Ga je nog mailen of Johan zin heeft in woensdag?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:
rukker braamhaar
ik durf woensdag nietquote:Op maandag 19 maart 2007 21:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ga je nog mailen of Johan zin heeft in woensdag?
had over school jaquote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef jna het volgende:
[..]
Johan bijt niet hooren die school ook niet
![]()
Tja, misschien is niet alleen Braamhaar voor Ajaxquote:Op maandag 19 maart 2007 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
feyenoord had een penal moeten hebben
de scheids ging huilen daarnaquote:Op maandag 19 maart 2007 22:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Die buijs is toch wel ....lelijk. En dan nog zeiken tegen de scheidsrechter.
Jij wil er zo uitzien als Blom?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Die buijs is toch wel ....lelijk. En dan nog zeiken tegen de scheidsrechter.
En FC Twente kan Denneboom zeker wel betalenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:11 schreef Freak187 het volgende:
psv kan Schaars helemaal niet betalen. psv kan Denneboom niet eens betalen.
idd, ik moet zeggen dat het eigenlijk elke keer saai is, dan gaat het mij dus vooral om het gedrag van de gast. Dit leek precies de juiste gast, op het juiste moment. PSV heeft dik verloren, ziet dat het een selectie heeft die niet breed genoeg is, en de technisch directeur zit bij VI... prachtig zou je denken. Maar dan krijg je van die uitrspraken "ik ben net zo benieuwd naar de nieuwe aankopen als de supporters" (geeft vertrouwen zoals iemand hier al zeiquote:
Jaa hier ookquote:Op maandag 19 maart 2007 23:16 schreef tong80 het volgende:
Leuk in de gids stond dat het om half elf begint.Heb nog 5 minuten saai commentaar van Stan kunnen horen.
heb je zo'n tijdstekker gekregen van moeders?quote:Op maandag 19 maart 2007 22:25 schreef jorienvdherik het volgende:
en de tv is uit
Ik kijk al helemaal niet meer en zo te lezen, is dat een juiste beslissing. Het enige wat ik wel leuk vond, zijn de filmpjes over de Eredivisiewedstrijdenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verbaasde me gisteren over het niveau van het programma (kijk al een tijd niet meer), het is niet meer wat het geweest is.
ja, is dat zo gek dan ?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 07:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
heb je zo'n tijdstekker gekregen van moeders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |