abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65491288
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef Dylan Dog het volgende:
Hij wilde té graag!
Precies, een grote valkuil.
That's all folks!
  woensdag 28 januari 2009 @ 14:08:09 #102
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_65491333
Mooi, dat is 1 minder nu Reker nog!

Al heb ik niks tegen de persoon Stevens, alleen hij paste gewoon niet bij deze (ego)spelersgroep.
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
pi_65491897
Hier graag speculeren over de nieuwe trainer; Wie wordt de nieuwe trainer van PSV?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65492251
Jammer.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 28 januari 2009 @ 15:45:55 #105
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65495326
Zeer jammer. er zijn maar weinig betere voetbaltrainers van Nederlandse komaf. Deze man met een ijzeren discipline is een sierraad voor het voetbal. Het contrast tussen Stevens op en naast het voetbalveld is enorm. Op het veld regeert hij als een dictator met een ijzeren wil, naast het veld is hij een warme man die 24 uur per dag klaarstaat voor zijn naasten.
Het lijkt van buitenaf alsof niets hem deert, maar de wijze waarop een aantal spelers over Stevens spraken is te schandalig voor woorden en het zal huub zeker pijn hebben gedaan. Jammer dat deze uitstekende trainer niet meer te zien zal zijn op de Nederlandse velden.

Het ga je goed Huub
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 28 januari 2009 @ 16:39:24 #106
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_65497215
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 15:45 schreef Fortitudo het volgende:
Jammer dat deze uitstekende trainer niet meer te zien zal zijn op de Nederlandse velden.

Het ga je goed Huub
Er zijn wel wat Nederlandse clubs waar die niet zou misstaan hoor.., FCU, NEC, mogelijk dat er aan het einde van het seizoen nog wat anderen weggaan waar huub dan terecht kan. Het is dan wel een stapje omlaag voor hem, maar als die graag in NL werkt zal die wel moeten.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 januari 2009 @ 16:46:00 #107
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_65497423
quote:
Op zondag 9 november 2008 22:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Knappe jongen als ie het seizoen gaat afmaken.
niet zo'n knappe jongen dus
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:51:16 #108
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_65501599
Wat een verrassing!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_65601525
Stevens is weg, maar de problemen van PSV zijn nog lang niet opgelost.

Het zal mij benieuwen wie we als opvolger aan gaan stellen, want geschikte Nederlandstalige kandidaten die ook haalbaar zijn zijn er gewoonweg niet.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:43:26 #110
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_65609800
Een verstandige technisch directeur (Hans van Breukelen?) met gretige, realistische coaches (Jaap Stam en Philip Cocu) zou de club uit de shit kunnen halen?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:47:31 #111
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_65609951
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:43 schreef Barca het volgende:
Een verstandige technisch directeur (Hans van Breukelen?) met gretige, realistische coaches (Jaap Stam en Philip Cocu) zou de club uit de shit kunnen halen?

Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 maart 2009 @ 14:31:25 #112
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67357577
quote:
Stevens: 'Als Schalke 04 op deur klopt, zal ik luisteren'
Door Mark van den Heuvel

De trainer heeft enige tijd nodig gehad om zijn voortijdige vertrek bij ‘droomclub’ PSV te verwerken, maar vorige week nam Huub Stevens (foto) eindelijk zijn telefoon weer eens op.

Over PSV en wat daar allemaal is voorgevallen de eerste helft van het seizoen, wil Stevens (nog) niet praten. Wel laat hij gretig weten volgend seizoen weer aan de slag te willen. “Ik kom de tijd momenteel prima door,” zegt Stevens tijdens een excursie met zijn kleinkinderen. “Maak je over mij geen zorgen. Ik geniet van mijn vrije tijd. In tijden als deze kom je erachter, dat het wel eens goed is om even afstand te nemen.”

Hoe kijkt u terug op uw periode bij PSV?
“Het heeft geen enkele zin om terug te kijken, toch? Ik kijk alleen vooruit. Naar de toekomst. En wat dat betreft is er nog niks concreet.”

Hoe kijkt u naar Schalke 04?
“Schalke is geen thema. Als ze op de deur kloppen, dan zal ik luisteren naar wat ze te zeggen hebben. Ik heb gehoord dat ze met Oliver Kahn in gesprek zijn voor de functie van technisch directeur. Een goede zaak lijkt me, al past Kahn beter bij Bayern dan bij Schalke, denk ik. En met Fred Rutten hebben ze al een goede trainer in huis, maar het moet natuurlijk wel klikken met de spelersgroep. Dat is vaak het belangrijkste.”
bron: sportweek.nl
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67357623
Die laatste twee zinnen zeggen wel veel. Denk ook niet dat hij veel meer hoeft toe te lichten over zijn periode bij PSV...
  dinsdag 24 maart 2009 @ 15:33:18 #114
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_67359599
komt omdat er een paar rotte appels bij psv zitten
je ziet al aan hun hoofden wie het zijn

vooral mendez is echt een rat

Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 maart 2009 @ 16:40:50 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67362156
Dan had Stevens ze uit de selectie moeten zetten!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67888589
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:33 schreef Fortitudo het volgende:
komt omdat er een paar rotte appels bij psv zitten
je ziet al aan hun hoofden wie het zijn

vooral mendez is echt een rat

[ afbeelding ]

Waar haal je dat vandaan dan?
pi_68112393
quote:
'Stevens bereikt akkoord met Red Bull'

Red Bull Salzburg heeft een Nederlandse opvolger gevonden van Co Adriaanse. Volgens het dagblad Österreich heeft de club met Huub Stevens overeenstemming bereikt over een éénjarig contract.

Lange tijd zouden beide partijen er in geslaagd zijn de deal geheim te houden, mede om zo de aandacht te houden op de titelstrijd. Ondanks die goede prestaties van de ploeg onder Adriaanse, moet de trainer vanwege de ontbrekende chemie en enkele incidenten vertrekken.

Stevens wordt in Oostenrijk geroemd om zijn prestaties als trainer van Schalke 04, waarmee hij in 1997 beslag legde op de UEFA Cup. Daarnaast won hij tweemaal de DFB-Pokal. Met Salzburg wil hij zich laten zien in de Champions League en een gooi doen naar de landstitel.
pi_68232198
quote:
Je bent van harte welkom! Herzlich Willkommen. Huub wird Roter Bulle.
Red Bull Salzburg bestätigt die Verpflichtung von Huub Stevens.
Der holländische Erfolgstrainer erhält einen Zweijahres-Vertrag beim Tabellenführer der tipp3-Bundesliga.

Die Entscheidung ist am letzten Wochenende gefallen.

Huub Stevens wird mit Beginn der neuen Saison Trainer bei Red Bull Salzburg.

Der holländische Erfolgstrainer unterzeichnete einen Zweijahres-Vertrag beim Tabellenführer der österreichischen tipp3-Bundesliga.

Huub Stevens, 55 Jahre alt, gewann u.a. zweimal den UEFA-Cup.

1978 als Spieler mit PSV Eindhoven, und 1997 als Trainer mit Schalke 04 - gegen Inter Mailand. Er wurde auf Schalke zum Jahrhundert-Trainer gewählt.
In Gelsenkirchen arbeitete Huub S. von 1996 bis 2002.

Dann wechselte er zu Hertha BSC, FC Köln, Roda Kerkrade, Hamburger SV und schließlich zu PSV Eindhoven.
http://redbulls.com/soccer/salzburg/de/home.html#
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68232266
Leuk voor hem dat ie weer een club heeft
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_68276532
Ben benieuwd of ie Adriaanse kan evenaren.
pi_68719257
quote:
Stevens rekent af: „Er heerst bij PSV geen topsportklimaat”

EINDHOVEN, woensdag
De tuin rondom het prachtige huis is piekfijn in orde, zijn golfhandicap is weer op aanvaardbaar niveau en ook van de vakantiewoning op Mallorca hebben Huub en Toos Stevens in de voorbije maanden met regelmaat genoten. Ondertussen tekende de coach een contract bij Red Bull Salzburg en plaatste ’zijn’ PSV, de club waar hij vorige zomer thuiskwam maar al vlak na de winterstop moegestreden vertrok, zich voor de Europa League. De laatste twee feiten zijn voor de Limburger aanleiding om voor het eerst uitgebreid terug te blikken op zijn mislukte huwelijk met PSV.

In zijn eigen achtertuin ligt een perfect gesoigneerd stukje grasveld. „Op De Herdgang waren de velden slecht. Ik vroeg of het mogelijk was om er wat aan te doen, maar daar was geen budget voor”, zucht Stevens.

De oer-PSV’er is nog steeds verbaasd over de keuzes die in Eindhoven worden gemaakt. „De laatste jaren zijn Afellay, Aissati, Marcellis, Bakkal en Wuytens doorgebroken. Eindelijk floreert de jeugd en dan willen ze juist daar bezuinigen.”

Voor hem is dit het zoveelste bewijs dat er in Eindhoven verkeerde gedachten heersen. Al voor de coach op 1 juli van het vorig jaar bij PSV begon, kreeg hij signalen dat hem een moeilijk proces wachtte. „Ik wilde mijn eigen staf samenstellen, maar er bleek een toezegging te zijn gedaan aan Jan Wouters en ze wezen op de beschikbaarheid van Dwight Lodeweges. Ik had twee andere kandidaten (Adrie Koster en Erwin Koeman, red.) op het oog. Eentje (Koster) was volgens Reker te duur, de ander (Koeman) serveerde Reker zelf af. Toen ben ik in gesprek gegaan met Dwight en Jan en toch maar akkoord gegaan. Ik moest ook instemmen met de komst van keeperstrainer Flavio Tenius, want zijn komst was Gomes toegezegd. Flavio bleek gelukkig een prima kerel, iemand wiens ideeën bij me pasten. Toen Gomes met ruzie vertrok, moest ik weer op zoek naar een ander.”

Stevens wil benadrukken dat hij zeven maanden professioneel met Wouters en Lodeweges heeft gewerkt. „Maar de dingen die ik nu van Dwight lees, hoorde ik nooit toen we collega’s waren. Dat hij een aantal keren heeft geroepen dat de groep behoefte had aan duidelijkheid en vertrouwen snap ik, maar leuk is dat niet. Daarom ben ik niet ingegaan op zijn vraag om nog eens een kop koffie te drinken.”

Al na een paar weken in de voorbereiding liet Stevens intern blijken dat PSV aanvallend niet goed genoeg was. „Die mening werd breed gedragen. We wilden daarom Jovanovic (Standard Luik) of Erding (Sochaux) halen. Er bleek wegens bezuinigingen niets mogelijk. In de winterstop konden we wel Ola Toivonen aantrekken. Die had er op 1 januari moeten staan, maar kwam pas vlak voor de hervatting. Dat stoort.”

Maar Stevens was niet de enige die zich stoorde. Een gedeelte van zijn spelers moest niets hebben van zijn confronterende methodieken. ’s Ochtends in de kleedkamer vroegen de PSV’ers zich af wie die dag ervanlangs zou krijgen. Het leidde tot breed uitgemeten aanvaringen met Carlos Salcido en Danko Lazovic. „Ik kan hard zijn, maar dat hoort bij dit vak. Ze willen toch beter worden? Als ik dan later lees dat ze zich na mijn vertrek vrijer voelen, moet ik lachen. Het grote verschil is de belasting. Ze kunnen zich nu al maanden mentaal en fysiek op één duel per week richten en dan is er meer mogelijk. Al is dat in de resultaten niet zichtbaar trouwens.”

Eind januari concludeerde Stevens dat hij PSV niet meer aan de praat zou krijgen. „Een teleurstellende, maar geen traumatische ervaring. Er is in huize Stevens de laatste jaren veel gebeurd”, doelt hij op de ziekte van zijn vrouw. „Ik had er gewoon geen zin meer in om thuis alleen maar aan PSV te denken.” Enkele maanden eerder had hij ook al overwogen op te stappen. Algemeen directeur Reker maakte dat openbaar. „Daarmee ondermijn je de positie van je trainer. Dat doe je ook als je op een persconferentie zegt dat je de trainer moet coachen.” Stevens heeft inmiddels geconcludeerd dat hij zelf ook fouten heeft gemaakt. „Ik wilde te snel en ik had Salcido uit de selectie moeten verwijderen. Ik besliste met het clubbelang in het achterhoofd.”

Als hij alles op een hoop veegt, zegt Stevens te moeten concluderen dat er in Eindhoven geen topsportklimaat heerst. Bij zijn nieuwe club in Oostenrijk verwacht hij betere omstandigheden aan te treffen. „De plannen van Dietrich Mateschitz, eigenaar van Red Bull, spreken me erg aan. Ze willen ook buiten de landsgrenzen aan de weg gaan timmeren en zien in mij de juiste trainer om dat proces te leiden. Omdat het nu gelukkig weer goed gaat met mijn vrouw kan ik het doen. Anders was ik gestopt, want in Nederland kan ik niet meer werken. Ik ben in contact met de huidige trainer Co Adriaanse en laat hem in alle rust naar het kampioenschap werken. Bij PSV zal ik voorlopig niet meer komen. Ik had gevraagd of er iemand van de raad van commissarissen aanwezig kon zijn bij het gesprek waarin ik mijn vertrek aankondigde. Toen ik arriveerde, was er niemand: een bevestiging van mijn juiste beslissing.”
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:43:57 #122
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_68725927
dit topic verandert elk jaar van naam
pi_72691173
Hoe doet ie het nu?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72691188
Gedeelde 1e plaats samen met Sturm Graz en Austria Wien, 6 gespeeld, 4 gewonnen, 1 gelijk en 1 verloren.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')