Da's best domquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:03 schreef dndiek het volgende:
GVD, heb ik de nieuwe klaar staan vergeet ik op invoeren te klikken![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:03 schreef dndiek het volgende:
moet je hem niet op z'n kop zettenquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:03 schreef dndiek het volgende:
Was deze keer niet het gevalquote:
Hoe was het afgelopen met je tentamen?quote:
Zet um op clauwquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:06 schreef clauwheee het volgende:
Ik kom alleen ff tussen hetdozen inpakken
door zeggen dat ik Bloempje lief vind.
Receptquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:36 schreef Againzender het volgende:
hai
weer voor drie maaltijden pittige vishap gemaakt, altijd handig om in de diepvries te hebben
ja, dat is een goeiequote:
Dat is inderdaad wel een beetje de manier van koken hier de laatste tijdquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef borisz het volgende:
U neemt AZ, en mevrouw AZ, zij bekijken de groentela, de kruidenpotjes, en de vis. Zij gooien wat doorelkaar en klaar.![]()
Axel heeft zeker vanmiddag de koeien al gemolken zekerquote:Op woensdag 14 maart 2007 21:48 schreef Againzender het volgende:
even kaas maken trouwens
Niets mis met improviseren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een beetje de manier van koken hier de laatste tijd
U wilt iets pijnlijks breken?quote:
Maken nog wel.......quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:48 schreef Againzender het volgende:
even kaas maken trouwens
"Men neme" was nog gezelliger geweest.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:44 schreef borisz het volgende:
U neemt mevrouw AZ
Ik zeg: Die is gezakt voor z'n inburgeringstoets.quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:05 schreef tong80 het volgende:
Hassan was een beetje dom. Staat 10 meter buitenspel. Bal rolt het doel in en hij raakt hem nog even aan
De rij voor mevrouw AZ wordt zo wel snel korterquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:20 schreef Bos81 het volgende:
Slaap lekker Borisz en Clauw
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:22 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De rij voor mevrouw AZ wordt zo wel snel korter
Als dat weer twee dagen later maar hier is.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:14 schreef DIGGER het volgende:
Weersverwachting voor St. Patricks day in Galway:
Wat zon, wat wolken, 11 Graden
Daar heb ik dus weinig aan hè.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:24 schreef DIGGER het volgende:
Ik kom pas 3 dagen na St. Patricks day terug
Je gaat naar Galway dit weekend? Daar heb ik paardenraces bezocht.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:14 schreef DIGGER het volgende:
Ieren grootste zuiplappen van de EUquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:14 schreef DIGGER het volgende:
Klinkt super!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:38 schreef DIGGER het volgende:
Wij kwamen tijdens onze Honeymoon destijds terecht in Naas (Iets ten Zuid-Westen van Dublin) en gingen daar een B&B zoeken.
1e huis gelijk raak maar de vrouw des huizes was stomverbaast. WIj hadden geen idee waarom (het was April dus een B&B was altijd zo gevonden).
Bleek er vlakbij dus het Punchestown festival te zijn. Ja dat zei me wat, hoorde ik maar 300 keer per dag op de radio. Waren dus de belangrijkste paardenraces van het jaar in Ierland, kortom elke B&B zat al maanden volgeboekt maar ze had ne top de valreep een afzegging gehad van een vent uit Liverpool.
De paardenraces waren geweldig, de festiviteiten in het stadje waren geweldig, kwamen in een kroeg terecht waar geen muziek opstond, in plek daarvan stonden een man of 25 gewoon een paar uur uit het koppie te zingen aan de bar met ieders een dikke Guinness voor de neus.Ierland
Niet even op en neer naar Hellevoetquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:07 schreef VoreG het volgende:
Ik blijf in Utereg!
Okee,quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Komende tijd even niet, heb het hier te druk en moet op zondagen werken.
Ik moet dan altijd aan Viola Holt denkenquote:
Idem. Last van mn strot en behoorlijk moe.quote:
Welterustenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Komt even hoi zeggen en/of enegeven, wie wat maar wil
en ik duik ook mn nest in
Mijn god stut de dijken barricadeer de deurenquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf voor de verandering eens op tot na middernacht
Houd jij nu maar je duim in die dijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god stut de dijken barricadeer de deuren
Ja hallo het was half vijf uur 's nachts ik weet het echt niet meer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:26 schreef dndiek het volgende:
Tong, welk prachtnummer moest ik ook alweer downl.... luisteren?
Wil je morgen nou gebak of niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god stut de dijken barricadeer de deuren
Met slachtroomquote:
Is er iets bijzonders dan?quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik blijf voor de verandering eens op tot na middernacht
Ik zie niets apartsquote:
Nee, er is hier niets te zien.quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Allang gedaan, ik zie niks bijzonders hoor
Ramones, zo fijn dat mijn moeder altijd naar van alles luisterdequote:
Ik word oudquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ramones, zo fijn dat mijn moeder altijd naar van alles luisterde
dat willen we toch allemaal?quote:
Ik ken maar 2 varianten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:57 schreef rubbereend het volgende:oi
avondje gepokerd, dealers choice
Vooral omaha en omaha hi/lo gespeeld!
Zoietsquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:57 schreef tong80 het volgende:
Bos ligt smachtend op zijn toetsenbord de minuten af te tellen.
Barcelona is een mooie stad ondanks die schijtclub die in Nou Camp speeltquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:08 schreef RayMania het volgende:
Madrid is een schijtstad. Alleen al omdat Real er speelt.
Was ik toch 2 minuten te laatquote:Op woensdag 14 maart 2007 23:57 schreef tong80 het volgende:
Bos ligt smachtend op zijn toetsenbord de minuten af te tellen.
We hebben Texas Holdem, Omaha, Omaha Hi/Lo, 5 card draw en 7 card stud gespeeldquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik ken maar 2 varianten.
Je was mij nog voor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was ik toch 2 minuten te laat
[24 uurs topic] Bos81
Sweet dreamsquote:
Oma is toch nog sneller dan jonge groene blaadjesquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:05 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Je was mij nog voor.En ik had nog wel zo'n leuke titel.
Bos.
Goede woordgrap.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oma is toch nog sneller dan jonge groene blaadjes
hehe je mag me wel verantwoordelijk stellen voor http://www.sterren.nl/quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:36 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh
Moet ik jou binnenkort verantwoordelijk stellen voor elke herhaling die de TROS uit gaat zenden (en zo niet, dan toch!)?
De TROS is wel een top bedrijf om voor te werkenquote:Op donderdag 15 maart 2007 08:04 schreef -Vaduz- het volgende:
De muziekkeuze is er daar niet beter op geworden, Grad Damen is te horen...
Goeiemorgen!
het grootste familiebedrijf van Nederland zeker?quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De TROS is wel een top bedrijf om voor te werken
quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
het grootste familiebedrijf van Nederland zeker?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Die foto herinner ik me nog, maak me niet weer jaloers.
Ik heb ook wel eens gehad dat hij gewoon niet verder wilde rijden.. dat er eerst mensen weg moesten... (gelukkig zat ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog net geen mensen op het dak dus, bijzonder irritant die overbevolking. Ik heb er eens een trein voor moeten laten schieten. Sommigen wilden zich er koste wat kost nog indrukken toen, terwijl ie al stampvol was.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:14 schreef borisz het volgende:
Mogge
Bos regelt de koffie en taart vandaag![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uiteraardquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Het bier volgt vanavond neem ik aan.
*burp* te laatquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:32 schreef clauwheee het volgende:
Ja, die met dat chocola is van mij natuurlijk, dat snappen jullie!
quote:
Axel kan al erg goed het woord 'doos' zeggen, altijd handig mocht hij mevrouw Dijksma tegenkomen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dijksma wil verplichte taaltoets peuters
Conditioning, anyone... Straks krijg je als verse ouder een lijstje met de woorden die je kind allemaal moet spreken op x en y jarige leeftijd, en geen woord meer...
quote:
Nieuwe oude baas ??quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:22 schreef clauwheee het volgende:
Had ik al gezegd dat mn nieuwe oude baas een eikel is, en dat ik weet waarom ik zo blij was dat ie vorig jaar vertrok?
Ik mag geeneens vrij voor het verhuizen, op maandag na. De hond.
Ja, die baas die vorig jaar weg ging en nu weer terug is. En ja, denk het wel. Terwijl ik dinsdag een verfdag had gepland met wat mensen. Maar ja.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nieuwe oude baas ??
Maar kutmoet je zeker alles in de avond uren doen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Pelsterstraat, naast de parkeergarage!
Dus bij clau verzamelenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:05 schreef clauwheee het volgende:
Ik ook aan de kant van de VismarktIk ben er heel blij mee!
Nog geen taart gehad. Ik ga morgen denk ik wel een taart halen. Veel bezoek krijg ik niet, maar ik heb gezegd dat ze vrijdagavond welkom zijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:12 schreef dndiek het volgende:
Bos, heb je al veel taart gegeten en veel cadeau's gekregen?
Das er vlakbijquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus bij clau verzamelen
Ik ken alleen grote markt
quote:15 mrt 2007 08:09 (CET) gelieve enkel encyclopedische informatie op te nemen in deze encyclopedie. (op Vaduz)
Waar haal je dat vandaanquote:
ja, tis wel leuk. Weer eens een spel uitdiepen. Ik vind het wel moeilijker dan Holdem. Vooral Hi/Lo is een circusquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je blij met die ontwikkeling?
Glenn kan haar in 2 talen aanspreken met "Nijlpaard"quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel kan al erg goed het woord 'doos' zeggen, altijd handig mocht hij mevrouw Dijksma tegenkomen.
Daar moet hij een gegronde bedrijfsmatige reden voor kunnen uitvoeren, anders heb jij gewoon recht op een vrije dag, punt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:22 schreef clauwheee het volgende:
Had ik al gezegd dat mn nieuwe oude baas een eikel is, en dat ik weet waarom ik zo blij was dat ie vorig jaar vertrok?
Ik mag geeneens vrij voor het verhuizen, op maandag na. De hond.
Dan droegen we allemaal zo'n rare Frutostulband, liever niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:10 schreef DIGGER het volgende:
Trouwens, als dit topic titel "Met z'n allen voor het doel van Genk" had geheten, had dat nog niet geholpen![]()
Niet iedere ouder ontwikkelt de taal bij zijn kind zoals jullie... Probleemgebieden zijn juist die gebieden als Oost-Groningen waar iedereen dialect blijft praten, en waar ze dus nooit vanaf komen..quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Nog even terugkomend op de taaltoest: Mijn vrouw heeft de 1e 4 jaar uitsluitend Italiaans gesproken want ze ging ook niet naar de peterspeelzaal. Pas op de kleuterschool kwam ze echt met de Nederlandse taal in aanraking.
Maar laat haar vandaag de dag een taaltoest op haar afdeling maken (+/- 100 man) en ze steekt er met kop en schouders bovenuit.
Ergo, die taaltoets is flauwekul.
Enige waarvoor je moet waken is dat als kids met een andere moedertaal dan de Nederlandse naar school gaan, ze niet alleen maar blijven plakken bij klasgenootjes die dezelfde vreemde taal spreken zodat ze dan wel de Nederlandse taal gaan oppikken en frequent gebruiken.
Maar als die kids gewoon een goede 2-taligheid ontwikkelen, spreken ze later vaak zelfs beter hun talen inclusief de Nederlandse, omdat hun taalknobbel gewoon beter ontwikkeld is.
Glenn doet nu in 2 talen al wat voor zijn leeftijd vrijwel geen enkel kind in 1 taal kan.
Friesland is ook zo'n probleemgebied!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:17 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Niet iedere ouder ontwikkelt de taal bij zijn kind zoals jullie... Probleemgebieden zijn juist die gebieden als Oost-Groningen waar iedereen dialect blijft praten, en waar ze dus nooit vanaf komen..
Amsterdam-Bijlmer ook!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Friesland is ook zo'n probleemgebied!
Klopt. Vooral de echte plattelandsdorpen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heel amsterdam is een probleem!quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Nog even terugkomend op de taaltoest
Ik denk dat je dat wat te gemakkelijk conludeert vanuit 1 voorbeeld: niet te vergelijken met de sociale en maatshcappelijke omstandigheden van de kinderen waar het hier meestal om gaat: Marokkanen en Turken die in hun sociale omgeving veel minder met Nederlands geconfronteerd worden etc.quote:Ergo, die taaltoets is flauwekul.
Gat om graven en afstoten in richting de zeequote:Op donderdag 15 maart 2007 12:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:14 schreef DIGGER het volgende:
Glenn doet nu in 2 talen al wat voor zijn leeftijd vrijwel geen enkel kind in 1 taal kan.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gat om graven en afstoten in richting de zee
Voor een typfoutje?quote:
Klopt, het is dus zaak om ervoor te zorgen dat die kids heel snel Nederlands als voertaal gaan gebruiken op school. Ik wil straks ook beslist niet dat Glenn, mocht hij bij een kind dat ook Italiaans spreekt op school komen, daarmee Italiaans gaat praten op het schoolplein.quote:Ik denk dat je dat wat te gemakkelijk conludeert vanuit 1 voorbeeld: niet te vergelijken met de sociale en maatshcappelijke omstandigheden van de kinderen waar het hier meestal om gaat: Marokkanen en Turken die in hun sociale omgeving veel minder met Nederlands geconfronteerd worden etc.
Ik krijg het met regelmaat te horen, op consultatiebureau, school etc. Glenn is z'n leeftijd nog altijd duidelijk voor en dat is niet gebaseerd op mijn mening maar op feiten in vergelijk met het gemiddelde kind op zijn leeftijd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:24 schreef SCH het volgende:
[..]Heb wel vaker trotse ouders meegemaakt maar jouw adoratie en overdrijving is zeldzaam - knuffel dat kind niet dood aub
![]()
Nah, dan moeten we bij Overijssel en Groningen weer nieuwe dijken gaan bouwen, kost zo veel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:23 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gat om graven en afstoten in richting de zee
Het kan best een goed hulpmiddel zijn : die kinderen worden op een belangrijk moment in hun ontwikkeling ondersteund en de ouders worden er ook actief bij betrokken, daar kan je niet vroeg genoeg bij zijn. Het is niet de oplossing, maar wel een hulpmiddel denk ik, en baat het niet...quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:27 schreef DIGGER het volgende:
Maar zoiets is met geen taaltoets te ondervangen, zoiets zal vanuit de ouders moeten komen met een attent wakend oog van de school die de ouders tijdig inlicht mochten zich hiermee problemen voordoen.
ai .. .vervelend.. waarom?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:32 schreef Suijk het volgende:
Ik ga dit weekend (voor het eerst van mijn leven) naar Friesland...
Denk je aan:quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:32 schreef Suijk het volgende:
Ik zal ze waarSCHuwenquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:32 schreef Suijk het volgende:
Mijn papa is jarig en ze hebben een boerderijtje ofzo gehuurd en we mogen allemaal komen. We hebben verder niks met Friesland, maar misschien is het wel erg leuk.quote:
Lippenhuizen, niet zo ver van Heerenveen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:39 schreef SCH het volgende:
Waar in Friesland Suijk?
Het wordt trouwens baggerweer![]()
Ach dat klinkt wel weer gezelligquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Mijn papa is jarig en ze hebben een boerderijtje ofzo gehuurd en we mogen allemaal komen. We hebben verder niks met Friesland, maar misschien is het wel erg leuk.
In de volksmond SCHaamlippenhuize gehetenquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:40 schreef Suijk het volgende:
[..]
Lippenhuizen, niet zo ver van Heerenveen.
Lekkahquote:
heb ik gedaanquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:41 schreef appelsientje het volgende:
Vergeten jullie je niet aan te melden voor de subleage van F1 ?
wow jij 2 talig opgevoed? En dan heb je ook nog dat Friese dialect geleerd in je jeugd zeker!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ga jij zelf eens een toest doen
![]()
[..]
Ik denk dat je dat wat te gemakkelijk conludeert vanuit 1 voorbeeld: niet te vergelijken met de sociale en maatshcappelijke omstandigheden van de kinderen waar het hier meestal om gaat: Marokkanen en Turken die in hun sociale omgeving veel minder met Nederlands geconfronteerd worden etc.
Ik ben met je eens dat een 2-talige opvoeding trouwens heel positief kan zijn, ben zelf ook 2 talig opgevoed en it is mei sizzen net te dwaan![]()
mijn doel: deze keer boven appelsientje eindigen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:41 schreef appelsientje het volgende:
Vergeten jullie je niet aan te melden voor de subleage van F1 ?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow jij 2 talig opgevoed? En dan heb je ook nog dat Friese dialect geleerd in je jeugd zeker!
Mijn doel is weer boven VoreG te eindigenquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mijn doel: deze keer boven appelsientje eindigen!
Valt me mee dat je het geen spraakgebrek noemtquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wow jij 2 talig opgevoed? En dan heb je ook nog dat Friese dialect geleerd in je jeugd zeker!
Ach, waarom niet? Sommige mensen vinden het leuk om in een Center Parcs huisje te zitten, mijn ouders willen wel wat van Nederland bekijken, naar het buitenland was een beetje weinig tijd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach dat klinkt wel weer gezellig
Maar toch waarom in Friesland... dat snap ik niet
Ik ben volgend week de lul :i ergens in Overijssel geloof ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:11 schreef Suijk het volgende:
Sommige mensen vinden het leuk om in een Center Parcs huisje te zitten
Ja, dan kan dit ook wel leuk zijn natuurlijkquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:11 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ach, waarom niet? Sommige mensen vinden het leuk om in een Center Parcs huisje te zitten, mijn ouders willen wel wat van Nederland bekijken, naar het buitenland was een beetje weinig tijd.
En het is maar voor een weekendje, het is niet alsof ik erheen verhuis.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dan kan dit ook wel leuk zijn natuurlijk
Ze laten je niet meer gaanquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
En het is maar voor een weekendje, het is niet alsof ik erheen verhuis.
Vraag het even in het Heerenveen-topic.quote:Is er makkelijk aan kaartjes voor Heerenveen te komen?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:27 schreef SCH het volgende:
Vraag het even in het Heerenveen-topic.
We hebben een speciaal vak voor teleurgestelde Ajax-fans die op zoek zijn naar een nieuwe club
Jazeker, is sowieso leuk daar - stadion is mooi geworden en sfeer leuk om eens mee te maken als je de Arena gewend bent.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ach, ik ben er nog nooit geweest en tegen NAC kan wel een leuke wedstrijd worden, toch?
ik wil een ipod kopen vanmiddag, hebben jullie nog do's en dont's?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:28 schreef pascalheister het volgende:
wat een weertje![]()
net even een blokje om gelopen met wat collega's
Zouden ze me wel verstaan? En ik ben naast Ajax ook Omniworld gewend, dus veel gekker zal het niet worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Jazeker, is sowieso leuk daar - stadion is mooi geworden en sfeer leuk om eens mee te maken als je de Arena gewend bent.
Denk dat er nog wel kaarten zijn, even bellen met de club - krijg je Sjoukje of Tryntsje of Gea
je moet weer in de hype meedoenquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:11 schreef SCH het volgende:
ik wil een ipod kopen vanmiddag, hebben jullie nog do's en dont's?
Homo zijn is weer helemaal 'in'quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je moet weer in de hype meedoen![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:31 schreef SCH het volgende:
[..]
ik wil een ipod kopen vanmiddag, hebben jullie nog do's en dont's?
Hey tof, waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:46 schreef rubbereend het volgende:
Er hebben de afgelopen maanden weer meer mensen naar SCH & Co geluisterd!
Niet kotsen?quote:
Niet om in te nemen?quote:
Dan lijkt me aanschaffen wel ideaal.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:20 schreef SCH het volgende:
Maakt mij ook niet of het hip of hype is, ik wil veel radioprogramma's en muziek kunnen downloaden.
op de ipod zit geen radio, als je dat bedoeld.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:20 schreef SCH het volgende:
Maakt mij ook niet of het hip of hype is, ik wil veel radioprogramma's en muziek kunnen downloaden.
Geniet er nog maar ff van, volgende week wordt het schijtweer.quote:
ik heb een radio waarmee ik kan bellen, en foto's maken. Heel handig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
op de ipod zit geen radio, als je dat bedoeld.
Mooi zo. Vandaag mag het wel dit weer blijven. Wat het morgen wordt interesseert me niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Geniet er nog maar ff van, volgende week wordt het schijtweer.
Pillen, of spray of zoietsquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:33 schreef appelsientje het volgende:
En weer terug van de huisarts.... heb een lading medicijnen meegekregen voor mijn hooikoorst... ben benieuwd.
Alles goed hier
Nou, mij wel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi zo. Vandaag mag het wel dit weer blijven. Wat het morgen wordt interesseert me niet.
Alles, pil, oog druppels en spray, als dit niet helptquote:
Alweer op zoek naar nieuw werkquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Alles, pil, oog druppels en spray, als dit niet helpt
En ik heb de TROS gebelden ze hadden wel belangstelling dat ik terug kwam
![]()
Moet nu wel alles ff via de officele weg doen...
Dit is totaal ander werk... wat ik nu doe is detachering... (dus iedere keer bij andere bedrijven als tijdelijk inhuur) maar dit bij de TROS is gewoon vast werk.quote:
Leuk man. Welke afdeling?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:44 schreef appelsientje het volgende:
En ik heb de TROS gebelden ze hadden wel belangstelling dat ik terug kwam
![]()
Moet nu wel alles ff via de officele weg doen...
he bahquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:33 schreef appelsientje het volgende:
En weer terug van de huisarts.... heb een lading medicijnen meegekregen voor mijn hooikoorst... ben benieuwd.
Alles goed hier
TROS internet en nieuwe media (op bijna dezelfde plek waar ik stage heb gelopen)quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
he bahvoor de hooikoorts waarom zou je dat doen?
Klinkt eng allemaal.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als neusspray heb ik Fluticason
Ogen heb ik Allergodil
en de pilletjes zijn Aerius
En welk lichaamsdeel is gewoon biologisch verwekt?quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ogen heb ik Allergodil
OKee, ik dacht dat je al in vaste dienst werkte. Verkeerd begrepen dus.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dit is totaal ander werk... wat ik nu doe is detachering... (dus iedere keer bij andere bedrijven als tijdelijk inhuur) maar dit bij de TROS is gewoon vast werk.
Aerius heb ik ook altijdquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ogen heb ik Allergodil
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:58 schreef SCH het volgende:
Dan gaan we echt een keer lunchen appel, de homo en de gristen
Ja.. maar ik hoop dat het werkt...quote:
Wel hier posten hequote:Op donderdag 15 maart 2007 15:07 schreef appelsientje het volgende:
zometeen.. ik ga ff fietsen naar de plek waar m'n huisje komt te staanff wat foto's nemen.
Ik ben weer terugquote:
hoiquote:
Flauwert.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:43 schreef borisz het volgende:
Middag iedereen
wat 4 havo'ertjes een lesje pokeren gegeven
Wat borisz zegt.quote:
De mogelijkheden om dit in te koppen...quote:
Schaam je, PSV'ert.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat borisz zegt.
Ik ben er even vandoor. Bier is selfservice. Zo rond 22.00 uur, zal ik er weer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |