Je hebt er een, he?quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:43 schreef Z het volgende:
Zo'n site kan handig zijn om zeurende achtertantes e.d. buiten de deur te houden, dat zou een reden voor mij zijn een site te maken, of dat voor de rest ook zo is ...?
Er zijn best honden die graag hun tanden zetten in een lekker mals babyarmpje hoor... om vervolgens afgemaakt te worden (de hond dan he!)quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
Wat bezielt mensen om een site over hun baby bij te houden? Dat interesseert toch geen hond?
Mijn gedachten zijn vooral bij de levende kinderen, die door hun ouders "leuk" gestyled worden. Die ar-me jongetjes met een vetkuif op hun vijfjarige bolletjes, of met een punky matje in de nek.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
Maar dít doe je je dode kind toch niet aan?
... oorbelletje in minimaal 1 oor....quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:47 schreef Gellius het volgende:
[..]
Mijn gedachten zijn vooral bij de levende kinderen, die door hun ouders "leuk" gestyled worden. Die ar-me jongetjes met een vetkuif op hun vijfjarige bolletjes, of met een punky matje in de nek.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef Z het volgende:
Ik heb meteen maar even een foto van m'n spruit gemaakt. D'r navelpiercing staat er niet niet op.
[afbeelding]
Hollandsch welvaren.
Ja, vakantie! Dat moest ik maar eens doen!quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:48 schreef broer het volgende:
Ik vergeet regelmatig op vakantie te gaan.
Ik zou het ook doen. Wel zo leuk voor een schoonfamilie op 9600km afstand en geen geld om elkaar te bezoeken...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:35 schreef Claudia_x het volgende:
Wat bezielt mensen om een site over hun baby bij te houden? Dat interesseert toch geen hond?
Uit het leven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 04:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Sommige mensen stappen eruit
quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef Z het volgende:
Ik heb meteen maar even een foto van m'n spruit gemaakt. D'r navelpiercing staat er niet niet op.
[afbeelding]
Hollandsch welvaren.
HAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHA. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHahaquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef Z het volgende:
[afbeelding]
Hollandsch welvaren.
Succes!quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAAHHAHAHAHAHA. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHaha
shiiit. Ik stop voorlopig niet met lachen, zij het niet dat ik nu een presentatie moet voorbereiden die over 40 minuten begint.
En: Goeiemorge.
Mooi vak! Leren jullie nog wel hoe je de Leidse Boekjes moet gebruiken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:25 schreef Claudia_x het volgende:
AV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |