LFC vs CFC in de poule. Zoals vorig seizoen toen allebei de poule fase overleefdenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:45 schreef xFriendx het volgende:
Sowieso mogen ze dat gelul met clubs uit dezelfde landen niet tegen elkaar laten spelen in de beginfase (tot welk moment het weer wel kan weet ik zo uit mijn hoofd even niet) afschaffen. Je mag als Engeland of Spanje zijnde al blij zijn dat je met 4 clubs mag instappen. Side-effect is echter dat de kans wat groter is dat je een club treft uit je eigen land. Maar dat is dan hun probleem. Wil je kampioen worden zal je iedereen moeten verslaan, wellicht ook clubs uit je eigen land. Moet Chelsea meteen tegen Liverpool, das dan jammer, dan valt er inderdaad meteen 1 af, echter weet je ook al zeker dat er 1 door gaat.
Dat ze het overleefden is natuurlijk dan niets mis mee. Maar eerder ploegen niet tegen elkaar laten ballen omdat ze uit hetzelfde land komen mag wat mij betreft overgeslagen worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:49 schreef Doc het volgende:
[..]
LFC vs CFC in de poule. Zoals vorig seizoen toen allebei de poule fase overleefden
Dat maakt mij ook niet uit hoor. Als ze alleen op basis van CL quocienten loten (zodat er niet een poule met AC, Barca, SCUM en Bayern is een een met de zwitsers kampioen, de deense kampioen, de 3e franse ploeg en de bulgaarsekampioen) vind ik het best. Die uitzonderingen op basis van landen dat hoeft van mij ookniet.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat ze het overleefden is natuurlijk dan niets mis mee. Maar eerder ploegen niet tegen elkaar laten ballen omdat ze uit hetzelfde land komen mag wat mij betreft overgeslagen worden.
Tijdens loting erger ik mij altijd aan de x uitzonderingen waarbij de ploeg uit potje A enkel in poule 2, 3 of 5 kan belanden want (insert tal van redenen).
quote:'Het feit dat dit seizoen drie van de acht kwartfinalisten uit Engeland komen, bewijst mijn gelijk'
Dat is niet waar, dan zouden ze ook in de lotingsbak mogen filmenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heeft te maken met tvrechten. En de televisie heeft de macht tegenwoordig.
Exactemundo!quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:23 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat bewijst juist dat die teams gewoon beter zijn FC Kopenhagen en dergelijke.
Wat een randdebiel is die Platini toch.
Wat ik al zeg, een kampioenen competitie is niet voor de beste ploegen. Zelfs een randdebiel behoort dat te weten.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, dan zouden ze ook in de lotingsbak mogen filmen![]()
Maar een Champions League is niet voor de beste ploegen, dat is de Best League. Dat enkel de kampioenen behoren deel te nemen lijkt me helder, echter de UEFA is corrupt en boog voor geld. en zal dat blijven doen
Als jij er blij van wordt als dat de naam veranderd is het mij ook best - zolang de opzet maar bliijftquote:Op zaterdag 17 maart 2007 15:35 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat ik al zeg, een kampioenen competitie is niet voor de beste ploegen. Zelfs een randdebiel behoort dat te weten.
Natuurlijk is dat zo, maar het duurt een aantal jarent voordat die ploegen richting het niveau van andere deelnemers gaan. In die jaren wordt het gemiddelde niveau naar beneden gehaald en zijn er minder mensen in geinteresseerd, waardoor er minder tv gelden zullen zijn. Die ploegen krijgen dan ook minder tv gelden en de overige sterke ploegen ook en dat zorgt voor een negatieve spiraal. (negatief gedacht maar de mogelijkheid is er). En zo veel geld (relatief gezien als je kijkt naar kosten voor significante verbeteringen ) krijgen ploegen sowieso niet als ze er erg snel uit liggen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:42 schreef Heero87 het volgende:
Als je het argument 'ploegen uit Bulgarije of Zwitserland zijn niet goed genoeg' blijft gebruiken, dan blijven die ploegen natuurlijk slecht. Als zo'n Bulgaarse of Zwitserse ploeg een aantal keer mee kan doen aan de Champions League, dan wordt zo'n ploeg automatisch sterker. In het begin zal er wel onevenwicht zijn dan, maar op lange termijn zullen die Bulgaren en Zwitsers wel sterker worden en zal er meer evenwicht komen. Zo was het vroeger ook.
Yep. En da's jammer.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Laten we duidelijk zijn: het draait alleen nog maar om geld.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:11 schreef Aanvoerder het volgende:
Zie ik net dat HSV in '83 de CL heeft gewonnen. Opmerkelijk!
En in '80 de finale verloren.
Uit deze post zie je wel hoe misselijk de meeste fans denken. "Alsof" het niveau nu zo hoog is, het zijn vooral de affiches. De meeste ploegen werken met bal-stoppers, echt gevoetbald wordt er niet meer. En maar roepen dat het zo spannend en werelds is. Zat tegenvallende wedstrijden gezien dit jaar. En de paar commerciele helden die het niveau zo "hoog" houden, zijn niet veel opvallender dan die er vroeger ook al waren.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:02 schreef Palau het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat zo, maar het duurt een aantal jarent voordat die ploegen richting het niveau van andere deelnemers gaan. In die jaren wordt het gemiddelde niveau naar beneden gehaald en zijn er minder mensen in geinteresseerd, waardoor er minder tv gelden zullen zijn. Die ploegen krijgen dan ook minder tv gelden en de overige sterke ploegen ook en dat zorgt voor een negatieve spiraal. (negatief gedacht maar de mogelijkheid is er). En zo veel geld (relatief gezien als je kijkt naar kosten voor significante verbeteringen ) krijgen ploegen sowieso niet als ze er erg snel uit liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |