Uiteindelijk staat de festivalweide gewoon op dezelfde plaats, zelfde opstelling als vorig jaar dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:46 schreef Kizim het volgende:
En heb gelezen dat de festivalweide dit jaar naar de overkant moet.
Dus waar eerst de camping was, komt nu de festivalweide.
En de tentjes gaan dan op de vroegere weide.
Blijft dus wel die drukke weg oversteken.
Het was vorig jaar retedruk. je kan je auto beter in Hasselt proberen te parkeren denk ik en dan per bus of lopend naar het festivalterrein.... dat is iig niet zo verquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:48 schreef Devlinsect het volgende:
Kun je daar goed komen met de auto? Of moet je dan nog 8 kilometer lopen naar het festival terrein? Ik wil een dag gaan. ....
Nouw, dat vind ik ook wat overdreven. Ik ben al meerdere keren voor 1 dag met de auto geweest. Je moet inderdaad best een stuk lopen, maar geen 8 km. Ik denk dat het gemiddeld zo'n 15 a 20 minuten was.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het was vorig jaar retedruk. je kan je auto beter in Hasselt proberen te parkeren denk ik en dan per bus of lopend naar het festivalterrein.... dat is iig niet zo ver
Mad Caddies en Turbonegro staan ook op lowlands.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:59 schreef Hythloth het volgende:
^^^ Lowlands heeft ook Justice.
nee, nog geen blokken schemaquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef maniack28 het volgende:
IS het blokkenschema al bekend? Ik ga maandag over een week kaartjes halen, ff stufi vangen.
Okquote:
Ja, het is gewoon onmogelijk om NiN, Sonic Youth en Tool van voren te zien.. of iig, vanaf een respectable afstand en niet het begin/eind te missen. Dat vind ik jammer, dat zijn toch een paar bands waarvoor ik kom.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:45 schreef tarzan1 het volgende:
Die Sonic Youth overlappingen vind ik idd wel heel raar.
Ik had ook liever gezien dat Tool 1,5 uur kreeg ipv 1 uur en 10 min, en dan Sonic Youth dan die 1 uur en 10 minuten kreeg.
Ben het album "Deja Entendu" nu aant luisteren. Ik zal nog wel laten horen wat ik er van vond.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:56 schreef Retro het volgende:
Niemand hier bekend met Brand New? Beweegreden nummer één voor mij om dit jaar naar Pukkelpop te gaan.
jup dat kanquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:15 schreef ZwarteMagika het volgende:
Net als doorgewinterde festival-die hard maar even een hotelletje geboekt![]()
Ik neem aan dat je de zondag ook nog gratis met de (Belgische) trein terug kan op 't festivalkaartje?
De nieuwe cd is inderdaad heel anders, "The Devil and God are raging inside me". Zeker het luisteren waard, ik ben er helemaal weg van. Maar zoals altijd, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:48 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
Ben het album "Deja Entendu" nu aant luisteren. Ik zal nog wel laten horen wat ik er van vond.
het heeft me tot nu toe nog niet echt gepakt moet ik zeggen.
* Heb het album nu geluisterd. zeker niet slecht, muziek is leuk, maar ik hou niet echt zo van de stem van de zanger. Hij heeft echt een 13 in een dozijn stem. Ik hou zelf meer van een wat rauwere zwaardere zangstem.
Las wel dat het nieuwe album wat volwassener was. Misschien moet ik die maar eens proberen.
Yepz...quote:Op zondag 29 juli 2007 20:26 schreef BuddyHolly het volgende:
Ignite en Iggy & The Stooges tegelijk en Andy C, Mad Caddies, Goose, NIN en Sonic Youth binnen 2 uur tijd.... toch jammer.
en aangezien jij geen kaartje kon vinden voor lowlands, ga ik meequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:54 schreef n0r het volgende:
Aangezien Lowlands uitverkocht is, en ik niet aan normaal geprijsde kaarten kan komen, heb ik besloten dat ik naar Pukkelpop ga
Heb er zin in
eeuh..... zoek werk? hoe oud ben je?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:04 schreef Tuig het volgende:
Ook iets leuk : 2 jaar geleden voor PP gespaart, had al het geld, Mocht niet
Vorig jaar ook meer als genoeg voor op PP, weer mocht ik niet
Dit jaar mag ik, en heb ik m`n ticket wel, maar maar 12 euries om uit te geven op PP![]()
Gelukkig gaan we met z`n twaakvwen, dus zal ik het wel overleveb![]()
niet helemaal waarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef Vork het volgende:
Is dit het verzameltopic voor mensen die te lam zijn geweest om Lowlandskaartjes te halen en dus nu dan maar naar Pukkelpop gaan onder het mom van "de lineup is toch beter dan die van Lowlands"? Zoja, dan meld ik me ook maar even
nee, gewoon omdat Belgische festivals vettere party zijnquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef Vork het volgende:
Is dit het verzameltopic voor mensen die te lam zijn geweest om Lowlandskaartjes te halen en dus nu dan maar naar Pukkelpop gaan onder het mom van "de lineup is toch beter dan die van Lowlands"? Zoja, dan meld ik me ook maar even
als ik kon kiezen zou ik toch duidelijk voor pukkelpop ga, vooral qua line-up. lowlands komt bijna niks dat me echt aanspreekt op 2bands na. Dus jij bent gewoon een beetje zielig het doen. Zoja, dan meld ik me ook maar even.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef Vork het volgende:
Dat geldt trouwens ook voor hier. Vanuit Arnhemquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Was ik ook benieuwd naar ja! De snelste weg vanuit Arnhem dus
Ik vrees dat als je van Nederland naar België wil, je sowieso over Antwerpen moet. Het voordeel is wel dat je met een ticket voor pukkelpop gratis de trein kunt nemen in België.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat geldt trouwens ook voor hier. Vanuit ArnhemIk moet alleen onderweg nog wel ergens iemand treffen die vanuit Amsterdam reist.
Een reis via Roosendaal - Antwerpen vind ik een beetje om.
essen jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:20 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dat vroeg ik me ook nog af, tot waar moet je dan een kaartje kopen (Roosendaal?) voordat je verder kunt op het festivalticket?
indien je met de auto gaat, kom je beter op het nabijliggende voetbalveld staan. Iets verder dan de gewone camping, maar je raakt er je auto makkelijk kwijt en je hebt er een kantine met deftige wc's en douches en als je wil slapen, weinig lawaai.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:32 schreef Devlinsect het volgende:
Nog geen duidelijke vraag over het parkeren van de auto. Iemand enig idee?![]()
Ik zou je auto parkeren aan het station - hasselt kiewit... van daar is het wat 500m?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:32 schreef Devlinsect het volgende:
Nog geen duidelijke vraag over het parkeren van de auto. Iemand enig idee?![]()
Das een toffe tip. Heb je misschien wat meer info over camping bij voetbalveld? Zou graag een betere plaats bepalilng willen hebben!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:06 schreef BramKVO het volgende:
[..]
indien je met de auto gaat, kom je beter op het nabijliggende voetbalveld staan. Iets verder dan de gewone camping, maar je raakt er je auto makkelijk kwijt en je hebt er een kantine met deftige wc's en douches en als je wil slapen, weinig lawaai.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:09 schreef AcidBurner het volgende:
gedraag jullie een beetje in België he... want die Nederlanders worden niet meer zo graag gezien![]()
Voor zover ik weet nietquote:
dit ziet er niet goed uit. en het is ook nog eens zo dat ik zaterdag eigenlijk speciaal voor Tool ga (en NiN)quote:TOOL CANCELS PERFORMANCE AT THE SALZBURG (AUSTRIA) FREQUENCY FESTIVAL
Tool has CANCELED Wednesday's appearance at the FREQUENCY FESTIVAL IN SALZBURG, AUSTRIA due to illness. Maynard has contracted a really bad throat infection which he has been fighting for the past couple of days, but, unfortunately, it has now reached the point where the band has to cancel.
Mooi. Dan kan NIN twee uur spelen, tent inpakken en weg wezen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:31 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
dit ziet er niet goed uit. en het is ook nog eens zo dat ik zaterdag eigenlijk speciaal voor Tool ga (en NiN)
*meldt. Arcade Firequote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:35 schreef appelkoekje het volgende:
Zijn er nog mensen die toevallig een dagkaart nemen voor de vrijdag?(Brand new, The Academy is, Cobra Starship, Enter Shikari etc).
heb niet meteen een betere plaatsbepaling, mijn vrienden weten dit precies zijn. Is niet zo ver hoor, 10min meer wandelen dan de camping.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:51 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Das een toffe tip. Heb je misschien wat meer info over camping bij voetbalveld? Zou graag een betere plaats bepalilng willen hebben!
Stukje trein is natuurlijk ook een mogelijkheid.![]()
Dat was de skatestagequote:Op zondag 19 augustus 2007 18:18 schreef ZwarteMagika het volgende:
Zo dat was leuk![]()
Op 2 dingen na: 4 uur treinenen die vage diarree-lucht die aan de rechterkant van het hoofdpodium-veld rondwaaide
Ja dat vermoeden kreeg ik ook toen ik de bus naar Maastricht bij station Hasselt zag staanquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat was de skatestage. Reizen gaat trouwens veel sneller via Maastricht en daar de bus pakken.
Daar heb ik gestaan vanaf Chris Cornell ofzoietsquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:14 schreef --Christiaan-- het volgende:
Geen FOK!kers die ik onwetend heb ontmoet? Heb de hele vrijdagavond in het linkse voorvak helemaal vooraan gestaan.
O, fotoquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
Daar heb ik gestaan vanaf Chris Cornell ofzoiets![]()
Hoogtepunten waren:
1. The Streets
2. Edtiors
3. Justice
4.Kaiser Chiefs
5. Smashing Pumpkins
Sonic youth gok ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef BushRanger het volgende:
Een minuut geleden was er een vrouwengroep op Studio Brussel die 'Rainbow Warrior' zong. Het was een opname van Pukkelpop. Welke groep was dat?
Erg mooi vond ik, maar beetje vreemde afsluiter. Je bent er gek op, of je vindt het niks, daarom kozen veel mensen toch om ergens anders heen te gaan waardoor het niet druk was voor de mainstage (ja, er stond veel volk, maar tijdens kings of leon die middag stond er meer)quote:Hoe was Tool?
Ja dat viel me nogal op, heb paar keer commentaar gekregen toen bleek dat ik een Nederlander was, en in het programmaboekje kon je een test doen die uitwees wat voor soort festivalganger je was. Eén van de mogelijkheden: De vervelende Hollander.. :S Wat is dat nou? Natuurlijk is het een grapje, en ik heb er wel om gelachen, maar aan de andere kant had ik wel zoiets van 'jee, hebben ze hier echt zo'n hekel aan ons?'. Nu is Belgen chagrijnig maken überhaupt geen kunst, echt een enorm gefrustreerd volk, en niet alleen naar ons toe, maar ook onderling zijn ze erg snel op hun teentjes getrapt.quote:gedraag jullie een beetje in België he... want die Nederlanders worden niet meer zo graag gezien
Dat moet ongetwijfeld CocoRosie zijn met Rainbowarriorsquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:39 schreef BushRanger het volgende:
Een minuut geleden was er een vrouwengroep op Studio Brussel die 'Rainbow Warrior' zong. Het was een opname van Pukkelpop. Welke groep was dat?
ga dan lekker naar lowlands, heb je geen last meer van die vervelende belgenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:10 schreef TheArowana het volgende:
[..]
Erg mooi vond ik, maar beetje vreemde afsluiter. Je bent er gek op, of je vindt het niks, daarom kozen veel mensen toch om ergens anders heen te gaan waardoor het niet druk was voor de mainstage (ja, er stond veel volk, maar tijdens kings of leon die middag stond er meer)
ps. Ja ben nog één dagje geweestJustice en Enter Shikari waren echt te gek. Jammergenoeg heb ik Trentemoller en NIN gemist, maar NIN had ik al eens gezien. Een maat van me had nog een lijstje met allerlei alternativo bandjes waar ik nog nooit van had gehoord, en die heb ik ook allemaal gemist hoewel die ongeloofelijk vet schenen, enfin.. twas weer mooi.
[..]
Nu is Belgen chagrijnig maken überhaupt geen kunst, echt een enorm gefrustreerd volk, maar ook onderling zijn ze erg snel op hun teentjes getrapt.
Bij trail of dead stond het geluid echt mega fout afgesteld en bovendien veel te hard.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:30 schreef thespotlessmind het volgende:
Mijn hoogtepunten:
Hanne Hukkelberg (betoverend mooi)
Boys Noize (beste wat ik ooit in de boiler gezien heb)
...And You Will Know Us by the Trail of Dead (fantastisch optreden)
Apse (post-rock op z'n best, aanschaffen die cd!)
Battles (de relevatie van 2007)
Teleurstelling:
Arcade Fire (wat een brak geluid was dat, zie ze ook veel liever in marquee)
Editors (klonk slap)
Dieptepunt:
Kaiser Chiefs (ik vond het echt verschrikkelijk)
Dank je!quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:15 schreef thespotlessmind het volgende:
[..]
Dat moet ongetwijfeld CocoRosie zijn met Rainbowarriors
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |