Nog niet geboren...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:39 schreef isama het volgende:
18 oke, en verstandelijk?
Voor als zijn naam gejat wordt ofzo?!quote:
Dat zijn mensen die maikuuul willen zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Voor als zijn naam gejat wordt ofzo?!
Vaag, drie fotboeklollerpwns.
Mag ik niet zeggen van me moeder.quote:
Die hadden er al lang al moeten zitten hoor. Da's niet normaalquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:21 schreef Maikuuul het volgende:
Dankjewel allemaal.
Maar ik heb een vraag, ik ben nu 18.
Maar wanneer krijg ik godverdomme eens haren bij mijn geslachtsdelen ?
Hoefk wel niks traf te shavenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:40 schreef Elounda het volgende:
[..]
Die hadden er al lang al moeten zitten hoor. Da's niet normaal
Waarschijnlijk blijf je eeuwig lichamelijk 11 jaar![]()
![]()
![]()
Zo is dat!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Hoefk wel niks traf te shavenweets.
Eeuwig zeg je he ?
FOK FOR T3H LIFE 1!!
Zaterdagavond is pas de avond dat allemaal mensen komen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:45 schreef Elounda het volgende:
[..]
Zo is dat!
Ga je nog taart eten met Jennifuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur ?
Mwehehehequote:Op donderdag 15 maart 2007 15:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En jennifer gaat zondag met mij grieken
Grieks uitetenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:49 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Mwehehehe![]()
Mag dat alleen als je meerderjarig bent?![]()
Veel plezier en griek ze, dan maar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zaterdagavond is pas de avond dat allemaal mensen komen.
En jennifer gaat zondag met mij grieken
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:07 schreef Dactus het volgende:
Gefeliciteerd Maikuuul....
[afbeelding]
Geef je dit jaar ook weer een Oempa Loempa feestje...?![]()
Souflaki en lamskorteletjesquote:
Cadeautje van vriendin > uitetenquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zeg maikel, nog cadeautjes gekregen van vader/moeder van der Hendig Sjiek of van jennifuuur of maddoxx?
Rijlessen doek pas rond januari februari volgend jaar met de volgende reden:quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik feliciteer
MITS!
er hendig sjieke paints komen van je rijlespeuns![]()
en je hendig sjieke fox?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Cadeautje van vriendin > uiteten
Ouders > geld jeweet
Maddoxx > wij geven nooit cadeautjes( en nee ook geen gaysex
)
* Maikuuul wilt eigenlijk alleen maar geld, kank tenminste kenker vette shit kopen weets !
Jeh gek kweethet niet, mijn remmen beginnen gaar te wordne ofzo maar slippen word met de dag kutter gekquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en je hendig sjieke fox?, heeft die je nog een goede slipdag bezorgt?
en wiezo denk je dat ik denk dat maddoxx jou keiharde neuqsekcs zou geven?![]()
die kneuzen op de originele foto hebben serieus hun koppen zo bruin om er 'neger' uit te zien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:07 schreef Dactus het volgende:
Gefeliciteerd Maikuuul....
[afbeelding]
Geef je dit jaar ook weer een Oempa Loempa feestje...?![]()
wat nou als het tijd wordt on je foxje spreekwoordelijk aan de wilgen te hangen?, wat dan,stoppen met slippen of nieuwe fox kopen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh gek kweethet niet, mijn remmen beginnen gaar te wordne ofzo maar slippen word met de dag kutter gek
Geen idee wat jij denkt over rofldox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |