als ajax kampioen word, gaat ze een lap dance doenquote:Op maandag 2 april 2007 20:18 schreef DrDentz het volgende:
Bar is bezig met het aantonen van bizarre patronen. Iedere week verspilt PSV punten en iedere week zijn er minder mensen het eens met de kwestie PSV wordt kampioen.
quote:Op maandag 2 april 2007 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als ajax kampioen word, gaat ze een lap dance doen![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als ajax kampioen word, gaat ze een lap dance doen![]()
2230quote:
Haal die haakjes maar weg hoor.quote:Op maandag 2 april 2007 21:48 schreef Zero2Nine het volgende:
Dat zou wat zijn, dan is er helemaal niets meer aan. Wordt het een one-"man" show van Bar
Waar is de rest van hem gebleven?quote:Op maandag 2 april 2007 22:22 schreef DrDentz het volgende:
Frans Bauer nu op RTL7
Gelukkig praat die eikel voor 90% onzin.quote:Op maandag 2 april 2007 22:34 schreef vitessezuid113 het volgende:
Van Marwijk wordt GEEN trainer van Roda JC.
inderdaad eerst zien dan geloven.quote:Op maandag 2 april 2007 22:37 schreef Schimpie het volgende:
Gelukkig praat die eikel voor 90% onzin.
Ja in het begin even , maar verderquote:Op maandag 2 april 2007 22:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is het woord Helmond Sport al gevallen?![]()
quote:Op maandag 2 april 2007 23:23 schreef OnlineGokker het volgende:
Wat een gezeur van Derksen over Van Gaal. Alsof het alleen maar om geld gaat. Is toch logisch dat je als toptrainer ook een WK wil meemaken
Maar waarschijnlijk zal het hem een zorg wezen en vindt ie het allemaal gezanikquote:Op maandag 2 april 2007 23:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
48% is eens met de stelling , die 52% sms'ers komen uit Amsterdam volgens Willem![]()
iddquote:Op maandag 2 april 2007 23:29 schreef OnlineGokker het volgende:
Maar waarschijnlijk zal het hem een zorg wezen en vindt ie het allemaal gezanik
Ja, lach helemaal dubbelquote:Op dinsdag 3 april 2007 08:19 schreef SaferSephy het volgende:
21=5![]()
![]()
Ik vind die "we gaan even naar het voetbal" stukjes het leukst...super gemonteerd met die persconferenties
haha ja echt heh wat een simpele zielquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik lach helemaal krom bij dat coachen van Koeman.
Ga dan coachen "HEEE!" Ja "HEEE!" Jaaa, nog een keer? "HEEE"
spannendquote:
quote:
quote:De Kwestie
Elke week behandelen wij in Voetbal Insite (RTL 7) 'De Kwestie'. Vandaag luidt de Kwestie wederom: "PSV wordt kampioen". Laat ons weten of jij het ermee eens bent!
Sms ‘eens’ of ‘oneens’naar 3040.
quote:Op maandag 9 april 2007 18:32 schreef Stofje het volgende:
AZ is een schijtclub. Dát is pas een goeie stelling.
en johan en barba over hoe vreselijk het weer te keer ging bij feyenoord.quote:Op maandag 9 april 2007 21:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
van hanegem zal ook weer over zijn relatie me peter bosz worden ondervraagd, waarop hij die kwestie vrolijk weglacht. en Derksen begint weer over zijn bescheiden voetbalcarriere bij veendam of 3e unterliga in duitsland.
het lijkt wel Lulkoekbingo
Hmmquote:Op maandag 9 april 2007 22:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop wel dat AZ kampioen wordt, al was het maar om Louis weer "wij zijn de beste" te horen schreeuwen
Is die ookquote:Op maandag 9 april 2007 22:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hmm
Ik dacht dat jij Ajacied was
quote:Op maandag 9 april 2007 22:11 schreef DrDentz het volgende:
Ik hoop wel dat AZ kampioen wordt, al was het maar om Louis weer "wij zijn de beste" te horen schreeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |