haha, same herequote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:50 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en mn duim valt ook goed af van al dat smsen met Thrilled
zal ik ook even uitzoekenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:12 schreef Miss_S het volgende:
ze zullen een ding toch wel meerdere avonden doen? is wel zo effectief
Je gaat vanavond wel gewoon hoor, je bent woensdagavond ook al niet geweestquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:21 schreef Thrilled het volgende:
[..]
haha, same here
Net friet gegeten, kleintje speciaal en een mexicanoeven laten zakken en dan naar de sportschool.. morgenochtend bodypump en 15 minuutjes bakken onder de zonnebank
ben moe van het werk
heb echt geen zin om te gaan, wil slaaaaapen
bodypump is echt geweldigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Je hebt ook nog body-pump. Daar heb je wel algemene uren voor. Hier werk je op muziek verschillende spiergroepen af. Het gaat wel goed komen, denk ik zo. Ik stel gewoon op basis van de mogelijkheden een programma voor mezelf samen
.
Heb je geen studentensportachtig iets in Deventer?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:26 schreef Sylvana het volgende:
het lijkt mij ook allemaal wel leuk, maar
work that bottom --> Naast verbetering van de algemene conditie (uithoudingsvermogen en kracht) heeft 'Work that Bottom' als doel: 'strakkere' billen, benen en buik en natuurlijk vetverbranding.
dat past wel helemaal bij mijn doelen dan
Ook al?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bodypump is echt geweldig
erg leuk, hele lichaam train je en is erg verslavend
ik zit al gewoon bij de sportschool he, en daar heb je wel 1 keer in de week BBB, misschien dak daar maar es keer heen gaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je geen studentensportachtig iets in Deventer?
Ik moet eerst maar eens van m'n spek af. Dan ga ik wel een cursus spierversteviging doen.
ja heeft wel zinquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ook al?.
Maar heeft dat wel zin als je te dik bent? Kun je dan niet beter eerst het vet eraf trainen?
hm ja, daar zit wat in. He, ik kijk gewoon wel even. Ik ga straks eerst gewoon naar een paar van die cursussen van de aclo (lekker goedkoop, kan ik uitvinden wat ik ervan vind). In september loopt dat abbo af en dan kan ik wel beslissen of ik verder ga bij de aclo of bij een andere sportclub ga. Kost dan wel meteen 20 euro per maand, dat is wat minder. Moet maar zien of ik bij de aclo aan het voldoende aantal uren kom op de momenten dat het mij uitkomt.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:31 schreef conleche het volgende:
Ik zou, als je het kan betalen, toch voor de sportschool gaan, dan heb je veel meer lessen op veel verschillende tijden en kan je precies gaan wanneer je tijd en/of zin hebt. Ook heb je daar stepmachines, loopbanden en allerlei andere apparaten, waarvan je de meeste niet zal gebruiken, maar sommige zijn toch wel handig. Je kan dan het beste een sportschool opzoeken waar van alles komt, dus niet alleen strak en gespierd, maar ook "gewone mensen" dan voel je je ook niet zo'n lomp paard. (had ik bij mijn vorige sportschool.)
laat ons weten hoe het gingquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:33 schreef conleche het volgende:
Ik ga bv. nu naar een lesje pilates, doet niets voor je conditie, maar als je het goed doet krijg je mooie lange spieren als van een balletdanseres.tot later
genoeg lichaamsbeweging voor jullie dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Je gaat vanavond wel gewoon hoor, je bent woensdagavond ook al niet geweestEn daarna gaan we wel samen slapen dan
haha ben echt kapot, ik weet dat ik woensdag niet geweest benquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Je gaat vanavond wel gewoon hoor, je bent woensdagavond ook al niet geweestEn daarna gaan we wel samen slapen dan
En waarom doet msn het niet?Heb ik eindelijk internet, kan msn niet aanmelden
sportse lieverdquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
haha ben echt kapot, ik weet dat ik woensdag niet geweest benen vandaag was ook al niet zo'n gezonde dag, ik word om 7 uur opgehaald.. ik verwacht je wel in mn bed als ik terug kom dan
![]()
doei allemaal![]()
leuk hoor, goed van je en veel succes en plezier en ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:45 schreef Viking84 het volgende:, ik heb me opgegeven voor bootcamp op woensdagavond en spinning op dinsdagmiddag
. Er bleek nog na-inschrijving voor komende periode (begint aanstaande week) mogelijk te zijn. Zal maandag dan direct even m'n collegekaart laten activeren en de borg van 10 euro per cursus (als je teveel lessen mist, krijg je dat geld niet terug --> direct een goede reden om wel te gaan
).
Hoop dat het lukt. Het is nu: wie het eerst z'n aanwezigheidsgeld betaalt, krijgt het eerst een definitieve plek. Misschien is het sportcentrum morgen ook wel open. Zie wel even.
Helemaal enthousiast nu.
Eerst 77 kg wegenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:40 schreef Miss_S het volgende:
als je er niets van merkt heb je er ook niet veel aan
ga nou eens hardlopen :p
oh, je wordt bedanktquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:50 schreef Miss_S het volgende:
je kan beter nieuwe goede schoenen gaan halen als je zeker bent ze te gaan gebruiken
ik ben trouwens nog nooit afgevallen door bootcamp zit ik nu eigenlijk opeens te bedenken
maar je word er wel fitter van
tja, dat vind ik dan zelf weer erg apart van mij, in de sportschool doe ik zo 2 uur cardio, maar als ik 4 trappen op moet in het verpleeghuis dan ben ik boven ook helemaal buiten ademquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh, je wordt bedankt. Nu ga ik niet meer
.
. Nee hoor, ik zie wel hoe het bij mij gaat
. Al val ik maar 2 kg af, dan ben ik al heel blij
. Ik vind conditietraining ook erg belangrijk. Ik haat het om als 23-jarige kortademig te zijn als ik 6 trappen op moet lopen.
het verschilt bij mij ook heel erg per keer, hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, dat vind ik dan zelf weer erg apart van mij, in de sportschool doe ik zo 2 uur cardio, maar als ik 4 trappen op moet in het verpleeghuis dan ben ik boven ook helemaal buiten adem
Die lessen klinken inderdaad wel goed zeg, leuk om te lezen dat je er zo enthousiast over bent! Laat maar snel weten wat je ervan vindtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:45 schreef Viking84 het volgende:, ik heb me opgegeven voor bootcamp op woensdagavond en spinning op dinsdagmiddag
.
(..)
Helemaal enthousiast nu.
Gaat lekker zoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 20:06 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
jeej
in 2 weken of zo van 68.2 naar 67
nu nog er bij sporten
goed zoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:45 schreef Viking84 het volgende:, ik heb me opgegeven voor bootcamp op woensdagavond en spinning op dinsdagmiddag
.
Ik heb al wel vaker pilates gedaan en in het begin voel je er niet zoveel van, maar dat komt omdat je spieren moet gebruiken die je anders nooit gebruikt en het duurt even voordat je die "gevonden" hebt. Hoe vaker je het doet, hoe meer je je bewust wordt van wat je aan het doen bent. Dus een ogenschijnlijk makkelijke beweging wordt ineens moeilijk als je het op de juiste manier doet. Ook zitten er veel lenigheidsoefeningen in. Voor mij is dit wel een goede les tussendoor, want door al de steplessen en andere lesjes krijg je wel veel betere conditie en ook wel sterkere spieren, maar je verkort ze dan wel en bij deze les worden ze weer uitgerekt. Bovendien word je er wat sierlijker en eleganter van en dat is natuurlijk ook mooi meegenomen.quote:laat ons weten hoe het ging
ben benieuwd of dat een beetje leuk is
Er zitten heel weinig calorieen in, maar zonder aardappels is het wel ontzettend zuur, ik weet eigenlijk niet of daar nog nadelen aan zijn verbonden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:21 schreef Mezel het volgende:
Ik heb vandaag mijn afslankwondermiddel gevonden
Het avondeten doe ik meestal rond 6 uur/half 7, maar ik merk dat ik dan vaak rond een uur of 9 toch weer wat honger krijg. De laatste tijd eet ik dan vaak een winterpeen, of een grapefruit ofzo, maar na een tijdje wordt dat wat eentonig, dus ik ging vandaag in de supermarkt op zoek naar iets anders. En toen zag ik de zakjes zuurkoolIk vind dat hartstikke lekker maar mijn vriend lust het niet, dus we eten het nooit. Ik keek toch eventjes bij de voedingswaarde en daar zag ik dat er maar 8 kcal per 100 gram inzitten, 0 gram vet en 0 gram suiker
Dat is zelfs nog minder dan mijn winterpeentje, dat had ik niet verwacht. Het klinkt wel erg goed, ook gewoon als avondeten, maar nu vraag ik me af of ik niet iets 'slechts' over het hoofd zie en of het uberhaupt wel vult dan als er zo weinig in lijkt te zitten? Anders hou ik voortaan altijd een zakje zuurkool in de koelkast voor mijn snack-attackmomenten
Bij de Perry Sport hebben ze ook niet-glans broeken, die zijn ook erg fijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb al wel vaker pilates gedaan en in het begin voel je er niet zoveel van, maar dat komt omdat je spieren moet gebruiken die je anders nooit gebruikt en het duurt even voordat je die "gevonden" hebt. Hoe vaker je het doet, hoe meer je je bewust wordt van wat je aan het doen bent. Dus een ogenschijnlijk makkelijke beweging wordt ineens moeilijk als je het op de juiste manier doet. Ook zitten er veel lenigheidsoefeningen in. Voor mij is dit wel een goede les tussendoor, want door al de steplessen en andere lesjes krijg je wel veel betere conditie en ook wel sterkere spieren, maar je verkort ze dan wel en bij deze les worden ze weer uitgerekt. Bovendien word je er wat sierlijker en eleganter van en dat is natuurlijk ook mooi meegenomen.
Wat sportbroeken betreft: bij de HEMA hebben ze voor een euro of 20 prima katoenen sportbroeken, dus niet van die glansdingen. Je hebt ze in S t/m L en ze vallen behoorlijk groot. kleuren die ik heb gezien: donkerblauw en legergroen, maar ik vermoed dat ze er ook in het zwart zijn omdat ik een zwart bijpassend vestje zag hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |