Je hebt er een, he?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:43 schreef Z het volgende:
Zo'n site kan handig zijn om zeurende achtertantes e.d. buiten de deur te houden, dat zou een reden voor mij zijn een site te maken, of dat voor de rest ook zo is ...?
Er zijn best honden die graag hun tanden zetten in een lekker mals babyarmpje hoor... om vervolgens afgemaakt te worden (de hond dan he!)quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
Wat bezielt mensen om een site over hun baby bij te houden? Dat interesseert toch geen hond?
Mijn gedachten zijn vooral bij de levende kinderen, die door hun ouders "leuk" gestyled worden. Die ar-me jongetjes met een vetkuif op hun vijfjarige bolletjes, of met een punky matje in de nek.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
Maar dít doe je je dode kind toch niet aan?
... oorbelletje in minimaal 1 oor....quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Mijn gedachten zijn vooral bij de levende kinderen, die door hun ouders "leuk" gestyled worden. Die ar-me jongetjes met een vetkuif op hun vijfjarige bolletjes, of met een punky matje in de nek.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef Z het volgende:
Ik heb meteen maar even een foto van m'n spruit gemaakt. D'r navelpiercing staat er niet niet op.
[afbeelding]
Hollandsch welvaren.
Ja, vakantie! Dat moest ik maar eens doen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:48 schreef broer het volgende:
Ik vergeet regelmatig op vakantie te gaan.
Ik zou het ook doen. Wel zo leuk voor een schoonfamilie op 9600km afstand en geen geld om elkaar te bezoeken...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
Wat bezielt mensen om een site over hun baby bij te houden? Dat interesseert toch geen hond?
Uit het leven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 04:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sommige mensen stappen eruit
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef Z het volgende:
Ik heb meteen maar even een foto van m'n spruit gemaakt. D'r navelpiercing staat er niet niet op.
[afbeelding]
Hollandsch welvaren.
HAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHA. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHahaquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef Z het volgende:
[afbeelding]
Hollandsch welvaren.
Succes!quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHA. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHaha
shiiit. Ik stop voorlopig niet met lachen, zij het niet dat ik nu een presentatie moet voorbereiden die over 40 minuten begint.
En: Goeiemorge.
Mooi vak! Leren jullie nog wel hoe je de Leidse Boekjes moet gebruiken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
AV?
Ik had er vrijstelling voor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:29 schreef Gellius het volgende:
Mooi vak! Leren jullie nog wel hoe je de Leidse Boekjes moet gebruiken?
Is dat nou 'onaangepast eerlijk'?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:57 schreef sigme het volgende:
Kan je dat zien aan een plaatje?
Ik vind het een lachende aardappel.
Zo zien babies er nou eenmaal uit. Ze is niet zo dik hoor, dat ligt een beetje aan de foto, ze ligt precies op schema volgens de consultatie-nazi's.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:57 schreef sigme het volgende:
Kan je dat zien aan een plaatje?
Ik vind het een lachende aardappel.
Misschien. Het was overigens niet negatief. Sommige kinderen zien er uit als mislukte aardappels.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is dat nou 'onaangepast eerlijk'?
Ik weet dat baby's nogal op baby's lijkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:02 schreef Z het volgende:
[..]
Zo zien babies er nou eenmaal uit. Ze is niet zo dik hoor, dat ligt een beetje aan de foto, ze ligt precies op schema volgens de consultatie-nazi's.
Nee, da's heul niet negatief. Nee.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Misschien. Het was overigens niet negatief. Sommige kinderen zien er uit als mislukte aardappels.
Ze kan ook heel goed fronsen, dat is een goede eigenschap. Er is helaas geen fronssmilie. En lelijk vind ik niet echt de goede omschrijving, het is vooral een gekke bekkenshow, zodra ze er wat meer als mensen uit gaan zien verdwijnt (of komt) de 'lelijkheid'.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:15 schreef Frollo het volgende:
Z, jouw baby doet zo:
Nu de andere smiley's nog.
Kindjes zijn leuk.
Bijna drie maanden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik weet dat baby's nogal op baby's lijken. Hoe oud is ze?
Lijkt je dat aanlokkelijk?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:36 schreef JAM het volgende:
Zullen wij ook een aardappeltje maken, sigme?
Nou, het maken van 't kindje vooral.quote:
Ik verwees ook naar dat stadium, aangezien je het duidelijk daarover had.quote:
Ik ben net terug!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:55 schreef Gellius het volgende:
Ha! Tijd voor de wandeling.
Ja, 't Is ook niet erg als het niet lukt hoor, van die aardappeltjes, van Sigme en ik, maar we kunnen in ieder geval proberen ze te maken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:57 schreef Lienekien het volgende:
En de spleetoogaardappeltjes dan?
Ik zou daar niet tegen kunnen. Of slecht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:15 schreef JAM het volgende:
Ik heb trouwens ook een wandelingetje gemaakt; prachtige omgeving hier zeg. A4, A13, bedrijventerrein, parkeergarages. Prachtig.
Je bent de enige niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou daar niet tegen kunnen. Of slecht.
Dat zeker.quote:
Dan zijn we zeker wel een tijdje van je inspirerende aanwezigheid verschoond.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:37 schreef JAM het volgende:
Jongens, nog 1h23 en dan heb ik vakantie zeg.
't Wachten is vooral op de riedels die ik er ná m'n vakantie uitgooi, als m'n meisje weer weg is, als ik weer moet werken, als 't weer regent, als ik al m'n geld over de balk heb gesmeten en geen sigaretten kan kopen... Jongens, jongens, jongens!-- ik zou me er bijna op verheugen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan zijn we zeker wel een tijdje van je inspirerende aanwezigheid verschoond.
Oosterparkje gepakt, G.?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:48 schreef Gellius het volgende:
Ha, dat was lekker.
Je gaat nu op weg naar de top om straks weer in een extra diep, diep dal te geraken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:49 schreef JAM het volgende:
[..]
't Wachten is vooral op de riedels die ik er ná m'n vakantie uitgooi, als m'n meisje weer weg is, als ik weer moet werken, als 't weer regent, als ik al m'n geld over de balk heb gesmeten en geen sigaretten kan kopen... Jongens, jongens, jongens!-- ik zou me er bijna op verheugen!
't Resultaat van, niet de reden waarom.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je gaat nu op weg naar de top om straks weer in een extra diep, diep dal te geraken.
'Om' is heel veelzijdig. Het betekende hier niet 'met de reden om'.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:53 schreef JAM het volgende:
[..]
't Resultaat van, niet de reden waarom.
Het is dan ook het originele spelfoutentopic.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:53 schreef JAM het volgende:
Rede/Reden heb ik nog niet voorbij zien komen in het taalfouten-topic, trouwens.
'Waarom' is ook een heel vervelend woord. Ik ga voortaan 'voor wat' gebruiken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
'Om' is heel veelzijdig. Het betekende hier niet 'met de reden om'.
Vlieg nooit te hoog, m'n kleine vriendquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je gaat nu op weg naar de top om straks weer in een extra diep, diep dal te geraken.
Is dat een mooie, G., de Amsterdamse Javastraat? Ik kan je zeggen dat de Haagse in ieder geval prachtig is.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:57 schreef Gellius het volgende:
[..]
't Was lekker weer, dus ik heb de Van Swinden- en Javastraat er ook even bij gepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |