abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47344001
heb echt geen zin
maar goed eerst eten laten zakken en dan omkleden maar

dus binnenkort de eerste slank de lente in stelletjes?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:06:35 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47344257
Ik zit net even de site van de Aclo af te speuren (Gronings sportcentrum voor studenten) en ik zie dat ze cursussen aanbieden zoals spinning, bommen, bootcamp. Dat lijkt me nou wél leuk om te doen. Je bent echt ergens mee bezig, op leuke muziek.

Het punt is alleen dat je halverwege het jaar nog steeds de volle mep wilt betalen en dat vind ik een beetje teveel van het goede. Het is dus meer iets voor vanaf september.
Niet meer actief op Fok!
pi_47344303
das wel erg vreemd dan, dat je halverwege nog steeds net zoveel moet betalen als aan het begin van het jaar.
pi_47344327
als je iets kiest zou ik zeker voor bootcamp gaan
heel verslavend maar je bent wel kapot aan het einde (eigenlijk na de warming up al)
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:11:56 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47344478
hm, het kost 41 euro voor een jaar. Ik zou best nog wel lid kunnen worden, want als ik lid zou zijn van een sportschool ben ik nog veel meer kwijt.
Ik zal eens kijken wanneer er weer cursussen beginnen. Waarschijnlijk in april. Ik zou trouwens eerder voor 2 dingen gaan. Dan ben ik iig 2 avonden per week flink bezig ipv 1 . Zal zo even een lijstje posten van de fitnessgerelateerde activiteiten. Mogen jullie helpen kiezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47344525
ze zullen een ding toch wel meerdere avonden doen? is wel zo effectief
pi_47344823
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 17:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]
en mn duim valt ook goed af van al dat smsen met Thrilled
haha, same here

Net friet gegeten, kleintje speciaal en een mexicano even laten zakken en dan naar de sportschool.. morgenochtend bodypump en 15 minuutjes bakken onder de zonnebank ben moe van het werk heb echt geen zin om te gaan, wil slaaaaapen
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:22:17 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47344859
Een aantal cursussen duurt 10 weken, andere slechts 5. Na de cursus kun je deelnemen aan de algemene, wekelijkse uren.
Ik kan nog met periode 4 mee doen. Die begint 23 april en duurt tot en met 6 juli. Dan 2 maanden niets (ja, fietsen en lopen hopelijk) en dan in september weer.

De sporten:

bootcamp (5 weken)
funky steps (10 weken) = steppen op ritme vd muziek
spinning (5 weken)
work that bottom --> Naast verbetering van de algemene conditie (uithoudingsvermogen en kracht) heeft 'Work that Bottom' als doel: 'strakkere' billen, benen en buik en natuurlijk vetverbranding.

Dan heb je nog een onderdeel 'looptraining' waarin je van alles leert over looptechnieken. Dat is misschien ook wel wat.

Ik word helemaal enthousiast nu. Alles lijkt me wel leuk op zich , maar vooral de eerste 2 dingen . Hangt even van de roosters af wat ik precies ga doen.

-edit- en oh ja, bommen natuurlijk. Dat lijkt me eigenlijk een beetje te massaal.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:22:37 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47344868
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:12 schreef Miss_S het volgende:
ze zullen een ding toch wel meerdere avonden doen? is wel zo effectief
zal ik ook even uitzoeken .
Niet meer actief op Fok!
pi_47344910
ik zou gaan voor bootcamp en funky steps
en idd looptraining lijkt me ook goed
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:25:19 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47344946
Hm, bootcamp en funky steps zijn er alleen als cursus. Beide 1 keer per week dus. Nou ja, dan kan ik iig 2 keer per week sporten (en hopen dat het niet op dezelfde dag is ).
Niet meer actief op Fok!
pi_47344972
het lijkt mij ook allemaal wel leuk, maar

work that bottom --> Naast verbetering van de algemene conditie (uithoudingsvermogen en kracht) heeft 'Work that Bottom' als doel: 'strakkere' billen, benen en buik en natuurlijk vetverbranding.

dat past wel helemaal bij mijn doelen dan
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:26:40 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47344977
Je hebt ook nog body-pump. Daar heb je wel algemene uren voor. Hier werk je op muziek verschillende spiergroepen af. Het gaat wel goed komen, denk ik zo . Ik stel gewoon op basis van de mogelijkheden een programma voor mezelf samen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47345014
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:21 schreef Thrilled het volgende:

[..]

haha, same here

Net friet gegeten, kleintje speciaal en een mexicano even laten zakken en dan naar de sportschool.. morgenochtend bodypump en 15 minuutjes bakken onder de zonnebank ben moe van het werk heb echt geen zin om te gaan, wil slaaaaapen
Je gaat vanavond wel gewoon hoor, je bent woensdagavond ook al niet geweest En daarna gaan we wel samen slapen dan

En waarom doet msn het niet? Heb ik eindelijk internet, kan msn niet aanmelden
pi_47345034
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Je hebt ook nog body-pump. Daar heb je wel algemene uren voor. Hier werk je op muziek verschillende spiergroepen af. Het gaat wel goed komen, denk ik zo . Ik stel gewoon op basis van de mogelijkheden een programma voor mezelf samen .
bodypump is echt geweldig

erg leuk, hele lichaam train je en is erg verslavend
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:29:14 #116
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47345055
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:26 schreef Sylvana het volgende:
het lijkt mij ook allemaal wel leuk, maar

dat past wel helemaal bij mijn doelen dan
Heb je geen studentensportachtig iets in Deventer?

Ik moet eerst maar eens van m'n spek af. Dan ga ik wel een cursus spierversteviging doen .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:29:44 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47345079
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:28 schreef Sylvana het volgende:

[..]

bodypump is echt geweldig

erg leuk, hele lichaam train je en is erg verslavend
Ook al? .
Maar heeft dat wel zin als je te dik bent? Kun je dan niet beter eerst het vet eraf trainen?
Niet meer actief op Fok!
pi_47345092
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb je geen studentensportachtig iets in Deventer?

Ik moet eerst maar eens van m'n spek af. Dan ga ik wel een cursus spierversteviging doen .
ik zit al gewoon bij de sportschool he, en daar heb je wel 1 keer in de week BBB, misschien dak daar maar es keer heen ga
pi_47345136
Ik zou, als je het kan betalen, toch voor de sportschool gaan, dan heb je veel meer lessen op veel verschillende tijden en kan je precies gaan wanneer je tijd en/of zin hebt. Ook heb je daar stepmachines, loopbanden en allerlei andere apparaten, waarvan je de meeste niet zal gebruiken, maar sommige zijn toch wel handig. Je kan dan het beste een sportschool opzoeken waar van alles komt, dus niet alleen strak en gespierd, maar ook "gewone mensen" dan voel je je ook niet zo'n lomp paard. (had ik bij mijn vorige sportschool.)
pi_47345141
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ook al? .
Maar heeft dat wel zin als je te dik bent? Kun je dan niet beter eerst het vet eraf trainen?
ja heeft wel zin maar daarnaast moet je dan wel cardio doen, niet alleen bodypump dan
pi_47345214
Ik ga bv. nu naar een lesje pilates, doet niets voor je conditie, maar als je het goed doet krijg je mooie lange spieren als van een balletdanseres. tot later
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:36:06 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47345301
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:31 schreef conleche het volgende:
Ik zou, als je het kan betalen, toch voor de sportschool gaan, dan heb je veel meer lessen op veel verschillende tijden en kan je precies gaan wanneer je tijd en/of zin hebt. Ook heb je daar stepmachines, loopbanden en allerlei andere apparaten, waarvan je de meeste niet zal gebruiken, maar sommige zijn toch wel handig. Je kan dan het beste een sportschool opzoeken waar van alles komt, dus niet alleen strak en gespierd, maar ook "gewone mensen" dan voel je je ook niet zo'n lomp paard. (had ik bij mijn vorige sportschool.)
hm ja, daar zit wat in. He, ik kijk gewoon wel even. Ik ga straks eerst gewoon naar een paar van die cursussen van de aclo (lekker goedkoop, kan ik uitvinden wat ik ervan vind). In september loopt dat abbo af en dan kan ik wel beslissen of ik verder ga bij de aclo of bij een andere sportclub ga. Kost dan wel meteen 20 euro per maand, dat is wat minder. Moet maar zien of ik bij de aclo aan het voldoende aantal uren kom op de momenten dat het mij uitkomt.
Niet meer actief op Fok!
pi_47345319
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:33 schreef conleche het volgende:
Ik ga bv. nu naar een lesje pilates, doet niets voor je conditie, maar als je het goed doet krijg je mooie lange spieren als van een balletdanseres. tot later
laat ons weten hoe het ging
ben benieuwd of dat een beetje leuk is
pi_47345353
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Je gaat vanavond wel gewoon hoor, je bent woensdagavond ook al niet geweest En daarna gaan we wel samen slapen dan
genoeg lichaamsbeweging voor jullie dus
pi_47345370
ik heb ook wel es pilates gedaan, op zich is het niet condintioneel vermoeiend, maar toch is het best zwaar om alle oefeningen goed uit te voeren
pi_47345371
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

En waarom doet msn het niet? Heb ik eindelijk internet, kan msn niet aanmelden
haha ben echt kapot, ik weet dat ik woensdag niet geweest ben en vandaag was ook al niet zo'n gezonde dag, ik word om 7 uur opgehaald.. ik verwacht je wel in mn bed als ik terug kom dan

doei allemaal
pi_47345545
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:37 schreef Thrilled het volgende:

[..]

haha ben echt kapot, ik weet dat ik woensdag niet geweest ben en vandaag was ook al niet zo'n gezonde dag, ik word om 7 uur opgehaald.. ik verwacht je wel in mn bed als ik terug kom dan

doei allemaal
sportse lieverd

ik heb honger maar mn moeder is zelfs nog niet eens aan het koken, dus gaat nog wel ff duren
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:45:14 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47345621
, ik heb me opgegeven voor bootcamp op woensdagavond en spinning op dinsdagmiddag . Er bleek nog na-inschrijving voor komende periode (begint aanstaande week) mogelijk te zijn. Zal maandag dan direct even m'n collegekaart laten activeren en de borg van 10 euro per cursus (als je teveel lessen mist, krijg je dat geld niet terug --> direct een goede reden om wel te gaan ).
Hoop dat het lukt. Het is nu: wie het eerst z'n aanwezigheidsgeld betaalt, krijgt het eerst een definitieve plek. Misschien is het sportcentrum morgen ook wel open. Zie wel even.
Helemaal enthousiast nu .
Niet meer actief op Fok!
pi_47345656
ben benieuwd wat je er van vind Renske
ik zou ook wel iets van groepslessen willen gaan doen maar kan niets leuks vinden
  vrijdag 16 maart 2007 @ 18:52:59 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47345845
Ik vind het wel spannend, hoor . Ben heel benieuwd wat mijn lijf ervan gaat vinden .
Ga nu steppen tijdens ONM .
Niet meer actief op Fok!
pi_47345906
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 18:45 schreef Viking84 het volgende:
, ik heb me opgegeven voor bootcamp op woensdagavond en spinning op dinsdagmiddag . Er bleek nog na-inschrijving voor komende periode (begint aanstaande week) mogelijk te zijn. Zal maandag dan direct even m'n collegekaart laten activeren en de borg van 10 euro per cursus (als je teveel lessen mist, krijg je dat geld niet terug --> direct een goede reden om wel te gaan ).
Hoop dat het lukt. Het is nu: wie het eerst z'n aanwezigheidsgeld betaalt, krijgt het eerst een definitieve plek. Misschien is het sportcentrum morgen ook wel open. Zie wel even.
leuk hoor, goed van je en veel succes en plezier en ben benieuwd wat je er van vindt
  vrijdag 16 maart 2007 @ 19:29:15 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47347237
Zo, net een half uur gestept en 262 kcal weggewerkt. Yeah right . Iemand een idee hoeveel calorieën dat echt zijn geweest?

Heel gek: eind vorig jaar kon je me uitwringen als ik een half uur gestept had en nu heb ik alleen maar zweetvoeten. Betekent dat dat mijn conditie erop vooruit is gegaan?

Ik ben lekker warm van binnen, maar ik heb ook een gloeiend hete linkerknie, terwijl m'n rechterknie normaal aanvoelt.

Ik ga nu trouwens vrijdag ipv woensdag naar a'dam. Anders mis ik m'n eerste les spinning .
Niet meer actief op Fok!
pi_47347299
lijkt er inderdaad op dat je conditie beter word
en 262kcal lijkt me sterk dat is ongeveer een half uur hardlopen...........zal eerder rond de 100 zitten
pi_47347471
Dat lijkt er idd op ja dat je conditie beter wordt dan En ik denk ook dat 262 kcal erg veel is, ik verbrand met fietsen in een half uurtje rustig tempo zo'n 125 kcal, dus denk dat het er met steppen dan zo rond de 100 zullen zijn.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 19:39:55 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47347636
100 voor een half uur vind ik al veel . Ik vind er op deze manier niet heel veel aan. Heeft het steppen wel zin als je niks merkt? Lijkt me niet hè . Een paar mensen hebben belangstelling getoond voor mijn stepper, dus ik probeer het nog een paar keer en dan doe ik hem misschien wel weg en dan ga ik zelf wel op intensievere sporten over .
Niet meer actief op Fok!
pi_47347673
als je er niets van merkt heb je er ook niet veel aan
ga nou eens hardlopen :p
  vrijdag 16 maart 2007 @ 19:43:34 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47347778
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 19:40 schreef Miss_S het volgende:
als je er niets van merkt heb je er ook niet veel aan
ga nou eens hardlopen :p
Eerst 77 kg wegen . Maar ik denk dat dat gauw genoeg gebeurt als ik een paar weekjes spinning / bootcamp heb gedaan . Ga morgen toch even bij Perry kijken voor een trainingsbroek. Dan maar geen broek met korting .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 19:49:35 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47348028
Oh, nog even over hardloopschoenen. Ik heb bij mijn ouders thuis nog een paar sportschoenen staan die nu voornamelijk door m'n moeder worden gebruikt als ze op vakantie gaat. Ze zijn al een jaar of 7 oud. Zijn die nog betrouwbaar? (ivm demping enzo). Ik lees hier en daar dat de demping er op den duur uit gaat en dat je dan nieuwe moet kopen, maar is dat waar of is dat een verkooppraatje? anders moet ik ook maar nieuwe sportschoenen . Zag dat ze bij de intersport megastore een aantal modellen aanbieden met 30 % korting. Ze kunnen ook een voetscan doen om te kijken welke schoen het beste bij je voet past, maar dan smeren ze me natuurlijk niet een schoen met 30 % korting aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_47348087
je kan beter nieuwe goede schoenen gaan halen als je zeker bent ze te gaan gebruiken

ik ben trouwens nog nooit afgevallen door bootcamp zit ik nu eigenlijk opeens te bedenken
maar je word er wel fitter van
  vrijdag 16 maart 2007 @ 19:53:25 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47348205
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 19:50 schreef Miss_S het volgende:
je kan beter nieuwe goede schoenen gaan halen als je zeker bent ze te gaan gebruiken

ik ben trouwens nog nooit afgevallen door bootcamp zit ik nu eigenlijk opeens te bedenken
maar je word er wel fitter van
oh, je wordt bedankt . Nu ga ik niet meer .

. Nee hoor, ik zie wel hoe het bij mij gaat . Al val ik maar 2 kg af, dan ben ik al heel blij . Ik vind conditietraining ook erg belangrijk. Ik haat het om als 23-jarige kortademig te zijn als ik 6 trappen op moet lopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_47348449
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 19:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

oh, je wordt bedankt . Nu ga ik niet meer .

. Nee hoor, ik zie wel hoe het bij mij gaat . Al val ik maar 2 kg af, dan ben ik al heel blij . Ik vind conditietraining ook erg belangrijk. Ik haat het om als 23-jarige kortademig te zijn als ik 6 trappen op moet lopen.
tja, dat vind ik dan zelf weer erg apart van mij, in de sportschool doe ik zo 2 uur cardio, maar als ik 4 trappen op moet in het verpleeghuis dan ben ik boven ook helemaal buiten adem
  vrijdag 16 maart 2007 @ 20:02:36 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47348547
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 19:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

tja, dat vind ik dan zelf weer erg apart van mij, in de sportschool doe ik zo 2 uur cardio, maar als ik 4 trappen op moet in het verpleeghuis dan ben ik boven ook helemaal buiten adem
het verschilt bij mij ook heel erg per keer, hoor.
Wat ik wel merk is dat ik liever harder loop dan langzamer. Als ik langzaam een trap opsjok voel ik me echt klote als ik boven ben. Als iemand tegelijk met mij de trap op wil, zorg ik dan ook altijd dat ik eerder ben of er langs kan, want ik vind het heerlijk om vlot de trap op te hollen .

Nu ga ik even douchen. Al het niet-zweet van het steppen eraf spoelen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47348562
trappenlopen is gewoon erg zwaar
wel merk ik dat ik dan niet buitenadem ben terwijl klasgenootjes die slanker zijn dat wel zijn
dus dan voel ik me wel weer happy
  vrijdag 16 maart 2007 @ 20:06:17 #144
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_47348682
jeej
in 2 weken of zo van 68.2 naar 67
nu nog er bij sporten
en niet meer snoepen
en het gaat vast sneller
veni vidi gebanned
pi_47353318
omg moest weer veel bijlezen

En, hoe was het hardlopen saskia?

@ Renske:

wel een goed idee, acloën... welke dingen had jij je ook weer voor ingeschreven?

j/k.... maar ik denk dat ik toch ook maar weer eens ga kijken! running schoenen waren trouwens vorige week in de aanbieding bij Perry, misschien nog steeds wel!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47353326
quote:
, ik heb me opgegeven voor bootcamp op woensdagavond en spinning op dinsdagmiddag .
(..)
Die lessen klinken inderdaad wel goed zeg, leuk om te lezen dat je er zo enthousiast over bent! Laat maar snel weten wat je ervan vindt
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 20:06 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
jeej
in 2 weken of zo van 68.2 naar 67
nu nog er bij sporten
Gaat lekker zo Ik zou inderdaad wel gaan beginnen met sporten, ik weet niet hoe het verhaal precies in elkaar steekt (er zitten hier genoeg mensen die het je helemaal uit kunnen leggen), maar als je afvalt zonder dat je extra bij gaat bewegen kan het volgens mij zijn dat je niet alleen vet, maar ook spieren 'verbrandt' en dat zou zonde zijn natuurlijk.

Ik heb vandaag mijn afslankwondermiddel gevonden
Het avondeten doe ik meestal rond 6 uur/half 7, maar ik merk dat ik dan vaak rond een uur of 9 toch weer wat honger krijg. De laatste tijd eet ik dan vaak een winterpeen, of een grapefruit ofzo, maar na een tijdje wordt dat wat eentonig, dus ik ging vandaag in de supermarkt op zoek naar iets anders. En toen zag ik de zakjes zuurkool Ik vind dat hartstikke lekker maar mijn vriend lust het niet, dus we eten het nooit. Ik keek toch eventjes bij de voedingswaarde en daar zag ik dat er maar 8 kcal per 100 gram inzitten, 0 gram vet en 0 gram suiker Dat is zelfs nog minder dan mijn winterpeentje, dat had ik niet verwacht. Het klinkt wel erg goed, ook gewoon als avondeten, maar nu vraag ik me af of ik niet iets 'slechts' over het hoofd zie en of het uberhaupt wel vult dan als er zo weinig in lijkt te zitten? Anders hou ik voortaan altijd een zakje zuurkool in de koelkast voor mijn snack-attackmomenten
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 22:23:34 #147
155227 crew  Guppy
dus
pi_47353394
quote:
, ik heb me opgegeven voor bootcamp op woensdagavond en spinning op dinsdagmiddag .
goed zo spinning is leuk!!! maar je had vast nog niet door dat ik een addict ben
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47353536
quote:
laat ons weten hoe het ging
ben benieuwd of dat een beetje leuk is
Ik heb al wel vaker pilates gedaan en in het begin voel je er niet zoveel van, maar dat komt omdat je spieren moet gebruiken die je anders nooit gebruikt en het duurt even voordat je die "gevonden" hebt. Hoe vaker je het doet, hoe meer je je bewust wordt van wat je aan het doen bent. Dus een ogenschijnlijk makkelijke beweging wordt ineens moeilijk als je het op de juiste manier doet. Ook zitten er veel lenigheidsoefeningen in. Voor mij is dit wel een goede les tussendoor, want door al de steplessen en andere lesjes krijg je wel veel betere conditie en ook wel sterkere spieren, maar je verkort ze dan wel en bij deze les worden ze weer uitgerekt. Bovendien word je er wat sierlijker en eleganter van en dat is natuurlijk ook mooi meegenomen.

Wat sportbroeken betreft: bij de HEMA hebben ze voor een euro of 20 prima katoenen sportbroeken, dus niet van die glansdingen. Je hebt ze in S t/m L en ze vallen behoorlijk groot. kleuren die ik heb gezien: donkerblauw en legergroen, maar ik vermoed dat ze er ook in het zwart zijn omdat ik een zwart bijpassend vestje zag hangen.
pi_47353695
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:21 schreef Mezel het volgende:

Ik heb vandaag mijn afslankwondermiddel gevonden
Het avondeten doe ik meestal rond 6 uur/half 7, maar ik merk dat ik dan vaak rond een uur of 9 toch weer wat honger krijg. De laatste tijd eet ik dan vaak een winterpeen, of een grapefruit ofzo, maar na een tijdje wordt dat wat eentonig, dus ik ging vandaag in de supermarkt op zoek naar iets anders. En toen zag ik de zakjes zuurkool Ik vind dat hartstikke lekker maar mijn vriend lust het niet, dus we eten het nooit. Ik keek toch eventjes bij de voedingswaarde en daar zag ik dat er maar 8 kcal per 100 gram inzitten, 0 gram vet en 0 gram suiker Dat is zelfs nog minder dan mijn winterpeentje, dat had ik niet verwacht. Het klinkt wel erg goed, ook gewoon als avondeten, maar nu vraag ik me af of ik niet iets 'slechts' over het hoofd zie en of het uberhaupt wel vult dan als er zo weinig in lijkt te zitten? Anders hou ik voortaan altijd een zakje zuurkool in de koelkast voor mijn snack-attackmomenten
Er zitten heel weinig calorieen in, maar zonder aardappels is het wel ontzettend zuur, ik weet eigenlijk niet of daar nog nadelen aan zijn verbonden.
  Moderator vrijdag 16 maart 2007 @ 22:34:48 #150
155227 crew  Guppy
dus
pi_47353760
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb al wel vaker pilates gedaan en in het begin voel je er niet zoveel van, maar dat komt omdat je spieren moet gebruiken die je anders nooit gebruikt en het duurt even voordat je die "gevonden" hebt. Hoe vaker je het doet, hoe meer je je bewust wordt van wat je aan het doen bent. Dus een ogenschijnlijk makkelijke beweging wordt ineens moeilijk als je het op de juiste manier doet. Ook zitten er veel lenigheidsoefeningen in. Voor mij is dit wel een goede les tussendoor, want door al de steplessen en andere lesjes krijg je wel veel betere conditie en ook wel sterkere spieren, maar je verkort ze dan wel en bij deze les worden ze weer uitgerekt. Bovendien word je er wat sierlijker en eleganter van en dat is natuurlijk ook mooi meegenomen.

Wat sportbroeken betreft: bij de HEMA hebben ze voor een euro of 20 prima katoenen sportbroeken, dus niet van die glansdingen. Je hebt ze in S t/m L en ze vallen behoorlijk groot. kleuren die ik heb gezien: donkerblauw en legergroen, maar ik vermoed dat ze er ook in het zwart zijn omdat ik een zwart bijpassend vestje zag hangen.
Bij de Perry Sport hebben ze ook niet-glans broeken, die zijn ook erg fijn.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')