En wat vindt je innerlijke kabouter ervan???quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:10 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik ben ook erg blij met mijn nieuwe biostabiel
Stijf van de stress, echt eerlijk waarquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat vindt je innerlijke kabouter ervan???
Kijk, dat is dan weer handige info, ik ben benieuwd of de Rasta Rostelli's van deze wereld dit soort info ook gebruiken bij het uitzoeken van hun "slachtoffers"quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:12 schreef voyeur het volgende:
"De oren zijn een hoofdstuk apart. Mensen met een dikke buitenrand zijn moeilijk te beinvloeden en geloven niet zo maar alles in tegenstelling tot mensen met een dunne buitenrand."
Gek, mijn buitenrand is niet eens zo dik en toch....
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan weer handige info, ik ben benieuwd of de Rasta Rostelli's van deze wereld dit soort info ook gebruiken in het uitzoeken van hun "slachtoffers"
Kuiltjes in de dijen tellen niet mee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Heeeeeeeee, ik heb ook kuiltjes, dus lief![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Heeeeeeeee, ik heb ook kuiltjes, dus lief![]()
Ton neemt "klusjes doen" dan wel erg serieus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:18 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw is opvallend stil, nu het over sex gaat. Zeker bij Ton geweest vanochtend.
Waar?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:19 schreef beequeen het volgende:
WTF, was dat de redactie??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |