Ze heeft SLE, en het is ter ondersteuning, niet om het te verbergen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:20 schreef milk-shake het volgende:
volgens mij is dat zilver om haar reuma te verbergen
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:58 schreef teamlead het volgende:mensen beoordelen op basis van vorm en grootte van de schedel?
klinkt vaag bekend....
Bij jou wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:18 schreef milk-shake het volgende:
kuiltje in je buik ...geld ook????
Nou begrijp ik je post beter beequeen, die steunen op haar handen zijn vanwege de SLE.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft SLE, en het is ter ondersteuning, niet om het te verbergen.
Dat zijn 4 kandidaat-bewoners. Wie het spel wint mag er vanavond in.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Redactie oefent een spel ?
[afbeelding]
Diezilvere toestanden om haar vingers zijn voor tegen de reuma.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft SLE, en het is ter ondersteuning, niet om het te verbergen.
Even geluistert. Ze spelen/oefenen een spel. Kaarten met vragen die beantwoord moeten worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Volgt iemand het gesprek op stream 3?
Gelukkig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:23 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nou begrijp ik je post beter beequeen, die steunen op haar handen zijn vanwege de SLE.
Ik bedoelde eigenlijk die enorme ketting en dito nagels, ik had die steunen toen nog niet gezien.
Neee, sjoelen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:26 schreef anno-i-mus het volgende:
Poker op stream 3 ???????
Vaag zeg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op stream 3 : "Hebben we nogiets speciaals voor de finale ? " -
"Nee, nog niet bepaald".
"Als je de vragen op je monitor ziet, dan moet je ...."
Nee...je snapt het niet....want...diewilikdiewilikdiewilik!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:27 schreef Elounda het volgende:
OOOohhhhh, die blonde.....
slurp, slurp..
Hee hallo, er kijken nog kinderen mee!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:27 schreef Elounda het volgende:
OOOohhhhh, die blonde.....
slurp, slurp..
Zit in hert kantoor te oefenen voor een spel. Zal wel eens een leuke avond kunnen wordenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:28 schreef FSR het volgende:
Waar is de DGK_Redactie als je ze nodig hebt
Mijn innerlijke kabouter doet vaak dingen die ik zelf niet wil.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hee hallo, er kijken nog kinderen mee!
Hou die innerlijke kabouter een beetje in toom wil je.![]()
Gesellig ....quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zit in hert kantoor te oefenen voor een spel. Zal wel eens een leuke avond kunnen worden
Tering, wat een psychopaat!quote:
Het zal niet. Ze kan veel dingen met elkaar vergelijken.. penissen, mannen, eten???quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw een mooi voorhoofd????????????![]()
Mjammiemjammie!!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:30 schreef APK het volgende:
[..]
Tering, wat een psychopaat!![]()
Het huis in met die vogel!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |