Niets geif mèn zaû'n goe gefoel, as me goen-geile noppûh in un Jaûd ze smoel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:58 schreef Lienekien het volgende:
Trouw niet voor je veertig bent.
Nog zo'n wijsheid.
Dan was ik vijf jaar te vroeg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:58 schreef Lienekien het volgende:
Trouw niet voor je veertig bent.
Nog zo'n wijsheid.
Doorgaans is het er een janboel. Ik hou daar wel van.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:59 schreef JAM het volgende:
[..]
Is dat een mooie, G., de Amsterdamse Javastraat? Ik kan je zeggen dat de Haagse in ieder geval prachtig is.
Ja, zo ook de Haagse.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:10 schreef Gellius het volgende:
[..]
Doorgaans is het er een janboel. Ik hou daar wel van.
[afbeelding].
Ik verdring dit even. Ben zo terug.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:03 schreef JAM het volgende:
[..]
Niets geif mèn zaû'n goe gefoel, as me goen-geile noppûh in un Jaûd ze smoel.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef Z het volgende:
Ik heb meteen maar even een foto van m'n spruit gemaakt. D'r navelpiercing staat er niet niet op.
[afbeelding]
Hollandsch welvaren.
Ik zal het je nog erger vertellen, Lien, je kan bij de boeken- en kantoorartikelenwinkel in de Haagse Fahrenheitstraat zelfs wanttegeltjes kopen met dat soort teksten erop.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik verdring dit even. Ben zo terug.
Gelukkig hoef ik nooit naar Den Haag. En dat vindt Den Haag waarschijnlijk ook niet erg.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:20 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik zal het je nog erger vertellen, Lien, je kan bij de boeken- en kantoorartikelenwinkel in de Haagse Fahrenheitstraat zelfs wanttegeltjes kopen met dat soort teksten erop..
Nou ja, in plaats van 'Jaûd' staat er dan 'ajaksiet', maar ik denk; ze kunnen allemaal m'n bout hachelen/geile knaplpijp opblazen, met hun hoerige schuimbekkies, maar ik noem 't beesie gewoon bij de naam!
'You think you know The Hague, you think you - know - The Hague. You don't know The Hague!'
't Is werkelijk een prachtig stadje. (Een -stad- is 't gewoon niet, kom nou.) Ik denk dat je dat best zou bevallen, Lien, een dagje Den Haag. Hop; letterkundig museum in, beeldenexpositie op het Lange Voorhout, kopje koffie op de Plaats...dat is toch wel naar je smaak?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik nooit naar Den Haag. En dat vindt Den Haag waarschijnlijk ook niet erg.
Wij hebben altijd de Hezbollah Herald.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:25 schreef Gellius het volgende:
Ik moet bekennen dat ik niet vaak in de buurt van het voetbalstadium kom, maar ik stond toch laatst wel even te kijken van de manier waarop er voor de ingang van de Arena gecolporteerd werd met één of ander ajax-fanblaadje:
JODEBLADÉÉ! JODEBLADÉÉÉ!!
Panorama Mesdag, heb ik wel eens gezien. Is toch in Den Haag?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:26 schreef JAM het volgende:
[..]
't Is werkelijk een prachtig stadje. (Een -stad- is 't gewoon niet, kom nou.) Ik denk dat je dat best zou bevallen, Lien, een dagje Den Haag. Hop; letterkundig museum in, beeldenexpositie op het Lange Voorhout, kopje koffie op de Plaats...dat is toch wel naar je smaak?
Wat lijkt me dat een vervelende tent, Claudia, 't ziet er best leuk uit en het eten zal ook wel goed zijn, maar als een restaurant onderscheid maakt tussen 'stam-tafels, bizznizz-tafels en chef-tafels, dan hoeft 't voor mij niet meer.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb heel mooie bankjes voor je gezien, Gellius, bij De Kas. Het zijn banken in de vorm van zwaantjes. Fraai, niet?
CS, HS, altijd lastig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Panorama Mesdag, heb ik wel eens gezien. Is toch in Den Haag?
En ik moest naar een of ander feest. Den Haag HS. Oh, dat zal wel Hoofdstation zijn. Nee dus.![]()
Ik nam taxi's.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:31 schreef JAM het volgende:
[..]
CS, HS, altijd lastig.
Ik hoor van mensen die niet uit Den Haag komen dat Den Haag echt een ràmp is om de weg te vinden met de auto. Nu kom ik niet niet uit Den Haag en reed ik ook geen auto, dus...vtel!
K_man weet dat wel.
Ik heb er ook nog nooit gegeten. Mij te duur.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:29 schreef JAM het volgende:
Wat lijkt me dat een vervelende tent, Claudia, 't ziet er best leuk uit en het eten zal ook wel goed zijn, maar als een restaurant onderscheid maakt tussen 'stam-tafels, bizznizz-tafels en chef-tafels, dan hoeft 't voor mij niet meer.
De spijker op de kop. Ik heb er wel eens gegeten maar er zat allemaal proletenvolk naast me te mobielbellen enzo, erg vervelend.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:29 schreef JAM het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat een vervelende tent, Claudia, 't ziet er best leuk uit en het eten zal ook wel goed zijn, maar als een restaurant onderscheid maakt tussen 'stam-tafels, bizznizz-tafels en chef-tafels, dan hoeft 't voor mij niet meer.
Heb je nog fijne restauranttips, Z?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:34 schreef Z het volgende:
[..]
De spijker op de kop. Ik heb er wel eens gegeten maar er zat allemaal proletenvolk naast me te mobielbellen enzo, erg vervelend.
Verstelbare zwaantjes!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:33 schreef Claudia_x het volgende:
De bankjes zijn zelfs aangepast aan jouw formaat beentjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |