Ja, 10.000 euro boete op het veld betreden bij psv.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:29 schreef Grachus het volgende:
Lijkt me een goeie zet, zijn nu al een aantal clubs in Nederland die het hebben en volgens mij gaat het daar ook goed doordat de straffen op het betreden van het veld fors verhoogd zijn.
Nou, als we dat bij FC Den Haag ook zouden hebben hadden we inmiddels Ronaldinho onder contractquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, 10.000 euro boete op het veld betreden bij psv.
Helaas heeft het verleden niet echt uitgewezen dat het eenvoudig is om individuen aan te pakken als een grote groep zich er schuldig aanmaakt. Ik gok dat een Ajax- Feyenoord zonder hekken dus nog wel even op zich laat wachtenquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja, 10.000 euro boete op het veld betreden bij psv.
Tja dat is wel gebleken bij jong ajax-jong feyenoordquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Helaas heeft het verleden niet echt uitgewezen dat het eenvoudig is om individuen aan te pakken als een grote groep zich er schuldig aanmaakt. Ik gok dat een Ajax- Feyenoord zonder hekken dus nog wel even op zich laat wachten![]()
Verbazingwekkend hoe goed dat in Engeland gaat maar hier moet er toch eerst wat meer veranderen voor we daar aan toe zijn.
ik moest lachenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |