Ze heeft SLE, een auto-immuumziekte.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:54 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ze kan zo in een Gangsta - rap video clip van 50 cent, of die andere goof, Snoop Dog.
Check die Bling-Bling![]()
![]()
Vandaar die enorme Biostabiel om der nek?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft SLE, een auto-immuumziekte.
De wát voor leer?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:48 schreef voyeur het volgende:
[..]
Oh, maar Annet heeft nog wel meer in haar mars dan kennis van dikke nekken. Immers: "Er is naast de Psychognomie nog veel meer te zien. De totale mens in combinatie met gelaat en schedel. Er bestaat nog de Psychophysiognomie, de Pathophysiognomie, de Neu Phrenologie, de Kallisophie. Allemaal wetenschap die vooral gebaseerd is op de kiembladenleer"
Heeft dat wat te maken met de feestjes van Huub en Eric misschien?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:42 schreef BONG4002 het volgende:
Vliegtuigje in beeld met de tekst "Met weekblad Party de kooi in"
Dan gaat Natasia heel erg ziek worden, de Party is in haar ogen nu de duivel, dus dat blad zal ze negeren tot ze erbij neervalt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heeft dat wat te maken met de feestjes van Huub en Eric misschien?
Worden die gesponsord door Party?
Welnee, was gewoon ff Tasja pesten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Heeft dat wat te maken met de feestjes van Huub en Eric misschien?
Worden die gesponsord door Party?
Hmmm.... mensen beoordelen op uiterlijke kenmerken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:58 schreef teamlead het volgende:mensen beoordelen op basis van vorm en grootte van de schedel?
klinkt vaag bekend....
Dit is psychognomie...... en volgens mij is een gnoom een kabouter.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:57 schreef Gert het volgende:
[..]
De wát voor leer?![]()
Ik neem astronomen serieuzer dan astrologen, maar bij de psycho's is het andersom.
De nazi's hadden naast Mengele nog een paar figuren die hiermee bezig waren.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:00 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Hmmm.... mensen beoordelen op uiterlijke kenmerken.
Klinkt dat niet als discriminatie
Het gaat meer om lichaamstaal.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:00 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Je snapt het niet, het gaat ook om het electro-magnetisch veld om je heenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:00 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is psychognomie...... en volgens mij is een gnoom een kabouter.
Het gaat dus om je innerlijke kabouter... de Huub in Jaap zeg maar![]()
En die wil Jaap juist kwijt, zowel de Huub in hem, als de Huub die steeds om hem heen loopt te springen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al lang joh, ik kan me niet voorstellen dat ze hier alleen maar met die DGK_Redactie nick posten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En die wil Jaap juist kwijt, zowel de Huub in hem, als de Huub die steeds om hem heen loopt te springen.
Dus dit is gewoon een Jaap-mindfuck, zoals dat Party-vliegtuigje en de Huub/Eric-Party-feestjes een mindfuck voor Natasia (gaan) zijn.
Is de redactie geïnfiltreerd door FOK!ers?
Tis dat ik niet zo van smilies hou, maar anders zou ik die gele kerel met die klaporen plaatsen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
en die huub moet er nu bij jaap vanaf!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Conclusie van de psychognomieles:quote:
Ik ben ook erg blij met mijn nieuwe biostabielquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je snapt het niet, het gaat ook om het electro-magnetisch veld om je heen![]()
En wat vindt je innerlijke kabouter ervan???quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik ben ook erg blij met mijn nieuwe biostabiel
Stijf van de stress, echt eerlijk waarquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat vindt je innerlijke kabouter ervan???
Kijk, dat is dan weer handige info, ik ben benieuwd of de Rasta Rostelli's van deze wereld dit soort info ook gebruiken bij het uitzoeken van hun "slachtoffers"quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:12 schreef voyeur het volgende:
"De oren zijn een hoofdstuk apart. Mensen met een dikke buitenrand zijn moeilijk te beinvloeden en geloven niet zo maar alles in tegenstelling tot mensen met een dunne buitenrand."
Gek, mijn buitenrand is niet eens zo dik en toch....
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan weer handige info, ik ben benieuwd of de Rasta Rostelli's van deze wereld dit soort info ook gebruiken in het uitzoeken van hun "slachtoffers"
Kuiltjes in de dijen tellen niet mee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Heeeeeeeee, ik heb ook kuiltjes, dus lief![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Heeeeeeeee, ik heb ook kuiltjes, dus lief![]()
Ton neemt "klusjes doen" dan wel erg serieus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw is opvallend stil, nu het over sex gaat. Zeker bij Ton geweest vanochtend.
Waar?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
WTF, was dat de redactie??????
Ze heeft SLE, en het is ter ondersteuning, niet om het te verbergen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:20 schreef milk-shake het volgende:
volgens mij is dat zilver om haar reuma te verbergen
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:58 schreef teamlead het volgende:mensen beoordelen op basis van vorm en grootte van de schedel?
klinkt vaag bekend....
Bij jou wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:18 schreef milk-shake het volgende:
kuiltje in je buik ...geld ook????
Nou begrijp ik je post beter beequeen, die steunen op haar handen zijn vanwege de SLE.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft SLE, en het is ter ondersteuning, niet om het te verbergen.
Dat zijn 4 kandidaat-bewoners. Wie het spel wint mag er vanavond in.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Redactie oefent een spel ?
[afbeelding]
Diezilvere toestanden om haar vingers zijn voor tegen de reuma.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft SLE, en het is ter ondersteuning, niet om het te verbergen.
Even geluistert. Ze spelen/oefenen een spel. Kaarten met vragen die beantwoord moeten worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Volgt iemand het gesprek op stream 3?
Gelukkig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:23 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nou begrijp ik je post beter beequeen, die steunen op haar handen zijn vanwege de SLE.
Ik bedoelde eigenlijk die enorme ketting en dito nagels, ik had die steunen toen nog niet gezien.
Neee, sjoelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:26 schreef anno-i-mus het volgende:
Poker op stream 3 ???????
Vaag zeg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op stream 3 : "Hebben we nogiets speciaals voor de finale ? " -
"Nee, nog niet bepaald".
"Als je de vragen op je monitor ziet, dan moet je ...."
Nee...je snapt het niet....want...diewilikdiewilikdiewilik!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:27 schreef Elounda het volgende:
OOOohhhhh, die blonde.....
slurp, slurp..
Hee hallo, er kijken nog kinderen mee!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:27 schreef Elounda het volgende:
OOOohhhhh, die blonde.....
slurp, slurp..
Zit in hert kantoor te oefenen voor een spel. Zal wel eens een leuke avond kunnen wordenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:28 schreef FSR het volgende:
Waar is de DGK_Redactie als je ze nodig hebt
Mijn innerlijke kabouter doet vaak dingen die ik zelf niet wil.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hee hallo, er kijken nog kinderen mee!
Hou die innerlijke kabouter een beetje in toom wil je.![]()
Gesellig ....quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zit in hert kantoor te oefenen voor een spel. Zal wel eens een leuke avond kunnen worden
Tering, wat een psychopaat!quote:
Het zal niet. Ze kan veel dingen met elkaar vergelijken.. penissen, mannen, eten???quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw een mooi voorhoofd????????????![]()
Mjammiemjammie!!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:30 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, wat een psychopaat!![]()
Het huis in met die vogel!![]()
Lijkt me ook, maar duurde best lang, normaal zijn ze er als de kippen bijquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik denk dat S3+4 een regiefoutje was .......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |