ja eigelijk wel.. waneer waren ze er dan.. ( het was 100% zeker de skate stage )quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:08 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
lol, fout, weet je wel zeker dat je daar was?

Nou alles wat ik eerder van ze gehoord heb vind ik echt niet slecht..quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:15 schreef Feldhofer het volgende:
Main op zaterdag middag, skate s'avonds.
Maar goed smaken verschillen, ik vind ze goed, jij niet maakt verder niets uit toch?

Ik heb ze op skate niet gezien omdat ik ze op Werchter en op Pukkelpop main al had gezien, en daar stelden ze echt niet teleur hoor, op skate waren ze ook goed naar wat ik gehoord heb.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:17 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Nou alles wat ik eerder van ze gehoord heb vind ik echt niet slecht..
Maar wat ik "live" hoorde was gewoon erg jammer :/

;') ok ik ben dus al overal zoon beetje geweest.. pinkpop 3* lowlands2* werchter 1* roskilde 1* en dan nog vele kleine 1 daagse dingen (parkpop paaspop appelpop enz enz) heb al heel veel bands live gezien.quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:21 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Ik heb ze op skate niet gezien omdat ik ze op Werchter en op Pukkelpop main al had gezien, en daar stelden ze echt niet teleur hoor, op skate waren ze ook goed naar wat ik gehoord heb.
Misschien heb je gewoon te hoge verwachtingen, bands klinken live bijna nooit zoals op cd.

dat heb ik wel eens vaker ..quote:Op zaterdag 1 september 2007 00:46 schreef Feldhofer het volgende:
Och, dan zijn we het niet eens, kan ook toch?

Gewoon een kankerschop geven, tis fucking Henry Rollins godverdomme.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:43 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Wou ik graag naartoe, de meiden wilden niet

Had ik dat maar gedaan ja, veel spijt van.quote:Op zaterdag 1 september 2007 05:40 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Gewoon een kankerschop geven, tis fucking Henry Rollins godverdomme.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |