abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 maart 2007 @ 21:54:15 #1
20023 Retro
studio bruxelles
pi_47280772
Alvast een topic, over Pukkelpop 2007. Het festival dat dit jaar op 16,17 en 18 augustus in Kieviet (Hasselt, BE) gehouden wordt, kun je toch wel zien als de alternatieve versie van Rock Werchter. Wat Lowlands is voor Pinkpop - is Pukkelpop voor Werchter.

Echt veel is er nog niet bekend over Pukkelpop 2007, maar ervaring uitwisselen over voorgaande jaren en alvast hopen op bands die dit jaar op de bühne staan - kan nooit kwaad, toch? Bij deze dus.

http://www.pukkelpop.be

Bevestigde artiesten:

Bookashade, Cajuan
Deetron, The Noisettes
Speedy J, the Whitest Boy Alive
Bron: http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=5562

[ Bericht 30% gewijzigd door Retro op 15-03-2007 22:55:05 ]
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:29:04 #2
38161 faculty
Always around
pi_47282402
hmm ik ga naar lowlands!
What goes around, Comes around
  woensdag 14 maart 2007 @ 22:32:55 #3
20023 Retro
studio bruxelles
pi_47282582
Dát is heel fijn.. maar dit is het Pukkelpop topic. Kom je daar óók heen?
pi_47303277
Pukkelpop, het meest ondergewaardeerde festival hier op Fok.

Vorig jaar zou ik eerst naar Werchter gaan, maar dat kon door omstandigheden niet doorgaan, dus heb ik een PP kaartje gekocht. Toen kon ik door omstandigheden weer wél naar Werchter en ben ik ook daar nog een dagje geweest.

Werchter was leuk, en tevens m'n eerste 'grote' festival, maar (voornamelijk door de grote opzet en de ligging) was de sfeer op pukkelpop stukken beter. Even druk, maar minder massaal (we hebben bij bijna ieder optreden recht vooraan gestaan zonder ons te haasten, probeer dat op Werchter maar eens).

De 7 podia gaven je enorm veel keuze, en in tegenstelling tot Lowlands waar er allerlei cultureel gezwam doorgemixt wordt, is het op Pukkelpop gewoon 7 keer een goeie muzikale line-up. De vele podia vangen de publieksmassas ook erg goed op, wat bij Werchter niet was en wat ik toch behoorlijk frustrerend vond (wil je na Muse nog even de tent in voor 2 Many DJ's, staat het helemaal vol, nou leuk..)

Niet dat ik niet van cultureel gezwam houd, ik ben er zelfs gek op, maar niet op een festival, daar wil ik van dansvloer naar moshpit naar groovende loungeweide. En dat kan dus echt perfect op pukkelpop.

Daarbij had Pukkelpop vorig jaar een voor mij persoonlijk heel interessante line-up. De 2 dj'tenten waren fantastisch (wat hébben we daar met z'n allen staan spacen op MSTRKRFT, DJ Krust en wie weet wie nog meer na een jointje) en voor de skate-stage kon je lekker woest de boze punker uithangen. Het was daar erg gezellig, en na een paar pogo's en pitjes te hebben gehad kloppen wildvreemden elkaar voor het podium welwillend op de schouders met de vraag: 'Alles nog heel?'

Een enorme kale nu-metalninja vond het wel een leuk idee om samen met mij een nietsvermoedende toeschouwer op de handen van het publiek te gooien. Ondanks dat hij tegenstribbelde, maakte ons slachtoffer een mooie crowdsurf

Ik ben erg benieuwd naar de line-up voor dit jaar. Als de TS even de nu bevestigde namen in de OP wil zetten en updaten, kunnen we het makkelijk volgen. Erg jammer is alleen dat ik niet kan dit jaar, omdat ik naar Sziget ga! (Oeps, wat een gezichtsverlies hier!) Sziget is waarschijnlijk ook enorm fijn (ik gok een soort PP/Lowlands in het groot) maar tóch jammer dat ik niet naar Pukkelpop kan.
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  donderdag 15 maart 2007 @ 22:52:33 #5
20023 Retro
studio bruxelles
pi_47319170
Ik ben ook erg benieuwd naar Pukkelpop. Heb van vrienden/collega's al erg veel goeds gehoord - met name over de verscheidenheid aan stijlen/podia en de geweldige sfeer. Als fervent Werchter ganger ben ik erg benieuwd hoe dit me zal bevallen, het is toch heel anders van opzet als ik het zo hoor/lees. Jammer dat er nog zo weinig bekend is qua lineup. Ik heb een héél groot verlanglijstje wat bands betreft dus er zal vast wel tussen zitten.
pi_47775422
Nieuwe naam: LCD Soundsystem. YEAH!

(En Lacuna Coil ook)
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_47781683
TheArowana, mooi verhaal man
Moet ook zeker nog een keer naar Pukkelpop
pi_47781950
Ik moet wel zeggen dat ik vaak de neiging heb de dingen iets te romantiseren, als je begrijpt wat ik bedoel .. Maar zoals altijd is het maar net wat je zélf van zo'n festival maakt. Als jij wilt feesten en uit je dak wilt gaan, heb je op Pukkelpop in elk geval alle vrijheid

Wat je bij Werchter wel had, waren afterparties op de camping volgens mij, terwijl er bij PP op de camping echt geen toeter te beleven valt na het laatste optreden. Op de laatste avond draait de DJ tent wel wat langer door, tot een uur of 4/5 volgens mij.. (en oja, de avond vóór de eerste festivaldag, is er al een feest in één van de tenten.. Openingsfeest ofzo. Zijn we geweest, was wel aardig, maar niet bijster interessant. Hangt van de DJ af, en die is dan altijd vrij willekeurig volgens mij... Maar toch leuk een extra avondje)
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_47782064
Mja vorig jaar was het in onze groep gewoon zo van, we gaan naar LL.
Klote dat Pukkelpop tegelijk valt, dit jaar wederom LL. Volgend jaar zal ik eens een kijkje nemen bij onze zuiderburen.

Geen afterparties op de camping is wel jammer though
Maarja, die maken we dan wel
pi_47782476
Ga je er nu al vanuit dat PP tegenvalt? Vorig jaar kwamen die ook pas laat met namen weet ik nog wel.. Tóen was de line-up erg goed imo..
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_47782506
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 10:44 schreef TheArowana het volgende:
Ga je er nu al vanuit dat PP tegenvalt?
Tegelijk valt met Lowlands.

Nee het lijkt me een best gaaf festival.
pi_47783577
Oh! Oh, oh ja tegelijk Helemaal tegelijk? Dat zou wel stom zijn.. Boh ik zie het! 2 dagen overlapping! Bah wat jammer.. Zal voor geen van beiden goed uitpakken. Kijken wie er met de eer gaat strijken..
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_47783595
Mja het programma lijkt vaak ook erg op elkaar, ik hoor vaak dat het eigenlijk gewoon 2 festivals zijn die behoorlijk van hetzelfde caliber zijn.
pi_47794204
Ja grote namen zijn veelal hetzelfde toch. Verder ligt, zoals te verwachten, de nadruk bij PP volledig op muziek, met dus wat meer muzikaligheden, zoals een speciaal podium voor nieuw regionaal talent en een 'skate-stage' voor alle punkers.. 2 nonstop danstenten (hebben ze dat ook op lowlands?). Maar de publiekstrekkers zijn voor beide festivals wel ongeveer hetzelfde meestal. Tis maar waar je voorkeur naar uitgaat natuurlijk he Belgisch volk is ook altijd wel leuk om onder te vertoeven. Zal niet zeggen dat ze 'relaxter' zijn dan de Nederlanders (want dat zijn ze niet) maar wel intelligenter en zelfbewuster. Maar vooal is het een volk met net iets andere manieren, wat altijd wel 'vervrissend' is.. Bovendien hoorde ik dat er op Lowloands vrijwel niet gedanst of gepogo'd werd bij optredens afgelopen jaar? Op PP niet zo
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  donderdag 19 april 2007 @ 18:57:50 #15
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_48510197
Ik vind het een heerlijk festival. Leuke sfeer en niet hutje-mutje.
Vaak zie je ook dat veel artiesten van Lowlands op PP staan en het voordeel is wel dat je bij PP ook voor 1 dag kunt gaan.

Hebben jullie ook het lijstje ingevuld? Ik had:
Bjork, Mika, Amy Winehouse, Paolo Nutini en Joni Mitchell, die laatste zet ik er ieder jaar op, gewoon voor de gein.
Bjork komt al op Werchter dus PP zal er wel niet inzitten.
could you just [i]not[/i] breathe?
  zaterdag 21 april 2007 @ 02:32:03 #16
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_48562599
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef TheArowana het volgende:
Pukkelpop, het meest ondergewaardeerde festival hier op Fok.

nee, da's het dour-festival in het gelijknamige waalse dorpje
het rampzalige aan pukkelpop is dat het haast altijd slecht weer is; of toch de 3a4 keer dat ik er geweest ben
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  zaterdag 21 april 2007 @ 10:07:41 #17
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_48565135
Achja, das waar, Dour ben ik hier helemaal nog nooit tegengekomen. Maak een Dour topic zou ik zeggen

Vorig jaar was het op Pukkelpop best goed weer, hebben één middag een buitje gehad, en verder was het 4 dagen warm en zonnig. Lowlands viel toen echter volledig in het water..
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  zaterdag 21 april 2007 @ 11:35:11 #18
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_48566576
Maniack hier nog niet gepost?
pi_48568317
Al 3 x geweest en elke keer echt heel erg goed bevallen!!
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 25 april 2007 @ 11:30:05 #20
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48698858
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 11:35 schreef peaceman het volgende:
Maniack hier nog niet gepost?


quote:
Bevestigde artiesten:
Agoria
Arcade Fire
Bookashade
Boys Noize
Cajuan
Deetron
The End
Fear Before The March Of Flames
Laurent Garnier
Goose
Hayseed Dixie
Lacuna Coil
LCD Soundsystem
Morda
My Brightest Diamond
The Noisettes
Oxia
Speedy J
Superdiscount 2
Tiga
Uffie
The Whitest Boy Alive
Vorig jaar voor het eerst op PP geweest na 4 jaar Lowlands. Vind de sfeer op Pukkelpop minstens net zo goed.. misschien wel beter, want in 2005 zoog de sfeer op Lowlands (vond ik dan he ). Het voordeel van PP tov Lowlands is dat er ongeacht wat hip is, toch altijd bands in verschillende genres geboekt worden. dwz dat er voor de punk,britpop,main,dance, trance etc. liefhebbers allemaal een volwaardig programma staat. Op Lowlands is dat niet, Lowlands boekt voor mijn gevoel altijd wat "in" is... 2002-2003 veel punk.. 2004 een beetje van alles, 2005-2006 veel britse bandjes enzo en maar weinig punk.

Overigens staan de Toy Dolls rond die tijd 3x in Nederland ((nog) niet op Lowlands), dus die verwacht ik eerlijk gezegd wel op Pukkelpop. Daarnaast maken vanzelfsprekend alle bands van het Lowlandsgeruchtenlijstje kans om ook op Lowlands te komen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 25 april 2007 @ 21:10:55 #21
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_48718896
'Fear Beyond The March of Flames'.....?? Whà?

Goose, mooi mooi, fijne band. Loop 'm live echter steeds mis
quote:
Vorig jaar voor het eerst op PP geweest na 4 jaar Lowlands. Vind de sfeer op Pukkelpop minstens net zo goed.. misschien wel beter, want in 2005 zoog de sfeer op Lowlands (vond ik dan he ). Het voordeel van PP tov Lowlands is dat er ongeacht wat hip is, toch altijd bands in verschillende genres geboekt worden.
Vond persoonlijk vorig jaar qua line-up echt wel een topjaar. Naast idd veel variatie toch een paar retesterke grote namen (Radiohead, Beck, Massive Attack, Daft Punk)

(had nog nooit van Beck gehoord, maar z'n show blies me uit m'n schoenen! Ongebruikelijk voor mij bij onbekende artiesten)
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  donderdag 26 april 2007 @ 09:45:48 #22
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48729626
quote:
Op woensdag 25 april 2007 21:10 schreef TheArowana het volgende:
'Fear Beyond The March of Flames'.....?? Whà?

Goose, mooi mooi, fijne band. Loop 'm live echter steeds mis
[..]

Vond persoonlijk vorig jaar qua line-up echt wel een topjaar. Naast idd veel variatie toch een paar retesterke grote namen (Radiohead, Beck, Massive Attack, Daft Punk)

(had nog nooit van Beck gehoord, maar z'n show blies me uit m'n schoenen! Ongebruikelijk voor mij bij onbekende artiesten)
Beck was

Nog nooit van gehoord lol Met die poppen was zo vet.. echt super. En Placebo was ook retestrak, had ik echt niet verwacht. Het klonk zo vol met die extra gitarist + toetsenist erbij (dacht ik tenminste). Voorheen klonk het altijd zo kil, maar dit was echt super
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_48735831
Twee jaar geleden geweest, bij goede line-up ben ik weer van de partij. Hasselt ligt hier toch vlakbij
  donderdag 26 april 2007 @ 16:38:02 #24
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_48743425
Vorig jaar prima vermaakt daar, tvptje om de lineup in de gaten te houden, mischien dit jaar maar weer gaan.

Alleen die wc's, jezus wat was dat smerig. Heb 3 dagen antidiarree pillen zitten slikken zodat ik helemaal niet naar de wc kón ook al zou ik het willen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 26 april 2007 @ 17:13:44 #25
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_48744704
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:38 schreef ethiraseth het volgende:
Vorig jaar prima vermaakt daar, tvptje om de lineup in de gaten te houden, mischien dit jaar maar weer gaan.

Alleen die wc's, jezus wat was dat smerig. Heb 3 dagen antidiarree pillen zitten slikken zodat ik helemaal niet naar de wc kón ook al zou ik het willen.
Niet zeiken, gewoon schijten, neem je eigen wc-rol mee en klaar
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_48749994
Die WC's op het festivalterrein waren veel beter dan die op de camping en werden netjes schoon gehouden
quote:
En Placebo was ook retestrak, had ik echt niet verwacht. Het klonk zo vol met die extra gitarist + toetsenist erbij (dacht ik tenminste). Voorheen klonk het altijd zo kil, maar dit was echt super
Ja placebo was gaaf, maar ik vond dat ze het wel érg geroutineerd deden om eerlijk te zijn. En Beck, ja, die term had ik wel eens horen vallen. We hadden ook iemand bij die Radiohead geheel niet kende.

Toen we van Radiohead terugkwamen zei hij dat hij de muziek erg mooi vond, maar dat de stem er absoluut niet bij paste
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_49118439
quote:
Pukkelpop 2007 pakt uit met grote namen!

Pukkelpop heeft zonet haar eerste grote lading officiele namen prijsgegeven en daartoe behoren kleppers reeds door ons aangekondigde kleppers als Tool en Nine Inch Nails, maar ook Iggy & The Stooges, Arcade Fire, Basement Jaxx en The Streets zullen erbij zijn.

Limburg 's grootste rockfestival pakt verder ook uit met de komst van Groove Armada, Turbonegro, Radio Soulwax presents Soulwax Nite Versions (live) + 2 Many DJ's, The Hives, Ozark Henry, Tiga, Sophia, Dizzee Rascal, Eagles of Death Metal, Lacuna Coil, CocoRosie, Silverchair, Cassius (live), Low, Laurent Garnier (live), Juliette & The Licks, Badly Drawn Boy, Alex Gopher (live), Mad Caddies, Patrick Wolf, Goose, Erol Alkan (live), The Sounds, Battles, James Holden, Enter Shikari, DJ Jazzy Jeff, Trentemøller (live), Just Jack, Funeral For A Friend, Justice (live), Architecture In Helsinki, Digitalism (live), Jamie T, The Whitest Boy Alive, Cansei de Ser Sexy, Two Gallants, The Black Dahlia Murder, Apse, Black Strobe (live), The Noisettes, Collabs 3000 (live), My Brightest Diamond, Matthew Dear's Big Hands (live), Gogol Bordello, The Rifles, Home Video, Fixkes, Riton, Zombie Nation (live), Albert Hammond Jr, MSTRKRFT, Beatsteaks, I'm From Barcelona, Boys Noize (live), Seasick Steve, El Guapo Stuntteam, Matt and Kim, Apparat (live), Fear Before The March Of Flames, SebastiAn, Tokyo Police Club, Krakow, Shitdisco, The Draft, The Blackbox Revelation, Booka Shade (live), Peter Pan Speedrock, The Pigeon Detectives, Jack Penate, DJ Marky, Ignite, The Besnard Lakes, Hellogoodbye, Andy C, Brand New, The End, Mud Flow, Cajuan, Heavy Heavy Low Low, Goldie, Morda, Balkan Beatbox, Uffie & DJ Feadz, Prima Donkey, The Glimmers, Dominik Eulberg, Polytecnic, Agoria vs Oxia, Lo-Fi-Fnk, Bonde Do Role (live), Deetron, Dennis Ferrer en Bedouin Soundclash.
bron: festivalnoise

  maandag 7 mei 2007 @ 22:01:03 #28
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_49120106
*nog niet warm loopt*
could you just [i]not[/i] breathe?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 01:19:18 #29
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_49129010
Wat een namen! Ah! Wat erg dat ik daar niet bij kan zijn!
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:20:13 #30
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_49142987
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:29 schreef thespotlessmind het volgende:

Pukkelpop 2007 pakt uit met grote namen!

Pukkelpop heeft zonet haar eerste grote lading officiele namen prijsgegeven en daartoe behoren kleppers reeds door ons aangekondigde kleppers als Tool en Nine Inch Nails, maar ook Iggy & The Stooges, Arcade Fire, Basement Jaxx en The Streets zullen erbij zijn.

Limburg 's grootste rockfestival pakt verder ook uit met de komst van Groove Armada, Turbonegro, Radio Soulwax presents Soulwax Nite Versions (live) + 2 Many DJ's, The Hives, Ozark Henry, Tiga, Sophia, Dizzee Rascal, Eagles of Death Metal, Lacuna Coil, CocoRosie, Silverchair, Cassius (live), Low, Laurent Garnier (live), Juliette & The Licks, Badly Drawn Boy, Alex Gopher (live), Mad Caddies, Patrick Wolf, Goose, Erol Alkan (live), The Sounds, Battles, James Holden, Enter Shikari, DJ Jazzy Jeff, Trentemøller (live), Just Jack, Funeral For A Friend, Justice (live), Architecture In Helsinki, Digitalism (live), Jamie T, The Whitest Boy Alive, Cansei de Ser Sexy, Two Gallants, The Black Dahlia Murder, Apse, Black Strobe (live), The Noisettes, Collabs 3000 (live), My Brightest Diamond, Matthew Dear's Big Hands (live), Gogol Bordello, The Rifles, Home Video, Fixkes, Riton, Zombie Nation (live), Albert Hammond Jr, MSTRKRFT, Beatsteaks, I'm From Barcelona, Boys Noize (live), Seasick Steve, El Guapo Stuntteam, Matt and Kim, Apparat (live), Fear Before The March Of Flames, SebastiAn, Tokyo Police Club, Krakow, Shitdisco, The Draft, The Blackbox Revelation, Booka Shade (live), Peter Pan Speedrock, The Pigeon Detectives, Jack Penate, DJ Marky, Ignite, The Besnard Lakes, Hellogoodbye, Andy C, Brand New, The End, Mud Flow, Cajuan, Heavy Heavy Low Low, Goldie, Morda, Balkan Beatbox, Uffie & DJ Feadz, Prima Donkey, The Glimmers, Dominik Eulberg, Polytecnic, Agoria vs Oxia, Lo-Fi-Fnk, Bonde Do Role (live), Deetron, Dennis Ferrer en Bedouin Soundclash.
bron: festivalnoise



Alleen Gogol Bordello en Turbonegro dus op herhaling.. maar goed.. dat waren goeie acts

Ben vooral heel erg blij met Ignite omdat ik niet naar Groezrock kon.. maar dit ziet er vooralsnog heeel heeel heeeeeeeeel erg goed uit
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:22:19 #31
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_49143075
quote:
Kaarten zullen 130 euro gaan kosten en daarmee heb je een ticket voor het terrein, een ticket voor de camping en een ticket voor de trein in één. Dagkaarten zijn 69 euro. De kaartverkoop begint op 12 mei (telefonisch) en op 7 juni zullen vervolgens de tickets te koop zijn via het GWK in Nederland.
Bron: festivalinfo...

Wel duruder dan vorig jaar.. maar goed, tis inclusief trein en in Nederland reis ik op de heenweg gratis... Ik hoop op nog wat mooie namen, bijv. Toy Dolls (3x in Nederland in Augustus).
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:42:30 #32
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_49153810
Inclusief ALLE openbaar vervoer, niet enkel trein, zowel een dag vóór als een dag ná het festival geldig!
quote:
Alleen Gogol Bordello en Turbonegro dus op herhaling.. maar goed.. dat waren goeie acts
Eagles of Death Metal en MSTRKRFT waren er vorig jaar ook, en waren toen ook allebei erg lekker. Bij EODM regende het alleen wel, wat jammer was. MSTRKRFT draaide een gierende electroset aan de vooravond van Daft Punk's omnipotente krachttoer.

[edit]Grappig was dat de frontman van de Eagles (ben even z'n naam kwijt) steeds maar opriep om lawaai te maken voor 'the ladies' en voor 'rock 'n' roll'. Iedere keer dat het publiek hierop reageerde balde hij z'n vuist, spande al z'n spieren, maakte een 'TSJAKKA!'-beweging en riep hij ongeloofelijk overtuigd 'YEAH!'. En nog een keer, en nog een keer. Uiteindelijk riep hij dat ze nog nooit voor zo'n groot publiek hadden gestaan en zeker nog nooit op de 'main stage', en dat in de regen! Zeer sympathieke band met veel energie.
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_49162615
men als ik dit zo lees wil ik er zoooo graag naar toe he uit iedereen hun reactie kan ik opmaken dat het een aanrader is en de lineup ziet er echt goed uit tog nu toe ( ik weet niet hoeveel er nog bij (kunnen) komen) maar ik zal zo nog wel op de site kijken van PP
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:41:46 #34
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_49179796
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 22:06 schreef z22 het volgende:
men als ik dit zo lees wil ik er zoooo graag naar toe he uit iedereen hun reactie kan ik opmaken dat het een aanrader is en de lineup ziet er echt goed uit tog nu toe ( ik weet niet hoeveel er nog bij (kunnen) komen) maar ik zal zo nog wel op de site kijken van PP
Ow er komt zeker nog wel wat bij...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 9 mei 2007 @ 12:42:36 #35
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_49179829
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:42 schreef TheArowana het volgende:
Inclusief ALLE openbaar vervoer, niet enkel trein, zowel een dag vóór als een dag ná het festival geldig!
[..]

Eagles of Death Metal en MSTRKRFT waren er vorig jaar ook, en waren toen ook allebei erg lekker. Bij EODM regende het alleen wel, wat jammer was. MSTRKRFT draaide een gierende electroset aan de vooravond van Daft Punk's omnipotente krachttoer.

[edit]Grappig was dat de frontman van de Eagles (ben even z'n naam kwijt) steeds maar opriep om lawaai te maken voor 'the ladies' en voor 'rock 'n' roll'. Iedere keer dat het publiek hierop reageerde balde hij z'n vuist, spande al z'n spieren, maakte een 'TSJAKKA!'-beweging en riep hij ongeloofelijk overtuigd 'YEAH!'. En nog een keer, en nog een keer. Uiteindelijk riep hij dat ze nog nooit voor zo'n groot publiek hadden gestaan en zeker nog nooit op de 'main stage', en dat in de regen! Zeer sympathieke band met veel energie.
Niet de trein in Nederland Alles in Belgie wel ja... bus enzo.. maar goed, dat was vorig jaar ook al
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 10 mei 2007 @ 02:54:32 #36
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_49212950
klopt, Heb zelf m'n ouderlijk huis in Zeeuwsch Vlaanderen, das dus dichter bij de Belgische grens dan bij de Nederlandse Dus over dat soort dingen wil ik nog wel eens onterecht achteloos doen..
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  vrijdag 11 mei 2007 @ 01:39:18 #37
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_49255029
ok, ik ga !!!! ; heb uit goede bron vernomen dat Smashing Pumpkins het festival afsluit !
jiiiiiihaaaaaa
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_49261526
quote:
Pukkelpop strikt ultieme headliner: THE SMASHING PUMPKINS!

Op slechts een halfuur tijd was het concert van The Smashing Pumpkins in de Ancienne Belgique op 26 mei volledig uitverkocht. Na heel moeizame en spannende onderhandelingen is de kogel eindelijk door de kerk en zijn we erin geslaagd om The Smashing Pumpkins te strikken. Mid vorig jaar kondigde Billy Corgan de reunie van The Pumpkins aan. De Amerikaanse band komt in originele bezetting terug naar Pukkelpop na hun glansrijke doortocht in 1995. Op 7 juli verschijnt het langverwachte album Zeitgeist.
The Smashing Pumpkins zijn de ultieme headliner op vrijdag 17 augustus!

maar ook Kings of Leon en M.I.A. op Pukkelpop!
stond in de mail die ik vanmorgen aankreeg
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:18:46 #39
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_49262749


GENIAAAAAAL

Wat een line-up wordt dat
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:50:00 #40
43497 Afunados
Get Therapy
pi_49263831
Ga zeker een dagje. Als ik echter genoeg geld over heb aan het eind v/d zomer ga ik het hele festival. Fijne line-up
pi_49271222
Ik was nog aan het twijfelen maar nu The Smashing Pumpkins komen kan ik niet anders dan gaan. En nu maar hopen dat ze Silverfuck spelen..
pi_49302704
Oh dit klinkt heel erg mooi haha Wie heeft er al telefonisch kaarten besteld eigenlijk of wachten jullie tot ze in de verkoop gaan?
  zondag 13 mei 2007 @ 12:31:39 #43
20023 Retro
studio bruxelles
pi_49326826
Erg blij. Alleen voor Brand New zou ik al gaan.
pi_49392918
Ik ga ook sowieso een dag om Arcade Fire te zien (na het gecancelde concert van 2 april jl ), maar als er meer tofs op andere dagen speelt (ben benieuwd naar de verdeling...) wil ik ook wel drie dagen. Of dat het dan toch nog een keer Lowlands wordt... dilemma's dilemma's... Ben beide festivals al eens geweest, PP 1x (2005), LL keer of 6 (1997-2002).
  dinsdag 15 mei 2007 @ 13:46:11 #45
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_49399546
Kan het al uitverkocht raken voordat de kaarten hier bij het postkantoor te krijgen zijn? Of is het telefonisch kaarten bestellen gelimiteerd? Ik bedoel.. met zo'n line-up nu al kan ik me toch voorstellen dat het hard loopt
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_49400425
TVP
Ik ben een meisje =)
pi_49400718
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 13:46 schreef maniack28 het volgende:
Kan het al uitverkocht raken voordat de kaarten hier bij het postkantoor te krijgen zijn? Of is het telefonisch kaarten bestellen gelimiteerd? Ik bedoel.. met zo'n line-up nu al kan ik me toch voorstellen dat het hard loopt
Bij mijn weten is Pukkelpop nog nooit uitverkocht geweest, er zijn 8 podia fzo dus dat kan wel een massa dragen. Vorig jaar met Radiohead en Daft Punk als grote headliners heb ik mijn combi-ticket nog de dag ervoor in een voorverkooppunt kunnen ophalen
pi_49401275
quote:
Bij mijn weten is Pukkelpop nog nooit uitverkocht geweest, er zijn 8 podia fzo dus dat kan wel een massa dragen. Vorig jaar met Radiohead en Daft Punk als grote headliners heb ik mijn combi-ticket nog de dag ervoor in een voorverkooppunt kunnen ophalen
mooi
  dinsdag 15 mei 2007 @ 14:42:21 #49
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_49401641
quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 14:18 schreef thespotlessmind het volgende:

[..]

Bij mijn weten is Pukkelpop nog nooit uitverkocht geweest, er zijn 8 podia fzo dus dat kan wel een massa dragen. Vorig jaar met Radiohead en Daft Punk als grote headliners heb ik mijn combi-ticket nog de dag ervoor in een voorverkooppunt kunnen ophalen
Ja dat weet ik.... Ik vind Tool + Smashing Pumpkins nog wat groter... maar dat zal mn persoonlijke voorkeur wel zijn Geen zorgen maken dus, maar mn kaartje ga ik wel halen bij het postkantoor/gwk zodra dat kan
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_49451837
Pukkelpop geraakt altijd wel uitverkocht hoor jongens.
Elk jaar opnieuw, maar meestal pas een week of twee op voorhand. Ik zou toch maar oppassen
  woensdag 23 mei 2007 @ 12:11:50 #51
36898 Kizim
Life is Music
pi_49680495
En ow die zaaaalige Boilerrroom
Don't damn me when I speak a piece of my mind...
pi_49683258
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef Eikelpiercing het volgende:
Pukkelpop geraakt altijd wel uitverkocht hoor jongens.
Elk jaar opnieuw, maar meestal pas een week of twee op voorhand. Ik zou toch maar oppassen
Mijn vriendin had toch nog een combi op de dag zelf daar aan de kassa kunnen bemachtigen..
Maar soit, ik heb er zin in!
pi_49786880
Nieuwe namen:

Kaiser Chiefs
Sonic Youth - Dinosaur Jr.
Fall Out Boy - Within Temptation
Editors - La Coka Nostra - The Shins
Felix da Housecat - Armand Van Helden
...And You Will Know Us By the Trail of Dead
Rodrigo y Gabriela - Bromheads Jacket
Von Südenfed - Flip Kowlier - Hayseed Dixie
The Go! Team - The Fire - Skream - Patrick Watson
Richard Swift - From Autumn To Ashes - The Cribs
Dez Mona - Jerboa (live) - The Tellers
The Bony King of Nowhere - New Young Pony Club (live)
Sharko - Pop Levi - Hollywood Porn Stars
Prima Donkey - Tomàn - Soapstarter
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:55:47 #54
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_49787901
Sonic Youth From Autumn To Ashes

Die 2e scheelt weer, hoef ik die ook niet live te gaan kijken in Tivoli.. als ze nu ook Strike Anywhere nog ff strikken, dan spaart dat nog meer geld uit
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 11:58:37 #55
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_49787978
BTW Soulwax heeft afgezegd zie ik net...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 12:04:50 #56
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_49788134
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 11:55 schreef maniack28 het volgende:
Sonic Youth From Autumn To Ashes

Die 2e scheelt weer, hoef ik die ook niet live te gaan kijken in Tivoli.. als ze nu ook Strike Anywhere nog ff strikken, dan spaart dat nog meer geld uit
Knieperd....
  zaterdag 26 mei 2007 @ 12:08:05 #57
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_49788213
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:04 schreef peaceman het volgende:

[..]

Knieperd....
Tsja.. als ik alle bands moet aflopen die ik deze en komende maand eventueel zou willen zien, dan had dat me 150 euro gekost... nu ga ik Turbonegro, Mad Caddies, From Autumn To Ashes, Ignite alle 4 al zien op Pukkelpop, dat scheelt dus weer eventjes in de kosten Ben tenslotte maar een arme student.

Maaruh... ik denk dat het dit jaar weer Pukkelpop wordt.. of Lowlands moet nog met een (punkachtige) tegenprestatie gaan komen...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 12:09:54 #58
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_49788257
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:08 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Tsja.. als ik alle bands moet aflopen die ik deze en komende maand eventueel zou willen zien, dan had dat me 150 euro gekost... nu ga ik Turbonegro, Mad Caddies, From Autumn To Ashes, Ignite alle 4 al zien op Pukkelpop, dat scheelt dus weer eventjes in de kosten Ben tenslotte maar een arme student.

Maaruh... ik denk dat het dit jaar weer Pukkelpop wordt.. of Lowlands moet nog met een (punkachtige) tegenprestatie gaan komen...
Turbonegro komt ook op LL...
vindt verder het programma van LL tot nu toe erg oke!
  zaterdag 26 mei 2007 @ 12:11:14 #59
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_49788293
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:09 schreef peaceman het volgende:

[..]

Turbonegro komt ook op LL...
vindt verder het programma van LL tot nu toe erg oke!
I know... en zeker het programma van LL is erg oké... maar ik mis nog die hardere bands die op PP wel staan, verwacht ook niet dat die zullen komen en dan is voor mij de keuze toch gauw gemaakt

Overigens zit ik nog steeds te wachten op de bevestiging van de Toy Dolls
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 26 mei 2007 @ 14:04:19 #60
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_49790931
quote:
Kaiser Chiefs
Sonic Youth - Dinosaur Jr.
Fall Out Boy - Within Temptation
Editors - La Coka Nostra - The Shins
Felix da Housecat - Armand Van Helden
...And You Will Know Us By the Trail of Dead
Rodrigo y Gabriela - Bromheads Jacket
Von Südenfed - Flip Kowlier - Hayseed Dixie
The Go! Team - The Fire - Skream - Patrick Watson
Richard Swift - From Autumn To Ashes - The Cribs
Dez Mona - Jerboa (live) - The Tellers
The Bony King of Nowhere - New Young Pony Club (live)
Sharko - Pop Levi - Hollywood Porn Stars
Prima Donkey - Tomàn - Soapstarter
AAAH! Skream!
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  zondag 27 mei 2007 @ 00:54:47 #61
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_49807723
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef Eikelpiercing het volgende:
Pukkelpop geraakt altijd wel uitverkocht hoor jongens.
Elk jaar opnieuw, maar meestal pas een week of twee op voorhand. Ik zou toch maar oppassen
naar mijn weten nog nooit gebeurd; of het moet voor een dagticket aan de kassa's ter plaatse, met heel goed weer en sterke affiche na 18h voorgekomen zijn...

Dit jaar voorspel ik voor de vrijdageditie met Smashing Pumpkins dat het wél heel snel bingo kan zijn De gemiddelde Belgische liefhebber heeft meer cd's van Smashing Pumkins dan het aantal concerten dat er al gegeven zijn
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_49816578
Is er al iets bekend over welke bands op welke dag spelen?
pi_49825532
Ja, staat op de site Helaas niet zo 1-2-3 te copy-pasten...

Voor mij is de verdeling niet ideaal... Arcade Fire (waarvoor ik sowieso ga) staat op vrijdag en alle andere bands die ik best interessant vind staan juist niet op vrijdag.... In dat geval kies ik misschien toch voor Lowlands.
pi_49827155
Ohw hehe mevrouw heeft 'm door hoor.. had die hele site al 10 keer doorgespit Bedankt iig
pi_49853022
Ik ga voor de zaterdag. Tool, NiN en Sonic Youth.... dat kan ik aan me voorbij laten gaan.
pi_49857551
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:03 schreef tarzan1 het volgende:
Ik ga voor de zaterdag. Tool, NiN en Sonic Youth.... dat kan ik aan me voorbij laten gaan.
Niet bedoel je?

Ik doe ook de zaterdag, wil NIN graag nog een keer zien maar ik zie het niet echt zitten om 3 dagen Lowlands voor 1 band te doen..
pi_49862676
Kings Of Leon
Moet je, kut?
Adriana (L)
pi_49862942
Graspop is toch HET festival van België?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:11:25 #69
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_49883291
quote:
Op maandag 28 mei 2007 17:29 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Niet bedoel je?

Ik doe ook de zaterdag, wil NIN graag nog een keer zien maar ik zie het niet echt zitten om 3 dagen Lowlands voor 1 band te doen..
Ik wist niet dat er op LL maar 1 band optreedt in 3 dagen....
pi_49895649
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:11 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik wist niet dat er op LL maar 1 band optreedt in 3 dagen....
Ja heheh 1 band die me echt interesseert
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:08:42 #71
138259 nzw
incl fotoboek
pi_49919931
Is de line up eigelijk al af nee toch? Wat zijn de geruchte?
tjaaaaaaaa... daar moet je boven staan!
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:43:01 #72
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_49925538
Is nog niet af... geruchten.. uhm.. Chemical Brothers maken een aardige kans... verder zou ik het momenteel ff niet weten, er staat al zoveel goeds
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_49927809
quote:
Op maandag 28 mei 2007 17:29 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Niet bedoel je?

Ik doe ook de zaterdag, wil NIN graag nog een keer zien maar ik zie het niet echt zitten om 3 dagen Lowlands voor 1 band te doen..
ik bedoel "NIET" idd ja
pi_49932914
Hmm ben aan het twijfelen tussen lowlands en pukkelpop.
Ben op beide festivals nog nooit geweest, maar daar gaat dit jaar dus verandering in komen.
pi_49935592
Ik denk dat ik Lowlands dit jaar maar oversla en me een keer aan Pukkelpop ga wagen.
Weet iemand trouwens hoe het zit met de campings? Is het er één of zijn het er meerdere en moet je 20 min lopen voordat je eindelijk eens op het festival terrein beland ben (zoals bij werchter als je op een kut camping staat)?
pi_49951662
Camping op Pukkelpop is prima, zit aan de overkant van een doorgaande weg (die je met een soort van brigadiers moet oversteken). Niks ver lopen dus.
Ook hebben we destijds nog geen seconde hoeven wachten om erop te kunnen en ons tentje neer te kunnen zetten (dus niet met z'n allen voor een hek zoals op Lowlands wel eens het geval was tot de camping open gaat, maar weet niet of dat de laatste jaren nog zo was).
pi_49952385
Is inderdaad net aan de overkant! Bij het binnengaan wordt er even gechecked op glazen flessen, en je bent binnen! Hoe later je arriveert, hoe verder je van de festivalweide staat. Gewoon erop letten dat je niet te dicht bij de toiletten staat! Nefast voor de feestvreugde!
  donderdag 31 mei 2007 @ 04:06:52 #78
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_49953303
Ja goeie locatie..
quote:
Ook hebben we destijds nog geen seconde hoeven wachten om erop te kunnen en ons tentje neer te kunnen zetten
Maar dit was bij ons wel anders! arriveerden de dag van tevoren en moesten anderhalf uur wachten in een enorme, chaotische menigte.. (en daarvoor nog op onze polsbandjes wachten)
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:27:05 #79
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_49955265
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 04:06 schreef TheArowana het volgende:
Ja goeie locatie..
[..]

Maar dit was bij ons wel anders! arriveerden de dag van tevoren en moesten anderhalf uur wachten in een enorme, chaotische menigte.. (en daarvoor nog op onze polsbandjes wachten)
De dag ervoor was het bij de campingentree idd best druk.. maar op Lowlands zat ik gerust 6 uur te wachten, hier was ik met 1,5 uur binnen.

Het voordeel van Pukkelpop is dat de camping zo dichtbij het festivalterrein is. Met 5 min sta je vanaf de camping op de mainstage.. moet je op Lowlands eens proberen, daar duurt dat minstens een kwartier Sowiezo zijn de afstanden op Pukkelpop kleiner.

Wat ik daarnaast een voordeel vind, is dat de optredens eerder beginnen en later zijn afgelopen (headliners tot 1 uur/half 2) wat dus betekend dat je ook meer bands kan zien
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:25:42 #80
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_49956881
quote:
maar op Lowlands zat ik gerust 6 uur te wachten
Amateurs
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_49958067
Zijn er dag kaarten te halen voor dit festival?

Ook ik zie het niet zitten om drie dagen lang tussen de stinkende mensenmassa te bivakeren zoals bij Lowlands. ( )
pi_49958335
Jep, dagkaarten voor iedere dag...
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:49:54 #83
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_49961684
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:25 schreef TheArowana het volgende:

[..]

Amateurs


De hekken gaan pas om 6 uur open en wil je een beetje leuk plekje hebben moet je er toch wel om 2 uur zijn, dus dan zit je toch al gauw 4 uur + tijd nadat de hekken op zijn te wachten. Op Pukkelpop zijn de hekken al geopend en is de wachttijd dus veel minder
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_49962338
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:49 schreef maniack28 het volgende:

[..]



De hekken gaan pas om 6 uur open en wil je een beetje leuk plekje hebben moet je er toch wel om 2 uur zijn, dus dan zit je toch al gauw 4 uur + tijd nadat de hekken op zijn te wachten. Op Pukkelpop zijn de hekken al geopend en is de wachttijd dus veel minder
Afgelopen jaar gingen de hekken al rond 2 uur open. Kwam zelf om 7 uur aan en kon gewoon doorlopen, wel gelijk naar camping 5 omdat de rest al vol stond
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:14:50 #85
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_49962458
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:11 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Afgelopen jaar gingen de hekken al rond 2 uur open. Kwam zelf om 7 uur aan en kon gewoon doorlopen, wel gelijk naar camping 5 omdat de rest al vol stond
Ik was er afgelopen jaar dus niet, toen was ik op PP Maar dat deden ze vast omdat ik niet kwam, dus je mag me wel dankbaar zijn
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_50045363
quote:
Op zondag 27 mei 2007 13:33 schreef ZwarteMagika het volgende:
Is er al iets bekend over welke bands op welke dag spelen?
Ik heb hier alles op een rijtje gezet, inclusief links naar de sites van de bands
Ik ben een meisje =)
  donderdag 7 juni 2007 @ 13:04:05 #87
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_50197955
quote:
Nadat Lowlands op Pinkpop een groot deel van hun line- up bekend maakte doet haar Belgische tegenhanger dit ook. Pukkelpop maakt vandaag de namen:

Chris Cornell, Devendra Banhart, The Rakes, Nid & Sancy, Silversun Pickups, Rilo Kiley, The Blackout, Liars, Spoon, Hanne Hukkelberg, Art Brut, The Academy Is...., Cobra Starship, Tanya Stephens, Arbouretum, Milanese, DJ 4T4, Larsson en Starfucker bekend.
Bron: festivalinfo...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 7 juni 2007 @ 16:01:45 #88
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_50204775
Op Chris Cornell na niks bekends erbij voor mij..
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_50211248
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:01 schreef Dupje het volgende:

[..]

Ik heb hier alles op een rijtje gezet, inclusief links naar de sites van de bands
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:41:28 #90
20023 Retro
studio bruxelles
pi_50211917
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 16:01 schreef TheArowana het volgende:
Op Chris Cornell na niks bekends erbij voor mij..
Niet echt een festivalganger?
pi_50212098
Welja, de namen voor wie ik naar Lowlands zou gaan komen hier ook, en hier krijg je Milanese er nog eens bij ook. Doei Lowlands.
Din jävla kuk!
pi_50213450
Pukkelpop

Goeie sfeer, line-up en de camping was goed geregeld (al ga ik NOOIT meer camperen).

2005 en 2006 waren echt top.

Maar ik vind de line -up van 2007 niet zo denderend.

Dus misschien alleen een dagkaart of helemaal niet.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 02:06:30 #93
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_50225204
quote:
Niet echt een festivalganger?
Nou, ik loop niet alle festivals af, maar ga toch elke zomer wel naar een groot festival en dan nog één of twee kleinere, plaatselijke festivals.. Volg de muziek nu ook al een paar jaar redelijk actief.. Van de namen die nu op het hele lijstje staan heb ik er van 39 muziek in de verzameling en staan er nog eens een stuk of 10 bij waarvan ik weet wat ik me erbij kan voorstellen en dan nog een stuk of 10 waarvan enkel de naam me wel wat zegt.

Overigens heb ik de naam 'The Rakes' wel eens horen vallen en zijn Nid & Sancy een Amsterdams electropunk duo als ik me niet vergis. Maar kennen, nee, dat niet..
En Spoon, ja, vast ook wel eens gehoord, maar dat is zo'n algemeen woord. Als ik het woord "Spoon" hoor, denk ik toch vrij automatisch aan The Tick

ps. The Boney King of Nowhere, heeft dat nog iets met Radiohead te maken?

[ Bericht 19% gewijzigd door TheArowana op 08-06-2007 02:12:21 ]
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_50464855
Dit jaar ook weer eens pukkelpop. Minimaal de zaterdag: NIN
  maandag 18 juni 2007 @ 18:40:07 #95
20023 Retro
studio bruxelles
pi_50585953
Kaartjes zijn onderweg!
pi_50591428
M'n kaartjes voor zaterdag zijn binnen
pi_51199848
Ik zit er ook aan te denken om een dagticket voor zaterdag te bestellen.

Nine Inch Nails en Tool na elkaar.
pi_51202096
ik wil dat Liars ook naar lowlands komt en niet alleen naar pukkelpop
  vrijdag 6 juli 2007 @ 16:00:29 #99
20023 Retro
studio bruxelles
pi_51204038
quote:
En hopla: nieuwe namen voor Pukkelpop! Van 16 tot 18 augustus komen ook +44, Peeping Tom, Madball, Sparta, UNKLE (maar dat hadden ze zelf al gelekt), 120 Days, Willy Mason, Tussle, Buscemi, Shameboy, The Van Jets, Mintzkov, Ed & Kim en Cosy Mozzy.
Yeah, nieuws wat mij erg blij maakt. Sparta is geweldig, dit jaar op Groezrock waren ze erg goed, en van +44 (o.a. Mark en Travis van Blink 182) verwacht ik ook erg veel. Can't wait!
  woensdag 11 juli 2007 @ 15:01:44 #100
20023 Retro
studio bruxelles
pi_51361521
Is er overigens al iets bekend qua programmerings tijden? Ik moet voornamlijk in de marque en bij de core stage zijn, maar gelijk op de eerste dag zijn er al bands die (als de lijstjes op de site chronologisch zijn) tegelijkertijd spelen.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 09:46:28 #101
36898 Kizim
Life is Music
pi_51421202
En heb gelezen dat de festivalweide dit jaar naar de overkant moet.
Dus waar eerst de camping was, komt nu de festivalweide.
En de tentjes gaan dan op de vroegere weide.

Blijft dus wel die drukke weg oversteken.
Don't damn me when I speak a piece of my mind...
pi_51421247
Kun je daar goed komen met de auto? Of moet je dan nog 8 kilometer lopen naar het festival terrein? Ik wil een dag gaan. ....
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:07:07 #103
43497 Afunados
Get Therapy
pi_51421671
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:46 schreef Kizim het volgende:
En heb gelezen dat de festivalweide dit jaar naar de overkant moet.
Dus waar eerst de camping was, komt nu de festivalweide.
En de tentjes gaan dan op de vroegere weide.

Blijft dus wel die drukke weg oversteken.
Uiteindelijk staat de festivalweide gewoon op dezelfde plaats, zelfde opstelling als vorig jaar dus.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 10:51:17 #104
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51422807
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 09:48 schreef Devlinsect het volgende:
Kun je daar goed komen met de auto? Of moet je dan nog 8 kilometer lopen naar het festival terrein? Ik wil een dag gaan. ....
Het was vorig jaar retedruk. je kan je auto beter in Hasselt proberen te parkeren denk ik en dan per bus of lopend naar het festivalterrein.... dat is iig niet zo ver
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_51558225
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Het was vorig jaar retedruk. je kan je auto beter in Hasselt proberen te parkeren denk ik en dan per bus of lopend naar het festivalterrein.... dat is iig niet zo ver
Nouw, dat vind ik ook wat overdreven. Ik ben al meerdere keren voor 1 dag met de auto geweest. Je moet inderdaad best een stuk lopen, maar geen 8 km. Ik denk dat het gemiddeld zo'n 15 a 20 minuten was.
pi_51559886
Ik ga hopelijk ook, voorgaande 2 jaar naar Lowlands geweest maar vind de LL lineup zwaar tegenvallen.
Pukkelpop heeft The Hives, Mad Caddies, Ignite, Peter Pan Speedrock, Beatsteaks, Gogo Bordello, Iggy pop, Justice, Madball, Peeping Tom, Turbonegro en Soulfly. Is al een stuk meer dan de voor mij matige lineup bij Lowlands!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:59:14 #107
110520 Hythloth
Reaching out, touching faith
pi_51563900
^^^ Lowlands heeft ook Justice.
  woensdag 18 juli 2007 @ 15:16:46 #108
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51595427
Ik wacht nog even op stufi en koop dan kaartje..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_51597086
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:59 schreef Hythloth het volgende:
^^^ Lowlands heeft ook Justice.
Mad Caddies en Turbonegro staan ook op lowlands.

Daarnaast staan er verschillende artiesten wél op lowlands die helaas niet op pukkelpop staan zoals Interpol en Richie Hawtin, maar ieder z'n smaak natuurlijk.
  woensdag 18 juli 2007 @ 16:41:09 #110
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51597824
Lowlands heeft dit jaar iets meer punk geboekt dan normaal, maar nog steeds niet genoeg.

En ik mis de Toy Dolls nog op beide festivals.. die staan al op Huntenpop dus...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_51766196
Ik heb opgepast en ben vandaag om tickets geweest. heeft tijdje geduurt voordat ik iemand kon vinden die mee wilde gaan voor 1 dagje (zaterdag). Maar het is er dus toch van gekomen.

Had ook wel 3 dagen willen gaan, maar vanwege mijn werk ging dat niet lukken. donderdag had ik vooral Peeping Tom willen zien, maar las net dat hij niet meer komt omdat de tournee afgezegt is.

Ozark Henry nu ook verplaatst zaterdag. Had liever gezien dat Soulfly verplaatst was: Soulfly -> NiN - Tool = super avond

toch lullig voor de mensen die een dagkaart voor de donderdag kopen.
  maandag 23 juli 2007 @ 23:08:15 #112
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51767096
IS het blokkenschema al bekend? Ik ga maandag over een week kaartjes halen, ff stufi vangen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_51768166
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef maniack28 het volgende:
IS het blokkenschema al bekend? Ik ga maandag over een week kaartjes halen, ff stufi vangen.
nee, nog geen blokken schema
  maandag 23 juli 2007 @ 23:37:27 #114
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51768313
quote:
Op maandag 23 juli 2007 23:34 schreef tarzan1 het volgende:

[..]

nee, nog geen blokken schema
Ok
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  donderdag 26 juli 2007 @ 19:05:16 #115
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51862101
Blokkenschema nu wel online... man man man, wat een overlap

Huilen met de pet op:

Donderdag: Vrij weinig boeiends, maar wel Iggy Pop tegelijk met Ignite En Gogol Bordello tegelijk met Draft

Vrijdag: Turbonegro tegelijk met Smashing Pumpkins (na Dinosaur Jr. geen tijd om te verkassen dus )
Bedouin Soundclash tegelijk met Shitdisco
Verder veel 5 min overlap

Zaterdag: Sparta vs New Young Pony Club
Fear Before the March of Flames vs The Streets
From Autumn to Ashes vs Kings of Leon
Mad Caddies vs Nine Inch Nails
snel daarna naar Sonic Youth
Tool en Madball tegelijk en beiden 5 min overlap met Sonic Youth

Bleeeeegh.....

Ok, tis niet muziek van dezelfde genre tegenover elkaar, al vind ik Iggy vs Ignite niet kunnen (beide punkhoek), maar dit is toch wel scheit.. alle bands waarvoor ik kom tegenover elkaar Zo valt er reteveel weg wat ik niet kan zien..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_51887057
Die Sonic Youth overlappingen vind ik idd wel heel raar.
Ik had ook liever gezien dat Tool 1,5 uur kreeg ipv 1 uur en 10 min, en dan Sonic Youth dan die 1 uur en 10 minuten kreeg.
  vrijdag 27 juli 2007 @ 15:48:22 #117
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51889387
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 14:45 schreef tarzan1 het volgende:
Die Sonic Youth overlappingen vind ik idd wel heel raar.
Ik had ook liever gezien dat Tool 1,5 uur kreeg ipv 1 uur en 10 min, en dan Sonic Youth dan die 1 uur en 10 minuten kreeg.
Ja, het is gewoon onmogelijk om NiN, Sonic Youth en Tool van voren te zien.. of iig, vanaf een respectable afstand en niet het begin/eind te missen. Dat vind ik jammer, dat zijn toch een paar bands waarvoor ik kom.

Verder snap ik wel dat ze headliners tegenover headliners zetten, maar goed... iets meer spreiding was voor mij ideaal geweest.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_51889920
dan kies ik er toch voor om het begin en eind van Sonic Youth te missen en NiN en Tool helemaal te zien! Dat zijn voor mij toch wel de twee bands waarvoor ik ga. Sonic Youth was gewoon mooi meegenomen voor mij (ik ga alleen zaterdag).
  vrijdag 27 juli 2007 @ 18:56:14 #119
20023 Retro
studio bruxelles
pi_51895123
Niemand hier bekend met Brand New? Beweegreden nummer één voor mij om dit jaar naar Pukkelpop te gaan.
pi_51895867
stooges
pi_51899372
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 18:56 schreef Retro het volgende:
Niemand hier bekend met Brand New? Beweegreden nummer één voor mij om dit jaar naar Pukkelpop te gaan.
Ben het album "Deja Entendu" nu aant luisteren. Ik zal nog wel laten horen wat ik er van vond.
het heeft me tot nu toe nog niet echt gepakt moet ik zeggen.

* Heb het album nu geluisterd. zeker niet slecht, muziek is leuk, maar ik hou niet echt zo van de stem van de zanger. Hij heeft echt een 13 in een dozijn stem. Ik hou zelf meer van een wat rauwere zwaardere zangstem.
Las wel dat het nieuwe album wat volwassener was. Misschien moet ik die maar eens proberen.

[ Bericht 24% gewijzigd door tarzan1 op 27-07-2007 22:18:54 ]
pi_51900136
Net als doorgewinterde festival-die hard maar even een hotelletje geboekt

Ik neem aan dat je de zondag ook nog gratis met de (Belgische) trein terug kan op 't festivalkaartje?
pi_51900366
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
Net als doorgewinterde festival-die hard maar even een hotelletje geboekt

Ik neem aan dat je de zondag ook nog gratis met de (Belgische) trein terug kan op 't festivalkaartje?
jup dat kan
pi_51900757
Ah mooi, dankje

Ik heb er zin in
  zaterdag 28 juli 2007 @ 16:48:03 #125
20023 Retro
studio bruxelles
pi_51915489
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 21:48 schreef tarzan1 het volgende:

[..]

Ben het album "Deja Entendu" nu aant luisteren. Ik zal nog wel laten horen wat ik er van vond.
het heeft me tot nu toe nog niet echt gepakt moet ik zeggen.

* Heb het album nu geluisterd. zeker niet slecht, muziek is leuk, maar ik hou niet echt zo van de stem van de zanger. Hij heeft echt een 13 in een dozijn stem. Ik hou zelf meer van een wat rauwere zwaardere zangstem.
Las wel dat het nieuwe album wat volwassener was. Misschien moet ik die maar eens proberen.
De nieuwe cd is inderdaad heel anders, "The Devil and God are raging inside me". Zeker het luisteren waard, ik ben er helemaal weg van. Maar zoals altijd, smaken verschillen.
pi_51922126
Even een tvp. Een goed alternatief nu ik te lang gewacht heb voor Lowlands kaartjes...
pi_51941728
Ignite en Iggy & The Stooges tegelijk en Andy C, Mad Caddies, Goose, NIN en Sonic Youth binnen 2 uur tijd.... toch jammer.
  zondag 29 juli 2007 @ 20:49:44 #128
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_51942371
quote:
Op zondag 29 juli 2007 20:26 schreef BuddyHolly het volgende:
Ignite en Iggy & The Stooges tegelijk en Andy C, Mad Caddies, Goose, NIN en Sonic Youth binnen 2 uur tijd.... toch jammer.
Yepz...

Ik als toch wel aanhanger van PP sinds ik vorig jaar voor het eerst ben geweest heb besloten niet te gaan. Maar goed, dat ligt niet enkel aan PP, speelt wel mee.

Veel bands zijn tegelijk, OV is nog niet geldig dus ik moet dokken voor de reis in Ned, daarnaast ook nog je eet/drink kosten.. wordt het toch wel een euri of 300... en wss heb ik vanaf 1 sept een eigen woning en ik hou liever nog wat geld achter de hand. Het is jammer, ik had sommige bands graag willen zien, maar daarvoor had ik andere weer meoten missen vanwege die belachelijke programmering... Volgend jaar ben ik er weer bij

En Ignite ga ik lekker in de Tivoli zien
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  Moderator woensdag 1 augustus 2007 @ 18:00:02 #129
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_52022971
Was het bijna vergeten. Net even kaartjes gekocht voor de donderdag (ik kan dit jaar helaas de andere dagen niet) ....
F.K.A. SuperwormJim
pi_52149201
Ga dit jaar voor de eerste keer naar Pukkel, na Werchter al paar keren gedaan te hebben. Ik vind de line-up van Werchter persoonlijk altijd beter (groepen als Tool en NIN bvb ben ik niet echt aan) maar mijn maten zeggen dat Pukkel vetter is dan Werchter, dus afwachten ... We zullen niet op de festivalcamping zitten, maar op een nabijgelegen voetbalterrein (waar je enkel met auto op mag) mét kantine, deftige wc's en douches
pi_52157990
Ik ben ook eerst een paar keer naar werchter geweest voordat ik naar pukkelpop ging.
4 dagen werchter en 1 dagje pukkelpop. dat is me vorig jaar zo goed bevallen dat ik het dit jaar weer doe.

Vind Pukkelpop eigenlijk ook wel een leuker festival dan Werchter. Altijd wat te doen. zijn er geen leuke bands op het moment, dan ff lekker dansen bij een van de vele dance acts.

Werchter wordt eigenlijk ook steeds meer een soort herhaling. Veel de zelfde bands als het voorgaan de jaar. En op pukkelpop is het programma toch wat gevarieerder. Meer ruimte voor wat metal, punk en dance. Terwijl het kwa grote namen niet echt veel meer onder doet voor Werchter.

De groep waarmee we naar werchter gaan is echter altijd veel groter (soort van jaarlijkse traditie).
Maar misschien dat ik het volgend jaar een keertje om draai. Ipv 4 dagen werchter 1 pukkelpop dan 3 dagen pukkelpop en 1 werchter.

Ik ga nu de zaterdag, speciaal voor Tool en NiN
pi_52172493
Aangezien Lowlands uitverkocht is, en ik niet aan normaal geprijsde kaarten kan komen, heb ik besloten dat ik naar Pukkelpop ga

Heb er zin in
pi_52175189
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 16:54 schreef n0r het volgende:
Aangezien Lowlands uitverkocht is, en ik niet aan normaal geprijsde kaarten kan komen, heb ik besloten dat ik naar Pukkelpop ga

Heb er zin in
en aangezien jij geen kaartje kon vinden voor lowlands, ga ik mee

pi_52186868
vind dit een echt meesterlijke lineup, helaas dat ik mijn geld al heb verbruikt -_-
pi_52198749
Ook iets leuk : 2 jaar geleden voor PP gespaart, had al het geld, Mocht niet
Vorig jaar ook meer als genoeg voor op PP, weer mocht ik niet
Dit jaar mag ik, en heb ik m`n ticket wel, maar maar 12 euries om uit te geven op PP
Gelukkig gaan we met z`n twaakvwen, dus zal ik het wel overleveb
Take a shotgun.
And blow out your brain.
You're not using it anyway.
pi_52201176
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 15:04 schreef Tuig het volgende:
Ook iets leuk : 2 jaar geleden voor PP gespaart, had al het geld, Mocht niet
Vorig jaar ook meer als genoeg voor op PP, weer mocht ik niet
Dit jaar mag ik, en heb ik m`n ticket wel, maar maar 12 euries om uit te geven op PP
Gelukkig gaan we met z`n twaakvwen, dus zal ik het wel overleveb
eeuh..... zoek werk? hoe oud ben je?
pi_52203295
+44 heeft afgezegd... maar goed

pi_52203789
Ze doen toch niet heel moeilijk over het gebruik van softdrugs op camping/festivalterrein hoop ik?
  donderdag 9 augustus 2007 @ 15:43:55 #139
3878 Vork
Manisch creatief
pi_52230454
Is dit het verzameltopic voor mensen die te lam zijn geweest om Lowlandskaartjes te halen en dus nu dan maar naar Pukkelpop gaan onder het mom van "de lineup is toch beter dan die van Lowlands"? Zoja, dan meld ik me ook maar even
pi_52237013
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef Vork het volgende:
Is dit het verzameltopic voor mensen die te lam zijn geweest om Lowlandskaartjes te halen en dus nu dan maar naar Pukkelpop gaan onder het mom van "de lineup is toch beter dan die van Lowlands"? Zoja, dan meld ik me ook maar even
niet helemaal waar

ik heb me kaartje voor lowlands inmiddels weer verkocht omdat ik de enige was van de mensen met wie ik ga, die optijd een kaartje had

en de rest kon er geen meer vinden tegen een fatsoenlijke prijs
pi_52244212
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef Vork het volgende:
Is dit het verzameltopic voor mensen die te lam zijn geweest om Lowlandskaartjes te halen en dus nu dan maar naar Pukkelpop gaan onder het mom van "de lineup is toch beter dan die van Lowlands"? Zoja, dan meld ik me ook maar even
nee, gewoon omdat Belgische festivals vettere party zijn
pi_52244358
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef Vork het volgende:
Is dit het verzameltopic voor mensen die te lam zijn geweest om Lowlandskaartjes te halen en dus nu dan maar naar Pukkelpop gaan onder het mom van "de lineup is toch beter dan die van Lowlands"? Zoja, dan meld ik me ook maar even
als ik kon kiezen zou ik toch duidelijk voor pukkelpop ga, vooral qua line-up. lowlands komt bijna niks dat me echt aanspreekt op 2bands na. Dus jij bent gewoon een beetje zielig het doen. Zoja, dan meld ik me ook maar even.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 10:51:56 #143
3878 Vork
Manisch creatief
pi_52251277
Ik moet zeggen dat ik de line-up op Pukkelpop ook beter vind. Ieder jaar eigenlijk wel, omdat ze net iets meer durven te programmeren. Ik heb er wel zin in om dat nu ook gewoon eens een keer mee te maken.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 22:14:39 #144
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52270480
Ik ben aanwezig op Pukkelpop, Smashing Pumpkins schuld, pff, meisjes
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:33:17 #145
3878 Vork
Manisch creatief
pi_52282504
Zeg dat reizen he? Wat ik vanaf Nederland de snelste manier om daar met het openbaar vervoer te komen. Want alles wat ik tot nu toe kan vinden stuurt me sowieso gigantisch om.
pi_52283124
Was ik ook benieuwd naar ja! De snelste weg vanuit Arnhem dus
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:14:49 #147
3878 Vork
Manisch creatief
pi_52283362
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 14:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Was ik ook benieuwd naar ja! De snelste weg vanuit Arnhem dus
Dat geldt trouwens ook voor hier. Vanuit Arnhem Ik moet alleen onderweg nog wel ergens iemand treffen die vanuit Amsterdam reist.

Een reis via Roosendaal - Antwerpen vind ik een beetje om.
pi_52330000
Ik kom vanuit Eindhoven, wordt afgezet in Lommel (met de auto) en stap daar op de trein richting Hasselt
pi_52330240
Woensdagavong ga ik erheen met de auto. Naar de camping drie dagen lang. Ik heb me om laten praten...

Nog tips voor goede campingplaats? Kan de auto geparkeerd worden bij de camping?

thx
  maandag 13 augustus 2007 @ 18:03:23 #150
20023 Retro
studio bruxelles
pi_52336034
Ik heb me laten vertellen dat je, als je woensdag avond al doorgaat, je vrij dicht bij de camping kunt staan. Ik ben benieuwd, ik vertrek rond 19u (uit Zeeuws-Vlaanderen)
  maandag 13 augustus 2007 @ 18:05:08 #151
3878 Vork
Manisch creatief
pi_52336088
Maar weet dan niemand de snelste OV route vanuit Nederland? Of heeft iemand, die eind middag/begin avond (zegmaar na werk) vertrekt nog twee plekken in de auto vrij?
  maandag 13 augustus 2007 @ 18:17:15 #152
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_52336422
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 14:14 schreef Vork het volgende:

[..]

Dat geldt trouwens ook voor hier. Vanuit Arnhem Ik moet alleen onderweg nog wel ergens iemand treffen die vanuit Amsterdam reist.

Een reis via Roosendaal - Antwerpen vind ik een beetje om.
Ik vrees dat als je van Nederland naar België wil, je sowieso over Antwerpen moet. Het voordeel is wel dat je met een ticket voor pukkelpop gratis de trein kunt nemen in België.

Ik ga ook, al vind ik de affiche verre van bijhzonder.
pi_52336490
Dat vroeg ik me ook nog af, tot waar moet je dan een kaartje kopen (Roosendaal?) voordat je verder kunt op het festivalticket?
  maandag 13 augustus 2007 @ 18:22:46 #154
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_52336559
essen
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 13:40:38 #155
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52357333
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat vroeg ik me ook nog af, tot waar moet je dan een kaartje kopen (Roosendaal?) voordat je verder kunt op het festivalticket?
essen ja
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_52358760
Nog geen duidelijke vraag over het parkeren van de auto. Iemand enig idee?
pi_52363382
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 14:32 schreef Devlinsect het volgende:
Nog geen duidelijke vraag over het parkeren van de auto. Iemand enig idee?
indien je met de auto gaat, kom je beter op het nabijliggende voetbalveld staan. Iets verder dan de gewone camping, maar je raakt er je auto makkelijk kwijt en je hebt er een kantine met deftige wc's en douches en als je wil slapen, weinig lawaai.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:09:07 #158
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52363446
gedraag jullie een beetje in België he... want die Nederlanders worden niet meer zo graag gezien

Veel plezier!
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:10:34 #159
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52363490
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 14:32 schreef Devlinsect het volgende:
Nog geen duidelijke vraag over het parkeren van de auto. Iemand enig idee?
Ik zou je auto parkeren aan het station - hasselt kiewit... van daar is het wat 500m?

zeker niet tot aan het festival rijden... en anders waarom neem je gewoon de trein niet?

tot in Hasselt-Kiewit... ik ga dat zeker doen ... mja kom ook van Brussel dus zowiezo niet zo ver.

Is er een Fok!-meet? :-)
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 17:15:54 #160
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_52363616
Ik ga vrijdag, kan dan nog een dagkaart kopen neem ik aan?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_52364539
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 17:06 schreef BramKVO het volgende:

[..]

indien je met de auto gaat, kom je beter op het nabijliggende voetbalveld staan. Iets verder dan de gewone camping, maar je raakt er je auto makkelijk kwijt en je hebt er een kantine met deftige wc's en douches en als je wil slapen, weinig lawaai.
Das een toffe tip. Heb je misschien wat meer info over camping bij voetbalveld? Zou graag een betere plaats bepalilng willen hebben!

Stukje trein is natuurlijk ook een mogelijkheid.
pi_52364582
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 17:09 schreef AcidBurner het volgende:
gedraag jullie een beetje in België he... want die Nederlanders worden niet meer zo graag gezien
!
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 17:10 schreef AcidBurner het volgende:


Is er een Fok!-meet? :-)
Voor zover ik weet niet
pi_52382794
Zijn er nog mensen die toevallig een dagkaart nemen voor de vrijdag?(Brand new, The Academy is, Cobra Starship, Enter Shikari etc).
xD
pi_52382900
Ik ga zo, doei!
pi_52383171
Veel plezier ^^
xD
pi_52383337
Ik hoop dat het daar een beetje droog is en blijft.
pi_52383601
Hier is het heerlijk (Eindhoven), en we gaan tenslotte alleen maar zuidelijker ^^
pi_52389603
quote:
TOOL CANCELS PERFORMANCE AT THE SALZBURG (AUSTRIA) FREQUENCY FESTIVAL

Tool has CANCELED Wednesday's appearance at the FREQUENCY FESTIVAL IN SALZBURG, AUSTRIA due to illness. Maynard has contracted a really bad throat infection which he has been fighting for the past couple of days, but, unfortunately, it has now reached the point where the band has to cancel.
dit ziet er niet goed uit. en het is ook nog eens zo dat ik zaterdag eigenlijk speciaal voor Tool ga (en NiN)
pi_52390602
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:31 schreef tarzan1 het volgende:

[..]

dit ziet er niet goed uit. en het is ook nog eens zo dat ik zaterdag eigenlijk speciaal voor Tool ga (en NiN)
Mooi. Dan kan NIN twee uur spelen, tent inpakken en weg wezen.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:58:29 #170
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_52390638
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 10:35 schreef appelkoekje het volgende:
Zijn er nog mensen die toevallig een dagkaart nemen voor de vrijdag?(Brand new, The Academy is, Cobra Starship, Enter Shikari etc).
*meldt. Arcade Fire .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 15:13:30 #171
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52391178
Zo, das balen als Tool niet komt (*stiekum toch blij dat ik geen kaartje gekocht heb
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 20:23:05 #172
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_52400398
Dit wordt mijn vrijdag .

12.30 - 13.05 Devotchka
13.05 - 13.45 The Van Jets
13.45 - 14.25 Reverend and the makers
14.25 - 15.05 The Enemy
15.10 - 16.35 Nog geen idee
16.40 - 17.20 The View
17.30 ~ 18.30 MSTRKRFT
18.30 - 19.35 The Hives
19.35 - 20.25 UNKLE
20.25 - 21.25 Chris Cornell
21.25 - 22.25 wachten op Arcade Fire
22.25 - 23.25 Arcade Fire
23.30 - 00.30 Groove Armada

Weet iemand wat ik moet kiezen, The Rifles of Matthew Dear's Big Hands. Kan over die laatste niks vinden op YouTube en het is nou niet zo dat is per se naar The Rifles wil. Wat is MDBH?
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_52408509
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 17:51 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Das een toffe tip. Heb je misschien wat meer info over camping bij voetbalveld? Zou graag een betere plaats bepalilng willen hebben!

Stukje trein is natuurlijk ook een mogelijkheid.
heb niet meteen een betere plaatsbepaling, mijn vrienden weten dit precies zijn. Is niet zo ver hoor, 10min meer wandelen dan de camping.
  zondag 19 augustus 2007 @ 15:36:08 #174
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_52501694
The Shins... wat waren ze goed!

Ontdekking van het festival waren Rodrigo y Gabriela. Metallica coveren op twee Spaanse gitaartjes
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_52506048
heb me goed vermaakt
  zondag 19 augustus 2007 @ 18:14:06 #176
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_52506231
Geen FOK!kers die ik onwetend heb ontmoet? Heb de hele vrijdagavond in het linkse voorvak helemaal vooraan gestaan .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_52506302
Zo dat was leuk

Op 2 dingen na: 4 uur lang treinen en die vage diarree-lucht die aan de rechterkant van het hoofdpodium-veld rondwaaide
  zondag 19 augustus 2007 @ 18:18:53 #178
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_52506318
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo dat was leuk

Op 2 dingen na: 4 uur treinen en die vage diarree-lucht die aan de rechterkant van het hoofdpodium-veld rondwaaide
Dat was de skatestage . Reizen gaat trouwens veel sneller via Maastricht en daar de bus pakken.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_52506365
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:18 schreef --Christiaan-- het volgende:

[..]

Dat was de skatestage . Reizen gaat trouwens veel sneller via Maastricht en daar de bus pakken.
Ja dat vermoeden kreeg ik ook toen ik de bus naar Maastricht bij station Hasselt zag staan
pi_52506433
Was geweldig, heb me supervermaakt
  zondag 19 augustus 2007 @ 19:11:40 #181
3878 Vork
Manisch creatief
pi_52507344
Hoi. Ook ik heb me vermaakt. Geen Fokkers ontmoet, nouja misschien ook wel, maar dan waren ze iig onherkenbaar.

Toppunten: Arcade Fire, Battles, Goose, Editors, UNKLE, LCD Soundsystem, Laurent Garnier, Eagles of Death Metal, Spoon, Bromheads Jacket, Hayseed Dixie, Beatstakes, een aantal DJ's in de Boiler tent, weinig wachtrijen bij wat dan ook genoeg variatie in eten voor het hele festival en bakker in het dorp.

Tegenvallers: Enter Shikari, Morda, Tool, The Whitest Boy Alive, Apse, een keur aan The-bandjes, geluids problemen (overstuurde hi-hat, te zware bassdrum bij mainstage, en het wegvallen van hele intrsumenten bij meerdere optredens bij meerdere tenten), drukte bij Dancehall/Boiler en de tent opzetten in het donker/stromende regen.
  zondag 19 augustus 2007 @ 19:17:22 #182
43968 RedWind
Long live the new flesh...
pi_52507448
Wat waren jullie favorieten op PP07?
De mijne:
1. Whitest boy alive.
2. My brightest diamond.
3. Woven Hand.
Er is een tunnel aan het eind van het licht.
-- I wanna be alone. I'm a doughnut, in a pack of twelve --
  zondag 19 augustus 2007 @ 19:22:18 #183
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_52507559
3. Reverend and the makers
2. The Hives
1. Arcade Fire.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zondag 19 augustus 2007 @ 19:24:02 #184
3878 Vork
Manisch creatief
pi_52507606
In een top-3 vorm?

1. Arcade Fire
2. Goose
3. Battles
  zondag 19 augustus 2007 @ 19:25:56 #185
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_52507655
Iedereen die Arcade Fire nog eens wil zien, over een half uur spelen ze op Lowlands en da's volgens mij te zien op www.3voor12.nl
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:05:41 #186
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52510388
Hoogtepunten:

Matt and Kim, hilarisch, nog nooit zo gelachen bij een optreden en hun muziek was ook nog eens zwaar ok.
The Academy is... Band kreeg het tijdens het optreden aan de stok met een groepje rond een gast met een hanekam, drummer besloot aan het eind van het optreden verhaal te halen bij die hanekam
De mislukte salto en crowdsurfende beer bij Enter Shikari(main Stage optreden)
Alle kruizen in het publiek bij Justice, en de menselijke varianten daarvan.
Afterparty's in Boiler.
Akoestische sessies bij de Mine stand.
De Show van Nine Inch Nails.
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
pi_52510681
Pukkelpop in één woord: ziekelijk
Naast de vele drank en andere zaken was er natuurlijk ook goede muziek. Mij kon je vooral vinden in de Dance Hall en Boiler Room voor de vette party's, maar ook andere optredens konden me bekoren. Denk dan vooral aan Kaizer Chiefs, Nine inch nails, Flip Kowlier. Ook de dj-set van Jazzy Jeff (Fresh Prince of Belair) was dikke feest.
Van Basement Jacx en Pumpkins verwachtte ik wel wat, maar vielen wat tegen.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:09:49 #188
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_52512685
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Geen FOK!kers die ik onwetend heb ontmoet? Heb de hele vrijdagavond in het linkse voorvak helemaal vooraan gestaan .
Daar heb ik gestaan vanaf Chris Cornell ofzoiets

Hoogtepunten waren:
1. The Streets
2. Edtiors
3. Justice
4.Kaiser Chiefs
5. Smashing Pumpkins
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:17:29 #189
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_52512979
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:09 schreef stefmans het volgende:

[..]

Daar heb ik gestaan vanaf Chris Cornell ofzoiets

Hoogtepunten waren:
1. The Streets
2. Edtiors
3. Justice
4.Kaiser Chiefs
5. Smashing Pumpkins
O, foto .
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:39:21 #190
37305 BushRanger
in Wellington
pi_52513877
Een minuut geleden was er een vrouwengroep op Studio Brussel die 'Rainbow Warrior' zong. Het was een opname van Pukkelpop. Welke groep was dat?
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:46:42 #191
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52514152
Hoe was Tool?
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:02:42 #192
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52514708
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef BushRanger het volgende:
Een minuut geleden was er een vrouwengroep op Studio Brussel die 'Rainbow Warrior' zong. Het was een opname van Pukkelpop. Welke groep was dat?
Sonic youth gok ik
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:10:33 #193
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_52514915
quote:
Hoe was Tool?
Erg mooi vond ik, maar beetje vreemde afsluiter. Je bent er gek op, of je vindt het niks, daarom kozen veel mensen toch om ergens anders heen te gaan waardoor het niet druk was voor de mainstage (ja, er stond veel volk, maar tijdens kings of leon die middag stond er meer)

ps. Ja ben nog één dagje geweest Justice en Enter Shikari waren echt te gek. Jammergenoeg heb ik Trentemoller en NIN gemist, maar NIN had ik al eens gezien. Een maat van me had nog een lijstje met allerlei alternativo bandjes waar ik nog nooit van had gehoord, en die heb ik ook allemaal gemist hoewel die ongeloofelijk vet schenen, enfin.. twas weer mooi.
quote:
gedraag jullie een beetje in België he... want die Nederlanders worden niet meer zo graag gezien
Ja dat viel me nogal op, heb paar keer commentaar gekregen toen bleek dat ik een Nederlander was, en in het programmaboekje kon je een test doen die uitwees wat voor soort festivalganger je was. Eén van de mogelijkheden: De vervelende Hollander.. :S Wat is dat nou? Natuurlijk is het een grapje, en ik heb er wel om gelachen, maar aan de andere kant had ik wel zoiets van 'jee, hebben ze hier echt zo'n hekel aan ons?'. Nu is Belgen chagrijnig maken überhaupt geen kunst, echt een enorm gefrustreerd volk, en niet alleen naar ons toe, maar ook onderling zijn ze erg snel op hun teentjes getrapt.

[ Bericht 16% gewijzigd door TheArowana op 19-08-2007 23:19:52 ]
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
pi_52515063
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef BushRanger het volgende:
Een minuut geleden was er een vrouwengroep op Studio Brussel die 'Rainbow Warrior' zong. Het was een opname van Pukkelpop. Welke groep was dat?
Dat moet ongetwijfeld CocoRosie zijn met Rainbowarriors
pi_52515527
Mijn hoogtepunten:
Hanne Hukkelberg (betoverend mooi)
Boys Noize (beste wat ik ooit in de boiler gezien heb)
...And You Will Know Us by the Trail of Dead (fantastisch optreden)
Apse (post-rock op z'n best, aanschaffen die cd!)
Battles (de relevatie van 2007)

Teleurstelling:
Arcade Fire (wat een brak geluid was dat, zie ze ook veel liever in marquee)
Editors (klonk slap)

Dieptepunt:

Kaiser Chiefs (ik vond het echt verschrikkelijk)
pi_52516535
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:10 schreef TheArowana het volgende:

[..]

Erg mooi vond ik, maar beetje vreemde afsluiter. Je bent er gek op, of je vindt het niks, daarom kozen veel mensen toch om ergens anders heen te gaan waardoor het niet druk was voor de mainstage (ja, er stond veel volk, maar tijdens kings of leon die middag stond er meer)

ps. Ja ben nog één dagje geweest Justice en Enter Shikari waren echt te gek. Jammergenoeg heb ik Trentemoller en NIN gemist, maar NIN had ik al eens gezien. Een maat van me had nog een lijstje met allerlei alternativo bandjes waar ik nog nooit van had gehoord, en die heb ik ook allemaal gemist hoewel die ongeloofelijk vet schenen, enfin.. twas weer mooi.
[..]

Nu is Belgen chagrijnig maken überhaupt geen kunst, echt een enorm gefrustreerd volk, maar ook onderling zijn ze erg snel op hun teentjes getrapt.
ga dan lekker naar lowlands, heb je geen last meer van die vervelende belgen
  maandag 20 augustus 2007 @ 01:55:44 #197
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52518675
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:30 schreef thespotlessmind het volgende:
Mijn hoogtepunten:
Hanne Hukkelberg (betoverend mooi)
Boys Noize (beste wat ik ooit in de boiler gezien heb)
...And You Will Know Us by the Trail of Dead (fantastisch optreden)
Apse (post-rock op z'n best, aanschaffen die cd!)
Battles (de relevatie van 2007)

Teleurstelling:
Arcade Fire (wat een brak geluid was dat, zie ze ook veel liever in marquee)
Editors (klonk slap)

Dieptepunt:

Kaiser Chiefs (ik vond het echt verschrikkelijk)
Bij trail of dead stond het geluid echt mega fout afgesteld en bovendien veel te hard.
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
  maandag 20 augustus 2007 @ 09:21:10 #198
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52520905
WAT WAS ME DAT WEER LOLLIIG!!! TOT VOLGEND JAAR!!! PUKKELPOP TWEEDE BESTE FESTIVAL IN BELGIE!!! CONGRATS ;-) (en nee de nr1 verklap ik niet, want dan staan jullie daar volgend jaar ook, en dat is dus echt wel voor de increw ;-) )
pi_52521817
Kutregen op woensdag avond. Leuk de tent opzetten, storm en regen die nacht. Overal modder en regen. Geen houtsnippers werden er gestrooid, geen houten pallets of flonders werden gelegd.

Slecht. Ff verder gereden en een hotel gepakt. Veel beter en ook geen last van luidruchtige Ieren (kk volk!). 15 minuten rijden, ff parken en 10 minuten lopen naar het terrein.

Hoogtepunten:
- NIN (audio & visueel was het weer top)
- Iggy Pop (energiek, publeik werd op podium uitgenodigd waarbij irritante gasten aanwezig waren = leuk!)
- Chris Cornell (goede mix van klassiekers en eigen werk, cover van Billy Jean)
- Julliet & Licks (de cover van dance klassieker Hot Stuff en het einde met formatie wisseling)

Dieptepunten:
- Smashing Pumpkins & Tool
Beide begonnen goed in de setlist, zakte in als een stel sessie muzikanten die zonder emotie en gevoel verder de setlist afwerkten. Saai om naar te kijken en te luisteren. Bah!
  maandag 20 augustus 2007 @ 10:50:55 #200
37305 BushRanger
in Wellington
pi_52522404
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:15 schreef thespotlessmind het volgende:

[..]

Dat moet ongetwijfeld CocoRosie zijn met Rainbowarriors
Dank je!
pi_52524396
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 10:16 schreef Devlinsect het volgende:
Kutregen op woensdag avond. Leuk de tent opzetten, storm en regen die nacht. Overal modder en regen. Geen houtsnippers werden er gestrooid, geen houten pallets of flonders werden gelegd.

Slecht. Ff verder gereden en een hotel gepakt. Veel beter en ook geen last van luidruchtige Ieren (kk volk!). 15 minuten rijden, ff parken en 10 minuten lopen naar het terrein.
Ik vond het wel meevallen, er viel veel regen, maar de paden enzo zijn maar heel even ècht onbegaanbaar geweest.

Wij stonden ook langs een groep Ieren, gezellig volk hoor
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:24:56 #202
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_52524914
quote:
ga dan lekker naar lowlands, heb je geen last meer van die vervelende belgen
Nederlanders zijn te pretentieus voor festivals, Belgen feesten serieuzer. Belgische festivals
quote:
WAT WAS ME DAT WEER LOLLIIG!!! TOT VOLGEND JAAR!!! PUKKELPOP TWEEDE BESTE FESTIVAL IN BELGIE!!! CONGRATS ;-) (en nee de nr1 verklap ik niet, want dan staan jullie daar volgend jaar ook, en dat is dus echt wel voor de increw ;-) )
Even m'n Frans opschroeven en dan zie je mij daar volgend jaar zeker wel
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:43:16 #203
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52525355
belgische festivals zijn veel beter als Nederlandse ... en geilere wijven ook

Nope not Dour mon chere ;-) .... tis nog iets anders!!!
pi_52525438
Ooit op bijvoorbeeld Lowlands geweest dan?
  maandag 20 augustus 2007 @ 12:56:03 #205
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52525692
Veel naar Pink Pop geweest. En die metal meeting ... hoe heet het nu ook alweer... ben het al vergeten...
pi_52525755
Graspop?

En Pinkpop en Pukkelpop moet je niet vergelijken, zijn 2 hele verschillende festivals
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:05:19 #207
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52525916
Nee metal meeting was in nederland. heel groot metal festival maar ik ben de naam vergeten. (EN NU WEET IK EHT WEER DYNAMO OPEN AIR) !!!! .....ze noemen het festival waarover ik spreeek ook 'Het Poeperkesfestival' begint eerste week van de vakantie..; en dan staan die studentes zo fucking hevig!! een plezier om naar te kijken .. als je daar geen vriendin vindt dan weet ik het ook niet meer en nee ik zeg het niet :p
  maandag 20 augustus 2007 @ 13:07:16 #208
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52525965
Viel me wel op dit weekend hoeveel Nederlanders er op Pukkelpop waren. Echt een groot feest!!! Tot volgende jaar knakkers
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:03:54 #209
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_52528903
Wat was het geluid slecht bij sommige optredens. Bij kaiserchiefs bijvoorbeeld. en bij arcade fire waren sommige instrumenten gewoon niet hoorbaar, en het tweede nummer vielen de boxen rechts uit.

Maar wl goeie dingen gezien

Toppers: Patrick Wolf, NIN, Voxtrot (ontdekking), cocorosie, I'm from Barcelona, the shins, Rilo Kiley, the hives, Arcade fire, editors, basement jaxx, eagles of death metal, badly drawn boy, rodriguez y gabriella, spoon

Tegenvallers: Devendra Banhart (technische problemen), Kaiser chiefs (belabberd is het woord), smashing pumpkins (gaap).
pi_52529031
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 13:07 schreef AcidBurner het volgende:
Viel me wel op dit weekend hoeveel Nederlanders er op Pukkelpop waren. Echt een groot feest!!! Tot volgende jaar knakkers
Het was een voorrecht er te mogen zijn

Hoogtepuntjes: The Hives, Stooges (vooraan), Booka Shade, Justice, Goose, Editors
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:08:48 #211
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_52529066
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:58 schreef n0r het volgende:
Graspop?

En Pinkpop en Pukkelpop moet je niet vergelijken, zijn 2 hele verschillende festivals
pinkpop en werchter kun je vergelijken, en pukkelpop en lowlands enigszins.
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:09:56 #212
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52529109
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:03 schreef placebeau het volgende:
Wat was het geluid slecht bij sommige optredens. Bij kaiserchiefs bijvoorbeeld. en bij arcade fire waren sommige instrumenten gewoon niet hoorbaar, en het tweede nummer vielen de boxen rechts uit.

Maar wl goeie dingen gezien

Toppers: Patrick Wolf, NIN, Voxtrot (ontdekking), cocorosie, I'm from Barcelona, the shins, Rilo Kiley, the hives, Arcade fire, editors, basement jaxx, eagles of death metal, badly drawn boy, rodriguez y gabriella, spoon

Tegenvallers: Devendra Banhart (technische problemen), Kaiser chiefs (belabberd is het woord), smashing pumpkins (gaap).
Hey, ook bij Voxtrot geweest! idd een ontdekking, net als Matt and Kim.
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
pi_52529119
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:08 schreef placebeau het volgende:

[..]

pinkpop en werchter kun je vergelijken, en pukkelpop en lowlands enigszins.
Precies. En ik moet zeggen dat Lowlands ook gewoon top is

Complimenten trouwens voor het aanbod aan minimal/techno, heb denk ik net zoveel op het podium/in de boiler/dance hall gestaan, als ergens anders
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:11:51 #214
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52529148
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:03 schreef placebeau het volgende:
Wat was het geluid slecht bij sommige optredens. Bij kaiserchiefs bijvoorbeeld. en bij arcade fire waren sommige instrumenten gewoon niet hoorbaar, en het tweede nummer vielen de boxen rechts uit.

Maar wl goeie dingen gezien

Toppers: Patrick Wolf, NIN, Voxtrot (ontdekking), cocorosie, I'm from Barcelona, the shins, Rilo Kiley, the hives, Arcade fire, editors, basement jaxx, eagles of death metal, badly drawn boy, rodriguez y gabriella, spoon

Tegenvallers: Devendra Banhart (technische problemen), Kaiser chiefs (belabberd is het woord), smashing pumpkins (gaap).
Hives was super!! The Editos kende k niet, aangename verrassing ... Het is dat ik hun werk eigenlijk niet zo goed ken ... maar ik vond persoonlijk Sonic Youth maar saai... kan volledig aan mij liggen hoor... TOOL zoals steeds overreated ... en de rest heb ik maar met een half oor gehoord damn ik ben eer echte muziekbarbaar ... maar al bij al een leuk festival Hebben jullie het vuurwerk nog gezien? Mooi he, veel aaaaaahs en ooooooohs
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:14:48 #215
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52529245
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:08 schreef placebeau het volgende:

[..]

pinkpop en werchter kun je vergelijken, en pukkelpop en lowlands enigszins.
Echt niet he, Werchter is het fesival van de grote namen!
Belgische festivals kun je niet vergelijken met nederlandse, de campings in Belgie zijn zo verschrikkelijk saai, iedereen houdt zich zo braaf aan de regeltjes en er is heel veel security op de camping aanwezig.
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:16:06 #216
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52529286
Feldhofer, dan noemen ze georganiseerd werken. Als jij 50.000 man zomaar hun gang laat gaan, dan staat heel Hasselt en omstreken binnen de korste keren in brand. Ik vind het best goed zo...
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:19:25 #217
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_52529384
ja, het vuurwerk was in vgl met wat je meestal op een festiuval krijgt erg leuk.

sonic youth was idd maar wat matig, net als dinosaur junior en the stooges. Maar ik kan nu van alledrie zeggen dat ik ze eens gezien heb.

Tool was nog wel leuk, maar bleef wmb volledig in de schaduw van nine inch nails die vlak ervoor.
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:20:27 #218
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52529416
we mochten niet eens onze kant en klaar barbq's meenemen, dat is gewoon raar, vuur hoort erbij op festivals.
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:20:43 #219
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_52529433
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:14 schreef Feldhofer het volgende:

[..]

Echt niet he, Werchter is het fesival van de grote namen!
Belgische festivals kun je niet vergelijken met nederlandse, de campings in Belgie zijn zo verschrikkelijk saai, iedereen houdt zich zo braaf aan de regeltjes en er is heel veel security op de camping aanwezig.
de rel zaterdagnacht gemist?
de security maakte zich toen echt belachelijk.

het was ook maar een vage vergelijking hoor.
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:20 schreef Feldhofer het volgende:
we mochten niet eens onze kant en klaar barbq's meenemen, dat is gewoon raar, vuur hoort erbij op festivals.
zelfs een kaars mocht niet. maar een gasvuur dan weer wel. compleet belachelijk.
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:24:23 #220
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52529557
Nee rel niet gemist, maar het overschot aan security was echt compleet belachelijk, was net alsof ze d88 dat we allemaal van de taliban waren ofzo.
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:26:07 #221
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52529617
Placebeau rel rel rel??? vertel eens??? ik ben niet op de hoogte ik heb het compleet gemist.. ik stond aan de mainstage kant...

en vuurwerk was echt leuk, goed gevonden zo door het publiek rijden met zo een kar vol chinees vuurwerk...wel best gevaarlijk ...

voor de rest nederlandertjes hebben jullie kennis gemaakt met de Belgische gereserveerdheid
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:29:01 #222
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52529704
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:26 schreef AcidBurner het volgende:
Placebeau rel rel rel??? vertel eens??? ik ben niet op de hoogte ik heb het compleet gemist.. ik stond aan de mainstage kant...

en vuurwerk was echt leuk, goed gevonden zo door het publiek rijden met zo een kar vol chinees vuurwerk...wel best gevaarlijk ...

voor de rest nederlandertjes hebben jullie kennis gemaakt met de Belgische gereserveerdheid
Als je ze aanspreekt valt het best mee hoor, maar er komt weinig van uit hunzelf
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:31:44 #223
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52529804
Meesten waren misschien moe maar geef toe Feldhofer, liepen wel een paar lekkere wijven rond he voor die met 'Fuck me botjes' aan..als ik eens meisje zag met laarsjes was het een knappertje ... maar ik wil meer weten over die REL? Dus VERTEL!
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:40:11 #224
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_52530048
rel is veel gezegd, maar iedereen was samengetroept op de rand van de camping, eerst in twee kanten van de gracht, later, aangezien de security het zo nodig vond tussen te komen, in een kring met de security in het midden. Er werden een pâar mensen weggesleurd en zo, omdat ze in een boom klommen bijvoorbeeld. ronduit belachelijk. de rel was voorbij toen de security besliste zich terug te trekken. Hadden ze er nooit geweest, dan was er niets gebeurd
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:41:49 #225
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_52530094
oh het was op de camping... ik dacht al ik heb niks gezien. je hebt een punt hoor! ... maar ik vind het best goed dat er veel veligheidsmensen zijn en zo... daar ben ik niet tegen. Ik vond het personeel daarentegen wel correct en heel beleefd. Dat staat me wel aan
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:45:27 #226
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52530212
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:31 schreef AcidBurner het volgende:
Meesten waren misschien moe maar geef toe Feldhofer, liepen wel een paar lekkere wijven rond he voor die met 'Fuck me botjes' aan..als ik eens meisje zag met laarsjes was het een knappertje ... maar ik wil meer weten over die REL? Dus VERTEL!


Lekkere meisjes
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
  maandag 20 augustus 2007 @ 15:47:21 #227
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52530292
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:40 schreef placebeau het volgende:
rel is veel gezegd, maar iedereen was samengetroept op de rand van de camping, eerst in twee kanten van de gracht, later, aangezien de security het zo nodig vond tussen te komen, in een kring met de security in het midden. Er werden een pâar mensen weggesleurd en zo, omdat ze in een boom klommen bijvoorbeeld. ronduit belachelijk. de rel was voorbij toen de security besliste zich terug te trekken. Hadden ze er nooit geweest, dan was er niets gebeurd



security was daar ook de reden van, ze waren echt onredelijk.
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
pi_52531245
Ben tevreden dat ik op dat voetbaldveld stond: lekker met je auto op het grasterrein rijden, slechts een hondertal auto's op de weide, dus als je wil slapen, was het vrij kalm, een voetbalkantine met dus deftige wc's en douches, gezellige sfeer mét bbq's, veel ruimte, ... kortom veel beter dan op die massacamping.
pi_52537651
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:47 schreef Feldhofer het volgende:

[..]




security was daar ook de reden van, ze waren echt onredelijk.
Vorig jaar was het daar aan die beek wel een grappig conflict, het begon nog leutig met flessen en camping materiaal naar elkaar gooien maar het ging er wel over toen ze heras hekken begonnen te nemen
Dit jaar stond er al preventief security, maar het was idd wel overdreven.
Wij moesten daar paseren om naar ons tentje te gaan maar zo'n securty-man duwde ons weg en schreeuwde dat we daar weg moesten.. toen was het echt rel natuurlijk
pi_52539924
Ik was het er met mijn maten over eens dat er volgend jaar es een (foute) feesttent zou moeten komen of althans één keer een fuif waar alle genres muziek aan bod komen. Beetje zoals de fuif woensdagavond maar dan met enkele foute platen tussen, zoals bvb enkele 90's hits. Zouden veel mensen op uit de bol gaan.
pi_52542652
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:00 schreef BramKVO het volgende:
Ik was het er met mijn maten over eens dat er volgend jaar es een (foute) feesttent zou moeten komen of althans één keer een fuif waar alle genres muziek aan bod komen. Beetje zoals de fuif woensdagavond maar dan met enkele foute platen tussen, zoals bvb enkele 90's hits. Zouden veel mensen op uit de bol gaan.
volkomen mee eens , maar waarschijnlijk zullen chokri & co dat wel niet "artistiek verantwoord" genoeg vinden.....
pi_52554748
Mja denk ik ook. De afterparty nu met dj 4T4 was te veel van hetzelfde vond ik. Op zo'n afterparty zou er wat vanalles moeten gespeeld worden.
pi_52555081
Ik heb me prima vermaakt op de afterparties hoor
Het is meer het feit dat elke fucking koffer opengetrokken moet worden, en als ze dan mijn zak wiet vinden, hem nog gewoon door laten gaan
En ik vond dat tent neerzetten, en die dudes die met dat touw weer 5 stappen zetten, zodat er weer een rij tenten neergepleurt kan worden. Gewoon he-le-maal op elkaar gestouwd, op Lowlands kun je wat chille buren uitzoeken, en je tentje enigzins gezellig opstellen tegen de andere.

En oja, op de camping was het ook een beetje saai moet ik zeggen
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:55:04 #234
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_52555112
Camping saai? Man ik heb me vorig jaar anders prima vermaakt, echt keigezellig xD
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_52555203
Nouja, ik ben er dan ook niet geweest na een uur of 2 smiddags tot 4 uur s avonds.
Behalve die laatste avond, toen zaten we al om 1 uur met de bong aan het gangpad, maar toen was er verder ook niet veel te beleven
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:30:02 #236
90482 TheArowana
wild-erotisch
pi_52570642
quote:
Echt niet he, Werchter is het fesival van de grote namen!
Belgische festivals kun je niet vergelijken met nederlandse, de campings in Belgie zijn zo verschrikkelijk saai, iedereen houdt zich zo braaf aan de regeltjes en er is heel veel security op de camping aanwezig.
Spiderman niet tegengekomen? Niemand? Dit jaar was het maar 1 dagje, maar vorig jaar hebben we veel lol getrapt op de camping Dat vuur en glas verboden zijn, betekent niet dat je geen ludieke acties meer kan uithalen (we hadden een Italiaan met een megafoon gevonden, en hem over de camping laten roepen dat hij jeuk aan z'n ballen had e.d.)
quote:
Tool was nog wel leuk, maar bleef wmb volledig in de schaduw van nine inch nails die vlak ervoor.
Tool moest het sowieso wel hebben van hun video-show, hoewel hun nummers wel goed uit de verf kwamen. Denk dat ze die gasten beter op dag 1 of 2 hadden laten afsluiten...
Demolish your own Face
I fractured my skull while dancing to dubstep
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 02:47:12 #237
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_52669026
Pukkelpop rule's in mijn ogen. eerste keer dat ik er was,, ( kaarten lowlands waren ineens op ) Maar ik heb er zeker geen spijt van! Sterker nog volgendjaar weer
camping was ook humor.. ( wel krap idd) maar wij hadden een mooi tuinhek gemaakt (van een overlede partytent) waardoor er geen tent recht voor onze tent stond en we lekker konde bakken voor de tent,
Geluid was wel bar slecht bij meerdere band.. dat was wel een minpunt..
Hoogte punt: basement jaxx
Diepte punt: enter shikari (of hoe je het ook schrijft) Wat een waardeloze act.. triest geluid en bagger zang..
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:54:54 #238
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52765009
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 02:47 schreef Bill_E het volgende:
Pukkelpop rule's in mijn ogen. eerste keer dat ik er was,, ( kaarten lowlands waren ineens op ) Maar ik heb er zeker geen spijt van! Sterker nog volgendjaar weer
camping was ook humor.. ( wel krap idd) maar wij hadden een mooi tuinhek gemaakt (van een overlede partytent) waardoor er geen tent recht voor onze tent stond en we lekker konde bakken voor de tent,
Geluid was wel bar slecht bij meerdere band.. dat was wel een minpunt..
Hoogte punt: basement jaxx
Diepte punt: enter shikari (of hoe je het ook schrijft) Wat een waardeloze act.. triest geluid en bagger zang..
Jij kletst uit je nek, Enter Shikari hadden 2 optredens, waar was het geluid dan zo slecht?
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
pi_52765542
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:54 schreef Feldhofer het volgende:

[..]

Jij kletst uit je nek, Enter Shikari hadden 2 optredens, waar was het geluid dan zo slecht?
ik heb ook anders gehoord dan slecht geluid
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:12:17 #240
20023 Retro
studio bruxelles
pi_52767455
Waardeloos in jouw ogen misschien, ze kregen de hele weide mee. Tot tweemaal toe. Dan heb je een goede show. Wat vond men van Brand New? Mijn hoogtepunt van Pukkelpop iig.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 23:15:15 #241
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52767542
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 15:08 schreef placebeau het volgende:

[..]

pinkpop en werchter kun je vergelijken.
Vind ik niet... groot verschil in budget, ruimte, duur, periode....en prijs
  woensdag 29 augustus 2007 @ 00:01:31 #242
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52768702
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 23:12 schreef Retro het volgende:
Waardeloos in jouw ogen misschien, ze kregen de hele weide mee. Tot tweemaal toe. Dan heb je een goede show. Wat vond men van Brand New? Mijn hoogtepunt van Pukkelpop iig.
wel lekker rustig bij skate, niet echt overtuigend.
Heavy heavy low low was nog slechter, die gaven het na 2 nummers op, losers!
Ik heb trouwens een foto van brand new gemaakkt, interesse?
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 10:26:19 #243
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_52774473
Ik vond enter shakiri ook het dieptepunt hoor. Geschreeuw, beats, gitaren en gezang, willekeurig door elkaar, zonder enige samenhang of idee erachter. Overdreven gehypet groepje die wsch snel weer in de anonimiteit zal verdwijnen. Hoop ik.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 16:06:28 #244
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52783186
smaken verschillen, ik vond ze goed.
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
pi_52785195
Iemand die from autumn to ashes en funeral for a friend heeft gezien?
heb funeral allene op youtube gezien(staat hun hele show en was naar mijn mening goed)
iemand?
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:40:27 #246
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52785630
Niemand naar de Spoken Word gegaan van Henry Rollins.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  woensdag 29 augustus 2007 @ 17:43:40 #247
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52785706
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:40 schreef OFfSprngr het volgende:
Niemand naar de Spoken Word gegaan van Henry Rollins.
Wou ik graag naartoe, de meiden wilden niet
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:15:50 #248
20023 Retro
studio bruxelles
pi_52805472
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:21 schreef Nilith het volgende:
Iemand die from autumn to ashes en funeral for a friend heeft gezien?
heb funeral allene op youtube gezien(staat hun hele show en was naar mijn mening goed)
iemand?
Beide gezien, Autumn kon me niet zo bekoren maar Funeral was geweldig, gelukkig veel nr's van hun oudere platen.. Streetcar, Juneau, Roses for the dead. Strakke show, charismatische zanger.. en hij deed het goed, vond ik.
  zaterdag 1 september 2007 @ 00:06:54 #249
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_52857881
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 21:54 schreef Feldhofer het volgende:

[..]

Jij kletst uit je nek, Enter Shikari hadden 2 optredens, waar was het geluid dan zo slecht?
skate stage zaterdag middag dacht ik? ( optreden was vervroegd ofzo? )
Het geluid was niet alleen slecht, maar de band was gewoon slecht..de trieste poging tot zang, en slecht instrumentaal.. echt jammer, ze probeerde er wel een show van te maken. Maar dat kwam voor mij gewoon niet over, stelletje pubbers met een te groot ego die dachten dat ze popicoons waren ofzo...
  zaterdag 1 september 2007 @ 00:08:24 #250
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52857921
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:06 schreef Bill_E het volgende:

[..]

skate stage zaterdag middag dacht ik? ( optreden was vervroegd ofzo? )
Het geluid was niet alleen slecht, maar de band was gewoon slecht..de trieste poging tot zang, en slecht instrumentaal.. echt jammer, ze probeerde er wel een show van te maken. Maar dat kwam voor mij gewoon niet over, stelletje pubbers met een te groot ego die dachten dat ze popicoons waren ofzo...
lol, fout, weet je wel zeker dat je daar was?
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
  zaterdag 1 september 2007 @ 00:10:52 #251
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_52857979
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:08 schreef Feldhofer het volgende:

[..]

lol, fout, weet je wel zeker dat je daar was?
ja eigelijk wel.. waneer waren ze er dan.. ( het was 100% zeker de skate stage )
  zaterdag 1 september 2007 @ 00:15:32 #252
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52858086
Main op zaterdag middag, skate s'avonds.

Maar goed smaken verschillen, ik vind ze goed, jij niet maakt verder niets uit toch?
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
  zaterdag 1 september 2007 @ 00:17:56 #253
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_52858144
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:15 schreef Feldhofer het volgende:
Main op zaterdag middag, skate s'avonds.

Maar goed smaken verschillen, ik vind ze goed, jij niet maakt verder niets uit toch?
Nou alles wat ik eerder van ze gehoord heb vind ik echt niet slecht..
Maar wat ik "live" hoorde was gewoon erg jammer :/
  zaterdag 1 september 2007 @ 00:21:50 #254
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52858234
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:17 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Nou alles wat ik eerder van ze gehoord heb vind ik echt niet slecht..
Maar wat ik "live" hoorde was gewoon erg jammer :/
Ik heb ze op skate niet gezien omdat ik ze op Werchter en op Pukkelpop main al had gezien, en daar stelden ze echt niet teleur hoor, op skate waren ze ook goed naar wat ik gehoord heb.

Misschien heb je gewoon te hoge verwachtingen, bands klinken live bijna nooit zoals op cd.
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
  zaterdag 1 september 2007 @ 00:40:24 #255
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_52858638
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:21 schreef Feldhofer het volgende:

[..]

Ik heb ze op skate niet gezien omdat ik ze op Werchter en op Pukkelpop main al had gezien, en daar stelden ze echt niet teleur hoor, op skate waren ze ook goed naar wat ik gehoord heb.

Misschien heb je gewoon te hoge verwachtingen, bands klinken live bijna nooit zoals op cd.
;') ok ik ben dus al overal zoon beetje geweest.. pinkpop 3* lowlands2* werchter 1* roskilde 1* en dan nog vele kleine 1 daagse dingen (parkpop paaspop appelpop enz enz) heb al heel veel bands live gezien.
Vanuit mijn hobby heb ik ervaring met uitversterken van bands. ik werk in de audio branche.
Kortom, ik weet wat ik kan verwachten.. En zelfs als al zou ik in mijn achterhoofd houden dat het een "nieuw" bandje is met een slechte geluidset ( want de skate stage had een waardeloze line array) en de geluidman zijn dag niet had.
Dan had de band zijn dag ook niet. Dan nog, vond ik het een slecht optreden van amateurs. mijn mening. ( niet als flame bedoelt)
  zaterdag 1 september 2007 @ 00:46:51 #256
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52858831
Och, dan zijn we het niet eens, kan ook toch?
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
  zaterdag 1 september 2007 @ 01:17:36 #257
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_52859558
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 00:46 schreef Feldhofer het volgende:
Och, dan zijn we het niet eens, kan ook toch?
dat heb ik wel eens vaker ..
  zaterdag 1 september 2007 @ 05:40:00 #258
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_52861815
quote:
Op woensdag 29 augustus 2007 17:43 schreef Feldhofer het volgende:

[..]

Wou ik graag naartoe, de meiden wilden niet
Gewoon een kankerschop geven, tis fucking Henry Rollins godverdomme.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 1 september 2007 @ 17:18:41 #259
106980 Feldhofer
spielzeugland
pi_52870170
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 05:40 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Gewoon een kankerschop geven, tis fucking Henry Rollins godverdomme.
Had ik dat maar gedaan ja, veel spijt van.

Ach ik had wel iets in te brengen, Justice en Trail of Dead waren mijn keuzes, ben een beetje teveel poldermodel soms
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')