Dat is een goede tip! Die moet ik onthoudenquote:Op zaterdag 14 april 2007 17:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Bidons houd ik schoon met steradent. Tabletje erin en een nachtje laten staan.
ZOMG! rigged!quote:Op zondag 15 april 2007 18:48 schreef el_salvador het volgende:
vandaag lekker 50km lang duitsers ontweken in de buurt van de keukenhof! goed voor je stuurmanskunsten
Hij rijdt momenteel eerder in de buurt van Zeist rond.... (bospaadjes, paadjes langs de Kromme Rijn etcquote:Op maandag 23 april 2007 19:15 schreef el_salvador het volgende:
niks vervelender dan wielspin tijdens een sprint inderdaad!
@sungaMsunitraM: geef mij ff een waarschuwing als je met dat gevaar-op-de-weg door de bollenstreek rijdt![]()
![]()
*google image search'd*quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heb op MP een Brooks Colt gevonden voor op mn fixert
Maar eens kijken of mijn kont daar aan kan wennen
Toch niet dezelfde waar ik ook op aan het bieden ben?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Heb op MP een Brooks Colt gevonden voor op mn fixert
Maar eens kijken of mijn kont daar aan kan wennen
Nee hoor. Kwam m vanochtend toevallig tegen, advertentie was nog geen half uur eerder geplaatst. Vraagprijs geboden en direct weer mailtje terug dat t geregeld was. Pas daarna zag ik dat er nog een Colt stond waar jij op had geboden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Toch niet dezelfde waar ik ook op aan het bieden ben?
Van boven naar beneden bij Shimano, waarbij je de laatste 2 moet mijdenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:21 schreef mordradead het volgende:
Weten jullie trouwens wat van al die schakelsystem afeen vriendin van me zoekt een nieuwe fiets en vroeg me wat nou eigenlijk het verschil is tussen Ultegra, Dura-Ace en dergelijke
wat is nou goed en wat moet je nou eigenlijk echt niet hebben
De Colt is een van de mooiste Brooks zadels.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee hoor. Kwam m vanochtend toevallig tegen, advertentie was nog geen half uur eerder geplaatst. Vraagprijs geboden en direct weer mailtje terug dat t geregeld was. Pas daarna zag ik dat er nog een Colt stond waar jij op had geboden.
(maar goed, mocht ie absoluut niet bevallen kan jij m evt wel van me overnemen)
Het invetten is een speciaal iets. Iedereen heeft er z'n eigen methode voor. Ik gebruik Proofide bij normaal dikke Brooks-zadels, wat dunner schoenenvet bij de Team Pro. Invetten doe ik ongeveer een week lang. Iedere dag 1-2 keer, insmeren, het vet warm maken met de föhn en dan nog een laag. Goed in laten trekken. Als ook met fors de föhn erop niks meer intrekt wordt het tijd om het zadel te monteren. Eerst beginnen met korte ritjes (30-50km) daarna langzaam opbouwen. Wacht maar totdat het zadel iets van 1000km gelopen heeft voordat je je aan afstanden boven de 150km waagt ermee.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:56 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zadel is binnen!
Aan de sporen op de rails te zien is ie wel gemonteerd geweest, maar er is niet of nauwelijks op gezeten. Mooi stuk tijdloze techniek. Wel een zwaar, massief ogend zadel, vergeleken met een Era lijkt het wel een tank!
Maar eens kijken of er hier nog Proofide in huis is, anders daar maar eens een blikje van kopen. Iemand nog speciale tips voor het 'inzitten'?
En wat is nu eigenlijk precies het grote verschil tussen deze dingen in de lijst? Ik heb zelf 105 + Tiagra en het bevalt me goed, maar stel dat ik Dura Ace had. Is dat dan zoveel beter?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Van boven naar beneden bij Shimano, waarbij je de laatste 2 moet mijden
Dura Ace
Ultegra
105
Tiagra
Sora
2200
Oudere groepen van Shimano: RX100 (ongeveer op Tiagra niveau), RSX (ongeveer op Sora niveau), Exage (ook ongeveer Sora niveau)
Op het Waterlooplein vind je vintage truitjes voor weinig!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Het is alleen jammer dat het Broks teamshirt zo duur is:
[afbeelding]
Die zijn cool ja. Ik ben de gelukkige eigenaar van een wollen shirt van Ti-Raleighquote:Op woensdag 25 april 2007 14:31 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Op het Waterlooplein vind je vintage truitjes voor weinig!
quote:Op donderdag 26 april 2007 14:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Met een fiets die je zelf bij elkaar gezocht en in elkaar gezet hebt krijg je sowieso meer binding
Knutselprojectjes
Standaard fietsen
Me er aan ergeren en schreeuwen, vaak werkt dat ook nietquote:Op donderdag 26 april 2007 17:41 schreef el_salvador het volgende:
net 40km erbij gezet rond de kaag, ging weer lekker. wat doen jullie aan die bejaarden die op het midden van het fietstpad blijven rijden? ik heb het idee dat die gehoorapparaatjes gewoon uitstaan want ze reageren nergens op.
m'n bel horen ze vaak niet, dus heel hard TRIIIING roepen doet soms wonderen.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:41 schreef el_salvador het volgende:
net 40km erbij gezet rond de kaag, ging weer lekker. wat doen jullie aan die bejaarden die op het midden van het fietstpad blijven rijden? ik heb het idee dat die gehoorapparaatjes gewoon uitstaan want ze reageren nergens op.
de laatste keer dat ik dat deed ben ik in discussie moeten gaan met een 'trotse hondenbezitter'... die vond het de normaalste zaak om 3 viervoeters van het kaliber golden retriever los te laten lopen op het fietspad (blauw bord met fiets erin aan het begin vh pad) en ging bij hoog en laag beweren dat de honden daar los mochten lopen. Dit alles gesteund door nog eens 2 hondenbezitters. ik was dus fout omdat ik netjes vroeg of ik er langs mocht.. het was dat ik aan het begin van mn rondje was begonnen anders had ik mn snelschakelende ketting waarschijnlijk voor andere doeleinden gebruiktquote:Op donderdag 26 april 2007 21:08 schreef thettes het volgende:
[..]
m'n bel horen ze vaak niet, dus heel hard TRIIIING roepen doet soms wonderen.
Thnx.quote:
1 uur 40? jezus christus was dat op een volgeladen bakfiets? vis!quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:44 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga volgend jaar weer de Alp d'Huez omhoog. Wil mijn toptijd van 1 uur en 40 minuten nog verder aanscherpen.
Ik heb wel een fiets om op te trainen. Maar voor de Alp zelf wil ik wel een goeie fiets. Is er een mogelijkheid om in die omgeving zulke fietsen te huren voor een dag of 2? Lijkt me wel toch? In Huez zelf of anders misschien in Les Deux Alpes.
Weet iemand dit?
Vriend van me deed er meer dan 2 uur over. Zo'n gast van 82 jaar was nog sneller.quote:Op vrijdag 27 april 2007 18:33 schreef el_salvador het volgende:
[..]
1 uur 40? jezus christus was dat op een volgeladen bakfiets? vis!
![]()
Mijn snelste tijd is 54 minuten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:48 schreef TIMMM_ het volgende:
Zijn er nog mensen die deze zomer naar de Franse alpen gaan en die de Alp D'huez gaan beklimmen? Ik ben vorig jaar op fietsvakantie geweest in de alpen en ik ben benieuwd naar jullie tijden op Alp D'huez. Ikzelf deed er 1 uur en 7 minuten over om de top te bereiken en een vriend van mij haalde de top in 57 minuten zonder ooit een berg beklommen te hebben.
Ja, ik heb zelfs nog wat contacten gehad met italianen, verschillende etappes zat ik in dezelfde groep als een stel italianen van een club uit Milaan, en zij spraken wat engels. Ze vroegen of ik met hen de ploegentijdrit wilde rijden (teams voor de ploegentijdrit moet je ter plekke samenstellen), maar toen ze dat vroegen hadden we al vijf man. Op zich wel jammer, want zij konden wel goed doortrappen (en waren waarschijnlijk nuttiger geweest dan een zieke duitser en een zwakke ier en engelsman).quote:Op zondag 29 april 2007 21:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Leuk verslag Wombcat! ALtidj leuk die internationale evenementen.
Bijvoorbeeld. Die nederlander die een paar keer in mijn verslag voorkomt, wil volgend jaar ook weer komen. Twee van zijn ploegmaats willen volgend jaar ook weer meedoen. Zij waren er vorig jaar ook, maar konden dit jaar niet vanwege hun werk. Die twee duitsers die bij ons in de ploeg zaten hadden het er ook al over om volgend jaar weer te komen. Als die ene dan niet verkouden is, hebben we al weer een goed team bijelkaar.quote:Op zondag 29 april 2007 21:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Ziet er dus goed uit voor je volgend jaar, kun je met de Milanese ploeg meerijden
Denk dat ik dat begin maart in Riccione al was. Maar daar hadden ze me dan weer ingeschreven als italiaanquote:Op zondag 29 april 2007 22:52 schreef ultra_ivo het volgende:
En via die Italianen kun je nu ook achter wat cyclo's komen waar je de enige buitenlander bent
Ik heb een Brooks Conquest op m'n trekkingfiets zitten. Echt een heerlijk zadel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:06 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Brooks
quote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef Wombcat het volgende:
Ik ben weer terug van Sardinië, alwaar ik de ronde van Sardinië (een 7-daagse cyclo) heb gefietst
Idd jammer van die slechte dag, maar bijna iedereen had wel een slechte dag. Die niet-zieke duitser van onze ploegentijdrit had op de laatste dag 17 minuten verloren, hij duikelde van de 28e naar de 47e plek. Zijn maat (de verkouden duitser) heeft 'm daar bijna naar boven moeten duwen.quote:Op maandag 30 april 2007 10:10 schreef Trainspotter het volgende:
[..], mooi verhaal en goed gereden. Jammer van die ene slechte dag. Lijkt mij ook erg leuk om te doen, probleem is dat er rond deze tijd altijd ontzettend veel stoere fietsevenementen zijn.
Nee, ben nog nooit in Spanje geweest voor een cyclo. Is misschien wel eens een idee, maar zal niet voor dit jaar zijn. Bedankt voor de link iig, da's altijd handig.quote:Op maandag 30 april 2007 10:56 schreef el_salvador het volgende:
vet verslag! in spanje heb je trouwens ook een berg ciclos http://www.marchasmiticas.com/area.php?id=1
ga je daar ooit nog eens heen?
Oh, dat valt dan nog wel mee inderdaad. Ik hou hem zeker in gedachte. Ik blijf natuurlijk wel een mountainbikert, dus als ie volgend jaar bijvoorbeeld samenvalt met de wereldbekerwedstrijd in Houffalize (zoals dit jaar) dan ga ik toch liever daar heen. Dat vind ik dan toch net iets stoerderquote:Op maandag 30 april 2007 10:15 schreef Wombcat het volgende:
Qua stoere fietsevenementen is dit imo wel de stoerste. En niet duur. ¤700,- voor de hele week, met volpension. Moet je alleen nog zelf de vlucht regelen.
Die had ik ook op m'n vorige racefiets, maar ik vond dat niet meer stoerquote:Op maandag 30 april 2007 17:53 schreef Wombcat het volgende:
Ik heb een triple.
In de Fietschallenge zitten maar twee echt steile klimmen. De Kinkenweg en later is er nog eentje die vrij steil is. De Kinkenweg zit nu vrij ver in het begin, nu de start in Vaals is.
Met een 38, zou je met een 25 daar prima zitten, denk ik.
Ik ben moe zeg, zowat de hele middag geslapen![]()
Volgend jaar zal ik zeker in dit topic weer over Sardinië beginnen. Het is altijd de laatste week van april, is dan Houffalize ook altijd, of wisselt die nog wel eens in de kalender?
Een triple is idd niet helemaal stoer (helemaal niet als je , zoals ik, ook nog wedstrijden bij de elite rijdt). Maar het zal me verder een zorg zijn. Tegenwoordig zie je een hoop met een compact rijden, dat lijkt me helemaal niets. Zit je op het vlakke altijd overdwars te rijden met je ketting. En in wedstrijden kom je er niet met een 50 buitenblad.quote:Op maandag 30 april 2007 20:36 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Die had ik ook op m'n vorige racefiets, maar ik vond dat niet meer stoer.
Klopt, alleen de Kinkenweg is denk ik wel wat steiler dan de 8,7 % die ze daar aangeven, er zit iig een vrij steil stuk in. Met een 38-23 moet het wel kunnen denk ik, waarschijnlijk zou een 25 voor je daar wel ideaal zijn. Een 27 zul je niet nodig hebben.quote:Probleem is dat ik zo weinig vergelijkingsmateriaal heb. Ik beklim heuvels eigenlijk altijd met m'n mountainbike. Ik heb wel drie jaar geleden de Steven Rooks Classic gereden. Toen gebruikte ik redelijk vaak het kleinste blaadje, maar daar zaten ook lomperds als de Redoute in en toen fietste ik langzamer dan nu. Ik weet ook dat ik de Grebbenberg vorig jaar op 42x19 heb opgereden. Die is op het steilste stuk 7%, veel steiler zijn de klimmen in de Fietschallenge ook niet zo te zien. MIsschien laat ik die 23 er wel gewoon op.
Tnx. Hopelijk ben ik wat hersteld tegen die tijd. Eigenlijk zou de Fietschallenge een week later moeten zijn wat mij betreft, nu is het net iets te vroeg na Sardinië.quote:Houffalize staat wel vaak, maar niet elk jaar op de kalender. Als ie is, dan wel meestal rond het laatste weekend van april. Het is even afwachten.
Slaap lekker zou ik zeggen, zul je nodig hebben voor zondag.
Een triple in een elite wedstrijd is wel degelijk stoer, da's durfquote:Op maandag 30 april 2007 21:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Een triple is idd niet helemaal stoer (helemaal niet als je , zoals ik, ook nog wedstrijden bij de elite rijdt). Maar het zal me verder een zorg zijn. Tegenwoordig zie je een hoop met een compact rijden, dat lijkt me helemaal niets. Zit je op het vlakke altijd overdwars te rijden met je ketting. En in wedstrijden kom je er niet met een 50 buitenblad.
[..]
Heel veel commentaar heb ik er eigenlijk nog niet op gehad. De meesten zien het niet meteen. en alleen voor de start kan het opvallen. TIjdens de wedstrijd heeft iedereen het veel te druk met andere dingen. Toen ik 'm een half jaar had, begon het de mensen op de club pas echt op te vallen dat ik een triple had. En nu zijn er af en toe nog wel mensen die zeggen "huh?, heb jij een triple."quote:Op maandag 30 april 2007 21:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Een triple in een elite wedstrijd is wel degelijk stoer, da's durf
Bij mij keken ze destijds raar op in de wielerclub toen ik begin jaren '90 m'n compact inruilde voor een triple.
Er staan nog altijd 3 modellen triples in de catalogus van Campagnolo. En diverse verzendhuizen leveren ze nog gewoon. Desalniettemin ben ik nu wat triples aan het hamsteren via Ebay. Van de week een Stronglight LX 100 gekocht voor weinig, incl. 6 bladen waarmee ik een oude LX 100 weer helemaal goed kan krijgen.quote:Op maandag 30 april 2007 22:03 schreef Wombcat het volgende:
Rare is trouwens dat Campagnolo tegenwoordig niet eens meer triples levert, alleen nog compact crankstellen (en gewone natuurlijk). Dat betekent voor mij simpelweg dat als ik weer eens een nieuwe fiets koop, er geen Campa crankstel op komt (de rest het liefst wel, want ik ben niet zo'n Shimano-fan).
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 02:50 schreef SeLang het volgende:
Ik vind dat echt dwaas, die aversie tegen triples.
Nu zie zie je dat die compactcranks opeens zo populair zijn. Eigenlijk is dat gewoon een face-saver voor mensen die altijd tegen triples geageerd hebben maar eigenlijk ook een kleiner kleinste blad willen hebben. Maar het middelste blad (dat je normaal gesproken het meeste gebruikt) ontbreekt dan dus je rijdt bijna altijd met een scheve ketting.
Als je even wat gaat rekenen met hellingen/ vermogen/ cadence dan kom je al gauw tot de comclusie dat 99% van de recreatieve fietsers beter af is met triple, zijnde de meest optimale overbrenging.
Enige voordeel van een double/ compact vind ik dat het iets mooier schakelt (ook achter, waarschijnlijk vanwege de kortere derailleur). En het is 100 gram lichter![]()
Ik ook. Maar ik rijd daarom juist met een 42 binnenblad (en zou voor NL eigenlijk wel een 44 willen).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:16 schreef Trainspotter het volgende:
Zo'n 53 vind ik net te groot om het vlak altijd op het grootste blad te rijden.
Nee, dat niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
BTW, Ivo, 3 projectjes op stapel, ook nog singlespeeders of fixies daarbij?
Ook voor je fixie is hierin plek: Steel for real, retro racefietsenquote:Ik heb van het weekend weer op mn fixie gereden en het rijdt gewoon zo super! Stil, soepel, heel direct gevoel qua snelheid etc.... ik vind het zeker een verrijking van mijn fietsenverzameling
Wat versta je onder een beetje renner: iemand die een uur aan 6 W/kg kan stampen? Dat zijn er niet zo veel. Veel toerfietsers komen niet veel verder dan 4 W/kg en dan krijg je die verzetten nooit rond voor een lange tijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:00 schreef horstjan het volgende:
Een beetje renner volstaat in de bergen met 52/39 voor en 25 achter en in de benelux een 45 voor en tot 23 achter als
Dit zijn de versnellingen die ik nu zelf hanteer als ik over de cols rijd, dus zie ik mezelf als een beetje renner en dat is geen vergelijk met wat ik vroeger kon. Toen hadden we maar 5 kransjes achter, dus was het altijd een discussie in étappewedstrijden welke versnellingen moesten worden gestoken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:38 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Wat versta je onder een beetje renner: iemand die een uur aan 6 W/kg kan stampen? Dat zijn er niet zo veel. Veel toerfietsers komen niet veel verder dan 4 W/kg en dan krijg je die verzetten nooit rond voor een lange tijd.
Inderdaad, die gaan de Keutenberg aanvallen op het allerkleinste verzetquote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Op lange klimmen een triple wel van pas komen IMO.
Ik heb echter het idee dat heel veel toeristen (bij minder ervaren mountainbikers zie je dat ook heel vaak trouwens) zichzelf op korte klimmen juist tekort doen door veel te licht te schakelen. Ze zitten dan alleen maar 'slagroom te kloppen.' Als je wat groter schakelt en gewoon ff goed aanzet kan je veel meer power leveren en ben je in tien trappen boven.
Mijn Brooks Conquest begon na ca 300km lekker te zitten en bij ca 1000km echt lekker.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mijn Brooks is na een kilometer of 70 nog niet helemaal ingezeten trouwens
Heb m ook maar 3x ingevet met Proofide, mss moet er nog ff wat meer op.
Dat zijn best mannelijke verzetten dan. Volgens mij beschouwt de meerderheid zich hier als (serieuze) toerrijder en die rijden zeker niet op zulke platen omhoog.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:12 schreef horstjan het volgende:
Dit zijn de versnellingen die ik nu zelf hanteer als ik over de cols rijd, dus zie ik mezelf als een beetje renner. Zoals ik al aanhaalde geldt voor een toerrijder een andere norm.
heb je een triple?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:34 schreef sjippen het volgende:
Vandaag in de Ardennen gaan fietsen, wat een weertje zeg!
Een paar fameuze hellingen gedaan, op de col de la Redoute moeten afstappen vanwege geen kleiner verzet
Ik trap meestal met circa 75-80 omwentelingen omhoog. Voor een hoop klimmen heb ik idd geen triple echt nodig, daar zou ik ook wel met een 39-26 opkomen. In Italië zijn veel echt steile klimmen (met flinke stukken boven de 10%), en dan is een triple echt wel praktisch. Als ik in de Alpen zou fietsen, zou ik prima wegkomen met een 39-26. In Sardinië was ik maar al te blij met mijn triple (30-23 als kleinste), maar zelfs daarmee was het op de slotklim van de 6e etappe flink harken geblazen. Maar dan heb je 't ook over een klim van 6 km, met de laatste 2 km gemiddeld (!) aan 12% (met wat vlakke stukken erin, en maximale stijgingspercentages van 15-16% En dan heb ik het niet over stukjes van 10 meter, maar stukken van 100 meter). En dat aan het einde van een etappe van 114 km, met in totaal 2000 hoogtemeters.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Op lange klimmen een triple wel van pas komen IMO.
Ik heb echter het idee dat heel veel toeristen (bij minder ervaren mountainbikers zie je dat ook heel vaak trouwens) zichzelf op korte klimmen juist tekort doen door veel te licht te schakelen. Ze zitten dan alleen maar 'slagroom te kloppen.' Als je wat groter schakelt en gewoon ff goed aanzet kan je veel meer power leveren en ben je in tien trappen boven.
Mijn Brooks is na een kilometer of 70 nog niet helemaal ingezeten trouwens
Heb m ook maar 3x ingevet met Proofide, mss moet er nog ff wat meer op.
nope, maar had mijn wiel met klein verzet-tandwielen vergeten mee te nemen. Op de meeste hellingen gaat het nog net, maar de Redoute is op sommige plekken te steil om de pedalen rond te krijgen.quote:
Ja, de mensen die voor het combiklassement gingen mochten in het eerste startvak plaatsnemen, dat was wel gunstig. Ik had verder niet zo'n best weekend.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:07 schreef Wombcat het volgende:
Bij de start Trainspotter nog gezien, die stond helemaal vooraan. Bij de finish nog effe met 'm gesproken, ergens onderweg heb ik 'm ingehaald (maar hij had natuurlijk gisteren al de MTB-challenge gereden).
Was dat op een vrij lange klim met een redelijk steil stuk erin? Boven ging het daar rechtsaf en was er een lang recht stuk, waar alles op een lint zat en licht verbrokkeld was. Of haalde ik je dan in op de klim na die klim?quote:Op zondag 6 mei 2007 20:45 schreef Trainspotter het volgende:
Na 85 km definitief gelost uit de groep, een klim later haalde Wombcat me in.
Dat vind ik toch best slecht hoor. Je mag er natuurlijk vanuit gaan dat niemand opzettelijk afsnijdt, maar je zult nu ongetwijfeld zien dat er mensen die onderweg hebben besloten voor de honderd te gaan, heel hoog zijn geklasseerd in de 150km. Ik ben daarom maar vlak voor de finish van het parcours gedraaid, dus als het goed is sta ik niet in de uitslag.quote:Op zondag 6 mei 2007 20:54 schreef Wombcat het volgende:
Ook op de 150 km race waren geen controlepunten geloof ik (ik heb ze iig niet gezien).
Ik hoorde dat een flinke groep een paar keer verkeerd is gereden en (per ongeluk) maar 137 km heeft gereden ipv 150.
Ach ja, teleurstellingen horen er ook bij. En aan de andere kant: mijn teammaat reed binnen een kwartier twee keer lek. Hij had anders wel gewonnen, want hj is veel sterker dan ik. Werd ook iets van 20e vandaag en zat tot aan de Camerig in de kopgroep (met van Bon en consorten).quote:Echt zonde van je kettingbreuk, da's flink balen.
Dat was die klim ja. Je haalde me vlak voor de top in. In tegenstelling tot mij had je goed de gang erin, dus ik kan me voorstellen dat je alleen oog had voor het wiel voor je. En ik zat steeds naar links te kijken naar wie we allemaal voorbij kwam snellenquote:Op zondag 6 mei 2007 21:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was dat op een vrij lange klim met een redelijk steil stuk erin? Boven ging het daar rechtsaf en was er een lang recht stuk, waar alles op een lint zat en licht verbrokkeld was. (Zoals ik bij de finish al zei, ik had je niet gezien, was waarschijnlijk te druk bezig met mezelf)
Da's dan netjes. Zoals ik al zei: de organisatie was bagger. Het zou ook mogelijk moeten zijn om tijdens de rit nog te kiezen. Paar matjes onderweg en je weet wie wat heeft gereden.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:07 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Dat vind ik toch best slecht hoor. Je mag er natuurlijk vanuit gaan dat niemand opzettelijk afsnijdt, maar je zult nu ongetwijfeld zien dat er mensen die onderweg hebben besloten voor de honderd te gaan, heel hoog zijn geklasseerd in de 150km. Ik ben daarom maar vlak voor de finish van het parcours gedraaid, dus als het goed is sta ik niet in de uitslag.
Da's echt goed.quote:Ach ja, teleurstellingen horen er ook bij. En aan de andere kant: mijn teammaat reed binnen een kwartier twee keer lek. Hij had anders wel gewonnen, want hj is veel sterker dan ik. Werd ook iets van 20e vandaag en zat tot aan de Camerig in de kopgroep (met van Bon en consorten).
Ja, die klim ging lekker. Die was wat langer, en op de langere klimmen kon ik wel goed doorrijden. Op de kortere klimmen had ik vaak moeite met het tempo. Lang klimmen heb ik in Sardinië natuurlijk veel gedaan, dus dat ritme zat er wel in. Het ontbeert me nu wat aan explosiviteit.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:15 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
Dat was die klim ja. Je haalde me vlak voor de top in. In tegenstelling tot mij had je goed de gang erin, dus ik kan me voorstellen dat je alleen oog had voor het wiel voor je. Ik probeerde nog effe aan te zetten om mee te rijden, maar dat was niet zo'n succes.
Idd, en zeker bij zulke afstanden.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:21 schreef ultra_ivo het volgende:
Soms is op tijd lossen beter dan boven je macht meerijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |