abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 maart 2007 @ 15:29:16 #1
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_47303151
Wat een verschrikkelijk domme dingen zeg die kerel. Vandaag alleen al 3 initiatieven van em gehoord of gelezen en bij geen enkele wordt het voetbal er echt beter van.

Houd gewoon je mond idioot

edit:

Platini wil CL-play-offs voor 'grote landen'

UEFA-baas Platini wil hekken uit stadions

[ Bericht 32% gewijzigd door One_conundrum op 15-03-2007 17:48:18 ]
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_47303199
* sjimz mee eens is
  donderdag 15 maart 2007 @ 15:49:10 #3
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47303896
Michel Platini moet inderdaad lekker zijn bek houden, ik heb nog niets zinnigs gehoord. Net als onze San Marco oppert hij allemaal zinloze veranderingen, mediageilheid ook? Echt, sommige mensen mogen dan een geweldige voetballoopbaan achter de rug hebben en hun voeten meermalen hebben laten spreken, maar ze moeten hun mond gewoon dichthouden!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47303916
platini wil andere landen dan engeland, spanje en italie champions leage plaatsen gunnen. Niet zo slecht lijkt me
lollig
pi_47303920
* numero_uno eens met TS
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_47303992
Hij is voorzitter van de UEFA, wa moet ie doen? De hele dag achter z'n bureau sigaren roken?

Wees blij dat er nog mnsen zijn die niet te bang zijn voor veranderingen. Daarna kunnen we wel zien of die ideeen goed genoeg zijn, om er doorheen te komen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_47304177
goed topic
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:49 schreef ub40_bboy het volgende:
platini wil andere landen dan engeland, spanje en italie champions leage plaatsen gunnen. Niet zo slecht lijkt me
gewoon de kampioenen van elk land, anders kun je het net zo goed omdopen in 'League'
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 15 maart 2007 @ 16:24:23 #8
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_47305110
Platini is de nieuwe Blatter
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_47305266
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:57 schreef ruud_fr het volgende:
goed topic
[..]

gewoon de kampioenen van elk land, anders kun je het net zo goed omdopen in 'League'
5-landen-league is dan misschien beter. Zou niet slecht zijn als er een aantal dingen verandert. Zoals buitenspel afschaffen, eerlijkere kansen voor clubs om iets te winnen(macht van het geld inperken). Een maximum aantal buitenlanders in teams, een voetbalwet voor heel europa. Elk land evenveel teams=evenveel kans in de cl, uefa beker, en bekerwinnaars beker weer invoeren. En alleen de kampioenen in de cl, de cl heeft vind ik, veel minder waarde nu de nummers 2,3,4 van sommige landen ook meedoen.
pi_47306098
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:28 schreef Solstice het volgende:
Zoals buitenspel afschaffen
pi_47306645
Platini wil veranderingen zien
Geschreven door Matthijs van Laar op woensdag, 14 maart om 21:06

UEFA-voorzitter Michel Platini zegt bezig te zijn met het onderzoeken van de mogelijkheden om teams uit Engeland, Spanje en Italië tegen elkaar te laten strijden om toegangsbewijzen voor de Champions League. Ook PSV moet vrezen voor de vernieuwingsdrang van de eigenzinnige preses.

Volgens de Fransman zou het voor ploegen uit de grotere competities te eenvoudig zijn om zich te kwalificeren voor het hoofdtoernooi. Vaak stuiten ploegen van naam, die als 3e of 4e eindigden in de nationale competitie, op kleine tegenstanders in de voorrondes.

Platini zegt dat het hem niet te doen is om de grotere landen tegen te werken, maar dat hij de balans enigszins wil herstellen in het kampioenenbal. “Misschien moeten clubs uit de grotere voetballanden, die sowieso met drie, vier teams vertegenwoordigd zijn, eerst tegen elkaar spelen. Ik vind het namelijk niet eerlijk dat zij tijdens de kwalificatie nooit tegen elkaar spelen, maar altijd tegen kleinere clubs.”

“Wat wij willen is een gevarieerder toernooi met meer ploegen uit andere landen. Om dat te bereiken zullen we ergens ook ploegen eruit moeten halen,” zo legde Platini verder uit. “Ik weet namelijk niet of de nummers vier uit Spanje, Engeland of Italië belangrijker zijn dan de kampioenen van landen als Polen of Denemarken.”

Mochten de veranderingen worden doorgevoerd, dan zal dit sowieso niet gebeuren voor het seizoen 2009-2010, zo verklaarde de voormalig Europees voetballer van het jaar.

Daarnaast wil Platini ook vast gaan leggen dat spelers die op huurbasis uitkomen voor een club, niet meer mogen meedoen in competities waarin de eigenlijke eigenaar van de speler zich ook bevindt.

Hiermee doelde hij met name op PSV-verdediger Alex, die momenteel met de Eindhovenaren actief is in de Champions League. Mocht PSV doordringen tot de laatste vier, dan bestaat de mogelijkheid dat Chelsea, Alex' rechtmatige eigenaar, de tegenstander is.

Volgens Chelsea zal er echter geen probleem ontstaan, omdat Alex formeel niet op huurbasis uitkomt voor PSV. De Londenaren hebben ‘slechts’ de eerste optie om hem te contracteren, zo wordt beweerd.
pi_47306660
van voetbalzone btw.

Maar ik zie het probleem niet zo van dat verhuren
pi_47306718
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:28 schreef Solstice het volgende:

[..]

5-landen-league is dan misschien beter. Zou niet slecht zijn als er een aantal dingen verandert. Zoals buitenspel afschaffen, eerlijkere kansen voor clubs om iets te winnen(macht van het geld inperken). Een maximum aantal buitenlanders in teams, een voetbalwet voor heel europa. Elk land evenveel teams=evenveel kans in de cl, uefa beker, en bekerwinnaars beker weer invoeren. En alleen de kampioenen in de cl, de cl heeft vind ik, veel minder waarde nu de nummers 2,3,4 van sommige landen ook meedoen.

Platini
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:06:59 #14
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_47306734
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:04 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wie wel? Het is gewoon goed een club als SC Heerenveen zn talenten kan verhuren in de Jupiler league. PSV Aisatti kan verhuren en Chelsea Alex kan verhuren
pi_47306786
quote:
ik ook niet, moeten ze hem maar niet verhuren
pi_47308425
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:50 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Kom is met argumenten waarom niet, en niet omdat het altijd zo geweest is, want dan kun je die oude leren ballen waar je je benen zowat op breekt ook weer invoeren. De regels van een spel moeten erop gericht zijn om het spel zo goed en leuk mogelijk te laten verlopen. Als je buitenspel af zou schaffen zou je dat in ieder geval al 2 lijnrechters en een hele hoop gezeur over wel/niet buitenspel schelen, wat de frustraties al een stuk terugbrengt. Het speelveld zou ook een stuk groter worden, en spelers lopen makkelijker vrij, wat het offensieve spel, en goals maken(waar voetbal voor bedoelt is) een stuk makkelijker en aantrekkelijker zou maken. Neem bijvoorbeeld hockey waar ze eerst ook met buitenspel speelden, nu het afgeschaft is blijkt het ineens een stuk makkelijker om goals en acties te maken, wat de attractiviteit van die sport een stuk hoger heeft gemaakt. Iedereen kent trouwens de clubvlagger, die zelfs al sta je op meters na geen buitenspel, je toch afvlagt en het hele spelletje een beetje kapot maakt. Daar ben je dan ook voorgoed vanaf. Wordt het voor de scheids ook ineens een stuk makkelijker omdat je toch een hele last minder hebt om rekening mee te houden. Ik zie eigenlijk alleen maar voordelen, maar kom gerust met nadelen.
pi_47308469
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Wie wel? Het is gewoon goed een club als SC Heerenveen zn talenten kan verhuren in de Jupiler league. PSV Aisatti kan verhuren en Chelsea Alex kan verhuren
Het probleem is dat de kans op competitievervalsing een stuk groter is met verhuurde spelers binnen dezelfde competitie.
  donderdag 15 maart 2007 @ 18:09:27 #18
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_47308570
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 18:06 schreef Solstice het volgende:

[..]

Het probleem is dat de kans op competitievervalsing een stuk groter is met verhuurde spelers binnen dezelfde competitie.
Aisatti die eigen goals maakt? hoe zie je dat?
pi_47308746
Stel PSV verliest van Ajax, en ze moeten dus van Twente winnen, maar Twente heeft 2 PSV-huurlingen. Dan zou ik d'r helemaal niet van opkijken als die 2 opdracht zouden krijgen niet voluit te gaan, zulke details kunnen in het topvoetbal wel het verschil maken. Nou wil ik Bakkal en Aissati niet beschuldigen, maar ik vertrouw ook niemand op z'n blauwe ogen. Daarvoor gaat er te veel geld in voetbal om, en zijn spelers te veel bezig met hun eigen carriere.
  donderdag 15 maart 2007 @ 18:36:39 #20
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_47309351
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 18:15 schreef Solstice het volgende:
Stel PSV verliest van Ajax, en ze moeten dus van Twente winnen, maar Twente heeft 2 PSV-huurlingen. Dan zou ik d'r helemaal niet van opkijken als die 2 opdracht zouden krijgen niet voluit te gaan, zulke details kunnen in het topvoetbal wel het verschil maken. Nou wil ik Bakkal en Aissati niet beschuldigen, maar ik vertrouw ook niemand op z'n blauwe ogen. Daarvoor gaat er te veel geld in voetbal om, en zijn spelers te veel bezig met hun eigen carriere.
Als je het zo stelt heb je wel gelijk, maar dat is zo wel heel drastisch gesteld ...
  donderdag 15 maart 2007 @ 18:39:52 #21
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47309474
ik vind het nog steeds ongelofelijk dat deze mafketel tot voorzitter is gekozen
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:52 schreef mcyodogg het volgende:
Hij is voorzitter van de UEFA, wa moet ie doen? De hele dag achter z'n bureau sigaren roken?
Lijkt me beter voor iedereen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  donderdag 15 maart 2007 @ 18:42:49 #22
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47309586
quote:
Daarnaast wil Platini ook vast gaan leggen dat spelers die op huurbasis uitkomen voor een club, niet meer mogen meedoen in competities waarin de eigenlijke eigenaar van de speler zich ook bevindt.

Hiermee doelde hij met name op PSV-verdediger Alex, die momenteel met de Eindhovenaren actief is in de Champions League. Mocht PSV doordringen tot de laatste vier, dan bestaat de mogelijkheid dat Chelsea, Alex' rechtmatige eigenaar, de tegenstander is.

Volgens Chelsea zal er echter geen probleem ontstaan, omdat Alex formeel niet op huurbasis uitkomt voor PSV. De Londenaren hebben ‘slechts’ de eerste optie om hem te contracteren, zo wordt beweerd.
welja joh.. dat betekent dus dat jonge spelers straks ook niet meer verhuurd kunnen gaan worden aan subtoppers om ervaring op te doen. Lijkt me niet de bedoeling van het systeem.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_47309643
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 18:42 schreef teamlead het volgende:

[..]

welja joh.. dat betekent dus dat jonge spelers straks ook niet meer verhuurd kunnen gaan worden aan subtoppers om ervaring op te doen. Lijkt me niet de bedoeling van het systeem.
Lijkt mij dat dat alleen geldt voor Europese competities.
  donderdag 15 maart 2007 @ 18:48:45 #24
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_47309804
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 18:44 schreef Radegast het volgende:

[..]

Lijkt mij dat dat alleen geldt voor Europese competities.
dat is anders niet wat er staat.. en bij Platini geloof ik niets zomaar
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 maart 2007 @ 18:56:48 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_47310114
als de 4 grote landen + 2 iets minder grote landen(Frankrijk en Portugal) nu tweede directe plaats inleveren en die verdeeld onder 6 andere landen heb je al veel meer diversiteit
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')