de scheids ging huilen daarnaquote:Op maandag 19 maart 2007 22:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Die buijs is toch wel ....lelijk. En dan nog zeiken tegen de scheidsrechter.
Jij wil er zo uitzien als Blom?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Die buijs is toch wel ....lelijk. En dan nog zeiken tegen de scheidsrechter.
En FC Twente kan Denneboom zeker wel betalenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef Freak187 het volgende:
psv kan Schaars helemaal niet betalen. psv kan Denneboom niet eens betalen.
idd, ik moet zeggen dat het eigenlijk elke keer saai is, dan gaat het mij dus vooral om het gedrag van de gast. Dit leek precies de juiste gast, op het juiste moment. PSV heeft dik verloren, ziet dat het een selectie heeft die niet breed genoeg is, en de technisch directeur zit bij VI... prachtig zou je denken. Maar dan krijg je van die uitrspraken "ik ben net zo benieuwd naar de nieuwe aankopen als de supporters" (geeft vertrouwen zoals iemand hier al zeiquote:
Jaa hier ookquote:Op maandag 19 maart 2007 23:16 schreef tong80 het volgende:
Leuk in de gids stond dat het om half elf begint.Heb nog 5 minuten saai commentaar van Stan kunnen horen.
heb je zo'n tijdstekker gekregen van moeders?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
en de tv is uit
Ik kijk al helemaal niet meer en zo te lezen, is dat een juiste beslissing. Het enige wat ik wel leuk vond, zijn de filmpjes over de Eredivisiewedstrijdenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verbaasde me gisteren over het niveau van het programma (kijk al een tijd niet meer), het is niet meer wat het geweest is.
ja, is dat zo gek dan ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
heb je zo'n tijdstekker gekregen van moeders?
Met een beetje geluk komt Genee straks weer terug.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verbaasde me gisteren over het niveau van het programma (kijk al een tijd niet meer), het is niet meer wat het geweest is.
maar ligt dat aan? aan de presentatie? of gewoon aan de zelfde mensen die steeds hetzelfde kunstje doen en daardoor vastroesten. Ik vind het ook wel aan de gasten liggen. Ze zeggen zo weinig (ze doen geen leuke uitspraken). Opzich is dat logisch maar het is zo saai. Ik verwachte gister echt pittige gesprekken over de selectie van PSV, maar ook Derksen en Barends gingen er niet genoeg over door vond ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:40 schreef -Vaduz- het volgende:
*haal opgelucht ademquote:Op maandag 26 maart 2007 15:49 schreef borisz het volgende:
Henk Timmer zit in Slovenië dus die kon niet![]()
Nouquote:Op maandag 26 maart 2007 15:19 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Tijdens de eerstvolgende uitzending op maandag 26 maart neemt Keje Molenaar plaats aan tafel bij Barbara Barend, Johan Derksen en Willem van Hanegem. Molenaar, die onder meer speelde voor Ajax en Feyenoord, is jurist.
Eensquote:Op maandag 26 maart 2007 17:05 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nouhad dan Henk Kesler dr neer gezet om over het functioneren van Van Basten te praten of een of andere KNVB lul
quote:Op maandag 26 maart 2007 15:49 schreef borisz het volgende:
Cammenquote:Op maandag 26 maart 2007 15:49 schreef borisz het volgende:
Lijkt me geweldigquote:Op maandag 26 maart 2007 20:18 schreef OnlineGokker het volgende:
Zul je zien dat henk Timmer vanavond echt aan tafel zit
Dat neem je straks wel terug als je het gezien hebtquote:Op maandag 26 maart 2007 20:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig
Ik kijk het programma al een tijdje niet meer, dus wie er aan tafel zit, interesseert me niet zoveel
Timmer met een Keje Molenaar pak aanquote:Op maandag 26 maart 2007 20:18 schreef OnlineGokker het volgende:
Zul je zien dat henk Timmer vanavond echt aan tafel zit
Dat was toch die gozer die Feyenoord als kampioen aanschreef?quote:Op maandag 26 maart 2007 21:41 schreef BigFire het volgende:
voetbalkenner Matty Verkamman heeft er ook aan meegewerkt![]()
![]()
Jawel:quote:Op maandag 26 maart 2007 21:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat was toch die gozer die Feyenoord als kampioen aanschreef?![]()
ja, en hij is nogal hardleers want in December schreef hij dat feyenoord gewoon 2de zou wordenquote:Op maandag 26 maart 2007 21:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat was toch die gozer die Feyenoord als kampioen aanschreef?![]()
Nu Barend tegen Derksen :quote:Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef rubbereend het volgende:
heerlijke uitzending tot nu toe
hij is überhaupt één van de voetbalhistorici van Nederlandquote:Op maandag 26 maart 2007 21:51 schreef tong80 het volgende:
Verkamman is DE Oranje kenner van Nederland. Ik heb een paar van zijn boeken en die zijn stuk voor stuk geweldig.
Gezeur over camera's op de doellijn bij AZtv.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Verder nog nieuwtjes van de snor?
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:15 schreef tong80 het volgende:
Willem :
'Als je geen hersens hebt ga je heel hard lopen'
waarvan hij de meeste ff mocht komen invallenquote:Op maandag 26 maart 2007 22:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
@Snor: Makaay heb in 46 interlands laten zien hoe geweldig hij is![]()
Wat hebben Babel, Emanuelson, Jaliens, Maduro en Landzaat laten zien dan?quote:Op maandag 26 maart 2007 22:25 schreef Cantona_No.7 het volgende:
@Snor: Makaay heb in 46 interlands laten zien hoe geweldig hij is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |