heb je hem dat iets negatiefs horen zeggen over haar de afgelopen week?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt mij volkomen duidelijk dat die NIET naar Natasia gaan.
Met d'r opzichtige geslijm.
Huub is een week buiten geweest en heeft úren internetfilmpjes zitten kijken. Hij weet toch wat een verrotte heks het is.
Of zou hij weke knietjes hebben gekregen.![]()
Ja sinds Natasias nipple gatequote:Op donderdag 15 maart 2007 19:00 schreef Suikeroom het volgende:
Weet Wilgo al dat Natasia met Brian wilt neuken?
Wat ik niet begrijp, het schaap besteedt uren aan haar haardos ennuh............. het zit altijd hetzelfde, niet dusquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:00 schreef milk-shake het volgende:
doe maar rustig aan hoor amandel ...neem alle tijd........je hebt het ook zoooo druk, de hele dag......
![]()
.
she moet wat informatie krijgen van de buitenwereld .....ook over amandel...nsb er.....mischien moet daardoor de stemming naar huub of eric gaan.............vooral niet naar natasia of amandelquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:00 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nee huub is idd deze week zeer mild tegen natas... hij zoende zelfs gisteren met der
Dat doen ze toch express om die rat te isoleren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:00 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nee huub is idd deze week zeer mild tegen natas... hij zoende zelfs gisteren met der
ja het is en blijft BOS STROquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp, het schaap besteed uren aan haar haardos ennuh............. het zit altijd hetzelfde, niet dus![]()
zo dusquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:03 schreef partyyboyy het volgende:
Kinky hoe spel je dat?
K-U-T-N-A-T-A-S-I-A-H-O-U-J-E-B-A-K-K-U-S
Daar erger ik me zooooo over , ik kan er misselijk van worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En ze blijft maar met haar handen in haar haar zitten.
Natasia gaat Brian er echt nevernooit uitstemmen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:03 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat doen ze toch express om die rat te isoleren.
dat is heeeeeel stom ...want ze maakt natuurlijk gebruik van dat wilgo alle informatie die nodig is door verteld............na der 5 min neukenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Gelukkig nietmaar ik vrees toch dat mevrouw Natasia die 2 uur gaat krijgen
Het is toch niet alleen een stemming voor Natasia?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou ze zijn echt gek als ze hem Natas geven.
Sylvia mocht niet naar carnaval.
Zou zeggen het gaat niet door.
Nu staan we allemaal gelijk.
neee de stemmingen wordt voorlopig niks ....niemand gaat iemand eruit stemmen..........pffff boringquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Natasia gaat Brian er echt nevernooit uitstemmen.
Tenzij hij daar zelf nadrukkelijk om verzoekt.
Dit wordt trouwens een hele vervelende avond, met die aanstellerige kutheks.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:08 schreef milk-shake het volgende:
[..]
dat is heeeeeel stom ...want ze maakt natuurlijk gebruik van dat wilgo alle informatie die nodig is door verteld............na der 5 min neuken -uit elkaar rukken.O-
zo is't yo eric yo eric yo ericquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het is toch niet alleen een stemming voor Natasia?
Eric had toch ook interesse om zijn Bartje even off-cam op te vrolijken?
Laat Eric maar weer eens even gas geven en laten zien dat hij idd de enige Diva is.
En vergeet Amanda niet, die wil zooooooooo graag haar moeder zien!quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:09 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het is toch niet alleen een stemming voor Natasia?
Eric had toch ook interesse om zijn Bartje even off-cam op te vrolijken?
Laat Eric maar weer eens even gas geven en laten zien dat hij idd de enige Diva is.
Je gezicht is ook al een beetje roodjes ... Pas op hoorquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:11 schreef Sporti het volgende:
Volgens mij heb ik last van een GK allergie, ik erger me aan iedereen op Silvia na.![]()
Hij is zo groot, maar valt totaal niet op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:13 schreef rooie3 het volgende:
Het feestbeest is ook echt weer los in die Japio.
Hij flikkert zo drankje weg.
En wat heeft hij weer een plezier.
Word echt kotsmisselijk van die chagerijnige kop.
Jammer dat je als streamer niet de zenders van bepaalde bewoners kunt uitzetten hequote:Op donderdag 15 maart 2007 19:11 schreef Sporti het volgende:
Volgens mij heb ik last van een GK allergie, ik erger me aan iedereen op Silvia na.![]()
Ik dacht ook al dat ie steeds een beetje meer flieft ging kijken naar Japio!quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:11 schreef Soury het volgende:
Brian ziet er een beetje gay uit . Zou ie vandaag of morgen uit de kast komen ?![]()
Een aanwinst voor het programma toch?quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:13 schreef rooie3 het volgende:
Het feestbeest is ook echt weer los in die Japio.
Hij flikkert zo drankje weg.
En wat heeft hij weer een plezier.
Word echt kotsmisselijk van die chagerijnige kop.
ik ga uit eten en de kroeg in dus dat valt best meequote:Op donderdag 15 maart 2007 19:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Natasia gaat Brian er echt nevernooit uitstemmen.
Tenzij hij daar zelf nadrukkelijk om verzoekt.
Dit wordt trouwens een hele vervelende avond, met die aanstellerige kutheks.![]()
Ohhhh ja hij heeft liever Jaap zijn Cock tailquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat ie steeds een beetje meer flieft ging kijken naar Japio!![]()
En Syl werd alles afgepakt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Een aanwinst voor het programma toch?
2 uur sporten per dag, 10 uur achter de computer, 10 uur slapen, 1 uur eten, en dan hou je 1 uur over voor "TV Maken".
Alles uit wat ik als nep ervaar, en de rest in een update cos dat zou voor mij echt een oplossing zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:15 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jammer dat je als streamer niet de zenders van bepaalde bewoners kunt uitzetten he![]()
je mag 3 keer radenquote:Op donderdag 15 maart 2007 19:17 schreef mootie het volgende:
Waarom zoent Natasja iedereen die ze net kent, gister hing ze ook al aan al de rappers te bungelen.
Desperate !!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:17 schreef mootie het volgende:
Waarom zoent Natasja iedereen die ze net kent, gister hing ze ook al aan al de rappers te bungelen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Is een veel te mooi woord voor haar.
Loops!
Mijn hond gaat aan de kettingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |