten met een bordje op schoot, moest verboden worden![]()
TV noordholland ofzoquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:02 schreef the_undertaker het volgende:
Is die Martin bekendOf gewoon een huis/tuin en keuken kok
Bij de regionale zender Noord Holland heeft hij een kookprogramma waarin hij de eene na de andere paltte grap maakt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:02 schreef the_undertaker het volgende:
bekend van TV Noordholland, De Wereld Draait Door en DGK!quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:02 schreef the_undertaker het volgende:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:09 schreef Ian_Nick het volgende:
"Dushi single startschot voor orgie"
Waarom verteld hij er niet even bij dat al die streamers zijn muziek klote vonden...quote:Op donderdag 15 maart 2007 20:10 schreef beequeen het volgende:
Anderhalf miljoen mensen voor de streams?????????????????/
Tijdens het optreden van de Socaboys![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |