Stekelenburgquote:Op donderdag 15 maart 2007 12:42 schreef BonJovi het volgende:
[..]
jaMaar welke ajacieden gaan naar Eindhoven?
Waar haal je dit vandaan? Want ik neem aan dat Hedwiges Maduro wel gewoon meegaat, toch?quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Stekelenburg
Ogararu
Stam
Grygera
Emanuelson
Gabri
Heitinga
Davids
Sneijder
Babel
Huntelaar
Gentenaar
van der Wiel
Anita
Perez
de Mul
Mitea
Manucharyan
Deze haal ik uit mijn eigen gedachtequote:Op donderdag 15 maart 2007 12:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? Want ik neem aan dat Hedwiges Maduro wel gewoon meegaat, toch?
inderdaad, zou hem heel graag zien komen. Maar ze zijn hem echt aan het klaarstomen voor het eerste.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:20 schreef SiemeN het volgende:
Ik denk dat Newcastle hem een beter salaris kan bieden dan PSV en Ajax. Ik zie 'm niet zo snel gaan daar. Hij is de beoogde opvolger van Shay Given.
Naar Eindhoven? Wellicht met een mooie strik eromheen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waar haal je dit vandaan? Want ik neem aan dat Hedwiges Maduro wel gewoon meegaat, toch?
we sturen hem naar fc stockholmquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:35 schreef gday het volgende:
[..]
Naar Eindhoven? Wellicht met een mooie strik eromheen.
Sinds gisterenquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:56 schreef BonJovi het volgende:
serieus sinds wanneer?
VI.nlquote:Voorzitter Platini wil spelersverhuur inperken
15/3/2007 13:03
UEFA-voorzitter Michel Platini is van plan de verhuur van spelers aan banden te leggen. Hij wil verbieden dat een club een voetballer stalt bij een ploeg die uitkomt in dezelfde competitie.
Tijdens een bijeenkomst met Engelse media in Londen ontvouwde Platini zijn plan. 'Als een speler wordt uitgeleend aan een club, dan is het voor mij logisch dat hij is uitgesloten van deelname aan dezelfde competitie als de club die eigenaar van hem is.'
Het verbod dat Platini in gedachten heeft zou grote gevolgen hebben voor clubs en spelers in Nederland. In de Eredivisie zijn momenteel 39 voetballers op huurbasis ondergebracht bij een andere Eredivisieclub.
echt nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:56 schreef twi het volgende:
Mooi, nu Amerika zelf nog.
Zal best kunnen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Volgens mij al langer, maar gisteren is het officieel bekend gemaakt..
Dat heb je op 410-forum gelezen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:02 schreef Nashje het volgende:
Idd al veel langer. Er was hier op Fok toch ook een gast tijdens een Amerika trip daar langs geweest? Of waar heb ik dat nou gelezen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:37 schreef Ordinair het volgende:
Als dat van die clausule bij Babel echt waar is denk ik zomaar dat we volgend siezoen een spitsen probleem gaan krijgen. Want bij een goed bod gaan Huntelaar en Babel wel weg. Ik hoop dat het bestuur niet zo dom is..
Als je naar het verleden kijkt, kun je bij Ajax vrij goedkoop shoppenquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Mja wat is een goed bod?
Eensch!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:49 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als je naar het verleden kijkt, kun je bij Ajax vrij goedkoop shoppen
Ik twijfel twi, een speler of zaakwaarnemer kan het ook afdwingen in de onderhandelingen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:53 schreef twi het volgende:
Ik denk niet dat Ajax met clausules werkt. Daarmee zet je jezelf gewoon buitenspel.
Dan heb je het nieuws niet goed gevolgd, want zowel Babel als Heitinga hebben een clausule in hun nieuwe contract.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:53 schreef twi het volgende:
Ik denk niet dat Ajax met clausules werkt. Daarmee zet je jezelf gewoon buitenspel.
ZO goed is Ajax niet aan de onderhandeltafel, ze zetten zichzelf wel meer buitenspel.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:53 schreef twi het volgende:
Zowel Babel als Heitinga wilden een clausule in hun nieuwe contract.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:02 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dan heb je het nieuws niet goed gevolgd, want zowel Babel als Heitinga hebben een clausule in hun nieuwe contract.
Misschien, maar het statement dat Ajax niet hoeft te verkopen en dat verder bouwen op dit elftal het doel is zegt mij ook veel. Verder denk ik niet dat Van Geel zo gek is dat 'ie voor jan en alleman een betaalbare clausule in 't contract zet. Je schopt het niet zover in dit wereldje als je jezelf enj je club maar zo makkelijk opzadelt met dergelijke "gaten" in je sportieve beleid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
ZO goed is Ajax niet aan de onderhandeltafel, ze zetten zichzelf wel meer buitenspel.
Ik wil eerst weer eens kampioen worden..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Zowel Babel als Heitinga wilden een clausule in hun nieuwe contract.
Ik wil ook de CL winnen.
Excuses, het stond tóch op het FOK!forum:quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:06 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ah oke. In ieder geval weet je dus wat er in stond.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat hele Ajax Orlando bestond niet of nauwelijks.
Ben er een tijdje geleden geweest toen ik toch in Orlando was wegens vakantie en een Ajax Orlando-shirt wilde hebben (wat nergens in de vele sportzaken te vinden was...). Na wat zoeken bleek de 'club' gehuisvest te zijn op de 7e etage van een kantoorpand, bijna downtown Orlando.
Daar zijn we toen langsgegaan en werden we netjes ontvangen, maar kregen we te horen dat Ajax Orlando 'in real life' niet bestond, maar meer een scoutings-bedrijf was dat voor Ajax Amerikaanse voetballertjes in de gaten hield.
Af en toe brachten ze die talentjes samen en speelde ze onder de naam 'Ajax Orlando'.
Shirts voor volwassenen hadden ze dan ook niet en met een slechts Ajax Orlando T-shirt, een handvol pennen die we van de balie hadden meegenomen en een illusie armer vertrokken we weer...
USA is fake!!![]()
Ik meende mij te herinneren dat er ook gemeld was dat deze waren opgenomen in het contract. Bij nader inzien zie ik geen reden waarom Ajax ook maar iets over de inhoud van een contract openbaar zou maken. Je hebt dus gelijk, ik nam het te snel aan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Laat interpol dat maar niet horenquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Excuses, het stond tóch op het FOK!forum:
[..]
Ach, ik kan dat wel begrijpen hoor. Tot op heden is Ajax als een kleuter omgegaan met het uitgaande transferbeleid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:07 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik meende mij te herinneren dat er ook gemeld was dat deze waren opgenomen in het contract. Bij nader inzien zie ik geen reden waarom Ajax ook maar iets over de inhoud van een contract openbaar zou maken. Je hebt dus gelijk, ik nam het te snel aan.
Babel wilde toch niet bijtekenen zonder die clausule?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil ook de CL winnen.
Me2.. Hunter misschien naar Manchester dan..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Babel wilde toch niet bijtekenen zonder die clausule?
Ik zie hem trouwens na dit seizoen wel naar Arse vertrekken.
Wie halen ze dan? Komt raffie terug achter Perez in de spits? Of Patrick en Kanu!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:19 schreef Ordinair het volgende:
En dan heb je het geflikker.. Alleen Mitea, Manu, Leo en De Mul nog.. Dus dan zul je weer in de jeugd moeten kijken met alsgevolg geen positief doelsaldo.
Alleen de bal tegen ADO is naar mijn mening echt toe te schrijven aan Stekelenburg.quote:
Het gaat erom hoe hij positioneel staat..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:22 schreef aldostuta het volgende:
Die voorzet bij Feyenoord is gewoon goed en buiten het doelgebied. Dat moet de verdediger oplossen. Bij de 2e van Excelsior komt hijn in de probleem door het gekloot van Urby.
nja volgens mij wel.. kijk maar naar de reddingen van Gomes..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:22 schreef aldostuta het volgende:
Die eerste is twijfelachtig. Maar omdat hij goed ingeschoten is, krijgt Steek het voordeel van de twijfel (voglens mij had hij hem ook met gestrekte arm niet gehad).
Hij tekent niet voor niets bij hoor.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarom worden spelers van Ajax eigenlijk vaak veel te vroeg verkocht aan topclubs, terwijl die van PSV relatief lang blijven hangen? Toch de warmte van de club?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Misschien de status van " Ajax " ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom worden spelers van Ajax eigenlijk vaak veel te vroeg verkocht aan topclubs, terwijl die van PSV relatief lang blijven hangen? Toch de warmte van de club?
Sneu natuurlijk. En als gevolg kan Ajax ook dus niemand meer verhuren, want waar moeten ze anders heen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:59 schreef SiemeN het volgende:
Wellicht belangrijk, gezien Ajax' nieuwe beleid met betrekking tot het verhuren van talenten.
[..]
VI.nl
Spelers uit eigen jeugd of in z'n algemeenheid bedoel je?quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom worden spelers van Ajax eigenlijk vaak veel te vroeg verkocht aan topclubs, terwijl die van PSV relatief lang blijven hangen? Toch de warmte van de club?
Nee.. Bestuur..quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Algemeen, bijvoorbeeld Mark van Bommel, Mateja Kezman, Alex en Jefferson Farfán hadden als Ajacied zijnde al veel eerder de club verlaten, maar bij PSV blijft het vaak bij interesse.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Spelers uit eigen jeugd of in z'n algemeenheid bedoel je?
Ik denk dat de spelers die je nu opnoemt wel eerder bij PSV weg hadden gekunt maar zelf ook graag bij PSV wilde blijven.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Algemeen, bijvoorbeeld Mark van Bommel, Mateja Kezman, Alex en Jefferson Farfán hadden als Ajacied zijnde al veel eerder de club verlaten, maar bij PSV blijft het vaak bij interesse.
Wij zo: "Wat ben je stoer"quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:48 schreef BonJovi het volgende:
Me pa net ik zou maar niet met AJAX shirt naar eindhoven gaan krijg je klappen. Ik zo echt niet kut psv-ers ben er niet bang ovor
Stoer manquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:48 schreef BonJovi het volgende:
Me pa net ik zou maar niet met AJAX shirt naar eindhoven gaan krijg je klappen. Ik zo echt niet kut psv-ers ben er niet bang ovor
Omdat PSV de laatste tijd structureel bij de laatste 16 van Europa zit.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Yooo link!quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:48 schreef BonJovi het volgende:
In de tijd van Mark van Bommel en Mateja Kezman niet, eerstgenoemde werd in 2001/02 al meerdere malen in verband gebracht met o.a. Arsenal, maar vertrok pas in de zomer van 2005 naar Barça.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:54 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Omdat PSV de laatste tijd structureel bij de laatste 16 van Europa zit.
Dit is waarom spelers niet lang bij AJAX blijven.. Bedragen van 15 miljoen euro zzijn tegenwoordig niks meer voor grote clubs.quote:Juventus: Honderd miljoen te besteden
Geschreven door Bart Kruyt op donderdag, 15 maart om 12:31
"We willen niet alleen terug naar de nationale, maar ook naar de internationale top." Met die woorden sloot Juventus' directeur voetbalzaken Jean-Claude Blanc gisteren een persconferentie af, waarin Blanc samen met voorzitter Giovanni Cobolli Gigli het nieuwe beleidsplan van de club openbaar maakte. Om de plannen te bekostigen is er een bedrag van honderd miljoen euro vrijgemaakt voor transfers.
"We gaan een nieuwe lijn inzetten, waarin we toekomstige talenten gaan koppelen aan heuze kampioenen", ging Blanc verder."Deze lijn willen we langdurig door gaan trekken. We besteden een hoop werk aan de jeugdopleiding en het vernieuwde scoutingnetwerk in binnen- en buitenland."
Met de honderd miljoen euro die gisteren in het vooruitzicht is gesteld, kan dit nieuwe netwerk zich naar hartelust uitleven. Er moeten weer topspelers naar Turijn komen, zegt Blanc. "Dit is een belangrijke ontwikkeling. Onze huidige topspelers hebben namelijk aangegeven alleen te willen blijven bij grote aankopen, en die zullen komen. Daarnaast willen we ook onze coach, Didier Deschamps, voor de club behouden."
Namen die inmiddels al in verband zijn gebracht met Juventus zijn onder andere die van Arsenal-middenvelder Gilberto Silva, Liverpool-speler Steven Gerrard en Ajax-talent Wesley Sneijder. Zdenek Grygera (Ajax) en Hasan Salihamidzic (Bayern München) spelen volgend seizoen al zeker voor de Oude Dame.
Juventus staat momenteel eerste in de Serie B, met drie punten voorsprong op achtervolger Napoli.
AS Roma zit er ook al achteraan, dus als Ajax zijnde ben je kansloos, op alle fronten.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:57 schreef Ordinair het volgende:
Als verdediger zou het tof zijn als we Cicinho van Real zouden kunnen losweken. Speelt wienig bij Real maar is een goede voetballer. Ook denk ik dat hij niet zo duur is. 3 á 4 miljoen ofzo.
ajax moet zich eerst maar eens zien te kwalificeren voor (de voorronde van) de CL voordat het aan spelers van het kaliber Cicinho kan gaan denken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
AS Roma zit er ook al achteraan, dus als Ajax zijnde ben je kansloos, op alle fronten.
Patrick wil niet naar Ajaxquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wie halen ze dan? Komt raffie terug achter Perez in de spits? Of Patrick en Kanu!!![]()
Patrick schopt ons persoonlijk naar de halve finale van de CL en dwingt daar contractverlenging mee afquote:
Mijn idee was het niet, Limburger!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
ajax moet zich eerst maar eens zien te kwalificeren voor (de voorronde van) de CL voordat het aan spelers van het kaliber Cicinho kan gaan denken.
Niet gaan schelden he makker?!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mijn idee was het niet, Limburger!
Oh ja, Eindhoven is Noord-Brabant, ik haal het echt altijd door elkaar.quote:
Persoonlijk zou ik dan wel voor Ajax kiezen, maar dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:10 schreef Ordinair het volgende:
AS Roma, laat dan maar.. Dan kiest ie natuurlijk niet voor AJAX.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oh ja, Eindhoven is Noord-Brabant, ik haal het echt altijd door elkaar.
Kezman ging weg naar de bank van Chelsea en Van Bommel wou naar Borussia Dortmond (Duitse middenmotor) maar dat ging op het laatste moment niet door dus bleef hij nog een jaartje bij PSV om het jaar erop transfervrij naar Barcelona te vertrekken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In de tijd van Mark van Bommel en Mateja Kezman niet, eerstgenoemde werd in 2001/02 al meerdere malen in verband gebracht met o.a. Arsenal, maar vertrok pas in de zomer van 2005 naar Barça.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |