Is hetquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:47 schreef jorienvdherik het volgende:
als vrij toegang is wel
Als PSV de huidige voorsprong van nog 5 punten verspeeld dan heeft hij pas echt wat uit te leggen.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja Stannie, leg dit maar eens uit.
Zo weer vergeten niet hoor hehe. Jullie praten ook nog steeds over de 0-4, dus dit gaan jullie ook nog een tijdje horen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:43 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als PSV de huidige voorsprong van nog 5 punten verspeeld dan heeft hij pas echt wat uit te leggen.
Als PSV "gewoon" kampioen wordt dit jaar is die ridicule nederlaag van gisteren zo weer vergeten.
Wij werden dat seizoen dat we jullie vernederden in de arena ook kampioen met 10 punten voorsprongquote:Op maandag 19 maart 2007 16:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zo weer vergeten niet hoor hehe. Jullie praten ook nog steeds over de 0-4, dus dit gaan jullie ook nog een tijdje horen.
hmm als ajax alsnog kampioen wordt ren ik hier naakt door de stratenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie het meer andersom, als PSV kampioen wordt, is dit gewoon een smetje, nou ja smet, op het kampioenschap. De titel is dan niet het lichtpuntje in duisternis.
Klopt maar gisteren deed mij persoonlijk toch wel veel zeer.quote:Op maandag 19 maart 2007 17:06 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie het meer andersom, als PSV kampioen wordt, is dit gewoon een smetje, nou ja smet, op het kampioenschap. De titel is dan niet het lichtpuntje in duisternis.
Schoen opeten #2 Wie durft?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:07 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
hmm als ajax alsnog kampioen wordt ren ik hier naakt door de straten
Maakt me niet uitquote:
Stan Valckxquote:Op maandag 19 maart 2007 17:26 schreef Grimm het volgende:
Wie is de gast vanavond?
Ja dat weet ik ook, maar is het niet intressanter om elke week een eredivisie trainer er neer te zetten in plaats van die halve voetbal/trainer/technische directeurenquote:
ramptoeristenquote:Op maandag 19 maart 2007 17:31 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook, maar is het niet intressanter om elke week een eredivisie trainer er neer te zetten in plaats van die halve voetbal/trainer/technische directeuren
Denk het niet, Bertina Koeman was ook een MILF volgens jorienquote:Op maandag 19 maart 2007 17:56 schreef Suijk het volgende:
Je kent de definitie van MILF?
'de lesbische dochter van Henk Barend' was het toch?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:34 schreef koningdavid het volgende:
De 'M' van MILF is ook niet direct van toepassing bij Babs dacht ik zo.
Ga je nog mailen of Johan zin heeft in woensdag?quote:Op maandag 19 maart 2007 21:34 schreef jorienvdherik het volgende:
rukker braamhaar
ik durf woensdag nietquote:Op maandag 19 maart 2007 21:36 schreef jna het volgende:
[..]
Ga je nog mailen of Johan zin heeft in woensdag?
had over school jaquote:Op maandag 19 maart 2007 21:54 schreef jna het volgende:
[..]
Johan bijt niet hooren die school ook niet
![]()
Tja, misschien is niet alleen Braamhaar voor Ajaxquote:Op maandag 19 maart 2007 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
feyenoord had een penal moeten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |